Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
wykonywanie rocznych przeglądów technicznych gwarancyjnych i pogwarancyjnych kotłów gazowych dwufunkcyjnych z zamkniętą komorą spalania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276567632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolnych Wałów 11
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbmgliwice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
wykonywanie rocznych przeglądów technicznych gwarancyjnych i pogwarancyjnych kotłów gazowych dwufunkcyjnych z zamkniętą komorą spalania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d41c27f1-f195-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280814
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d41c27f1-f195-11ee-b016-82aaee56c84c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
2. Jedynie w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za
pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl (nie dotyczy składania ofert).
4. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Bartłomiej Jurkiewicz, email:
bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ:
8. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
9. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzenie Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
11. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności – rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247)) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki
12. Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i
przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w rozdz. XIII SWZ.
13. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego
zastosowania.
14. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
• w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
• jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
15. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
16. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1.1. administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z
siedzibą w Gliwicach (kod pocztowy 44-100) przy ul. Dolnych Wałów 11;1.2. w sprawach związanych z
Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą
poczty tradycyjnej na adres: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego
Sp. z o.o.,44-100 Gliwice, ul. Dolnych Wałów 11 lub pocztą elektroniczną na adres
email:iod@zbmgliwice.pl1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1
lit.c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania
sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych
spoczywającynaZamawiającym;1.4.OdbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ustawy z dnia 11września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.
zm.), dalej„ustawaPzp”;1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1
ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;1.6.
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawyPzp;1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;1.8. posiada Pani/Pan:1.8.1.
na podstawie art.15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;1.8.2. na
podstawie art.16RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.1.8.3.na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00010443/01 z dnia 2021-02-24
2021-02-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego.1.8.4. prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisyRODO;1.9. nie przysługuje Pani/Panu:1.9.1. w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;1.9.2. prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;1.9.3. na podstawie art. 21 RODO
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6ust.1 lit.c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 034/PA/2024/ZBM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Wspólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części:
W zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu technicznego wchodzi sprawdzenie
i konserwacja poszczególnych podzespołów kotłów gazowych zlokalizowanych w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy 100%.
Przegląd (konserwacja) obejmuje:
1. Sprawdzenie stanu ogólnego urządzenia, usunięcie z urządzenia ogólnych zanieczyszczeń
2. Czyszczenie elektrod
3. Czyszczenie palnika
4. Czyszczenie wymiennika pierwotnego
5. Czyszczenie komory spalania
6. Sprawdzenie prawidłowości usytuowania elektrycznych połączeń wtykowych
i przyłączeń
7. Sprawdzenie ciśnienie wstępnego w zbiorniku wyrównawczym
8. Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia i instalacji grzewczej włącznie
z przygotowywaniem ciepłej wody
9. Sprawdzenie procesu zapłonu oraz pracy palnika
10. Wykonanie analizy spalin
11. Sprawdzenie gazo- i wodoszczelności urządzenia
12. Sprawdzenie urządzeń zabezpieczających
Osoba wykonująca przeglądy techniczne kotłów gazowych powinna posiadać stosowne uprawnienia i figurować jako Autoryzowany Serwis Firmowy.
W przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjno – naprawczych, bądź wymiany podzespołów, wynikających z przyczyn nieobjętych gwarancją i niewchodzących w zakres przeglądu technicznego Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego. Prace, których nie obejmuje zakres przeglądu technicznego, mogą być wykonane jedynie na osobne zlecenie, wystawione na podstawie pisemnego zgłoszenia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: wymagania zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Wspólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części:
W zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu technicznego wchodzi sprawdzenie
i konserwacja poszczególnych podzespołów kotłów gazowych zlokalizowanych w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy 100%.
Przegląd (konserwacja) obejmuje:
1. Sprawdzenie stanu ogólnego urządzenia, usunięcie z urządzenia ogólnych zanieczyszczeń
2. Czyszczenie elektrod
3. Czyszczenie palnika
4. Czyszczenie wymiennika pierwotnego
5. Czyszczenie komory spalania
6. Sprawdzenie prawidłowości usytuowania elektrycznych połączeń wtykowych
i przyłączeń
7. Sprawdzenie ciśnienie wstępnego w zbiorniku wyrównawczym
8. Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia i instalacji grzewczej włącznie
z przygotowywaniem ciepłej wody
9. Sprawdzenie procesu zapłonu oraz pracy palnika
10. Wykonanie analizy spalin
11. Sprawdzenie gazo- i wodoszczelności urządzenia
12. Sprawdzenie urządzeń zabezpieczających
Osoba wykonująca przeglądy techniczne kotłów gazowych powinna posiadać stosowne uprawnienia i figurować jako Autoryzowany Serwis Firmowy.
W przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjno – naprawczych, bądź wymiany podzespołów, wynikających z przyczyn nieobjętych gwarancją i niewchodzących w zakres przeglądu technicznego Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego. Prace, których nie obejmuje zakres przeglądu technicznego, mogą być wykonane jedynie na osobne zlecenie, wystawione na podstawie pisemnego zgłoszenia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: wymagania zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Wspólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części:
W zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu technicznego wchodzi sprawdzenie
i konserwacja poszczególnych podzespołów kotłów gazowych zlokalizowanych w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy 100%.
Przegląd (konserwacja) obejmuje:
1. Sprawdzenie stanu ogólnego urządzenia, usunięcie z urządzenia ogólnych zanieczyszczeń
2. Czyszczenie elektrod
3. Czyszczenie palnika
4. Czyszczenie wymiennika pierwotnego
5. Czyszczenie komory spalania
6. Sprawdzenie prawidłowości usytuowania elektrycznych połączeń wtykowych
i przyłączeń
7. Sprawdzenie ciśnienie wstępnego w zbiorniku wyrównawczym
8. Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia i instalacji grzewczej włącznie
z przygotowywaniem ciepłej wody
9. Sprawdzenie procesu zapłonu oraz pracy palnika
10. Wykonanie analizy spalin
11. Sprawdzenie gazo- i wodoszczelności urządzenia
12. Sprawdzenie urządzeń zabezpieczających
Osoba wykonująca przeglądy techniczne kotłów gazowych powinna posiadać stosowne uprawnienia i figurować jako Autoryzowany Serwis Firmowy.
W przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjno – naprawczych, bądź wymiany podzespołów, wynikających z przyczyn nieobjętych gwarancją i niewchodzących w zakres przeglądu technicznego Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego. Prace, których nie obejmuje zakres przeglądu technicznego, mogą być wykonane jedynie na osobne zlecenie, wystawione na podstawie pisemnego zgłoszenia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: wymagania zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Wspólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części:
W zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu technicznego wchodzi sprawdzenie
i konserwacja poszczególnych podzespołów kotłów gazowych zlokalizowanych w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy 100%.
Przegląd (konserwacja) obejmuje:
1. Sprawdzenie stanu ogólnego urządzenia, usunięcie z urządzenia ogólnych zanieczyszczeń
2. Czyszczenie elektrod
3. Czyszczenie palnika
4. Czyszczenie wymiennika pierwotnego
5. Czyszczenie komory spalania
6. Sprawdzenie prawidłowości usytuowania elektrycznych połączeń wtykowych
i przyłączeń
7. Sprawdzenie ciśnienie wstępnego w zbiorniku wyrównawczym
8. Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia i instalacji grzewczej włącznie
z przygotowywaniem ciepłej wody
9. Sprawdzenie procesu zapłonu oraz pracy palnika
10. Wykonanie analizy spalin
11. Sprawdzenie gazo- i wodoszczelności urządzenia
12. Sprawdzenie urządzeń zabezpieczających
Osoba wykonująca przeglądy techniczne kotłów gazowych powinna posiadać stosowne uprawnienia i figurować jako Autoryzowany Serwis Firmowy.
W przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjno – naprawczych, bądź wymiany podzespołów, wynikających z przyczyn nieobjętych gwarancją i niewchodzących w zakres przeglądu technicznego Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego. Prace, których nie obejmuje zakres przeglądu technicznego, mogą być wykonane jedynie na osobne zlecenie, wystawione na podstawie pisemnego zgłoszenia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: wymagania zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Wspólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części:
W zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu technicznego wchodzi sprawdzenie
i konserwacja poszczególnych podzespołów kotłów gazowych zlokalizowanych w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy 100%.
Przegląd (konserwacja) obejmuje:
1. Sprawdzenie stanu ogólnego urządzenia, usunięcie z urządzenia ogólnych zanieczyszczeń
2. Czyszczenie elektrod
3. Czyszczenie palnika
4. Czyszczenie wymiennika pierwotnego
5. Czyszczenie komory spalania
6. Sprawdzenie prawidłowości usytuowania elektrycznych połączeń wtykowych
i przyłączeń
7. Sprawdzenie ciśnienie wstępnego w zbiorniku wyrównawczym
8. Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia i instalacji grzewczej włącznie
z przygotowywaniem ciepłej wody
9. Sprawdzenie procesu zapłonu oraz pracy palnika
10. Wykonanie analizy spalin
11. Sprawdzenie gazo- i wodoszczelności urządzenia
12. Sprawdzenie urządzeń zabezpieczających
Osoba wykonująca przeglądy techniczne kotłów gazowych powinna posiadać stosowne uprawnienia i figurować jako Autoryzowany Serwis Firmowy.
W przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjno – naprawczych, bądź wymiany podzespołów, wynikających z przyczyn nieobjętych gwarancją i niewchodzących w zakres przeglądu technicznego Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego. Prace, których nie obejmuje zakres przeglądu technicznego, mogą być wykonane jedynie na osobne zlecenie, wystawione na podstawie pisemnego zgłoszenia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: wymagania zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Wspólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części:
W zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu technicznego wchodzi sprawdzenie
i konserwacja poszczególnych podzespołów kotłów gazowych zlokalizowanych w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy 100%.
Przegląd (konserwacja) obejmuje:
1. Sprawdzenie stanu ogólnego urządzenia, usunięcie z urządzenia ogólnych zanieczyszczeń
2. Czyszczenie elektrod
3. Czyszczenie palnika
4. Czyszczenie wymiennika pierwotnego
5. Czyszczenie komory spalania
6. Sprawdzenie prawidłowości usytuowania elektrycznych połączeń wtykowych
i przyłączeń
7. Sprawdzenie ciśnienie wstępnego w zbiorniku wyrównawczym
8. Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia i instalacji grzewczej włącznie
z przygotowywaniem ciepłej wody
9. Sprawdzenie procesu zapłonu oraz pracy palnika
10. Wykonanie analizy spalin
11. Sprawdzenie gazo- i wodoszczelności urządzenia
12. Sprawdzenie urządzeń zabezpieczających
Osoba wykonująca przeglądy techniczne kotłów gazowych powinna posiadać stosowne uprawnienia i figurować jako Autoryzowany Serwis Firmowy.
W przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjno – naprawczych, bądź wymiany podzespołów, wynikających z przyczyn nieobjętych gwarancją i niewchodzących w zakres przeglądu technicznego Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego. Prace, których nie obejmuje zakres przeglądu technicznego, mogą być wykonane jedynie na osobne zlecenie, wystawione na podstawie pisemnego zgłoszenia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: wymagania zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Wspólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części:
W zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu technicznego wchodzi sprawdzenie
i konserwacja poszczególnych podzespołów kotłów gazowych zlokalizowanych w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy 100%.
Przegląd (konserwacja) obejmuje:
1. Sprawdzenie stanu ogólnego urządzenia, usunięcie z urządzenia ogólnych zanieczyszczeń
2. Czyszczenie elektrod
3. Czyszczenie palnika
4. Czyszczenie wymiennika pierwotnego
5. Czyszczenie komory spalania
6. Sprawdzenie prawidłowości usytuowania elektrycznych połączeń wtykowych
i przyłączeń
7. Sprawdzenie ciśnienie wstępnego w zbiorniku wyrównawczym
8. Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia i instalacji grzewczej włącznie
z przygotowywaniem ciepłej wody
9. Sprawdzenie procesu zapłonu oraz pracy palnika
10. Wykonanie analizy spalin
11. Sprawdzenie gazo- i wodoszczelności urządzenia
12. Sprawdzenie urządzeń zabezpieczających
Osoba wykonująca przeglądy techniczne kotłów gazowych powinna posiadać stosowne uprawnienia i figurować jako Autoryzowany Serwis Firmowy.
W przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjno – naprawczych, bądź wymiany podzespołów, wynikających z przyczyn nieobjętych gwarancją i niewchodzących w zakres przeglądu technicznego Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego. Prace, których nie obejmuje zakres przeglądu technicznego, mogą być wykonane jedynie na osobne zlecenie, wystawione na podstawie pisemnego zgłoszenia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: wymagania zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Wspólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części:
W zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu technicznego wchodzi sprawdzenie
i konserwacja poszczególnych podzespołów kotłów gazowych zlokalizowanych w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy 100%.
Przegląd (konserwacja) obejmuje:
1. Sprawdzenie stanu ogólnego urządzenia, usunięcie z urządzenia ogólnych zanieczyszczeń
2. Czyszczenie elektrod
3. Czyszczenie palnika
4. Czyszczenie wymiennika pierwotnego
5. Czyszczenie komory spalania
6. Sprawdzenie prawidłowości usytuowania elektrycznych połączeń wtykowych
i przyłączeń
7. Sprawdzenie ciśnienie wstępnego w zbiorniku wyrównawczym
8. Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia i instalacji grzewczej włącznie
z przygotowywaniem ciepłej wody
9. Sprawdzenie procesu zapłonu oraz pracy palnika
10. Wykonanie analizy spalin
11. Sprawdzenie gazo- i wodoszczelności urządzenia
12. Sprawdzenie urządzeń zabezpieczających
Osoba wykonująca przeglądy techniczne kotłów gazowych powinna posiadać stosowne uprawnienia i figurować jako Autoryzowany Serwis Firmowy.
W przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjno – naprawczych, bądź wymiany podzespołów, wynikających z przyczyn nieobjętych gwarancją i niewchodzących w zakres przeglądu technicznego Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego. Prace, których nie obejmuje zakres przeglądu technicznego, mogą być wykonane jedynie na osobne zlecenie, wystawione na podstawie pisemnego zgłoszenia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: wymagania zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Wspólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części:
W zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu technicznego wchodzi sprawdzenie
i konserwacja poszczególnych podzespołów kotłów gazowych zlokalizowanych w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy 100%.
Przegląd (konserwacja) obejmuje:
1. Sprawdzenie stanu ogólnego urządzenia, usunięcie z urządzenia ogólnych zanieczyszczeń
2. Czyszczenie elektrod
3. Czyszczenie palnika
4. Czyszczenie wymiennika pierwotnego
5. Czyszczenie komory spalania
6. Sprawdzenie prawidłowości usytuowania elektrycznych połączeń wtykowych
i przyłączeń
7. Sprawdzenie ciśnienie wstępnego w zbiorniku wyrównawczym
8. Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia i instalacji grzewczej włącznie
z przygotowywaniem ciepłej wody
9. Sprawdzenie procesu zapłonu oraz pracy palnika
10. Wykonanie analizy spalin
11. Sprawdzenie gazo- i wodoszczelności urządzenia
12. Sprawdzenie urządzeń zabezpieczających
Osoba wykonująca przeglądy techniczne kotłów gazowych powinna posiadać stosowne uprawnienia i figurować jako Autoryzowany Serwis Firmowy.
W przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjno – naprawczych, bądź wymiany podzespołów, wynikających z przyczyn nieobjętych gwarancją i niewchodzących w zakres przeglądu technicznego Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego. Prace, których nie obejmuje zakres przeglądu technicznego, mogą być wykonane jedynie na osobne zlecenie, wystawione na podstawie pisemnego zgłoszenia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: wymagania zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Wspólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części:
W zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu technicznego wchodzi sprawdzenie
i konserwacja poszczególnych podzespołów kotłów gazowych zlokalizowanych w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy 100%.
Przegląd (konserwacja) obejmuje:
1. Sprawdzenie stanu ogólnego urządzenia, usunięcie z urządzenia ogólnych zanieczyszczeń
2. Czyszczenie elektrod
3. Czyszczenie palnika
4. Czyszczenie wymiennika pierwotnego
5. Czyszczenie komory spalania
6. Sprawdzenie prawidłowości usytuowania elektrycznych połączeń wtykowych
i przyłączeń
7. Sprawdzenie ciśnienie wstępnego w zbiorniku wyrównawczym
8. Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia i instalacji grzewczej włącznie
z przygotowywaniem ciepłej wody
9. Sprawdzenie procesu zapłonu oraz pracy palnika
10. Wykonanie analizy spalin
11. Sprawdzenie gazo- i wodoszczelności urządzenia
12. Sprawdzenie urządzeń zabezpieczających
Osoba wykonująca przeglądy techniczne kotłów gazowych powinna posiadać stosowne uprawnienia i figurować jako Autoryzowany Serwis Firmowy.
W przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjno – naprawczych, bądź wymiany podzespołów, wynikających z przyczyn nieobjętych gwarancją i niewchodzących w zakres przeglądu technicznego Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego. Prace, których nie obejmuje zakres przeglądu technicznego, mogą być wykonane jedynie na osobne zlecenie, wystawione na podstawie pisemnego zgłoszenia.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: wymagania zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia/nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
W celu spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100.000,00zł.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub aktualnie realizuje zamówienia (na podstawie umowy) o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej dwie usługi polegające na wykonywaniu przeglądów technicznych instalacji grzewczych gazowych.
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – z wykorzystaniem załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
2.5. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
W zakresie „dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia”: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż osoby które będą uczestniczyć w postępowaniu (wpisane do wykazu osób uczestniczących w postępowaniu) posiadają stosowane uprawnienia do wykonania przeglądu i posiadają autoryzację producenta kotła (zgodnie z wymaganiami zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego). Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami określonymi we wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.3. Dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wymaganą sumę gwarancyjną.
2.4. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; spełniających wymagania określone w punkcie IV.2.4 SWZ.
2.5. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub
usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4.Oświadczenia i dokumenty
potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści
wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we
Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności,
pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Sposób złożenia oferty opisany na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-18