IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dotyczy zadań 1-6:§ 14 Zmiany umowy1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 umowy, gdy wystąpiła siła wyższa, w rozumieniu § 12 umowy, uniemożliwiająca wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami – o czas występowania siły wyższej.3. Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług,2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.4. W przypadkach określonych w ust. 3 niniejszego paragrafu, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji dotyczących zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem, o którym mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu, po opublikowaniu (zgodnie z przepisami obowiązującego prawa) zmian przepisów prawa, będących podstawą wnioskowania o zmianę wynagrodzenia, nie później jednak niż w terminie 14 dni do dnia wejścia w życie tych zmian. 6. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wniosku, o którym mowa ust. 4 niniejszego paragrafu, po upływie terminu, o którym mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu, Zamawiający nie jest zobowiązany do zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.7. Wniosek, o którym mowa w ust. 3 pkt 1) niniejszego paragrafu, musi zawierać:1) wskazanie zmiany przepisów prawa, będącej przyczyną wystąpienia przez Wykonawcę z wnioskiem,2) wskazanie wysokości proponowanej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy,3) szczegółowe opisanie i przedstawienie wpływu zmian przepisów prawa na koszty wykonania zamówienia,4) dokładne wyliczenia wysokości wzrostu kosztów wykonania umowy w wyniku wprowadzenia zmian przepisów prawa, wraz z objaśnieniami do tych wyliczeń. 8. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 3 pkt 1) niniejszego paragrafu, do wniosku, o którym mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć dowody wykazujące wpływ zmian przepisów prawa na wysokość kosztów wykonania umowy oraz wysokość wzrostu kosztów wykonania umowy, w tym w szczególności:1) pisemne zestawienie wynagrodzeń (obrazującym stan przed i po dokonanej zmianie) pracowników Wykonawcy, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 2) niniejszego paragrafu, i/lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (obrazującym stan przed i po dokonanej zmianie) pracowników Wykonawcy, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 3) niniejszego paragrafu.i/lub3) pisemne zestawienie wynagrodzeń (obrazującym stan przed i po dokonanej zmianie) osób zatrudnionych przez Wykonawcę (objętych PPK), w szczególności w formie raportu. listy lub innego dokumentu przekazywanego instytucji finansowej, na podstawie którego Wykonawca jako podmiot zobowiązany przekazuje wpłaty podstawowe i/lub wpłaty dodatkowe instytucji finansowej wraz z kwotami wpłat podstawowych i/lub wpłat dodatkowych do pracowniczych planów kapitałowych w części finansowanej przez Wykonawcę w związku realizacją obowiązków Wykonawcy wynikających z przepisów prawa regulujących funkcjonowanie pracowniczych planów kapitałowych, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 4) niniejszego paragrafu.9. Złożenie przez Wykonawcę wniosku, o którym mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu, niespełniającego wymagań,o których mowa w ust. 5 i 6 niniejszego paragrafu, nie będzie uznane za skuteczne, jeżeli Wykonawca nie uzupełni, na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie określonym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni, wniosku lub dokumentów uzasadniających wniosek. 10. Wykonawca, składając wniosek, o którym mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu, zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, że zmiany przepisów prawa rzeczywiście spowodują wzrost kosztów wykonania umowy oraz udowodnić wysokość wzrostu kosztów wykonania umowy. 11. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, na skutek wniosku, o którym mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu, dotyczyć może wyłącznie wynagrodzenia należnego za niewykonaną, do dnia wejścia życie zmian przepisów, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, cześć umowy. 12. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać może nie wcześniej niż od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, pod warunkiem wypełnienia przez Wykonawcę powyższych obowiązków. 13. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 1) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.14. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 2) niniejszego paragrafu, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie nie więcej niż o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.15. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust. 3 pkt 3) i 4) niniejszego paragrafu, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.Dotyczy zadania 1: § 151. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w terminie do dnia obowiązywania umowy zgodnie z § 2, do jednostronnego ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, polegającego na zmniejszeniu liczby urządzeń podlegających przeglądom i konserwacjom, którego kwota maksymalnie nie przekroczy 20 % wynagrodzenia netto; wówczas wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone o kwotę ustaloną w oparciu o szczegółowy formularz cenowy Wykonawcy. Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu robót nie będzie wnosił o wypłacenie wynagrodzenia i odszkodowania, ani kar umownych za niezrealizowany przedmiot umowy.2. Zamawiający uprawniony jest do zmiany zakresu przedmiotowego poprzez zlecenie Wykonawcy zakupu części lub urządzeń lub materiałów, niezbędnych do usunięcia nieprawidłowości, i usunięcia nieprawidłowości. Strony ustalą wartość odpowiednio części lub urządzeń lub materiałów, niezbędnych do usunięcia nieprawidłowości, oraz usunięcia nieprawidłowości w oparciu o zaakceptowany przez Zamawiającego kosztorys sporządzony przez Wykonawcę. Wszystkie kosztorysy i wyceny sporządza Wykonawca na swój koszt. Ostateczne wynagrodzenie za usunięcie nieprawidłowości zostanie ustalone jako suma: stawki wynagrodzenia za zakup części lub urządzeń lub materiałów, niezbędnych do usunięcia nieprawidłowości oraz stawki wynagrodzenia za czynność usunięcia nieprawidłowości.Dotyczy zadań 2-6:§ 151. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w terminie do dnia obowiązywania umowy zgodnie z § 2, do jednostronnego ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, polegającego na zmniejszeniu liczby urządzeń podlegających przeglądom i konserwacjom, którego kwota maksymalnie nie przekroczy 20 % wynagrodzenia netto; wówczas wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone o kwotę ustaloną w oparciu o szczegółowy formularz cenowy Wykonawcy. Wykonawca z tytułu ograniczenia zakresu robót nie będzie wnosił o wypłacenie wynagrodzenia i odszkodowania, ani kar umownych za niezrealizowany przedmiot umowy.2. Zamawiający uprawniony jest do zmiany zakresu przedmiotowego poprzez zlecenie Wykonawcy zakupu niezbędnych części lub urządzeń lub materiałów, niezbędnych do usunięcia nieprawidłowości, i usunięcia nieprawidłowości. Strony ustalą wartość odpowiednio niezbędnych części lub urządzeń lub materiałów, niezbędnych do usunięcia nieprawidłowości w oparciu o zaakceptowany przez Zamawiającego kosztorys sporządzony przez Wykonawcę w ten sposób, że wartość części lub urządzeń lub materiałów (pod warunkiem ich uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego) zostanie ustalona w oparciu o ceny zawarte w kosztorysie ofertowym, a w przypadku braku takiej możliwości, cena zostanie ustalona w oparciu o rozeznanie rynku. Wszystkie kosztorysy i wyceny sporządza Wykonawca na swój koszt. Wynagrodzenie za usunięcie nieprawidłowości zostanie ustalone jako suma stawki określonej na podstawie § 4 ust. 5 Umowy i wynagrodzenia za zakup części lub urządzeń lub materiałów, niezbędnych do usunięcia nieprawidłowości.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
20.01.2021, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe: