Wykonanie wraz z montażem i uruchomieniem Rozdzielni głównych na terenie ITB w Warszawie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie wraz z montażem i uruchomieniem Rozdzielni głównych na terenie ITB w Warszawie w podziale na dwie części: Część I: ul. Ksawerów 21 Cześć II: ul. Filtrowa 1”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-11-16
  • ZamawiającyInstytut Techniki Budowlanej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00251725
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie wraz z montażem i uruchomieniem Rozdzielni głównych na terenie ITB w Warszawie w podziale na dwie części:
Część I: ul. Ksawerów 21
Cześć II: ul. Filtrowa 1”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Techniki Budowlanej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Filtrowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-611

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@itb.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.itb.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie wraz z montażem i uruchomieniem Rozdzielni głównych na terenie ITB w Warszawie w podziale na dwie części:
Część I: ul. Ksawerów 21
Cześć II: ul. Filtrowa 1”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8933db27-37e8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251725

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://itb.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 6.1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania so-bie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@itb.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://itb.ezamawiajacy.pl w zakładce „Koresponden-cja”.
6.2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawia-jącego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu wniosków o wyjaśnienie treści SWZ przekazywanych na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
zgodnie z pkt. 6 swz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6.3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału:
6.3.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie ITB https://itb.ezamawiajacy.pl
lub https://oneplace.marketplanet.pl
6.3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekiero-wany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, kli-ka polecenie „zarejestruj się”.
6.3.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontak-tować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
6.3.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiado-mienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednic-twem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
zgodnie z pkt 6 swz

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia PE i RE 679/ 2016 o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę jest Instytut Techniki Budowlanej z siedzibą w 00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: Instytut Techniki Budowla-nej; 00-611 Warszawa, ul. Filtrowa 1; telefon 22 5796466; adres email: iod@itb.pl
3. Dane osobowe Pani/Pana udostępnione przez Wykonawcę przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n. „Wykonanie wraz z montażem i uruchomieniem Rozdzielni głównych na terenie ITB w Warszawie w podziale na dwie części”. Podstawa prawna przetwarzania rozporządzenie PE i RE 679/ 2016 RODO art. 6 ust. 1 lit. c.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamó-wień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Dane osobowe Pani/Pana udostępnione przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowa-nia o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Pani/Pana jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związa-nym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. Podane przez Wykonawcę Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania stosowanie do art. 22 RODO.
zgodnie z pkt 21 swz

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TO.260.25TA.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa- wymiana rozdzielnic zasilająco- pomiaro-wych - stacyjnych, przy zachowaniu dotychczasowych mocy przyłączeniowych.
Zakres robót obejmuje:
• Przygotowanie zasilania tymczasowego do zapewnienia ciągłości zasilania Obiektu na czas robót budowlano - montażowych
• Trzyetapowa wymiana istniejących szaf rozdzielczych i montaż nowych I etap - rozdzielnica zasilana ze stacji Innogy II etap - rozdzielnica zasilana z transformatora własnego ( ITB ) III etap - rozdzielnica strefowa ( w bud. T1 )
• Odłączenie i ponowne podłączenie istniejących kabli odbiorczych
• Wymianę kabli zasilających RG nn ze stacji Innogy oraz z transformatora własnego
• Pomiary pomontażowe rozdzielnic
• Pomiary i badania kontrolne sieci rozdzielczej
Załączone pliki CZĘŚĆ I:
1 . Projekt cz.I Rozdzielnic Ksawerów XI/2020 (.pdf)
2. Przedmiar cz.I ( .pdf, .ath .)
3. STWIOR dot.cz.I i II.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena oferty – waga 90%
2) Okres gwarancji (w miesiącach) – waga 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa głównej rozdzielnicy zasilająco- pomiarowej z dostosowaniem do mocy przyłączeniowej Pp = 500 kW.
Zakres robót obejmuje:
• Przygotowanie zasilania tymczasowego do zapewnienia ciągłości zasilania Obiektu na czas robót budowlano - montażowych
• Dwuetapową wymianę istniejących szaf rozdzielczych i montaż nowych
I etap - Sekcja A
II etap - Sekcja B
• Odłączenie i ponowne podłączenie istniejących kabli odbiorczych
• Wymianę kabli zasilających RG nn z rozdzielnicy stacji nr 6165 ( Innogy )
• Montaż nowych instalacji oświetlenia gniazd wtyczkowych i uziemień w pomieszczeniach energetycznych i pomocniczych
• Rozbudowę instalacji zespołu urządzeń ( UPS ) zasilania napięciem gwarantowanym (UWAGA : bez dostawy UPS II st o mocy 25kV - kosztorys K4 poz. nr 24 NIE WYCENIAĆ-wstawić O)
• Pomiary pomontażowe rozdzielnic
• Pomiary i badania kontrolne sieci rozdzielczej
Załączone pliki CZĘŚĆ II:
1. Projekt cz. II Filtrowa 1 VII 2021 (.pdf)
2. Przedmiar cz. II Filtrowa1 K1+K2+K3+K4 (.pdf, .ath)
3. STWiOR dot. cz. I i II.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena oferty – waga 90%
2) Okres gwarancji (w miesiącach) – waga 10%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

9.1. Wykonawca musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, (dla każdej z części) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz uprawnieniami branżowymi D i E do 20 kV.
Uwaga!
Zamawiający dopuszcza wykonywanie funkcji przez tą samą wykazywaną osobę w odniesieniu do każdej z części na które dany Wykonawca składa ofertę.
Jednocześnie Zamawiający, na etapie realizacji zamówienia, zastrzega sobie prawo do weryfikacji uprawnień, przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej od osób skierowanych do wykonania przedmiotowego zamówienia, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami.
9.2 Dotyczy każdej części:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum dwie roboty elektryczne polegające na:
a) dla części 1 – wykonaniu montażu urządzeń rozdzielczych stacyjnych (ln-1000A) o wartości minimum 100.000 zł brutto każda.
b) dla części 2 – wykonaniu montażu urządzeń rozdzielczych stacyjnych (ln-1000A) o wartości 100.000 zł brutto każda.
Uwaga!
Zamawiający dopuszcza wykazywanie się robotami budowlanymi dla każdej z ww. części w ramach jednej inwestycji (zamierzenia budowlanego). W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest do wskazania w wykazie robót zakresu i wartości odnoszącego się do postawionego warunku udziału, który wykazuje.
Zamawiający dopuszcza łączenie potencjałów w zakresie ww. warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku składania przez Wykonawcę ofert na więcej niż jedną część, Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych robót w celu wykazania spełnienia warunku udziału w każdej z części zamówienia.
9.3 Dotyczy każdej części:
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,- PLN na jedno i wszystkie zdarzenia,
Zamawiający nie dopuszcza sumowania kwot ubezpieczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II.2 SWZ.Odpis lub informacja z KRS lub z CEiDG w zakresie określonym w art. 109 ust 1 pkt. 4 ustawy pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisy do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania:
- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty wedle załącznika – Rozdział II.6
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wedle załącznika – Rozdział II.5
- dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
- oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 10.1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

11.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
11.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu natomiast warunki udziału w postępowaniu mają być spełnione łącznie, przy czym Zamawiający nie dopuszcza sumowania kwot ubezpieczenia dla danej części przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
11.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 10.1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Z tytułu realizacji przedmiotu umowy opisanego w § 1 Zamawiający zapłaci Wykonawcy sza-cunkowe wynagrodzenie, zgodnie z ofertą Wykonawcy, w kwocie netto ……………………….zł (słownie złotych: ……………………………………………….. ), w tym:
1) zaliczka w wysokości 50% tj. ………………………………………zł * wypłacona w terminie do 10 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy na podstawie faktury pro – forma.
2) pozostałe 50 % wartości przedmiotu umowy w wysokości ………………………..zł netto………………. brutto łącznie – po odbiorze na podstawie poprawnie wystawionej faktury. Warunki płatności zgodnie z ust. 7 i oraz § 10 ust 3.
*Dla części I zaliczka zostanie wyliczona na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy pozycja 1+2+3+4+5,
Dla części nr II pozycja 50 + poz. 89 kosztorysu ofertowego.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej umowy wymagają pisemnej formy, pod rygorem nieważności.
2. Istotna zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na podstawie której został wybrany, możliwa jest w przypadku zaistnienia jednej z następujących okolicz-ności i w zakresie określonym poniżej:
1) W przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych roz-wiązań technicznych lub materiałów ze względu na zmianę przepisów prawa – możliwa jest w szczególności zmiana: sposobu wykonania, rozwiązań technicznych lub materiałów termi-nu realizacji Umowy i/lub Wynagrodzenia w zakresie w jakim zmiany te stanowią konse-kwencję zmiany przepisów.
2) Istotnych zmian w opisie przedmiotu zamówienia wynikających z potrzeb Zamawiającego lub z ogólnego postępu technologicznego.
3) Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ, przez którą, na potrzeby niniejszej Umowy rozumieć się zdarzenie zewnętrzne o charak-terze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
b) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy oko-liczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy lub jej części zgodnie z SWZ;
c) zaistniały odmienne od przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia warunków te-renowych, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych sieci, urządzeń lub obiektów budowlanych,
d) zaistniała konieczność skorygowania błędów lub wprowadzenia zmian w Opisie Przedmiotu Zamówienia,
e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub norm w zakresie mają-cym wpływ na realizację przedmiotu Umowy lub świadczenia Stron,
f) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożli-wiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie niniejszej Umowy w celu jednoznacz-nej interpretacji jej zapisów przez Strony,
g) zmiana zakresu powierzonego Podwykonawcom,
h) zwłoki w przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego,
i) wykonanie przedmiotu Umowy jest uzależnione od wykonania zamówienia dodat-kowego.
zgodnie z par 19 umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://itb.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-16 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

4.8.1. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności polegające na świadcze-niu najemnej pracy fizycznej pod nadzorem (robotnicy) w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia były zatrudniane przez Wykonawcę lub podwyko-nawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Ko-deks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). Minimalna liczba osób jak również wymiar etatu dla poszczególnych osób określa Wykonawca mając na uwadze ko-nieczność terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
4.8.2. sposób weryfikacji zatrudnienia osoby lub osób wskazanych w punkcie 4.8.1. SWZ oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonaw-cę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań wskazane są w projektowanych 4.10 Zainteresowani Wykonawcy zobowiązani są przesłać na adres e-mail wskazany poniżej, wykaz osób (imię i nazwisko) które mają wziąć udział w wizji z propozycją daty odbycia wizji wraz ze wskazaniem części, której wizja dotyczy. W zakresie zgłaszania osób na wizję osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Aneta Płonka tel. +48 573918733, email: zamowienia@itb.pl postanowieniach umowy (Rozdział V SWZ).
Zamawiający informuje, że możliwe są zmiany umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi COVID-19. numeracja zgodna z SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pilny odbiór gruzu- Piaseczno
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pilny odbiór gruzu. Gruz ceglany, trochę tynku wapiennego. Piaseczno ulica Kościuszki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI