Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrudziądz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-12
  • Numer ogłoszenia609628-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 609628-N-2020 z dnia 2020-11-12 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu: Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu, krajowy numer identyfikacyjny 87155241700000, ul. ul. Curie-Skłodowskiej  5-7 , 86-300  Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 4512034, e-mail mpgn@mpgn.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.mpgn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.mpgn.grudziądz.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.mpgn.grudziądz.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
sekretariat, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Za termin złożenia oferty uznaje się datę i godzinę jej wpływu do siedziby Zamawiającego.
Adres:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. , ul. Curie Skłodowskiej 5-7, 86-300 Grudziądz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.
Numer referencyjny: BZP/115/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.Przedmiot zamówienia podzielono na 3 częściCzęść I Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 w Grudziądzu, których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy.Część II Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 w Grudziądzu, których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy.Część III Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 w Grudziądzu, których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy.Zakres rzeczowy:Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach zlokalizowanych na terenie miasta Grudziądz, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz użytkowe.-Prace konserwacyjne, awaryjne i zgłoszenia nagłe po weryfikacji przez administratorów technicznych będą zgłaszane codziennie telefonicznie i drogą mailową.Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania raz w tygodniu drogą mailową informacji zwrotnej na temat zrealizowanych zgłoszeń.-Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłą dostawę energii elektrycznej mieszkańcom budynków. -Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii odbywa się codziennie od poniedziałku do soboty w godz. od godz. 7ºº do 22ºº oraz w dni wolne ustawowo od pracy i w święta. W/w czynności, winny być prowadzone w budynkach, w zakresie granicy podziału z operatorem sieci. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania zgłoszeń do Operatora – dostawcy energii o nieprawidłowościach w ich instalacji. - Zgłoszenia przekazywane będę Wykonawcy przez pracowników administracji jak i mieszkańców budynków. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do administracji potwierdzenie wykonania zgłoszonych prac. - W sytuacji awarii, Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac zabezpieczających niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu …. godz. (zgodnie z czasem zadeklarowanym w ofercie) od dnia otrzymania zgłoszenia, bieżące prace w terminie do maksymalnie 72 godzin (łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy i świętami). Jeśli awaria może zagrażać życiu i zdrowiu ludzi wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac w trybie natychmiastowym.- Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników budynku, narazić ich na straty materialne, spowodować przerwę w dostawie mediów. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn i skutków awarii. W sytuacji braku możliwości dostępu do lokalu, który jest konieczny do usunięcia awarii lub wykonania innych prac, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzień roboczy przekazać informacje do Biura Obsługi Mieszkańców w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z dostępem do lokalu. Zakres prac konserwacyjnych, naprawczych:- Instalacje elektryczne, odgromowe:1) Na podstawie dokonanych przeglądów, zabezpieczenie właściwego stanu technicznego instalacji elektrycznej w budynkach przez dokonywanie planowo –zapobiegawczych napraw awaryjnych, tym szczególnie w pomieszczeniach wspólnego użytkowania tj. strychów, klatek schodowych, piwnic, pralni z uwzględnieniem ochrony przeciwporażeniowej z wyłączeniem mieszkań.2) Wymiana uszkodzonego osprzętu instalacyjnego (oprawy oświetleniowe, numery administracyjne przy wejściu do budynku, wyłączniki, automaty schodowe, czujki zmierzchowe, czujki ruchu, transformatory 230/24 V, gniazda wtykowe w pomieszczeniach wspólnego użytku), naprawa instalacji elektrycznej bez wymiany sprzętu i instalacji w lokalach mieszkalnych.3) Naprawy taboretów elektrycznych w pralniach wraz z uzupełnieniem pokręteł i lampek kontrolnych.4) Uzupełnienie przykryw na puszkach rozgałęźnych, wymiana żarówek i bezpieczników (klatki schodowe, pralnie, strychy), oświetlenie zewnętrzne w budynkach.5) Likwidacja nielegalnych poborów energii elektrycznej z liczników administracji, sporządzenie pisemnego i fotograficznego protokołu z powiadomieniem administratora.6) Sprawdzenie obwodów elektrycznych i ustalenie przyczyn awarii.7) Wymiana uszkodzonych przewodów w wspólnego użytku.8) Wymiana wskutek zwarć osprzętu w tym puszek rozgałęźnych i zabezpieczeń (gniazda bezpiecznikowe i wkładki) w pomieszczeniach wspólnego użytku.9) Dokonywanie pomiarów okresowych i ochronnych • Kontrola stanu izolacji sieci • Pomiar rezystancji izolacji • Pomiar impedancji pętli zwarciowej• Pomiar rezystancji przewodów ochronnych i połączeń wyrównawczych • Pomiar rezystancji uziemienia• Badania ochrony przeciwporażeniowej 10) Usuwanie uszkodzeń w /wym. instalacji.11) Likwidacja awarii.12) Branie udziału przy klęskach, pożarach, odwrotne wykonanie robót zabezpieczających.13) Materiały (aparaty schodowe, czujniki ruchu, czujniki zmierzchowe, transformatory) podlegające wymianie w czasie prac konserwacyjnych i awaryjnych podlegają rozliczeniu.- Instalacje domofonowe:1) Przeglądy instalacji domofonowej pod kątem zwarć oraz usunięcie zwarć.2) Naprawy urządzenia sterującego w ramach konserwacji.3) Naprawa rygla elektrycznego w drzwiach wejściowych.4) Utrzymanie domofonów w takim stanie technicznym, aby działały bezawaryjnie i można z niej było korzystać bez przeszkód.5) Naprawa elektorozaczepów.6) Naprawa przewodów oraz instalacji.7) Naprawa układów zasilania oraz wzmacniaczy.8) Naprawa transformatora do domofonu.9) Wymiana lub usunięcie nazwisk.10) Naprawa szyldów kasety.11) Naprawa panelu sterowania.12) Wymiana przycisków panelu sterowania.13) Naprawa centrali domofonowej.14) Przegląd instalacji domofonowej i usunięcie nieprawidłowości w tym zabezpieczenie kabli.15) Wymiana unifonów.

II.5) Główny kod CPV: 50700000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
50711000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający uzna: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje: b) usługi polegające na konserwacji elektrycznej, wymianie instalacji elektrycznej o łącznej wartości minimum 50 000,00zł brutto na każdą część zamówienia osobno z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi lub roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie.c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania potencjałem technicznymdo wykonywania zamówienia Zamawiający uzna: dysponowanie min. 1 samochodem dostawczym, na każdą część zamówienia osobno dysponowanie min. 1 spawarką przenośną, na każdą część zamówienia osobno dysponowanie drabinami do 5m, 7m, 9m na każdą część zamówienia osobno dysponowanie podnośnikiem hydraulicznym (dopuszcza się formę wynajmu).Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.c) Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna:- do kierowania pracami - osobę posiadającą kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją i pomiarem urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznej na stanowisku dozoru „D” i eksploatacji „E”- do bezpośredniego wykonawstwa - co najmniej 2 osoby na podstawie umowy o prace posiadającymi kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej na stanowisku eksploatacji „E”. na każdą część zamówienia osobno Ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 Ustawy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów wystarczające jest oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ).2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SIWZ).3.Wykaz narzędzi, wyposażenie zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (załącznik Nr 6 do SIWZ).4. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w pkt. V ppkt.2.3
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą:1. Oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczenia z postępowania - załącznik nr 2 do SIWZ2. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ3 Oświadczenia Wykonawcy o korzystaniu przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich – załącznik nr 3 do SIWZ4. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ 5. Dowód wniesienia wadium – kserokopia.6. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu przedsiębiorcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: Część 1 przedmiotu zamówienia - 2 000,00 zł Część 2 przedmiotu zamówienia - 2 000,00 złCzęść 3 przedmiotu zamówienia - 2 000,00 zł3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: wpłaty należy dokonać przelewem na konto MPGN Sp. z o.o. Bank BGŻ BNP ParibasS.A. O/Grudziądz Nr rachunku: 34 2030 0045 1110 0000 0075 0370 z dopiskiem „wadium na przetarg –Konserwacja elektryczna Część …” 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz.110, 650,1000, 1669).Sposób przekazania: złożenie w sekretariacie Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Stawka robocizny 50,00
Narzut do sprzętu 5,00
Narzut kosztu zakupu materiałów 5,00
Czas przystąpienia do usuwania awarii 20,00
Okres Gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust.1 Ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:1. Zmiana zakresu zamówienia:a) zwiększenie lub zmniejszenie zakresu zamówienia, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy, a w szczególności:- przyjęcie nieruchomości w administrowanie,- zbycie nieruchomości,2. Zmiana wartości zamówienia w przypadku:a) zwiększenie lub zmniejszenie zakresu zamówienia, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy,b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,c) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę,d) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub też wysokości stawki składki na którekolwiek z tych ubezpieczeń.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-20, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 w Grudziądzu, których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy:Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach zlokalizowanych na terenie miasta Grudziądz, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz użytkowe.- Prace konserwacyjne, awaryjne i zgłoszenia nagłe po weryfikacji przez administratorów technicznych będą zgłaszane codziennie telefonicznie i drogą mailową.Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania raz w tygodniu drogą mailową informacji zwrotnej na temat zrealizowanych zgłoszeń.- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłą dostawę energii elektrycznej mieszkańcom budynków. - Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii odbywa się codziennie od poniedziałku do soboty w godz. od godz. 7ºº do 22ºº oraz w dni wolne ustawowo od pracy i w święta. W/w czynności, winny być prowadzone w budynkach, w zakresie granicy podziału z operatorem sieci. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania zgłoszeń do Operatora – dostawcy energii o nieprawidłowościach w ich instalacji. - Zgłoszenia przekazywane będę Wykonawcy przez pracowników administracji jak i mieszkańców budynków. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do administracji potwierdzenie wykonania zgłoszonych prac. -W sytuacji awarii, Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac zabezpieczających niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu …. godz. (zgodnie z czasem zadeklarowanym w ofercie) od dnia otrzymania zgłoszenia, bieżące prace w terminie do maksymalnie 72 godzin (łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy i świętami). Jeśli awaria może zagrażać życiu i zdrowiu ludzi wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac w trybie natychmiastowym.-Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników budynku, narazić ich na straty materialne, spowodować przerwę w dostawie mediów. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn i skutków awarii. W sytuacji braku możliwości dostępu do lokalu, który jest konieczny do usunięcia awarii lub wykonania innych prac, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzień roboczy przekazać informacje do Biura Obsługi Mieszkańców w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z dostępem do lokalu.Zakres prac konserwacyjnych, naprawczych: Instalacje elektryczne, odgromowe:1) Na podstawie dokonanych przeglądów, zabezpieczenie właściwego stanu technicznego instalacji elektrycznej w budynkach przez dokonywanie planowo –zapobiegawczych napraw awaryjnych, tym szczególnie w pomieszczeniach wspólnego użytkowania tj. strychów, klatek schodowych, piwnic, pralni z uwzględnieniem ochrony przeciwporażeniowej z wyłączeniem mieszkań.2) Wymiana uszkodzonego osprzętu instalacyjnego (oprawy oświetleniowe, numery administracyjne przy wejściu do budynku, wyłączniki, automaty schodowe, czujki zmierzchowe, czujki ruchu, transformatory 230/24 V, gniazda wtykowe w pomieszczeniach wspólnego użytku), naprawa instalacji elektrycznej bez wymiany sprzętu i instalacji w lokalach mieszkalnych.3) Naprawy taboretów elektrycznych w pralniach wraz z uzupełnieniem pokręteł i lampek kontrolnych.4) Uzupełnienie przykryw na puszkach rozgałęźnych, wymiana żarówek i bezpieczników (klatki schodowe, pralnie, strychy), oświetlenie zewnętrzne w budynkach.5) Likwidacja nielegalnych poborów energii elektrycznej z liczników administracji, sporządzenie pisemnego i fotograficznego protokołu z powiadomieniem administratora.6) Sprawdzenie obwodów elektrycznych i ustalenie przyczyn awarii.7) Wymiana uszkodzonych przewodów w wspólnego użytku.8) Wymiana wskutek zwarć osprzętu w tym puszek rozgałęźnych i zabezpieczeń (gniazda bezpiecznikowe i wkładki) w pomieszczeniach wspólnego użytku.9) Dokonywanie pomiarów okresowych i ochronnych • Kontrola stanu izolacji sieci • Pomiar rezystancji izolacji • Pomiar impedancji pętli zwarciowej• Pomiar rezystancji przewodów ochronnych i połączeń wyrównawczych • Pomiar rezystancji uziemienia• Badania ochrony przeciwporażeniowej 10) Usuwanie uszkodzeń w /wym. instalacji.11) Likwidacja awarii.12) Branie udziału przy klęskach, pożarach, odwrotne wykonanie robót zabezpieczających.13) Materiały (aparaty schodowe, czujniki ruchu, czujniki zmierzchowe, transformatory) podlegające wymianie w czasie prac konserwacyjnych i awaryjnych podlegają rozliczeniu. Instalacje domofonowe:1) Przeglądy instalacji domofonowej pod kątem zwarć oraz usunięcie zwarć.2) Naprawy urządzenia sterującego w ramach konserwacji.3) Naprawa rygla elektrycznego w drzwiach wejściowych.4) Utrzymanie domofonów w takim stanie technicznym, aby działały bezawaryjnie i można z niej było korzystać bez przeszkód.5) Naprawa elektorozaczepów.6) Naprawa przewodów oraz instalacji.7) Naprawa układów zasilania oraz wzmacniaczy.8) Naprawa transformatora do domofonu.9) Wymiana lub usunięcie nazwisk.10) Naprawa szyldów kasety.11) Naprawa panelu sterowania.12) Wymiana przycisków panelu sterowania.13) Naprawa centrali domofonowej.14) Przegląd instalacji domofonowej i usunięcie nieprawidłowości w tym zabezpieczenie kabli.15) Wymiana unifonów.Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, zaleca się posiadanie przez Wykonawcę:- stałej bazy techniczno – magazynowej w Grudziądzu lub w odległości do 150 km od miasta Grudziądza,-telefonu stacjonarnego lub komórkowego, e-maila umożliwiającego zgłaszanie awariiUWAGA: Wszelkie koszty za dojazdy przy realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca winien skalkulować w kosztach ogólnych. Zamawiający nie będzie honorował w kosztach powykonawczych zapisu „koszt dojazdu”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50700000-2, 50711000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Stawka robocizny 50,00
Narzut do sprzętu 5,00
Narzut kosztu zakupu materiałów 5,00
Czas przystąpienia do usuwania awarii 20,00
Okres Gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 w Grudziądzu, których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach zlokalizowanych na terenie miasta Grudziądz, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz użytkowe.- Prace konserwacyjne, awaryjne i zgłoszenia nagłe po weryfikacji przez administratorów technicznych będą zgłaszane codziennie telefonicznie i drogą mailową.Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania raz w tygodniu drogą mailową informacji zwrotnej na temat zrealizowanych zgłoszeń.- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłą dostawę energii elektrycznej mieszkańcombudynków. -Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii odbywa się codziennie od poniedziałku do soboty w godz. od godz. 7ºº do 22ºº oraz w dni wolne ustawowo od pracy i w święta. W/w czynności, winny być prowadzone w budynkach, w zakresie granicy podziału z operatorem sieci. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania zgłoszeń do Operatora – dostawcy energii o nieprawidłowościach w ich instalacji. -Zgłoszenia przekazywane będę Wykonawcy przez pracowników administracji jak i mieszkańców budynków. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do administracji potwierdzenie wykonania zgłoszonych prac. -W sytuacji awarii, Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac zabezpieczających niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu …. godz. (zgodnie z czasem zadeklarowanym w ofercie) od dnia otrzymania zgłoszenia, bieżące prace w terminie do maksymalnie 72 godzin (łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy i świętami). Jeśli awaria może zagrażać życiu i zdrowiu ludzi wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac w trybie natychmiastowym.Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników budynku, narazić ich na straty materialne, spowodować przerwę w dostawie mediów. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn i skutków awarii. W sytuacji braku możliwości dostępu do lokalu, który jest konieczny do usunięcia awarii lub wykonania innych prac, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzień roboczy przekazać informacje do Biura Obsługi Mieszkańców w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z dostępem do lokalu.Zakres prac konserwacyjnych, naprawczych:Instalacje elektryczne, odgromowe:1) Na podstawie dokonanych przeglądów, zabezpieczenie właściwego stanu technicznego instalacji elektrycznej w budynkach przez dokonywanie planowo –zapobiegawczych napraw awaryjnych, tym szczególnie w pomieszczeniach wspólnego użytkowania tj. strychów, klatek schodowych, piwnic, pralni z uwzględnieniem ochrony przeciwporażeniowej z wyłączeniem mieszkań.2) Wymiana uszkodzonego osprzętu instalacyjnego (oprawy oświetleniowe, numery administracyjne przy wejściu do budynku, wyłączniki, automaty schodowe, czujki zmierzchowe, czujki ruchu, transformatory 230/24 V, gniazda wtykowe w pomieszczeniach wspólnego użytku), naprawa instalacji elektrycznej bez wymiany sprzętu i instalacji w lokalach mieszkalnych.3) Naprawy taboretów elektrycznych w pralniach wraz z uzupełnieniem pokręteł i lampek kontrolnych.4) Uzupełnienie przykryw na puszkach rozgałęźnych, wymiana żarówek i bezpieczników (klatki schodowe, pralnie, strychy), oświetlenie zewnętrzne w budynkach.5) Likwidacja nielegalnych poborów energii elektrycznej z liczników administracji, sporządzenie pisemnego i fotograficznego protokołu z powiadomieniem administratora.6) Sprawdzenie obwodów elektrycznych i ustalenie przyczyn awarii.7) Wymiana uszkodzonych przewodów w wspólnego użytku.8) Wymiana wskutek zwarć osprzętu w tym puszek rozgałęźnych i zabezpieczeń (gniazda bezpiecznikowe i wkładki) w pomieszczeniach wspólnego użytku.9) Dokonywanie pomiarów okresowych i ochronnych • Kontrola stanu izolacji sieci • Pomiar rezystancji izolacji • Pomiar impedancji pętli zwarciowej• Pomiar rezystancji przewodów ochronnych i połączeń wyrównawczych • Pomiar rezystancji uziemienia• Badania ochrony przeciwporażeniowej 10) Usuwanie uszkodzeń w /wym. instalacji.11) Likwidacja awarii.12) Branie udziału przy klęskach, pożarach, odwrotne wykonanie robót zabezpieczających.13) Materiały (aparaty schodowe, czujniki ruchu, czujniki zmierzchowe, transformatory) podlegające wymianie w czasie prac konserwacyjnych i awaryjnych podlegają rozliczeniu.Instalacje domofonowe:1) Przeglądy instalacji domofonowej pod kątem zwarć oraz usunięcie zwarć.2) Naprawy urządzenia sterującego w ramach konserwacji.3) Naprawa rygla elektrycznego w drzwiach wejściowych.4) Utrzymanie domofonów w takim stanie technicznym, aby działały bezawaryjnie i można z niej było korzystać bez przeszkód.5) Naprawa elektorozaczepów.6) Naprawa przewodów oraz instalacji.7) Naprawa układów zasilania oraz wzmacniaczy.8) Naprawa transformatora do domofonu.9) Wymiana lub usunięcie nazwisk.10) Naprawa szyldów kasety.11) Naprawa panelu sterowania.12) Wymiana przycisków panelu sterowania.13) Naprawa centrali domofonowej.14) Przegląd instalacji domofonowej i usunięcie nieprawidłowości w tym zabezpieczenie kabli.15) Wymiana unifonów.Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, zaleca się posiadanie przez Wykonawcę:- stałej bazy techniczno – magazynowej w Grudziądzu lub w odległości do 150 km od miasta Grudziądza,- telefonu stacjonarnego lub komórkowego, e-maila umożliwiającego zgłaszanie awariiUWAGA: Wszelkie koszty za dojazdy przy realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca winien skalkulować w kosztach ogólnych. Zamawiający nie będzie honorował w kosztach powykonawczych zapisu „koszt dojazdu”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50700000-2, 50711000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Stawka robocizny 50,00
Narzut do sprzętu 5,00
Narzut kosztu zakupu materiałów 5,00
Czas przystąpienia do usuwania awarii 20,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 w Grudziądzu, których wykaz adresowy przedstawia załącznik do umowy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej, odgromowej i domofonowej w budynkach zlokalizowanych na terenie miasta Grudziądz, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz użytkowe.- Prace konserwacyjne, awaryjne i zgłoszenia nagłe po weryfikacji przez administratorów technicznych będą zgłaszane codziennie telefonicznie i drogą mailową.Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania raz w tygodniu drogą mailową informacji zwrotnej na temat zrealizowanych zgłoszeń.- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłą dostawę energii elektrycznej mieszkańcombudynków. -Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii odbywa się codziennie od poniedziałku do soboty w godz. od godz. 7ºº do 22ºº oraz w dni wolne ustawowo od pracy i w święta. W/w czynności, winny być prowadzone w budynkach, w zakresie granicy podziału z operatorem sieci. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania zgłoszeń do Operatora – dostawcy energii o nieprawidłowościach w ich instalacji. -Zgłoszenia przekazywane będę Wykonawcy przez pracowników administracji jak i mieszkańców budynków. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do administracji potwierdzenie wykonania zgłoszonych prac. -W sytuacji awarii, Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac zabezpieczających niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu …. godz. (zgodnie z czasem zadeklarowanym w ofercie) od dnia otrzymania zgłoszenia, bieżące prace w terminie do maksymalnie 72 godzin (łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy i świętami). Jeśli awaria może zagrażać życiu i zdrowiu ludzi wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac w trybie natychmiastowym.Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników budynku, narazić ich na straty materialne, spowodować przerwę w dostawie mediów. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn i skutków awarii. W sytuacji braku możliwości dostępu do lokalu, który jest konieczny do usunięcia awarii lub wykonania innych prac, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzień roboczy przekazać informacje do Biura Obsługi Mieszkańców w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z dostępem do lokalu.Zakres prac konserwacyjnych, naprawczych:Instalacje elektryczne, odgromowe:1) Na podstawie dokonanych przeglądów, zabezpieczenie właściwego stanu technicznego instalacji elektrycznej w budynkach przez dokonywanie planowo –zapobiegawczych napraw awaryjnych, tym szczególnie w pomieszczeniach wspólnego użytkowania tj. strychów, klatek schodowych, piwnic, pralni z uwzględnieniem ochrony przeciwporażeniowej z wyłączeniem mieszkań.2) Wymiana uszkodzonego osprzętu instalacyjnego (oprawy oświetleniowe, numery administracyjne przy wejściu do budynku, wyłączniki, automaty schodowe, czujki zmierzchowe, czujki ruchu, transformatory 230/24 V, gniazda wtykowe w pomieszczeniach wspólnego użytku), naprawa instalacji elektrycznej bez wymiany sprzętu i instalacji w lokalach mieszkalnych.3) Naprawy taboretów elektrycznych w pralniach wraz z uzupełnieniem pokręteł i lampek kontrolnych.4) Uzupełnienie przykryw na puszkach rozgałęźnych, wymiana żarówek i bezpieczników (klatki schodowe, pralnie, strychy), oświetlenie zewnętrzne w budynkach.5) Likwidacja nielegalnych poborów energii elektrycznej z liczników administracji, sporządzenie pisemnego i fotograficznego protokołu z powiadomieniem administratora.6) Sprawdzenie obwodów elektrycznych i ustalenie przyczyn awarii.7) Wymiana uszkodzonych przewodów w wspólnego użytku.8) Wymiana wskutek zwarć osprzętu w tym puszek rozgałęźnych i zabezpieczeń (gniazda bezpiecznikowe i wkładki) w pomieszczeniach wspólnego użytku.9) Dokonywanie pomiarów okresowych i ochronnych • Kontrola stanu izolacji sieci • Pomiar rezystancji izolacji • Pomiar impedancji pętli zwarciowej• Pomiar rezystancji przewodów ochronnych i połączeń wyrównawczych • Pomiar rezystancji uziemienia• Badania ochrony przeciwporażeniowej 10) Usuwanie uszkodzeń w /wym. instalacji.11) Likwidacja awarii.12) Branie udziału przy klęskach, pożarach, odwrotne wykonanie robót zabezpieczających.13) Materiały (aparaty schodowe, czujniki ruchu, czujniki zmierzchowe, transformatory) podlegające wymianie w czasie prac konserwacyjnych i awaryjnych podlegają rozliczeniu.Instalacje domofonowe:1) Przeglądy instalacji domofonowej pod kątem zwarć oraz usunięcie zwarć.2) Naprawy urządzenia sterującego w ramach konserwacji.3) Naprawa rygla elektrycznego w drzwiach wejściowych.4) Utrzymanie domofonów w takim stanie technicznym, aby działały bezawaryjnie i można z niej było korzystać bez przeszkód.5) Naprawa elektorozaczepów.6) Naprawa przewodów oraz instalacji.7) Naprawa układów zasilania oraz wzmacniaczy.8) Naprawa transformatora do domofonu.9) Wymiana lub usunięcie nazwisk.10) Naprawa szyldów kasety.11) Naprawa panelu sterowania.12) Wymiana przycisków panelu sterowania.13) Naprawa centrali domofonowej.14) Przegląd instalacji domofonowej i usunięcie nieprawidłowości w tym zabezpieczenie kabli.15) Wymiana unifonów.Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, zaleca się posiadanie przez Wykonawcę:- stałej bazy techniczno – magazynowej w Grudziądzu lub w odległości do 150 km od miasta Grudziądza,- telefonu stacjonarnego lub komórkowego, e-maila umożliwiającego zgłaszanie awariiUWAGA: Wszelkie koszty za dojazdy przy realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca winien skalkulować w kosztach ogólnych. Zamawiający nie będzie honorował w kosztach powykonawczych zapisu „koszt dojazdu”.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50700000-2, 50711000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Stawka robocizny 50,00
Narzut do sprzętu 5,00
Narzut kosztu zakupu materiałów 5,00
Czas przystąpienia do usuwania awarii 20,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawy żywienia dojelitowego i pozajelitowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Grudziądz: „ZAKUP SERWERA WRAZ Z BAZĄ DANYCH ORACLE”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Grudziądz: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W GRUDZIĄDZU
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Obsługa i konserwacja w zakresie kotłowni i węzłów cieplnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Obsługa i konserwacja w zakresie urządzeń i dźwigów
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI