Ogłoszenie nr 2021/BZP 00069738 z dnia 2021-05-31 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wymiana akumulatorów w zasilaczach UPS w Centrali i Oddziałach Okręgowych NBP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY BANK POLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 11/21
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-919
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkrz-WPO1@nbp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
polityka pieniężna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana akumulatorów w zasilaczach UPS w Centrali i Oddziałach Okręgowych NBP
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73011464-bf88-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-zamowienia.nbp.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zamowienia.nbp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)
Komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na Platformie Zakupowej
NBP pod adresem https://e-zamowienia.nbp.pl. 2) Wykonawca na Platformie Zakupowej NBP bez
zalogowania może zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz zadać pytanie do
Zamawiającego.3) Warunkiem przystąpienia do postępowania i złożenia oferty jest posiadanie konta
na platformie MarketPlanet. Warunkiem założenia konta jest przesłanie wniosku do operatora platformy
MarketPlanet poprzez stronę https://oneplace.marketplanet.pl Proces akceptacji wniosku z poprawnie
wprowadzonymi danymi trwa do 24 godzin w dni robocze.4) Złożenie oferty w postępowaniu możliwe
jest tylko przez wskazaną Platformę Zakupową NBP.5) Platforma dopuszcza załączanie plików o
wielkości do 100 MB. 6) Zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .xlsx, .zip. W przypadku niemożności
dołączenia plików w innych formatach zaleca się skompresowanie plików do paczki .zip oraz
dołączenie ich do systemu.7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę: data oraz dokładny
czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem
czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.8) W postępowaniu ofertę oraz oświadczenie z art. 125 ust. 1
Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 9) Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające
pracę na Platformie oraz pozostałe szczegółowe informacje w ww. zakresie w załączniku nr 1 i 2 do
SWZ. 10) Pozostałe informacje: a) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca
przekazuje w pliku wydzielonym i oznaczonym na Platformie jako „niejawny”. b) W przypadku
podpisania pliku podpisem zewnętrznym, konieczne jest wysłanie pary plików: pliku podpisanego i pliku
zawierającego podpis. c) Pierwsza czynność podpisania oferty kwalifikowanym podpisem lub
podpisem osobistym może wymagać zainstalowania dedykowanego rozszerzenia do aplikacji Szafir
oraz oprogramowania Java, oraz konieczności administracyjnego odblokowania systemu na
komputerze przez administratorów informatycznych wykonawcy. Aby podpisać ofertę podpisem
zaufanym należy posiadać Profil Zaufany, który umożliwi podpisywanie plików. 11) W przypadku
problemów z obsługą konta w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto,
złożeniem ofert/wniosków, komunikacją z Zamawiającym za pośrednictwem konta - wszelkie pytania i
prośby o wyjaśnienie prosimy kierować do operatora platformy MarketPlanet za pomocą następujących
kanałów komunikacji (od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00):