Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Wykonanie systemu ochrony obwodowej w Zakładzie Karnym w Siedlcach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 47
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_siedlce@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie systemu ochrony obwodowej w Zakładzie Karnym w Siedlcach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f86cbd56-f587-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236306/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie systemu ochrony obwodowej w Zakładzie Karnym w Siedlcach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_siedlce
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami znajdują się w rozdziale 11 SWZ DKW.2232.2.2024.JR - https://platformazakupowa.pl/pn/zk_siedlce
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane są w rozdziale 11 oraz 12 SWZ DKW.2232.2.2024.JR
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje na temat RODO opisane są w rozdziale 22 SWZ DKW.2232.2.2024.JR
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje na temat RODO opisane są w rozdziale 22 SWZ DKW.2232.2.2024.JR
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKW.2232.2.2024.JR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wykonanie oraz uruchomienie systemu ochrony obwodowej w Zakładzie Karnym w Siedlcach dla całego terenu jednostki. Podstawowe parametry wewnętrznej linii ogrodzenia, na którym zostanie wykonany system ochrony obwodowej, niezbędne do zaprojektowania w/w systemu:
• Długość całkowita linii ogrodzenia wewnętrznego L = ca. 476 mb (w tym ok. 16 mb budynek pawilonu penitencjarnego)
• Wysokość linii ogrodzenia wewnętrznego wraz ze zwieńczeniem concertiną H = 4,5 m
• Ilość furtek w linii ogrodzenia wewnętrznego – 5 szt.
• Ilość bram w linii ogrodzenia wewnętrznego – 1 szt.
• Odległość od przęsła do przęsła linii ogrodzenia wewnętrznego – co 2,5 m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały opisane w załączniku nr 9 do SWZ - OPZ
Wskazane właściwości minimalne jakie powinien spełnić system ochrony obwodowej:
System oparty o czujniki piezoelektryczne instalowane na ogrodzeniu metalowym wykonanym z drutu ostrzowego, gdzie pojedynczy czujnik zainstalowany zostanie na każdym przęśle ogrodzenia. Komunikacja linii detekcji oparta o przewód dwużyłowy, nieparametryzowany, niepolaryzowany.
System w wersji wandaloodpornej – linia detekcyjna (przewód magistrali na ogrodzeniu) dodatkowo zabezpieczona oplotem metalowym ze stali nierdzewnej.
System umożliwiający pracę w architekturze pętlowej w układzie redundantnym. Praca systemu w architekturze redundantnej kontroli linii detekcji poprzez zastosowanie dwóch kontrolerów linii w układzie Master oraz Slave; czujniki montowane na pojedynczej linii detekcji nadzorowane przez redundantny układ kontrolny
System oparty o jednostki zarządzające obsługujące do dwóch kontrolerów liniowych. W architekturze redundantnej pracujący master a drugi jako slave.
Moduł liniowy nadzorujący do 500 elementów liniowych zainstalowanych na magistrali o długości do 1500 m.
Architektura modułowa pozwalająca na budowę nieograniczonych powierzchniowo systemów.
System umożliwiający wykrycie wibracji powstałych na ogrodzeniu, wywołanych przez przechodzenie przez ogrodzenie lub przecinanie ogrodzenia na podstawie analizy elementu piezoelektrycznego wbudowanego w układ mikroprocesorowy umieszczony w czujniku.
System umożliwi osobne adresowanie i programowanie każdego czujnika na linii detekcji. Każdy czujnik systemu musi posiadać indywidualny adres z możliwością indywidualnej kalibracji poprzez zmianę jego parametrów czułości w celu dostosowania do warunków instalacji dla danego przęsła ogrodzenia
System umożliwi wykrywanie i informowanie na bieżąco o zdarzeniach polegających na naruszeniu chronionej strefy z dokładnością do pojedynczego czujnika.
System umożliwi definiowanie stref detekcji o dowolnej długości (złożony z dowolnej ilości detektorów) z dokładnością do długości pojedynczego przęsła ogrodzenia.
System odporny na zjawiska mogące wywołać fałszywe alarmy takie jak wiatr, opady śniegu, deszczu, gradu, pojazdy drogowe lub kolejowe poruszające się w sąsiedztwie instalacji systemu poprzez zastosowanie logiki różnicowej.
Praca czujników włączonych do systemu w zakresie temperatur od -60°C do +85°C.
System pozwalający na monitorowanie furt oraz bram w ciągu ogrodzenia poprzez wykorzystanie czujek magnetycznych, czujek ruchu, barier podczerwieni, włączonych do systemu poprzez moduły wejść/wyjść instalowane bezpośrednio na magistrali kontrolera liniowego.
Możliwość instalacji minimum 64 modułów wejść/wyjść na pojedynczej linii detekcji
System umożliwiający instalację modułów wyjść, moduł wyjść wyposażony w 16 programowalnych wyjść oraz 2 parametryzowane wejścia; moduł wyjść musi mieć możliwość rozbudowy do 32 programowalnych wyjść; komunikacja modułu wyjść z jednostką zarządzającą za pomocą łącza Ethernet lub RS-485. (możliwość rozbudowy dla jednej jednostki zarządzanej do 128 wyjść poprzez zwiększenie ilości modułów – jako opcja)
System zapewni galwaniczną separację linii detektorów oraz zastosowanie modułów przepięciowych w celu eliminacji interferencji przepięciowych.
System musi spełniać wymagania do ochrony obszarów wysokiego poziomu ryzyka, do stopnia 3 według normy PN-EN 50131-1. System musi spełniać wymagania klasy środowiskowej IV środowiska zewnętrznego ogólnego.
System musi posiadać możliwość integracji z systemem wizualizacyjnym oraz systemu monitoringu wizyjnego.
Minimalny okres gwarancji na wykonanie kompleksowego systemu ochrony obwodowej wynosi 3 lata w tym na zastosowane urządzenia i elementy systemu ochrony obwodowej, chyba że gwarancja producenta danego urządzenia lub zastosowanego elementu jest ustalona na okres powyżej 3 lat to wykonawca udzieli na nie gwarancji adekwatnie do gwarancji producenta.
W celu odpowiedniego zabezpieczenia urządzeń systemu ochrony obwodowej należy zastosować szafkę ze stali nierdzewnej z gniazdem 230 VAC, zasilaczem + zasilaniem rezerwowym akumulatorowym, zabezpieczeniem antyprzepięciowym. Szafka zostanie zamontowana w serwerowni zlokalizowanej w budynku administracji.
W Zakładzie Karnym w Siedlcach funkcjonuje system CCTV. Zaleca się aby proponowany system ochrony obwodowej umożliwił skonfigurowanie z kamerami analogowymi oraz cyfrowymi.
Wykonawca w celu kompletnego wyposażenia systemu ochrony obwodowej zaopatrzy zamawiającego w PC - serwer przeznaczony do ciągłej pracy przez 24h oraz monitor min 24 cale wraz z jednostką PC umożliwiającą pracę oprogramowania dedykowanego do proponowanego systemu ochrony obwodowej wraz z licencją do tego oprogramowania.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy wynosi 2 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32344200-8 - Odbiorniki radiowe
35121000-8 - Urządzenia ochronne
35121900-7 - Detektory radarowe
35125100-7 - Czujniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 7 SWZ.
2. Zamawiający na podstawie art. 112 Ustawy informuje, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu systemu ochrony obwodowej o wartości minimum 250 000,00 PLN brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Pozostałe informacje dotyczące warunków udziału w postępowaniu opisane są w rozdziale 6 SWZ
Dodatkowo Zamawiający przewiduje obligatoryjny obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz ze stanem faktycznym terenu, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia.
Warunkiem odbycia wizji jest uprzednie złożenie do dyrektora Zakładu Karnego w Siedlcach pisemnego wniosku o wstęp na teren jednostki w celu przeprowadzenia wizji lokalnej. Wzór wniosku o wstęp na teren jednostki w celu dokonania wizji stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. Koszty zapoznania się z terenem budowy ponosi wykonawca.
Po odbyciu wizji lokalnej Zamawiający wystawi dokument o odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej, którego kopię elektroniczną powinien załączyć wraz z formularzem ofertowym przy składaniu oferty w niniejszym postępowaniu przetargowym (dokument powinien być podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym, elektronicznym podpisem osobistym, profilem zaufanym)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
2) brak podstaw wykluczenia:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Zamawiający nie wezwie wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu systemu ochrony obwodowej o wartości minimum 250 000,00 PLN brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
Zaleca się skorzystanie z Załącznika nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie przewiduje żądania przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą wykonawca składa:
1) oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o braku podstaw wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zaleca się skorzystanie z Załącznika nr 2 do SWZ;
2) W przypadku obligatoryjnego odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej - kopia potwierdzenia odbycia wizji lokalnej na terenie Zakładu Karnego w Siedlcach w związku ze złożeniem oferty w przedmiotowym postepowaniu przetargowym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku gdy wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wskaże podwykonawców, dostawców lub podmioty, na których zdolnościach polega, wobec, których zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania, w takim przypadku zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił tego podwykonawcę, dostawcę lub podmiot, na którego zdolności wykonawca polega, pod rygorem wykluczenia z udziału w postępowaniu lub oświadczy że zakres zamówienia udzielany podwykonawcom, dostawcom lub podmiotom, na których zdolnościach polega, wykona siłami własnymi.
2) Wraz z ofertą wykonawca składa:
- oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o braku podstaw wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zaleca się skorzystanie z Załącznika nr 2 do SWZ;
-W przypadku obligatoryjnego odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej - kopia potwierdzenia odbycia wizji lokalnej na terenie Zakładu Karnego w Siedlcach w związku ze złożeniem oferty w przedmiotowym postepowaniu przetargowym.
- JEŚLI DOTYCZY: oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zaleca się skorzystanie Załącznika nr 3 do SWZ;
- JEŻELI DOTYCZY: oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (podpisane przez wszystkich wykonawców) - zaleca się skorzystanie Załącznika nr 4 do SWZ;
- JEŚLI DOTYCZY: zobowiązanie podmiotu do oddania zasobów - zaleca się skorzystanie Załącznika nr 5 do SWZ;
- JEŚLI DOTYCZY: pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik - stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo musi określać zakres czynności, do których pełnomocnik jest umocowany; w przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem;
- JEŚLI DOTYCZY: pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna).
3) W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, oświadczenie wskazane w ust. 5 pkt 1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i podpisuje je kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, lub elektronicznym podpisem osobistym. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zostały zawarte w §14 załącznika nr 8 do SWZ - wzór umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_siedlce
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni