Wykonanie robót budowlanych branży sanitarnej, robót tynkarskich oraz posadzek w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych branży sanitarnej, robót tynkarskich oraz posadzek w nowobudowanym budynku mieszkalnym wielorodzinnym dwusegmentowym zlokalizowanym w Gniewie przy ulicy Gniewskie Młyny, na terenie działki geodezyjnej nr 20/2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGniew
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyINWEST-KOM w Gniewie sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-03
  • Numer ogłoszenia605663-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 605663-N-2020 z dnia 2020-11-03 r.

INWEST-KOM w Gniewie sp. z o.o.: Wykonanie robót budowlanych branży sanitarnej, robót tynkarskich oraz posadzek w nowobudowanym budynku mieszkalnym wielorodzinnym dwusegmentowym zlokalizowanym w Gniewie przy ulicy Gniewskie Młyny, na terenie działki geodezyjnej nr 20/2
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: INWEST-KOM w Gniewie sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19160513700000, ul. ul. Wiślana  6 , 83-140  Gniew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 058 5352318, 5352331, e-mail r.kwiatkowski@inwest-kom.pl, faks 058 5352318 w. 46.
Adres strony internetowej (URL): https://www.inwest-kom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego, której jedynym właścicielem jest gmina
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.gniew.pl/umiggniew/p,Y29udGVudDoyMTcyNA.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gniew.pl/umiggniew/p,Y29udGVudDoyMTcyNA.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
INWEST-KOM w Gniewie ul. Wiślana 6, 83-140 Gniew (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych branży sanitarnej, robót tynkarskich oraz posadzek w nowobudowanym budynku mieszkalnym wielorodzinnym dwusegmentowym zlokalizowanym w Gniewie przy ulicy Gniewskie Młyny, na terenie działki geodezyjnej nr 20/2
Numer referencyjny: ozn. sprawy ZP/2a/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są prace budowlane w nowobudowanym budynku mieszkalnym wielorodzinnym dwusegmentowym zlokalizowanym w Gniewie przy ulicy Gniewskie Młyny, na terenie działki geodezyjnej nr 20/2, obejmujące trzy niezależne od siebie pakiety: 1.1 Pakiet I - Branża sanitarna, 1.2 Pakiet II – Roboty tynkarskie, 1.3 Pakiet III – Posadzki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdego z pakietów stanowią: dokumentacja projektowo-kosztorysowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zwraca uwagę na to, że dwusegmentowy budynek jest objęty dwoma projektami budowlanymi – osobnymi dla każdego z segmentów („BN” i „BN lustrzane odbicie”). Przedmiary w zależności od branży mogą obejmować te segmenty łącznie lub osobno. 3. Zamawiający dopuszcza dowolne łączenie pakietów, tak że Wykonawcy mogą złożyć oferty obejmujące jeden, dwa lub trzy pakiety zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45332000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45331100-7
45333000-0
45333200-2
45410000-4
45432100-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość powtórzenia robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia na podstawie art.67 ust.1 pkt 6 Ustawy w następujący sposób: Udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, robót budowlanych w zakresie branży sanitarnej, robót tynkarskich lub posadzek w kolejnych budynkach mieszkalnych wielorodzinnych budowanych na osiedlu Tarasy Wierzycy w Gniewie w oparciu o projekt architektoniczno-budowlany „Dom nad Bulwarem 3”, wykorzystany w zamówieniu podstawowym (wersje BN, SN lub lustrzane odbicie). Wartość przewidywanych robót powtarzanych została uwzględniona przy ustaleniu wartości zamówienia i nie będzie przekraczała 300% zamówienia podstawowego. Powtórzenie nastąpi poprzez zmianę umowy podstawowej w formie aneksu do umowy i każdorazowo będzie przy tym„rozszerzało” świadczenie pierwotne: przyjmie postać powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia. Wartość powtarzanych robót budowlanych zostanie wynegocjowana w oparciu m.in. o wartość zamówieniapodstawowego, wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS oraz o wzrost minimalnego wynagrodzenia za pracę - w zakresie w jakim te parametry będą miały wpływ na wartośćpowtarzanego zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
60

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji jest jednym kryteriów oceny ofert. Minimalny termin to 30 dni, maksymalny 60 dni od przekazania placu budowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający na podstawie art. 24aa wezwie wykonawcę ocenionego najwyżej w terminie nie krótszym niż5 dni do złożenia aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: - Aktualnego odpisu zwłaściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia napodstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składaniaofert. UWAGA! W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, wformie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lubdokumenty.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 (trzech) dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o którejmowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (tj. informacji z sesji otwarcia ofert), przekaże zamawiającemuoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wraz ze złożeniem oświadczenia,wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
1 - Cena 60,00
2 - Okres odp.za wady 20,00
3 - Termin realizacji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany w umowie mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygoremnieważności takich zmian i będą one dopuszczalne wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ustawyPrawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń w umowie wnastępujących przypadkach: 1) przedłużenia terminu wykonania umowy o czas niezbędny na dokonaniezmian w dokumentacji projektowej oraz w przypadku zaistnienia takiej konieczności o czas niezbędny dladostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany, 2) przedłużenia terminu wykonania umowy o czasniezbędny do wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, 3) przedłużenia terminu spowodowanegooczekiwaniem na decyzję organów administracji publicznej lub inne podmioty właściwe do wydaniakoniecznych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk itp. niezbędnych do prawidłowej realizacjiwykonywanych robót, na które nie ma wpływu Wykonawca, 4) przedłużenia terminu wykonania umowy oczas niezbędny na poprawę warunków wykonywania robót zagrażających bezpieczeństwu życia, zdrowia imienia, 5) przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych warunkówgeologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk lub koniecznych badań archeologicznych, wyjątkowoniekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiającychkontynuowanie robót, 6) przedłużenia terminu wykonania umowy w związku z koniecznością zmianytechnologii wykonania robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana tabędzie korzystna dla Zamawiającego, 7) przedłużenia terminu wykonania umowy związane ze zmianąjakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robótbudowlanych, 8) przedłużenia terminu wykonania umowy związane z aktualizacją rozwiązań projektowych,w szczególności z uwagi na postęp technologiczny, 9) przedłużenia terminu wykonania umowy w związkuze zmianą parametrów urządzeń lub wyposażenia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem,że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, 10) zmiany podwykonawcy robót, 11) zmiany osóbwykonawcy pełniących samodzielne funkcje techniczne osobami o uprawnieniach zgodnych z wymogamiSpecyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 12) zmiany wynagrodzenia wynikającej ze zmiany stawkipodatku od towarów i usług, 13) zakresu Przedmiotu Umowy i wysokości wynagrodzenia w wynikukonieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub powtarzanych (zgodnie z pkt 2a) alboodstąpienia od realizacji części robót (roboty zaniechane), na warunkach określonych w § 17 Umowy. 2a.Zamawiający przewiduje możliwość powtórzenia robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia napodstawie art.67 ust.1 pkt 6 Ustawy Pzp w następujący sposób: a) Udzielenie, w okresie 3 lat od dniaudzielenia zamówienia podstawowego, robót budowlanych w zakresie branży sanitarnej, robót tynkarskichlub posadzek w kolejnych budynkach mieszkalnych wielorodzinnych budowanych na osiedlu TarasyWierzycy w oparciu o projekt architektoniczno-budowlany „Dom nad Bulwarem 3”, wykorzystany wzamówieniu podstawowym (wersje BN, SN lub lustrzane odbicie). b) Wartość przewidywanych robótpowtarzanych została uwzględniona przy ustaleniu wartości zamówienia i nie będzie przekraczała 300%zamówienia podstawowego. c) Powtórzenie nastąpi poprzez zmianę umowy podstawowej w formie aneksudo umowy i każdorazowo będzie przy tym „rozszerzało” świadczenie pierwotne: przyjmie postaćpowtórzenia tego samego rodzaju zamówienia. Wartość powtarzanych robót budowlanych zostaniewynegocjowana w oparciu m.in. o wartość zamówienia podstawowego, wskaźnik cen towarów i usługkonsumpcyjnych publikowany przez GUS oraz o wzrost minimalnego wynagrodzenia za pracę - w zakresiew jakim te parametry będą miały wpływ na wartość powtarzanego zamówienia. 3. Zmiany, o których mowaw ust. 2 mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności i jestona uzasadniona pod warunkiem, że zmiany te w konkretnym przypadku nie będą prowadziły do naruszeniaart. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) koniecznością dokonania zmian dokumentacji projektowejwynikającą z sytuacji zaistnienia obiektywnej niemożności wykonania robót w oparciu o dokumentacjęprojektową, spowodowaną warunkami terenowymi, geologicznymi, hydrogeologicznymi, istniejącymi naplacu budowy, bądź innymi wadami dokumentacji projektowej, 2) koniecznością uzyskania niezbędnychdecyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk itp. w celu kontynuowania prawidłowej realizacji robót, 3)koniecznością podniesienia bezpieczeństwa wykonywanych robót, 4) zaistnieniem nieprzewidzianychwarunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunkówklimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie robót, 5) zmianąobowiązujących przepisów prawa, 6) obniżeniem kosztu wykonania robót lub eksploatacji (użytkowania)obiektu budowlanego, 7) poprawą wartości lub podniesieniem sprawności ukończonych robót budowlanych,8) podniesieniem wydajności urządzeń, 9) podniesieniem bezpieczeństwa wykonywanych robót lubusprawnieniem procesu budowy, 10) usprawnieniem w trakcie użytkowania obiektu budowlanego, 11)zaprzestaniem produkcji urządzeń lub wyposażenia o przewidzianych w dokumentacji parametrach przedzakończeniem realizacji umowy, 12) śmiercią, chorobą lub innym zdarzeniem losowym, 13)niewywiązywaniem się personelu Wykonawcy z obowiązków wynikających z Umowy lub jeżeli zmianapersonelu stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 14)opóźnieniem, utrudnieniem, zawieszeniem robót lub przeszkodami spowodowanymi przez Zamawiającegolub dającymi się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu Wykonawcyzatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, 15) siłą wyższą. 4. Jeżeli zmiana, o której mowa wust. 2 wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robótbudowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia zmiany w projekcie lub projekt zamienny zawierającyopis proponowanych zmian wraz z informacją o konieczności (lub braku konieczności) zmiany pozwoleniana budowę, oraz przedmiar robót i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego izatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet I - Branża sanitarna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wewnętrzna instalacja wod-kan, gazowa i ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania. (ZADANIE NIE OBEJMUJE: przyłączy gazowych do budynku, poziomów kanalizacji sanitarnej podposadzkowych naparterze budynku, białego montażu i armatury czerpalnej, ogrzewania elektrycznego grzejnikowego naklatkach schodowych). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdego z pakietów stanowią:dokumentacja projektowo-kosztorysowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.Zamawiający zwraca uwagę na to, że dwusegmentowy budynek jest objęty dwoma projektami budowlanymi– osobnymi dla każdego z segmentów („BN” i „BN lustrzane odbicie”). Przedmiary w zależności od branżymogą obejmować te segmenty łącznie lub osobno.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45332000-3, 45331100-7, 45333000-0, 45333200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1 - Cena 60,00
2 - Okres odp.za wady 20,00
3 - Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet II - Roboty tynkarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tynki cementowo-wapienne wszystkich ścian wewnętrznych obiektu. (ZADANIE NIE OBEJMUJE: tynków sufitów).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdego z pakietów stanowią: dokumentacja projektowo-kosztorysowai specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zwracauwagę na to, że dwusegmentowy budynek jest objęty dwoma projektami budowlanymi – osobnymi dlakażdego z segmentów („BN” i „BN lustrzane odbicie”). Przedmiary w zależności od branży mogąobejmować te segmenty łącznie lub osobno.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45410000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1 - Cena 60,00
2 - Okres odp.za wady 20,00
3 - Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet III - Posadzki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie posadzek jako warstw wyrównawczych pod posadzki właściwe (np. z terakoty). (ZADANIE NIE OBEJMUJE: izolacji termicznej podposadzkowej, posadzek z płytek ceramicznych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdego z pakietów stanowią: dokumentacja projektowo-kosztorysowa ispecyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zwraca uwagę na to, żedwusegmentowy budynek jest objęty dwoma projektami budowlanymi – osobnymi dla każdego zsegmentów („BN” i „BN lustrzane odbicie”). Przedmiary w zależności od branży mogą obejmować tesegmenty łącznie lub osobno.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45432100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1 - Cena 60,00
2 - Okres odp.za wady 20,00
3 - Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace tynkarskie - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekipy lub pracowników tynkarzy. Tynki cementowo-wapienne. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej (bloki). Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz na terenie Gdyni. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI