Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie systemu monitoringu obiektów Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: TELEWIZJA POLSKA S.A.
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01041897300071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KARKONOSKA 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-015
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wroclaw@tvp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
media
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie systemu monitoringu obiektów Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4801ccd-5c5e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414494
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://tvp.eb2b.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ, której Zamawiający nadał klauzulę poufności ze względu na tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1233).
2. Przekazanie Wykonawcy Załącznika nr 1 do SWZ będzie możliwe po złożeniu Zamawiającemu Wniosku o udostępnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z zobowiązaniem Wykonawcy o zachowaniu poufności, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ – zwanego dalej „Wnioskiem” – podpisanego przez osobę należycie umocowaną do reprezentowania Wykonawcy, co Wykonawca zobowiązany jest wykazać przy składaniu ww. Wniosku. Wraz z Wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo ewidencji, dokumentem właściwym jest odpis albo informacja z Krajowego Rejestru Sądowego albo z Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej albo z innego właściwego rejestru albo dokument na podstawie którego dokonuje się wpisu do właściwego rejestru albo ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz
z pełnomocnictwem określającym jego zakres, przekazuje się dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. Postanowienia pkt 9.4-9.5 SWZ stosuje się odpowiednio.
3. Wniosek musi być złożony – pod rygorem nieważności – za pośrednictwem Platformy (zakładka Komunikacja/Korespondencja), w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie np. pisemnej.
4. Przekazanie Załącznika nr 1 do SWZ, po spełnieniu wymagań opisanych w pkt 4.4 – 4.5 SWZ, odbędzie się za pośrednictwem Platformy w formie zaszyfrowanego pliku. Hasło do zaszyfrowanego pliku zawierającego opis przedmiotu zamówienia zostanie przesłane Wykonawcy na wskazany przez niego we Wniosku nr telefonu komórkowego.
5. W przypadku złożenia wniosku o wyjaśnienie treści Załącznika nr 1 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania tego wniosku za pośrednictwem Platformy, w formie zaszyfrowanego pliku. Hasło do zaszyfrowanego pliku Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu na następujący nr telefonu komórkowego: 605-605-717 wg następującej kolejności: skrócona nazwa Wykonawcy, numer postępowania (ZP/TXWW/8/2023), hasło do zaszyfrowanego pliku. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za brak dopełnienia przez Wykonawcę powyższych wymogów formalnych i niemożliwość odszyfrowania pliku w celu zapoznania się z treścią wniosku o wyjaśnienie treści Załącznika nr 1 do SWZ.
6. W przypadku, w którym w postępowaniu Zamawiający będzie przekazywał informacje poufne lub informacje ściśle związane z informacjami poufnymi odnoszącymi się do treści Załącznika nr 1 do SWZ, w celu zachowania ich poufności, nie zostaną one zamieszczone w zakładce „Załączniki”. Informacje, o których mowa w zdaniu 1 będą przekazywane jedynie tym Wykonawcom, którym Zamawiający przekazał Załącznik nr 1 do SWZ.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tvp.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://tvp.eb2b.com.pl/
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne.
3. Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Instrukcja rejestracji konta znajduje się pod adresem: https://tvp.eb2b.com.pl/files/manuals/instrukcja%20rejestracja%20TVP.pdf
4. Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie znajdują się pod adresem: https://przetargi.tvp.pl/
5. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza w zakładce „Załączniki”.
6. Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty, przedmiotowych środków dowodowych oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą.
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu – po zalogowaniu się na Platformie – musi uruchomić polecenie „Zgłoś się do udziału w postępowaniu”.
8. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty, przedmiotowych środków dowodowych oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1-14.5 SWZ), Wykonawca korzysta z zakładki „Komunikacja/Korespondencja”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
9. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty, przedmiotowych środków dowodowych oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
10. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc, .docx, .rtf, .pdf, .xls.
11. Zamawiający informuje, że adres e-mail: przetargi.wroclaw@tvp.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń przez Zamawiającego i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej: RODO – informuje się, iż: 1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy, udostępnionych w treści dokumentów złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Telewizja Polska S.A. (TVP) z siedzibą w Warszawie, ul. J. P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa. Jeżeli Wykonawca jest osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osoby prawnej, dalej używane określenie „Wykonawca” ma zastosowanie do osób reprezentujących tę osobę prawną lub jednostkę organizacyjną. 2.Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z uczestnictwem w postępowaniu. 3. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania, a następnie będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 4. Wykonawca posiada następujące prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych jego dotyczących: 1) prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, z zastrzeżeniem, że w przypadku gdy wykonanie przez TVP obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, TVP może żądać od Wykonawcy wskazania dodatkowych informacji: a) mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, b) mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; 2) prawo do sprostowania danych osobowych jego dotyczących oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych; 3) prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”); 4) prawo do ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem, że wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 5) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Jego dotyczących narusza przepisy RODO. 5. Z Inspektorem Ochrony Danych, wyznaczonym przez TVP można kontaktować się mailowo, pod adresem rodo@tvp.pl, a także pocztą tradycyjną pod adresem Telewizja Polska S.A. ul. J. P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa, z dopiskiem „do Inspektora Ochrony Danych”. 6. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów tej ustawy. 7. Dane Wykonawcy nie będą poddawane profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. 8. Telewizja Polska S.A. nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 9. Dane osobowe Wykonawcy mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, osobom i podmiotom na podstawie przepisów Ustawy oraz podmiotom świadczącym usługi dla TVP z zakresu pomocy prawnej, a także powierzone na podstawie umowy powierzenia zawartej na piśmie zgodnie z art. 28 RODO podmiotom świadczącym usługi na zlecenie Telewizji Polskiej S.A.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TXWW/8/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu monitoringu obiektów Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, polegający na stworzeniu nowego systemu monitoringu równolegle do obecnego systemu. Celem jest zwiększenie bezpieczeństwa m.in. poprzez rozszerzenie monitorowanych obszarów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1233). Sposób i forma przekazania Wykonawcom szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia zostały określone w pkt 4.4 - 4.6 SWZ.
Na opis przedmiotu zamówienia składają się projekt, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz przedmiar robót.
W związku z przyjętym wynagrodzeniem ryczałtowym za wykonanie zamówienia, przedmiar robót ma charakter jedynie pomocniczy ułatwiający wykonawcy przygotowanie oferty i nie będzie podstawą do rozliczeń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej 2 roboty budowlane o wartości brutto nie mniejszej niż 200 000,00 zł każda, z których każda polegała na wykonaniu systemu monitoringu obiektów (CCTV);
2. wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do prawidłowego wykonania powierzonych funkcji, tj.: co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi posiadającą co najmniej uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych i sprawowania funkcji kierownika robót;
3. wykonawca musi posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1689, ze zm.), o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp; W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z oświadczeniem o przynależności składa dokumenty lub informacje potwierdzające przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2. oświadczenie, że informacje w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 ustawy Pzp, zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.3 SWZ, są aktualne.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót budowlanych, o których mowa w pkt 7.2 SWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsc wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót musi dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
3. aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania, wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych w oparciu o ustawę z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Katalogi (dokumentację techniczną), przez które rozumie się specyfikacje techniczne udostępniane przez producentów i dystrybutorów lub opisy sporządzone przez Wykonawcę na ich podstawie, dotyczące wszystkich urządzeń oferowanych w ramach zamówienia i wymienionych przez Wykonawcę w Wykazie urządzeń – na potwierdzenie, że oferowane urządzenia w ramach niniejszego zamówienia spełniają wymagania Zamawiającego określone w punktach 2.2.1. – 2.2.5., 3.1 oraz 5 Projektu stanowiącego opis przedmiotu zamówienia. Dokumenty te podlegają uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ustawy Pzp.
W przypadku wątpliwości Zamawiający może żądać wskazania źródeł pochodzenia przedstawionych informacji, np. adres strony WWW producenta lub dystrybutora zawierającej opis produktu.
Dokumentację techniczną Wykonawca winien opisać w taki sposób, aby jednoznacznie zidentyfikować, której pozycji z Wykazu urządzeń (Załącznik nr 4 do SWZ) dotyczy, a dokumenty te ułożyć w kolejności wynikającej z Wykazu urządzeń.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Katalogi (dokumentację techniczną), przez które rozumie się specyfikacje techniczne udostępniane przez producentów i dystrybutorów lub opisy sporządzone przez Wykonawcę na ich podstawie, dotyczące wszystkich urządzeń oferowanych w ramach zamówienia i wymienionych przez Wykonawcę w Wykazie urządzeń – na potwierdzenie, że oferowane urządzenia w ramach niniejszego zamówienia spełniają wymagania Zamawiającego określone w punktach 2.2.1. – 2.2.5., 3.1 oraz 5 Projektu stanowiącego opis przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 17 Wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma: https://tvp.eb2b.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-12 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz fakt, że prace będą prowadzone w obiekcie czynnym, Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej obiektów Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. we Wrocławiu, ul. Karkonoska 8, 53-015 Wrocław, w których będzie realizowane zamówienie.
2. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 3 października 2023 r. od godz. 10:00 (pierwszy termin) oraz w dniu 4 października 2023 r. od godz. 10:00 (drugi termin). Uczestnictwo w wizji lokalnej jest obowiązkowe dla Wykonawców chcących złożyć ofertę w niniejszym postępowaniu. Uczestnictwo w wizji lokalnej będzie możliwe po złożeniu Zamawiającemu Wniosku o udostępnienie informacji o charakterze poufnym wraz ze zobowiązaniem Wykonawcy o zachowaniu poufności, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ, w formie i na warunkach opisanych w punktach 4.5-4.6 SWZ.
3. W celu uczestnictwa w wizji lokalnej Wykonawcy zobowiązani są do wysłania odpowiedniego zgłoszenia osób (podając imię i nazwisko), które będą uczestniczyć w wizji lokalnej (nie więcej niż dwie od jednego Wykonawcy). Osobom tym wystawione zostaną odpowiednie przepustki, następnie zobowiązani oni będą stawić się na portierni w budynku A Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. we Wrocławiu, ul. Karkonoska 8, 10 min. przed terminem wizji.
4. Zgłoszenie należy przesłać do dnia 2 października 2023 r. do godz. 15:00 (pierwszy termin) lub do dnia 3 października 2023 r. do godz. 15:00 (drugi termin), na e-mail: agnieszka.madela-lipka@tvp.pl lub wojciech.albin@tvp.pl, wpisując w temacie wiadomości: „ZP/TXWW/8/2023 – zgłoszenie do wizji lokalnej”.
5. Osoby do uczestnictwa w wizji lokalnej będą umawiane na konkretną godzinę wg kolejności zgłoszeń i zostaną o tym poinformowane na co najmniej jeden dzień przed rozpoczęciem wizji lokalnej.
6. Zamawiający informuje, że podczas wizji lokalnej nie będzie możliwości zadawania pytań, oraz udzielania wyjaśnień związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie zagadnień związanych z realizacją przedmiotu zamówienia należy składać, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 3. SWZ.