Wykonanie sieci lokalnej w pracowniach digitalizacyjnych i czytelniach w ramach projektu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie sieci lokalnej w pracowniach digitalizacyjnych i czytelniach w ramach projektu pn.: „Śląskie Digitarium. Digitalizacja i udostępnianie zasobów instytucji kultury województwa śląskiego”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-08-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBiblioteka Śląska w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-28
  • Numer ogłoszenia567170-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 567170-N-2020 z dnia 2020-07-28 r.

Biblioteka Śląska w Katowicach: Wykonanie sieci lokalnej w pracowniach digitalizacyjnych i czytelniach w ramach projektu pn.: „Śląskie Digitarium. Digitalizacja i udostępnianie zasobów instytucji kultury województwa śląskiego”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt uzyskał dofinansowanie ze środków fianansowych Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa II, Cyfrowe Śląskie, Działanie 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych)
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Śląska w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 27687800700000, ul. pl. Rady Europy  1 , 40-021  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 083 875, , e-mail agnieszka.dec.michalska@bs.katowice.pl, , faks 322 083 720.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bs.katowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bs.katowice.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip-slaskie.pl/bslaska/zamowienia_publiczne/1

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę nalezy złożyć w języku polskim, za zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
Adres:
Biblioteka Śląska, Plac Rady Europy 1, 40-021 Katowice, Sekretariat Biblioteki Śląskiej

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sieci lokalnej w pracowniach digitalizacyjnych i czytelniach w ramach projektu pn.: „Śląskie Digitarium. Digitalizacja i udostępnianie zasobów instytucji kultury województwa śląskiego”.
Numer referencyjny: DDB.201.12.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci lokalnej w pracowniachdigitalizacyjnych i czytelniach Biblioteki Śląskiej w ramach projektu pn.: „Śląskie Digitarium. Digitalizacja i udostępnianiezasobów instytucji kultury województwa śląskiego”. 2. Szczegółowy zakres prac, użytych urządzeń i materiałów został określonyZałączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, którego składowe stanowią załączniki: Załącznik nr 1a I ETAP Projektwykonawczy – sieć lokalna - PD Załącznik nr 1b II ETAP Projekt wykonawczy – sieć lokalna - Czytelnie

II.5) Główny kod CPV: 45314300-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45314320-0
32422000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 40
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
40

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycieminimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu sieci lokalnej z punktami dostępowymi, o wartości robót min. 40000,00 zł brutto za każdą robotę; b) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dwieosoby posiadające ważne uprawnienia i certyfikat uzyskany po odbyciu szkolenia z zakresu instalowania, serwisowania,tworzenia dokumentacji powykonawczej oraz wykonywania pomiarów certyfikacyjnych sieci, wydany przez producentazaoferowanego okablowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: 1) odpis z właściwego rejestru lub zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2) od Wykonawcy,który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia,w odniesieniu do tych podmiotów, dokumentów wymienionych w Rozdziale VI ust. 3 SIWZ oraz spełnienia - w zakresie, wjakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - warunki udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobachpodmiotu trzeciego.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, daty, miejscawykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ)z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji otym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami,o których mowa, są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty były wykonane,b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanieuzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a). Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczynybraku możliwości uzyskania poświadczenia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganychpowyżej dokumentów, Zamawiający może dopuścić złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej; Uwaga: Jeżelizakres robót budowlanych przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty zostały wykonane w sposóbnależyty, jest szerszy od opisanego przez Zamawiającego w rozdziale V ust. 1 pkt 1.2.1 ppkt 1) lit. a) SIWZ, należy w wykazierobót budowlanych podać wartość robót odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia, przedstawianych napotwierdzenie warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia. 2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcędo realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia,niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dodysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale V oraz wykazania brakupodstaw do wykluczenia, Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzieńskładania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełniawarunki udziału w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ); 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którymmowa w rozdziale V ust. 4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (przykładowy wzórzobowiązania stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celuwykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby,warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1)powyżej. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1)powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdzają spełnianiewarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazujespełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5) Pełnomocnictwo do podpisania (złożenia)oferty, jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo musibyć złożone w formie oryginału i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy lub w formie kopiipoświadczonej notarialnie. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o którejmowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniemoświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Wykonawcamoże w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V pkt 1.2 SIWZ, wstosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznychlub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4.Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w ust. 3 wystąpi wyłącznie w przypadku, gdy: 1)Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów dooddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 2) w odniesieniu do warunkówdotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innychpodmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane; 3) z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie ijednoznacznie wynikać w szczególności: a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposóbwykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c. zakres i okres udziału innegopodmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega wodniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Zamawiający na podstawie złożonychdokumentów i oświadczeń oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe,pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobectego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 5) Jeżelizdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w ust. 3, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcęwarunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, abyWykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b.zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe,o których mowa w ust. 3. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występującywspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi byćudokumentowane pełnomocnictwem/ upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkichWykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/ upoważnienie należy złożyć wraz z ofertą. 6. Wykonawcymogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej): 1) Wykonawcy występujący wspólniemuszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania wpostępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowanepełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.Stosowne pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniaponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga przed zawarciem umowy w sprawie zamówieniapublicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonejza zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 4) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia, warunki określone w Rozdziale V ust. 1 pkt 1.2 SIWZ musi spełniać co najmniej jeden zWykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena (C) 60,00
Czas usunięcia wady lub usterki (W) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Istotne dla stron postanowienia zostały wskazane we Wzorze Umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej(brutto) podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonanialub nienależytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilkunastępujących formach: a. w pieniądzu, b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej z tym, że poręczenie kasy winno być poręczeniem pieniężnym, c. w gwarancjach bankowych, d. w gwarancjachubezpieczeniowych, e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. 2019 poz. 310). 4. Zabezpieczeniewnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Santander Bank Polska SA nrrachunku 51 1090 1186 0000 0001 3545 1373 z podaniem tytułu „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy”, najpóźniejw dniu zawarcia umowy. Datą wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest data uznania na rachunkuZamawiającego, przy czym należy pamiętać, że zabezpieczenie jest wniesione należycie w dniu i o godzinie obciążeniarachunku Zamawiającego, a nie w dniu i o godzinie dokonania przelewu przez Wykonawcę. 5. W przypadku wnoszeniazabezpieczenia w formach innych niż pieniężna dokumenty zabezpieczenia należy dostarczyć Zamawiającemu przedzawarciem umowy. 6. W przypadku złożenia tytułem zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy gwarancjibankowej lub ubezpieczeniowej lub poręczenia, Zamawiający dopuszcza gwarancję/poręczenie w postaci bezwarunkowej,nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie o treści zaakceptowanej przez Zamawiającego, także co do formy, wartości iokresu ważności. 7. W przypadku wyboru przez Wykonawcę gwarancji lub poręczenia jako formy wniesienia zabezpieczenianależytego wykonania umowy poręczenie lub gwarancja winny zawierać następujące elementy: 1) wskazanie Wykonawcy,wskazanie Zamawiającego jako beneficjenta poręczenia lub gwarancji, wskazanie Gwaranta (podmiotu udzielającegoporęczenia lub gwarancji) wraz z ich siedzibami, 2) wskazanie umowy, na której zabezpieczenie należytego wykonaniaudzielone zostało poręczenie lub gwarancja, 3) wskazanie sumy gwarancji, 4) wskazanie terminu ważności poręczenia lubgwarancji, 5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do zapłaty na pierwsze pisemne żądanieZamawiającego do pełnej kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zabezpieczenie należytego wykonaniaUmowy zostanie zwrócone Wykonawcy zgodnie z art. 151 ustawy Pzp, w następujący sposób: 1) 70% wysokościzabezpieczenia należytego wykonania Umowy – w terminie 30 dni od dnia podpisania przez Zamawiającego ProtokołuOdbioru Końcowego Przedmiotu Umowy bez zastrzeżeń, 2) 30% wysokości zabezpieczenia należytego wykonania Umowy –nie później niż w terminie 15 dni od dnia upływu terminu gwarancji oraz rękojmi za wady. 9. Zabezpieczenie należytegowykonania Umowy wniesione w pieniądzu zostanie Wykonawcy zwrócone zgodnie z art. 148 ust. 5 ustawy Pzp, a wprzypadku wnoszenia zabezpieczenia w innej formie, zwrot powinien być dokonany w sposób właściwy dla instytucjistanowiącej zabezpieczenie.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:1. Zmiana Umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiającyprzewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonanowyboru Wykonawcy: 1) w zakresie zmiany terminu zakończenia przedmiotu Umowy w przypadku: a) koniecznościwprowadzenia zmian w Dokumentacji technicznej, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; b) wstrzymania pracbudowlanych przez Zamawiającego lub właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; c) wystąpieniaokoliczności niezależnych od Stron Umowy, np. wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumieokoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lubprzeciwstawić się skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomićZamawiającego; 2) w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy – zmiana ceny netto, w przypadku: a) urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, Strony dokonają odpowiedniejzmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia Wykonawcy za roboty, których w dniu zmiany stawkipodatku VAT, jeszcze nie zrealizowano oraz z zastrzeżeniem, że powyższa zmiana nie spowoduje podwyższenia ceny umownejbrutto; 3) innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub mających charakter zmiannieistotnych, tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby byłyznane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilościpodmiotów zainteresowanych tą procedurą; 4) sytuacji opisanych w art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp. 3. Wszystkie powyższepostanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązaniado wyrażenia takiej zgody. 4. Warunkiem dokonania zmian w Umowie jest złożenie wniosku w formie pisemnej przez Stronęinicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonaniaUmowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-12, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego - Jankowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego o salę weselną wraz z pokojami noclegowymi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa Systemu Ochrony Obwodowej do Aresztu Śledczego w Słupsku
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zagospodarowanie terenu wokół zbiornika retencyjnego w Giżynie wraz z przebudową zbiornika
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI