Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic i placów Bielska-Białej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic i placów Bielska-Białej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-30
  • Numer ogłoszenia641441-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 641441-N-2018 z dnia 2018-10-30 r.

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej: Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic i placów Bielska-Białej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: nie dotyczy
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej, krajowy numer identyfikacyjny 072181741, ul. pl. Ratuszowy   1 , 43-300  Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 4971 851, e-mail zp@um.bielsko.pl, zp@um.bielsko.pl, faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.um.bielsko.pl/bip
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.um.bielsko.pl/bip

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.um.bielsko.pl/bip

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Nie dotyczy

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
nie dotyczy

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie dotyczy
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
Adres:
Urząd Miejski w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała, Biuro Obsługi Interesanta, Dziennik Podawczy (parter)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic i placów Bielska-Białej
Numer referencyjny: ZP.271.2.123.2018.KC
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Nie dotyczy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic i placów Bielska-Białej”, obejmujące w szczególności: a) wynajem elementów świetlnych w terminie: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019r. b)wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej, w nieprzekraczalnym terminie: niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r. c) montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; d) serwisowanie elementów dekoracji od dnia montażu do demontażu, obejmujące: • kontrolę i serwisowanie mocowań, instalacji zasilania i podłączeń do sieci elektrycznej; • kontrolę sprawności elementów świetlnych, • naprawę usterek w ciągu 12 godzin od kontroli lub zgłoszenia przez Zamawiającego (ze szczególnym uwzględnieniem niedziel i dni świątecznych), w przypadkach zagrożenia ludzi lub mienia Wykonawca ma obowiązek przystąpić do usunięcia awarii lub usterki w ciągu 2 godzin od kontroli lub zgłoszenia przez Zamawiającego; e) odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania w terminie od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; f) demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu – w terminie od 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r.

II.5) Główny kod CPV: 51110000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
98390000-3
50232110-4
45316100-6
39298900-6
45317000-2
50000000-5
31527200-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-02-06
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-02-06

II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; - odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże że: a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalność jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na dekorowaniu świetlną dekoracją ulic lub placów o wartości: - min. 4 500,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na I część zamówienia; - min. 16 000,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na II część zamówienia; - min. 44 000,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na III część zamówienia; - min. 48 500,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na IV część zamówienia; - min. 12 500,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na V część zamówienia; - min. 1 500,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na VI część zamówienia; - min. 5 500,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na VII część zamówienia; - min. 6 000,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na VIII część zamówienia; - min. 1 500,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na IX część zamówienia; - min. 7 000,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na X część zamówienia; - min. 6 000,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na XI część zamówienia; - min. 14 000,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na XII część zamówienia; - min. 4 000,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na XIII część zamówienia; - min. 600,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na XIV część zamówienia; - min. 1 300,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na XV część zamówienia; - min. 4 500,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na XVI część zamówienia; - min. 7 000,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na XVII część zamówienia; - min. 4 500,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na XVIII część zamówienia; - min. 21 000,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na XIX część zamówienia; - min. 16 500,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na XX część zamówienia; - min. 2 000,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na XXI część zamówienia; - min. 8 500,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na XXII część zamówienia; - min. 5 500,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na XXIII część zamówienia; - min. 3 000,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na XXIV część zamówienia; - min. 5 000,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na XXV część zamówienia; - min. 1 500,00 zł brutto – w przypadku składania oferty na XXVI część zamówienia;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz usług (w oryginale) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – b) Dowody potwierdzające, że usługi wymienione w w/w wykazie (zgodnie z lit. a) zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, - oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej; Jeżeli zakres usług przedstawionych w dowodach, o których mowa w lit. b, jest szerszy od wymaganego przez zamawiającego, należy w Wykazie usług, o którym mowa w lit. a, podać zakres i wartość zrealizowanych usług odpowiadającą zakresowi warunku. Uwaga: W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) wymagań określonych przez Zamawiającego: a) wizualizację dla wszystkich elementów dekoracji świątecznej, odrębnie dla każdej części zamówienia na którą złożył ofertę, wraz z podaniem wymiarów elementu, łącznej ilości punktów świetlnych w elemencie (celem zweryfikowania zgodności z opisem przedmiotu zamówienia)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów 2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), zgodnie z Częścią III pkt 9 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) o przedmiotowe zamówienie (w oryginale), określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 4) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem), załączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy. 5) Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Nie dotyczy
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
1)cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
nie dotyczy

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
nie dotyczy

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w § 8 wzoru umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do nin. SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-08, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Wzgórze, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; - odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r.


Część nr: 2 Nazwa: Część II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. ks. Stanisława Stojałowskiego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1)cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 3 Nazwa: Część III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. 11 Listopada (wraz z ul. Komorowicką) wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r.


Część nr: 4 Nazwa: Część IV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Warszawskiej, od skrzyżowania z ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego - do skrzyżowania z ul. Piastowską, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 5 Nazwa: Część V
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. 3 Maja, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 6 Nazwa: Część VI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania ul. Zamkowej z ul. Wzgórze, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 7 Nazwa: Część VII
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania ul. Partyzantów i al. Alei gen. Władysława Andersa, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 8 Nazwa: Część VIII
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji pl. Wojska Polskiego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 9 Nazwa: Część IX
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Przechód Schodowy, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 10 Nazwa: Część X
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Partyzantów – odcinek od ul. gen. Władysława Sikorskiego do ul. prof. dr. Mieczysława Michałowicza, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 11 Nazwa: Część XI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania ul. Partyzantów z ul. prof. dr. Mieczysława Michałowicza, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 12 Nazwa: Część XII
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Partyzantów - odcinek od ul. prof. dr. Mieczysława Michałowicza do al. Alei gen. Władysława Andersa, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 13 Nazwa: Część XIII
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania ul. Żywieckiej z ul. gen. Bora-Komorowskiego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 14 Nazwa: Część XIV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Juliusza Słowackiego – na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Teodora Sixta, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 15 Nazwa: Część XV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji skrzyżowania al. Aleja gen. Władysława Andersa i ul. gen. Kazimierza Sosnkowskiego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 16 Nazwa: Część XVI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji pl. Ratuszowego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 17 Nazwa: Część XVII
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji pl. Franciszka Smolki – rejon pomnika Reksia, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 18 Nazwa: Część XVIII
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji pl. Wolności, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 19 Nazwa: Część XIX
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Piastowskiej, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 20 Nazwa: Część XX
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ronda Hulanka, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 21 Nazwa: Część XXI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Norberta Barlickiego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 22 Nazwa: Część XXII
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji 2 drzew rosnących przy ul. 11 Listopada i pl. Ratuszowym, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 23 Nazwa: Część XXIII
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementu przeznaczonego do dekoracji placu w rejonie ul. Zamkowej wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 24 Nazwa: Część XXIV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji pl. Bolesława Chrobrego, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 25 Nazwa: Część XXV
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Żywieckiej – od skrzyżowania z ul. Krakowską do skrzyżowania z ul. Lipnicką wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r


Część nr: 26 Nazwa: Część XXVI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. Adama Mickiewicza wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 51110000-6, 98390000-3, 50232110-4, 45316100-6, 39298900-6, 45317000-2, 50000000-5, 31527200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1) cena oferty brutto 60,00
2) Ilość punktów świetlnych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w następujących terminach: - wynajem elementów świetlnych: niezwłocznie po zawarciu umowy do 1 lutego 2019 r., - wykonanie montażu elementów dekoracji świątecznej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego z przygotowaniem do podłączenia do sieci elektrycznej w nieprzekraczalnym terminie niezwłocznie po zawarciu umowy do 10 grudnia 2018 r.; - montaż instalacji zasilania i podłączenie elementów dekoracji do sieci elektrycznej w terminie od dnia 6 grudnia 2018 r. do 10 grudnia 2018 r.; - serwisowanie elementów dekoracji i podłączeń do instalacji zasilania od dnia montażu do demontażu; -odłączenie elementów dekoracji od sieci elektrycznej i demontaż instalacji zasilania od dnia 31 stycznia 2019 r. do 1 lutego 2019 r. – w kolejności i terminach ustalonych z Zamawiającym; - demontaż elementów dekoracji świątecznej po okresie wynajmu - od dnia 31 stycznia 2019 r. do 6 lutego 2019 r






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI