Wykonanie systemu rejestracji czasu pracy w budynkach Sądu Rejonowego w Suwałkach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie systemu rejestracji czasu pracy w budynkach Sądu Rejonowego w Suwałkach ul. Przytorowa 2, ul. Kościuszki 69 i ul. Innowacyjna 1
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSuwałki
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2023-12-07
  • ZamawiającySąd Okręgowy w Suwałkach
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-29
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00522581
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie systemu rejestracji czasu pracy w budynkach Sądu Rejonowego w Suwałkach ul. Przytorowa 2, ul. Kościuszki 69 i ul. Innowacyjna 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Suwałkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Waryńskiego 45

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@suwalki.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: suwalki.so.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie systemu rejestracji czasu pracy w budynkach Sądu Rejonowego w Suwałkach ul. Przytorowa 2, ul. Kościuszki 69 i ul. Innowacyjna 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b57db982-8ebe-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522581

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00269257/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 System rejestracji czasu pracy w budynkach SR w Suwałkach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b57db982-8ebe-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl
Zgodnie z treścią SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SG.220.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 40650,41 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

17. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie systemu rejestracji czasu pracy w budynkach Sądu Rejonowego w Suwałkach ul. Przytorowa 2, ul. Kościuszki 69
i ul. Innowacyjna 1” obejmujące dobór i dostawę urządzeń oraz ich konfigurację z istniejącym Systemem Kontroli Dostępu w Sądzie Rejonowym w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45.
Założenia Użytkownika:
Wdrożenie systemu Rejestracji Czasu Pracy w Sądzie Rejonowym w Suwałkach musi opierać się na istniejącym systemie firmy Biosys działającym w lokalizacji przy ul. Waryńskiego 45.
Wszystkie urządzenia dostarczone w ramach wdrożenia muszą być kompatybilne z istniejącym systemem i dostosowane do działania systemu RCP.

Rejestrator Czasu Pracy (BS-T-F0T05-MD) – 3 szt.

cd. wg. SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35123300-5 - System kontroli czasu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ustawy Pzp.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert o znaczeniu(wadze):
1) kryterium nr 1: „cena brutto” (C) - waga kryterium 60% (60 pkt) ;
2) kryterium nr 2:”okres gwarancji i rękojmi” (G) - waga kryterium 40% (40 pkt).
Całkowita liczba punktów (L), jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg wzoru:
L = C + G
gdzie:
L - łączna liczba punktów,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena brutto”
G - liczba punków uzyskanych w kryterium „okres gwarancji i rekojmi”.

Ocena punktowa w kryterium „cena brutto” dokonana zostanie na podstawie podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym ceny oferty brutto i przeliczona według wzoru:
liczba pkt (C) = (najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert/cena brutto oferty ocenianej) x 100 pkt x 60%. Punktacja przyznawana poszczególnym ofertom zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasad arytmetyki. W powyższym kryterium wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
Ocena punktowa w kryterium „okres gwarancji i rękojmi” dokonana zostanie na podstawie informacji zawartej w ofercie Wykonawcy według poniższych zasad:
Wykonawca może zaproponować okres gwarancji i rękojmi w następujących okresach: 4 lata ,5 lat, 6 lat i wiecej,
Punktacja w kryterium „Okres gwarancji i rękojmii” (G):
kryterium gwarancja i rękojmia (G): Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 48 m-cy,
4 pełne lata i nie jest punktowany. Ocena będzie dokonywana na podstawie oświadczenia wykonawcy
w formularzu ofertowym. Wykonawca otrzyma: a) za udzielenie gwarancji i rękojmi na dostarczone urządzenia I wykonany system RCP skonfigurowany z SKD oraz towarzyszące roboty budowlane tj. 5 lat – 20 pkt; b) za udzielenie gwarancji i rękojmi na dostarczone urządzenia i wykonany system RCP skonfigurowany z SKD oraz towarzyszące roboty budowlane tj. 6 lat – 40 pkt; W przypadku, gdy wykonawca wskaże w ofercie okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 4 lata lub nie wskaże żadnego okresu gwarancji i rękojmi oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ. W ramach gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatne przeglądy w terminach określonych pzrez producenta I serwis z czasem reakcji do 24 godz. od chwlili zgłoszenia awarii.

W tym kryterium zostanie przyznane 40 pkt Wykonawcy, który zadeklaruje najdłuższą gwarancję.

Ocenę ostateczną stanowić będzie łączna liczba punktów przyznanych wykonawcy wg powyższych kryteriów obliczona według wzoru: C + G = L gdzie: C - liczba punktów za kryterium cena ofertowa; G - liczba punktów za kryterium okres udzielonej gwarancji i rękojmi; L - łączna liczba punktów przyznanych wykonawcy stanowiąca ostateczną ocenę badanej oferty.
Wybór oferty najkorzystniejszej -Zamawiający wybierze tę ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie we wszystkich kryteriach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z treścią SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
1) Oświadczenie, o którym mowa w punkcie 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w punkcie 1, składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający zażąda następujących dokumentów :
1) Aktualnego (opłaconego) potwierdzenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej,
w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 80 000,00 zł.
4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda następujących dokumentów:
1) wykazu dostaw, usług , wraz z konfiguracją urządzeń z instniejącymi systemem, robót budowlanych- minimum o wartości 50 000,00 zł brutto należycie wykonanej (została odebana i funkcjonuje, co potwierdzi Zamawiający) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane, przy czym dowodami,o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy – załącznik nr 6 do SWZ; roboty powinny być tożsame z przedmiotem zamówienia, powinny obejmować realizacje, przebudowę, rozbudowę, dostawę wraz z konfiguracją, lub remont SKD i System RCP w budynkach użyteczności publicznej a w odniesieniu do RCP- w zakładach pracy.

cd. wg. SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 80 000,00zł, Zamawiający uzna spełnianie warunku po przedłożeniu opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie wymaganego ubezpieczenia)
4) zdolności technicznej lub zawodowej poprzez wykazanie, że Wykonawca:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (została odebrana i funkcjonuje, co
potwierdzi Zamawiający) co najmniej jedną robotę budowlaną, usługę lub dostawę z montażem polegającą na wykonaniu RCP
w budynku użyteczności publicznej*, o wartości co najmniej 50 000 zł brutto

Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie wykonanie zamówienia w ramach jednej umowy.
b) dysponuje co najmniej:
jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami w branży elektrycznej lub teletechnicznej (kierownik robót), posiadającą uprawnienia, adekwatne do przedmiotu zamówienia, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadającą min. 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji Kierownika robót, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej lub równoważne.

Zamawiający uzna powyższy warunek (4a) za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat (okres wyrażony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną usługę lub dostawę z montażem, robotę (powinny być wykonane, odebrane i rozliczone), o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto polegającej na wykonaniu, remoncie, rozbudowie, dostawie i konfiguracji i przebudowie rejestracji czasu pacy w budynku użyteczności publicznej*;

* pojęcie budynku użyteczności publicznej zostało zdefiniowane w § 3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1225 ze zm.). Zgodnie
z przewidzianą w tym przepisie definicją, przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.

cd. wg. SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z treścią SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1) w odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej wymaga jego spełnienia przez każdego z Wykonawców odrębnie;
2) w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dopuszcza łączne spełnianie przez Wykonawców warunku dotyczącego osoby, którą dysponują;
b) dopuszcza łączne spełnianie przez Wykonawców warunku dotyczącego posiadania doświadczenia. W tym zakresie przynajmniej jeden z Wykonawców, wspólnie ubiegających się
o zamówienie, winien wykazać, że samodzielnie spełnia ten warunek w całości.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ.
4) Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wg. Załącznika nr 9 - wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-07 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje ekip, firm podwykonawczych do elewacji. Inwestycje to budynki mieszkalne. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Lokalizacja: Białystok i okolice. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI