Wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Sikorskiego 81 w Gliwicach wraz z pracami...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Sikorskiego 81 w Gliwicach wraz z pracami towarzyszącymi w ramach projektu "Poprawa efektywności energetycznej budynków mieszkalnych Miasta Gliwice - I"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGliwice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-03-26
  • ZamawiającyZarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00016546
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Sikorskiego 81 w Gliwicach wraz z pracami towarzyszącymi w ramach projektu "Poprawa efektywności energetycznej budynków mieszkalnych Miasta Gliwice - I"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276567632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolnych Wałów 11

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32)3392950

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbmgliwice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Sikorskiego 81 w Gliwicach wraz z pracami towarzyszącymi w ramach projektu "Poprawa efektywności energetycznej budynków mieszkalnych Miasta Gliwice - I"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-127b7456-82a4-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

1.7 Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego, Poddziałanie 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim; współfinansowanej ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię drogą elektroniczną przy użyciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego,musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostępdoformularzy:złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza dokomunikacji.Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznejprzekazywanej przy ichużyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystaniazminiPortaludostępnympodadresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxorazRegulaminieePUAP. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania oudzieleniezamówieniapublicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone wRegulaminieminiPortalu orazzobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tegoregulaminu.Maksymalnyrozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:złożenia iwycofaniaoferty oraz dokomunikacjiwynosi150 MB. Za datę przekazania oferty,oświadczenia, o którymmowa wart. 125ust.1pzp,podmiotowych środków dowodowych,przedmiotowych środkówdowodowychoraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów,przekazywanych w postępowaniu,przyjmuje siędatę ich przekazania na ePUAP. W postępowaniu oudzielenie zamówieniakorespondencjaelektroniczna(inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty)odbywa sięelektronicznie zapośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAPorazudostępnionego przezminiPortal (Formularz do komunikacji).Korespondencja przesłana zapomocątego formularza nie możebyć szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej zniniejszympostępowaniem Zamawiający iWykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).Zamawiającymoże również komunikować się zWykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,email:bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl Dokumentyelektroniczne, oświadczenia lub elektronicznekopiedokumentów lub oświadczeń składane są przezWykonawcę za pośrednictwem Formularzadokomunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszczarównież możliwość składaniadokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń zapomocą pocztyelektronicznej, naadres email bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl Sposóbsporządzenia dokumentówelektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów luboświadczeń musi być zgody zwymaganiamiokreślonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów zdnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dladokumentów elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniuo udzieleniezamówienia publicznego lubkonkursie (Dz. U.z 2020 r. poz. 2452).Zamawiający nieprzewidujesposobu komunikowania się zWykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środkówkomunikacjielektronicznej, wskazanych w SWZ.Korzystanie przez Wykonawcę ze wskazanej platformyjestbezpłatne.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz.UEL119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1.1. administratoremPani/Panadanychosobowych jest Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo BudownictwaSpołecznego Sp. zo.o. zsiedzibą w Gliwicach (kod pocztowy 44-100) przy ul. Dolnych Wałów 11;1.2. wsprawachzwiązanych zPani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych,kontaktpisemny za pomocąpoczty tradycyjnej na adres: Zarząd Budynków Miejskich ITowarzystwoBudownictwa SpołecznegoSp. z o.o.,44-100 Gliwice, ul. Dolnych Wałów 11 lub pocztąelektroniczną naadresemail:iod@zbmgliwice.pl1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą napodstawie art.6ust. 1lit.c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzieleniezamówieniapublicznegooraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązekprawnystosowaniasformalizowanych procedur udzielaniazamówieńpublicznychspoczywającynaZamawiającym;1.4.OdbiorcamiPani/Pana danych osobowychbędą osobylubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74ustawy z dnia 11września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.2019 zpóźn.zm.), dalej„ustawaPzp”;1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie zart. 78ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,ajeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwaniaumowy;1.6.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednioPani/Panadotyczącychjest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym zudziałemwpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodaniaokreślonychdanychwynikają z ustawyPzp;1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzjeniebędąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;1.8.posiadaPani/Pan:1.8.1.na podstawie art.15RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Panadotyczących;1.8.2. napodstawie art.16RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych,przy czym skorzystaniez prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wynikupostępowania oudzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawąPzp oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników.1.8.3.na podstawie art. 18RODOprawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO,przy czym prawo do ograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystaniaze środkówOgłoszenie nr 2021/BZP 00010443/01 zdnia 2021-02-242021-02-24 Biuletyn ZamówieńPublicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienieudzielane jest w trybie podstawowym napodstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlaneochronyprawnej lub w celu ochrony praw innejosoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważnewzględyinteresu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwaczłonkowskiego.1.8.4. prawo do wniesieniaskargi doPrezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowychPani/Pana dotyczącychnaruszaprzepisyRODO;1.9. nie przysługuje Pani/Panu:1.9.1. wzwiązku z art.17 ust. 3 lit. b, d lub eRODO prawo do usunięcia danychosobowych;1.9.2. prawo doprzenoszeniadanych osobowych, októrym mowa w art.20 RODO;1.9.3. na podstawie art. 21 RODOprawosprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPani/Panadanych osobowychjest art. 6ust.1 lit.c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 053/PZ/2021/ZBM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z numeracją SWZ:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Sikorskiego 81 w Gliwicach, wprowadzenie C.O. i C.W.U. z PEC Gliwice wraz z pracami towarzyszącymi w ramach projektu "Poprawa efektywności energetycznej budynków mieszkalnych Miasta Gliwice - I".2. Zakres prac obejmuje w szczególności:2.1. Uporządkowanie/ dobudowa przewodów kominowych2.2. Termomodernizacja piwnicy2.3. Docieplenie stropu2.4. Roboty dekarskie2.5. Roboty ogólnobudowlane w lokalach obejmujące prace instalacyjne i elektryczne2.6. Remont klatki schodowej2.7. Częściowa wymiana stolarki okiennej2.8. Ocieplenie elewacji2.9. Izolacja ścian fundamentowych2.10. Instalacja grzewcza i wod-kan2.11. Instalacja elektryczna2.12. Wykonanie opaski wokół budynku2.13. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej2.14. Wykonanie schodów zewnętrznych2.15. Zagospodarowanie terenu4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ, w tym: dokumentacja techniczna wielobranżowa (projekt budowlano-wykonawczy termomodernizacji, projekt instalacji sanitarnej, projekt instalacji elektrycznej, projekt SWC, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (oddzielenie dla branż), przedmiary robót, pozwolenie na budowę, wymagania inwestorskie

4.2.6.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Spełnia/nie spełnia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z numeracją SWZ:2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.2.3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych), potwierdzonym informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.2.3.2. W celu spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500.000,00zł.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali:dwa zamówienia polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku wielokondygnacyjnego o wartości minimum 400.000,00zł brutto, oraz jedno zamówienie polegające na modernizacji/remoncie/wykonaniu nowej instalacji centralnego ogrzewania/gazowej w budynku o wartości minimum 50.000,00zł (brutto).Uwagi:• Pod pojęciami „budowa”, „przebudowa” rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w art. 3 pkt. 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.).• Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.• Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez Zamawiającego.• Zamawiający nie dopuszcza sumowania robót budowlanych wykonanych w ramach odrębnych kontraktów (umów/zamówień) celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego.• W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.2.5. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:2.5.1. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,2.5.2. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,2.5.3. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w branży instalacyjnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń2.5.4. co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót w branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z numeracją SWZ:2.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;2.2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.2.2.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.2.2.3. Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w pkt. 2.2.1 i 2.2.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z numeracją SWZ:2.3. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem; jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie warunku udziału w postępowaniu; w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokument składa ten wykonawca, który będzie odpowiadał za spełnienie tego warunku.2.4. Dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wymaganą sumę gwarancyjną.2.5. Wykazu robót budowlanych, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, spełniających wymagania określone w punkcie II.2.4 SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;2.6. Wykazu osób, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w punkcie IV.2.5 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:4.1. pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zarządcy ING Bank - oddział w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546 z adnotacją: „Wadium - postępowanie nr 053/PZ/2021/ZBM”,4.2. gwarancjach bankowych,4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,4.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 299).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. WtakimprzypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniualbodoreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwowinnobyć załączone do oferty.2. W odniesieniu do warunków dotyczącychwykształcenia,kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzieleniezamówieniamogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonająrobotybudowlane lubusługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. Wykonawcywspólnieubiegający się oudzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z któregowynika,które robotybudowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególniwykonawcy.4.Oświadczenia idokumentypotwierdzające brak podstaw do wykluczenia zpostępowania składa każdy zWykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranejofertyw zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorzeumowy,stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, podrygoremnieważności, zachowania formy pisemnej

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-26 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiającym jest: GLIWICE - miasto na prawach powiatu, z siedzibą w Gliwicachprzy ul.Zwycięstwa 21 (Urząd Miasta Gliwice) NIP: 631-10-06-640 w imieniu i na rzeczktórego działa:Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Plac Inwalidów Wojennych 12 44-100 GliwiceNIP:631-240-89-84 Niniejsze postępowanie, w imieniu Zamawiającego przeprowadzana podstawie zawartegoPorozumienia nr 1/I/2019 z dnia 13.05.2019r. Zarządca: ZarządBudynków Miejskich ITowarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach Daneteleadresowe:44-100Gliwice, Dolnych Wałów 11 Sąd Rejonowy w Gliwicach, KRS nr0000011843 NIP: 631-22-43-307, REGON: 276567632 Wysokość kapitału zakładowego:62.936.500,00złEmail:biuro@zbmgliwice.pl Adres strony internetowej: www.zbmgliwice.pl Daneteleadresowew niniejszym ogłoszeniu dotyczą "Zarządcy".Ogłoszenie nr 2021/BZP 00016542/01 z dnia 2021-03-112021-
2021-03-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowa dwóch wiat z instalacjami PV - Jastrzębie-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowa dwóch wiat z instalacjami PV. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI