Wykonanie prac konserwacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych w nieruchomościach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie prac konserwacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobów Miasta Zabrze zgodnie z zakresem prac – część 1-5
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-15
  • ZamawiającyJednostka Gospodarki Nieruchomościami
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00111962
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie prac konserwacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobów Miasta Zabrze zgodnie z zakresem prac – część 1-5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Gospodarki Nieruchomościami

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240235355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Warszawski 10

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jgnzabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jgn.zabrze.magistrat.pl/engine//bip/455/0

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac konserwacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobów Miasta Zabrze zgodnie z zakresem prac – część 1-5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baee4e3c-b57a-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041244/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie prac konserwacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobów Miasta Zabrze zgodnie z zakresem prac. Część 1,2,3,4,5

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://jgnzabrze.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(Dz.U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.), tj. poprzez:
- Platformę pod adresem: https://jgnzabrze.ezamawiajacy.pl
Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i obowiązujących Regulaminów dostępnych na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
lub
- pocztą elektroniczną na adres e-mail zamawiającego: zamowieniapubliczne@jgnzabrze.pl oraz adresy e-mail wykonawców

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy dostępnej na Platformie. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służące do odbioru dokumentów elektronicznych jak również
sposób ich sporządzenia określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452) oraz Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Jednostka Gospodarki Nieruchomościami z siedzibą w Zabrzu, pl. Warszawski 10,;
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:
- pod adresem poczty elektronicznej: iod@jgnzabrze.pl,
- pisemnie na adres siedziby Administratora;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.340.9.II-4.2022 pod nazwą „Wykonanie prac konserwacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobów Miasta Zabrze zgodnie z zakresem prac – część 1-5”.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Jednostki Gospodarki Nieruchomościami oraz spółka
Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel
Platformy Zakupowej, na której Jednostka Gospodarki Nieruchomościami prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, działającą pod adresem: https://jgnzabrze.ezamawiajacy.pl.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.340.9.II-4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 206746,93 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie prac konserwacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych nieruchomościach wchodzących w skład zasobów Miasta Zabrze zgodnie z zakresem prac - POM 1

4.2.5.) Wartość części: 61050,66 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-06-07 do 2023-06-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonych poniżej.
Kryteriami oceny ofert są:
1) cena - waga 60%
2) czas realizacji zlecenia - waga 40%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych wyżej kryteriów oraz ich wag.
Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:
KRYTERIUM – cena (C)

Cena oferowana minimalna brutto
Cena (C) = ___________________________ x 100 punktów x 60% (waga)
Cena badanej oferty brutto

Największą ilość punktów w kryterium "cena" uzyska oferta z najniższą ceną.

KRYTERIUM – czas realizacji zlecenia (T)
Punktacja dotycząca czasu realizacji zlecenia oraz sposób przyznawania punktów:
3 dni – 0 punktów
2 dni – 20 punktów
1 dzień – 40 punktów
Wykonawca uzyska punkty za powyższe kryteria oceny ofert wg następującego wzoru:
Q = C + T
Q – suma uzyskanych punktów wg kryterium cena + suma uzyskanych punktów w kryterium czas realizacji zlecenia.
Ocena końcowa oferty jest to ilość punktów uzyskanych za powyższe kryteria przyznana przez zamawiającego. Za ofertę najkorzystniejszą zamawiający uzna ofertę uzyskującą największą liczbę punktów.
Przy obliczaniu punktów, zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1.
Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji zlecenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie prac konserwacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobów Miasta Zabrze zgodnie z zakresem prac - POM 2

4.2.5.) Wartość części: 39069,91 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-06-07 do 2023-06-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonych poniżej.
Kryteriami oceny ofert są:
1) cena - waga 60%
2) czas realizacji zlecenia - waga 40%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych wyżej kryteriów oraz ich wag.
Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:
KRYTERIUM – cena (C)

Cena oferowana minimalna brutto
Cena (C) = ___________________________ x 100 punktów x 60% (waga)
Cena badanej oferty brutto

Największą ilość punktów w kryterium "cena" uzyska oferta z najniższą ceną.

KRYTERIUM – czas realizacji zlecenia (T)
Punktacja dotycząca czasu realizacji zlecenia oraz sposób przyznawania punktów:
3 dni – 0 punktów
2 dni – 20 punktów
1 dzień – 40 punktów
Wykonawca uzyska punkty za powyższe kryteria oceny ofert wg następującego wzoru:
Q = C + T
Q – suma uzyskanych punktów wg kryterium cena + suma uzyskanych punktów w kryterium czas realizacji zlecenia.
Ocena końcowa oferty jest to ilość punktów uzyskanych za powyższe kryteria przyznana przez zamawiającego. Za ofertę najkorzystniejszą zamawiający uzna ofertę uzyskującą największą liczbę punktów.
Przy obliczaniu punktów, zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1.
Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji zlecenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie prac konserwacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobów Miasta Zabrze zgodnie z zakresem prac - POM 3

4.2.5.) Wartość części: 63614,92 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-06-07 do 2023-06-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonych poniżej.
Kryteriami oceny ofert są:
1) cena - waga 60%
2) czas realizacji zlecenia - waga 40%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych wyżej kryteriów oraz ich wag.
Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:
KRYTERIUM – cena (C)

Cena oferowana minimalna brutto
Cena (C) = ___________________________ x 100 punktów x 60% (waga)
Cena badanej oferty brutto

Największą ilość punktów w kryterium "cena" uzyska oferta z najniższą ceną.

KRYTERIUM – czas realizacji zlecenia (T)
Punktacja dotycząca czasu realizacji zlecenia oraz sposób przyznawania punktów:
3 dni – 0 punktów
2 dni – 20 punktów
1 dzień – 40 punktów
Wykonawca uzyska punkty za powyższe kryteria oceny ofert wg następującego wzoru:
Q = C + T
Q – suma uzyskanych punktów wg kryterium cena + suma uzyskanych punktów w kryterium czas realizacji zlecenia.
Ocena końcowa oferty jest to ilość punktów uzyskanych za powyższe kryteria przyznana przez zamawiającego. Za ofertę najkorzystniejszą zamawiający uzna ofertę uzyskującą największą liczbę punktów.
Przy obliczaniu punktów, zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1.
Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji zlecenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie prac konserwacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobów Miasta Zabrze zgodnie z zakresem prac - POM 4

4.2.5.) Wartość części: 33068,64 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-06-07 do 2023-06-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonych poniżej.
Kryteriami oceny ofert są:
1) cena - waga 60%
2) czas realizacji zlecenia - waga 40%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych wyżej kryteriów oraz ich wag.
Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:
KRYTERIUM – cena (C)

Cena oferowana minimalna brutto
Cena (C) = ___________________________ x 100 punktów x 60% (waga)
Cena badanej oferty brutto

Największą ilość punktów w kryterium "cena" uzyska oferta z najniższą ceną.

KRYTERIUM – czas realizacji zlecenia (T)
Punktacja dotycząca czasu realizacji zlecenia oraz sposób przyznawania punktów:
3 dni – 0 punktów
2 dni – 20 punktów
1 dzień – 40 punktów
Wykonawca uzyska punkty za powyższe kryteria oceny ofert wg następującego wzoru:
Q = C + T
Q – suma uzyskanych punktów wg kryterium cena + suma uzyskanych punktów w kryterium czas realizacji zlecenia.
Ocena końcowa oferty jest to ilość punktów uzyskanych za powyższe kryteria przyznana przez zamawiającego. Za ofertę najkorzystniejszą zamawiający uzna ofertę uzyskującą największą liczbę punktów.
Przy obliczaniu punktów, zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1.
Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji zlecenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie prac konserwacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobów Miasta Zabrze zgodnie z zakresem prac - POM 5.

4.2.5.) Wartość części: 9942,80 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-06-07 do 2023-06-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonych poniżej.
Kryteriami oceny ofert są:
1) cena - waga 60%
2) czas realizacji zlecenia - waga 40%
Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych wyżej kryteriów oraz ich wag.
Oferty oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:
KRYTERIUM – cena (C)

Cena oferowana minimalna brutto
Cena (C) = ___________________________ x 100 punktów x 60% (waga)
Cena badanej oferty brutto

Największą ilość punktów w kryterium "cena" uzyska oferta z najniższą ceną.

KRYTERIUM – czas realizacji zlecenia (T)
Punktacja dotycząca czasu realizacji zlecenia oraz sposób przyznawania punktów:
3 dni – 0 punktów
2 dni – 20 punktów
1 dzień – 40 punktów
Wykonawca uzyska punkty za powyższe kryteria oceny ofert wg następującego wzoru:
Q = C + T
Q – suma uzyskanych punktów wg kryterium cena + suma uzyskanych punktów w kryterium czas realizacji zlecenia.
Ocena końcowa oferty jest to ilość punktów uzyskanych za powyższe kryteria przyznana przez zamawiającego. Za ofertę najkorzystniejszą zamawiający uzna ofertę uzyskującą największą liczbę punktów.
Przy obliczaniu punktów, zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1.
Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji zlecenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności ekonomicznej i finansowej, zamawiający żąda:
A) aby wykonawca dysponował środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż:
- część 1: 20 000,00 zł,
- część 2: 10 000,00 zł,
- część 3: 19 000,00 zł,
- część 4: 10 000,00 zł,
- część 5: 4 000,00 zł.
Wykonawca, składający oferty na kilka części, musi wykazać się środkami finansowymi lub informacją z banku na sumę kwot tych części, których jego oferty zostały najwyżej ocenione.
Jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, to warunek mogą spełnić łącznie.
Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: „spełnia” lub „nie spełnia”, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.
B) aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
- część 1: 50 000,00 zł,
- część 2: 50 000,00 zł,
- część 3: 50 000,00 zł,
- część 4: 50 000,00 zł,
- część 5: 50 000,00 zł.
Wykonawca, składający oferty na kilka części, musi wykazać się posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na sumę kwot tych części, których jego oferty zostały najwyżej ocenione.
Jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, to warunek mogą spełnić łącznie.
Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: „spełnia” lub „nie spełnia”, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda:
A) aby wykonawca w okresie ostatnich 3 lat legitymował się 2 należycie wykonanymi usługami związanymi z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż:
- część 1: 29 000,00 PLN
- część 2: 11 000,00 PLN
- część 3: 30 000,00 PLN
- część 4: 16 000,00 PLN
- część 5: 5 000,00 PLN
Wykonawca, składający oferty na kilka części, musi wykazać się należycie wykonanymi usługami związanymi z przedmiotem zamówienia, w ilości i na kwoty tych części, których jego oferty zostały najwyżej ocenione.
Jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, to warunek mogą spełnić łącznie.
Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: „spełnia” lub „nie spełnia”, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje.
B) aby wykonawca dysponował na każdą część osobno:
- część 1: co najmniej 2 osobami, posiadającymi niżej wymienione uprawnienia,
- część 2: co najmniej 2 osobami, posiadającymi niżej wymienione uprawnienia,
- część 3: co najmniej 2 osobami, posiadającymi niżej wymienione uprawnienia,
- część 4: co najmniej 2 osobami, posiadającymi niżej wymienione uprawnienia,
- część 5: co najmniej 2 osobami, posiadającymi niżej wymienione uprawnienia,
- 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne typu „D” (tj. kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych) zapewniającą odpowiednią koordynację i nadzór nad realizacją zamówienia,
- 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne typu „E” (tj. kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu robót przy eksploatacji urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych) zapewniające odpowiednie wykonanie prac będących przedmiotem zamówienia.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji wskazanych powyżej przez 1 osobę.
Poza ww. osobami zamawiający wymaga skierowania do realizacji zamówienia:
- 1 osobę posiadającą uprawienia budowlane w specjalizacji instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające mu uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów wraz z aktualnym zaświadczeniem z Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz.U. z 2021 poz. 235) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pozwalające na realizację zakresu przedmiotu umowy i posiadająca aktualny wpis na listę członków izby inżynierów budownictwa,
Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby posiadające w/w uprawienia budowlane dla każdej z części.
Wykonawca, składający oferty na kilka części, musi dysponować osobami w ilości tych części, których jego oferty zostały najwyżej ocenione.
Jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, to każdy warunek mogą spełnić łącznie. Zamawiający oceni spełnienie przez wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu stwierdzeniem: „spełnia” lub „nie spełnia”, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Uwagi dotyczące warunków udziału w postępowaniu:
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać usługę (zakres), w której wykonawca bezpośrednio uczestniczył. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp („(…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą legitymować się doświadczeniem tylko tych członków konsorcjum, którzy będą realizowali zamówienie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie powyższego warunku. B) Dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie powyższego warunku. C) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane. D) Dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. E) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 poz.275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w zakresie litery A) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku, gdy zostanie złożona tylko jedna oferta w postępowaniu, zamawiający nie będzie wymagał powyższego dokumentu.
B) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp, W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w zakresie litery B) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby oświadczenie w zakresie litery B) składa również ten podmiot.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 jest nieważna. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności.
3. Podstawą do zmiany wielkości powierzchni wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 jest między innymi wyodrębnienie Wspólnot Mieszkaniowych, sprzedaż lokalu komunalnego, rozbiórka budynku, wniesienie nieruchomości jako wkładu niepieniężnego (aportu) do spółek, oddanie nieruchomości w trwały zarząd, użytkowanie, użytkowanie wieczyste, zwrot właścicielowi, przekazanie zarządu osobie fizycznej, przejęcie nieruchomości przez Gminę lub zastosowanie innej formy przewidzianej przepisami prawa oraz innych zdarzeń, w tym losowych.
4. Zmiana załącznika w przypadkach określonych w ust. 3, wymaga formy aneksu do umowy i nie może spowodować przekroczenia wartości umowy.
5. Strony dopuszczają ponadto zmianę umowy w zakresie danych stron oraz formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://jgnzabrze.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-15 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję podwykonawcy do wykonania przyłączy elektrycznych zew - Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy podwykonawczej do wykonania przyłączy elektrycznych zew. Prace na terenie Aglomeracji Śląskiej. Budynki użyteczności publicznej. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie mailowym.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Zabrze: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I AKCESORIÓW ELEKTRYCZNYCH
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Gminie Imielno”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa oświetlenia ulicy Dedala w Częstochowie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI