IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena (C) |
60,00 |
Czas usunięcia wady lub usterki (W) |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Istotne dla stron postanowienia zostały wskazane we Wzorze Umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej(brutto) podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonanialub nienależytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilkunastępujących formach: a. w pieniądzu, b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej z tym, że poręczenie kasy winno być poręczeniem pieniężnym, c. w gwarancjach bankowych, d. w gwarancjachubezpieczeniowych, e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. 2019 poz. 310). 4. Zabezpieczeniewnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Santander Bank Polska SA nrrachunku 51 1090 1186 0000 0001 3545 1373 z podaniem tytułu „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy”, najpóźniejw dniu zawarcia umowy. Datą wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest data uznania na rachunkuZamawiającego, przy czym należy pamiętać, że zabezpieczenie jest wniesione należycie w dniu i o godzinie obciążeniarachunku Zamawiającego, a nie w dniu i o godzinie dokonania przelewu przez Wykonawcę. 5. W przypadku wnoszeniazabezpieczenia w formach innych niż pieniężna dokumenty zabezpieczenia należy dostarczyć Zamawiającemu przedzawarciem umowy. 6. W przypadku złożenia tytułem zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy gwarancjibankowej lub ubezpieczeniowej lub poręczenia, Zamawiający dopuszcza gwarancję/poręczenie w postaci bezwarunkowej,nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie o treści zaakceptowanej przez Zamawiającego, także co do formy, wartości iokresu ważności. 7. W przypadku wyboru przez Wykonawcę gwarancji lub poręczenia jako formy wniesienia zabezpieczenianależytego wykonania umowy poręczenie lub gwarancja winny zawierać następujące elementy: 1) wskazanie Wykonawcy,wskazanie Zamawiającego jako beneficjenta poręczenia lub gwarancji, wskazanie Gwaranta (podmiotu udzielającegoporęczenia lub gwarancji) wraz z ich siedzibami, 2) wskazanie umowy, na której zabezpieczenie należytego wykonaniaudzielone zostało poręczenie lub gwarancja, 3) wskazanie sumy gwarancji, 4) wskazanie terminu ważności poręczenia lubgwarancji, 5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do zapłaty na pierwsze pisemne żądanieZamawiającego do pełnej kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zabezpieczenie należytego wykonaniaUmowy zostanie zwrócone Wykonawcy zgodnie z art. 151 ustawy Pzp, w następujący sposób: 1) 70% wysokościzabezpieczenia należytego wykonania Umowy – w terminie 30 dni od dnia podpisania przez Zamawiającego ProtokołuOdbioru Końcowego Przedmiotu Umowy bez zastrzeżeń, 2) 30% wysokości zabezpieczenia należytego wykonania Umowy –nie później niż w terminie 15 dni od dnia upływu terminu gwarancji oraz rękojmi za wady. 9. Zabezpieczenie należytegowykonania Umowy wniesione w pieniądzu zostanie Wykonawcy zwrócone zgodnie z art. 148 ust. 5 ustawy Pzp, a wprzypadku wnoszenia zabezpieczenia w innej formie, zwrot powinien być dokonany w sposób właściwy dla instytucjistanowiącej zabezpieczenie.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:1. Zmiana Umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiającyprzewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonanowyboru Wykonawcy: 1) w zakresie zmiany terminu zakończenia przedmiotu Umowy w przypadku: a) koniecznościwprowadzenia zmian w Dokumentacji technicznej, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; b) wstrzymania pracbudowlanych przez Zamawiającego lub właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; c) wystąpieniaokoliczności niezależnych od Stron Umowy, np. wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumieokoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lubprzeciwstawić się skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomićZamawiającego; 2) w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy – zmiana ceny netto, w przypadku: a) urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, Strony dokonają odpowiedniejzmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia Wykonawcy za roboty, których w dniu zmiany stawkipodatku VAT, jeszcze nie zrealizowano oraz z zastrzeżeniem, że powyższa zmiana nie spowoduje podwyższenia ceny umownejbrutto; 3) innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub mających charakter zmiannieistotnych, tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby byłyznane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilościpodmiotów zainteresowanych tą procedurą; 4) sytuacji opisanych w art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp. 3. Wszystkie powyższepostanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązaniado wyrażenia takiej zgody. 4. Warunkiem dokonania zmian w Umowie jest złożenie wniosku w formie pisemnej przez Stronęinicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, opis wypływu zmiany na termin wykonaniaUmowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-12, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: