Wykonanie przeglądów okresowych, przeprowadzenie konserwacji i usunięcie nieprawidłowości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie przeglądów okresowych, przeprowadzenie konserwacji i usunięcie nieprawidłowości w pracy urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych zamontowanych w obiektach UwB
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-26
  • ZamawiającyUniwersytet w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00018642
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie przeglądów okresowych, przeprowadzenie konserwacji i usunięcie nieprawidłowości w pracy urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych zamontowanych w obiektach UwB

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050562207

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świerkowa 20B

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-328

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 745 71 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uwb.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przeglądów okresowych, przeprowadzenie konserwacji i usunięcie nieprawidłowości w pracy urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych zamontowanych w obiektach UwB

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14eea571-7cd3-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000411/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Wykonanie przeglądów okresowych, przeprowadzenie konserwacji i usunięcie nieprawidłowości w pracy urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uwb.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uwb.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) włączona obsługa JavaScript;e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.2.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj.: plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawców (Dz. U. z 2020, poz. 2415 ze zm.). 4.Wymagania techniczne oraz organizacyjne, dotyczące komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami, zasady funkcjonowania platformy zakupowej Marketplanet, a także sposób składania ofert oraz zamieszczania przez Wykonawców wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień, odwołań oraz informacji określa również Instrukcja dla Wykonawców, dostępna na Platformie Zakupowej Marketplanet w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.5.Ofertę wraz z załącznikami, pełnomocnictwo (jeżeli jest wymagane), oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X SWZ, przedmiotowe środki dowodowe, podmiotowe środki dowodowe, przekazuje się za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://uwb.ezamawiajacy.pl w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Dzp-391/9/U/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie przeglądów okresowych, kontroli szczelności, przeprowadzenie konserwacji urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych zamontowanych w obiektach Uniwersytetu w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1.1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w obiektach Zamawiającego, wskazanych w ww. załączniku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7) w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego – zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Zakres ewentualnych usług będzie obejmował czynności przeglądów okresowych szczegółowo opisane odpowiednio w każdym z zadań. Termin wykonania zamówienia i cena ustalone zostaną w drodze negocjacji z Wykonawcą.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:Cena ofertowa brutto (C) – 60 pktWykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru: CminC = ———— x 60 pkt, Cx gdzie: C = liczba punktów za kryterium „cena ofertowa brutto”;Cmin = najniższa cena ofertowa brutto wynikająca z ofert niepodlegających odrzuceniu;Cx = cena ofertowa brutto oferty badanej.Uwaga: „cena ofertowa brutto” oznacza cenę za wykonanie przeglądów okresowych, kontroli szczelności i przeprowadzenie konserwacji urządzeń. Czas reakcji serwisu (CRS) – 40 pktWykonawca, który zaoferuje czas reakcji serwisu na zgłoszone nieprawidłowości w pracy urządzeń w ciągu 8 godzin otrzyma 40 pkt; Wykonawca, który zaoferuje czas reakcji serwisu na zgłoszone nieprawidłowości w pracy urządzeń w ciągu 24 godzin otrzyma 20 pkt; Wykonawca, który zaoferuje czas reakcji serwisu na zgłoszone nieprawidłowości w pracy urządzeń w ciągu 36 godzin otrzyma 0 pkt. Uwaga:a) Za „czas reakcji serwisu” Zamawiający rozumie czas podjęcia działań – całodobowo, również w dni wolne od pracy i święta, od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, mających na celu usunięcie nieprawidłowości oraz zabezpieczenie urządzeń i obiektu przed skutkami awarii do czasu usunięcia nieprawidłowości.b) W sytuacji gdy Wykonawca nie określi w Formularzu ofertowym czasu reakcji serwisu, Zamawiający przyjmie do oceny 36 godzin jako czas reakcji serwisu.c) W sytuacji gdy Wykonawca określi w Formularzu ofertowym czas reakcji krótszy niż 8 godzin, Zamawiający do oceny przyjmie 8 godzin jako czas reakcji serwisu, a jako wiążący przyjmie czas reakcji serwisu zaoferowany przez Wykonawcę.2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w uPzp oraz uzyska najwyższą liczbę punktów wg wzoru: S = C + CRS.5. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:Cena ofertowa brutto (C) – 60 pktWykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru: CminC = ———— x 60 pkt, Cx gdzie: C = liczba punktów za kryterium „cena ofertowa brutto”;Cmin = najniższa cena ofertowa brutto wynikająca z ofert niepodlegających odrzuceniu;Cx = cena ofertowa brutto oferty badanej.Uwaga: „cena ofertowa brutto” oznacza cenę za wykonanie przeglądów okresowych, kontroli szczelności i przeprowadzenie konserwacji urządzeń. Czas reakcji serwisu (CRS) – 40 pktWykonawca, który zaoferuje czas reakcji serwisu na zgłoszone nieprawidłowości w pracy urządzeń w ciągu 8 godzin otrzyma 40 pkt; Wykonawca, który zaoferuje czas reakcji serwisu na zgłoszone nieprawidłowości w pracy urządzeń w ciągu 24 godzin otrzyma 20 pkt; Wykonawca, który zaoferuje czas reakcji serwisu na zgłoszone nieprawidłowości w pracy urządzeń w ciągu 36 godzin otrzyma 0 pkt. Uwaga:a) Za „czas reakcji serwisu” Zamawiający rozumie czas podjęcia działań – całodobowo, również w dni wolne od pracy i święta, od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, mających na celu usunięcie nieprawidłowości oraz zabezpieczenie urządzeń i obiektu przed skutkami awarii do czasu usunięcia nieprawidłowości.b) W sytuacji gdy Wykonawca nie określi w Formularzu ofertowym czasu reakcji serwisu, Zamawiający przyjmie do oceny 36 godzin jako czas reakcji serwisu.c) W sytuacji gdy Wykonawca określi w Formularzu ofertowym czas reakcji krótszy niż 8 godzin, Zamawiający do oceny przyjmie 8 godzin jako czas reakcji serwisu, a jako wiążący przyjmie czas reakcji serwisu zaoferowany przez Wykonawcę.2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w uPzp oraz uzyska najwyższą liczbę punktów wg wzoru: S = C + CRS.5. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie przeglądów okresowych oraz przeprowadzenie konserwacji central wentylacyjnych firmy Swegon zamontowanych w budynku Wydziału Biologii przy ul. Ciołkowskiego 1J. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1.2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w obiektach Zamawiającego, wskazanych w ww. załączniku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7) w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego – zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Zakres ewentualnych usług będzie obejmował czynności przeglądów okresowych szczegółowo opisane odpowiednio w każdym z zadań. Termin wykonania zamówienia i cena ustalone zostaną w drodze negocjacji z Wykonawcą.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:Cena ofertowa brutto (C) – 55 pktWykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru: CminC = ———— x 55 pkt, Cx gdzie: C = liczba punktów za kryterium „cena ofertowa brutto”;Cmin = najniższa cena ofertowa brutto wynikająca z ofert niepodlegających odrzuceniu;Cx = cena ofertowa brutto oferty badanej.Uwaga: „cena ofertowa brutto” oznacza cenę za wykonanie przeglądów okresowych, kontroli szczelności i przeprowadzenie konserwacji urządzeń. Stawka za roboczogodzinę w ramach świadczenia usług serwisowych (SR) – 5 pktWykonawca, który zaproponuje najniższą stawkę otrzyma 5 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru: SRminSR = ———— x 5 pkt, SRx gdzie: SR = liczba punktów za kryterium „Stawka za roboczogodzinę w ramach świadczenia usług serwisowych”;SRmin = najniższa stawka wynikająca z ofert niepodlegających odrzuceniu;SRx = stawka z oferty badanej.Czas reakcji serwisu (CRS) – 40 pktWykonawca, który zaoferuje czas reakcji serwisu na zgłoszone nieprawidłowości w pracy urządzeń w ciągu 8 godzin otrzyma 40 pkt; Wykonawca, który zaoferuje czas reakcji serwisu na zgłoszone nieprawidłowości w pracy urządzeń w ciągu 24 godzin otrzyma 20 pkt; Wykonawca, który zaoferuje czas reakcji serwisu na zgłoszone nieprawidłowości w pracy urządzeń w ciągu 36 godzin otrzyma 0 pkt. Uwaga:a) Za „czas reakcji serwisu” Zamawiający rozumie czas podjęcia działań – całodobowo, również w dni wolne od pracy i święta, od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, mających na celu usunięcie nieprawidłowości oraz zabezpieczenie urządzeń i obiektu przed skutkami awarii do czasu usunięcia nieprawidłowości.b) W sytuacji gdy Wykonawca nie określi w Formularzu ofertowym czasu reakcji serwisu, Zamawiający przyjmie do oceny 36 godzin jako czas reakcji serwisu.c) W sytuacji gdy Wykonawca określi w Formularzu ofertowym czas reakcji krótszy niż 8 godzin, Zamawiający do oceny przyjmie 8 godzin jako czas reakcji serwisu, a jako wiążący przyjmie czas reakcji serwisu zaoferowany przez Wykonawcę.2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w uPzp oraz uzyska najwyższą liczbę punktów wg wzoru: S = C + SR+CRS.5. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka za roboczogodzinę w ramach świadczenia usług serwisowych

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:Cena ofertowa brutto (C) – 55 pktWykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 60 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru: CminC = ———— x 55 pkt, Cx gdzie: C = liczba punktów za kryterium „cena ofertowa brutto”;Cmin = najniższa cena ofertowa brutto wynikająca z ofert niepodlegających odrzuceniu;Cx = cena ofertowa brutto oferty badanej.Uwaga: „cena ofertowa brutto” oznacza cenę za wykonanie przeglądów okresowych, kontroli szczelności i przeprowadzenie konserwacji urządzeń. Stawka za roboczogodzinę w ramach świadczenia usług serwisowych (SR) – 5 pktWykonawca, który zaproponuje najniższą stawkę otrzyma 5 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów według wzoru: SRminSR = ———— x 5 pkt, SRx gdzie: SR = liczba punktów za kryterium „Stawka za roboczogodzinę w ramach świadczenia usług serwisowych”;SRmin = najniższa stawka wynikająca z ofert niepodlegających odrzuceniu;SRx = stawka z oferty badanej.Czas reakcji serwisu (CRS) – 40 pktWykonawca, który zaoferuje czas reakcji serwisu na zgłoszone nieprawidłowości w pracy urządzeń w ciągu 8 godzin otrzyma 40 pkt; Wykonawca, który zaoferuje czas reakcji serwisu na zgłoszone nieprawidłowości w pracy urządzeń w ciągu 24 godzin otrzyma 20 pkt; Wykonawca, który zaoferuje czas reakcji serwisu na zgłoszone nieprawidłowości w pracy urządzeń w ciągu 36 godzin otrzyma 0 pkt. Uwaga:a) Za „czas reakcji serwisu” Zamawiający rozumie czas podjęcia działań – całodobowo, również w dni wolne od pracy i święta, od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, mających na celu usunięcie nieprawidłowości oraz zabezpieczenie urządzeń i obiektu przed skutkami awarii do czasu usunięcia nieprawidłowości.b) W sytuacji gdy Wykonawca nie określi w Formularzu ofertowym czasu reakcji serwisu, Zamawiający przyjmie do oceny 36 godzin jako czas reakcji serwisu.c) W sytuacji gdy Wykonawca określi w Formularzu ofertowym czas reakcji krótszy niż 8 godzin, Zamawiający do oceny przyjmie 8 godzin jako czas reakcji serwisu, a jako wiążący przyjmie czas reakcji serwisu zaoferowany przez Wykonawcę.2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w uPzp oraz uzyska najwyższą liczbę punktów wg wzoru: S = C + SR+CRS.5. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt 1 zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.4. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, w przypadkach, o których mowa w art. 20 ust. 3 uPzp.5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy winno być sporządzone tak jak zapisano w rozdziale XV SWZ i załączone do oferty. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X SWZ, składa każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej. 5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z Wykonawcą wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa paragraf 14 i 15 załącznik nr 5.1 i 5.2 do SWZ - umowa (wzór).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-26 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma znajdująca się pod adresem https://uwb.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-26 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

2021-03-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż garażu drewnianego plus pomieszczenia gospodarczego- Grajewo
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż garażu drewnianego plus pomieszczenia gospodarczego (jeden otwór to brama garażowa, drugi otwór to drzwi) łączna długość 6 m szerokość 5 m. Plus obok wiata. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI