IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości:Część 1 przedmiotu zamówienia – 3 000,00 zł Część 2 przedmiotu zamówienia – 3 000,00 złCzęść 3 przedmiotu zamówienia – 3 000,00 zł
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
CENA MIESIĘCZNY RYCZAŁT |
60,00 |
CZAS PRZYSTĄPIENIA DO USUWANIA AWARII |
10,00 |
OKRES GWARANCJI |
10,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust.1 Ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:1. Zmiana zakresu zamówienia:a) zwiększenie lub zmniejszenie zakresu zamówienia, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy, a w szczególności: przyjęcie nieruchomości w administrowanie, zbycie nieruchomości,2. Zmiana wartości zamówienia w przypadku:a) zwiększenie lub zmniejszenie zakresu zamówienia, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy,b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,c) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę,d) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub też wysokości stawki składki na którekolwiek z tych ubezpieczeń.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
11.12.2020, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
21 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część 1 Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii instalacji wodno – kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i instalacji gazowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o. o. w Grudziądzu (BOM 1) zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii instalacji wodno – kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i instalacji gazowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o. o. w Grudziądzu (BOM 1) zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji wodno – kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik do umowy.Wykonania prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik do umowy.W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz użytkowe.▪ Prace konserwacyjne, awaryjne i zgłoszenia nagłe po weryfikacji przez administratorów technicznych będą zgłaszane codziennie telefonicznie i drogą mailową. ▪ Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania raz w tygodniu drogą mailową informacji zwrotnej na temat zrealizowanych zgłoszeń. ▪ W przypadku wymiany instalacji wodociągowej, Wykonawca zobowiązany jest zachować możliwość poboru wody dla mieszkańców.▪ W przypadku awarii, Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usuwania awarii niezwłocznie (nie później niż w ciągu 4 godzin od otrzymania zgłoszenia), bieżące prace ustalane będą z administratorami technicznymi bądź inspektorem nadzoru. Ustalony termin przekazany zostanie w zgłoszeniu drogą mailową.▪ W przypadku awarii instalacji gazowej, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przystąpić do usuwania awarii.▪ Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników budynku, narazić ich na straty materialne, spowodować przerwę w dostawie mediów. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn i skutków awarii.▪ W przypadku braku możliwości usunięcia awarii Wykonawca zabezpiecza instalację w taki sposób aby nie spowodowała zagrożenia dla ludzi i obiektów do zamknięcia zaworu głównego włącznie.▪ Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii odbywa się codziennie w godz. od godz. 6ºº do 22ºº oraz w dni wolne ustawowo od pracy i w święta.▪ Zgłoszenia przekazywane będą Wykonawcy przez pracowników administracji jak i mieszkańców budynków. ▪ Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do administracji potwierdzenie wykonania zgłoszonych prac. ▪ W przypadku braku możliwości dostępu do lokalu w przypadku usunięcia awarii lub wykonania innych prac, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzieńroboczy przekazać informacje do Biura Obsługi Mieszkańców w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z dostępem do lokalu.3.3 Zakres rzeczowy:Wykonanie drobnych prac konserwacyjnych w branży:- instalacja wodociągowa (wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji)- instalacja kanalizacyjna, sanitarna i deszczowa- instalacja centralnego ogrzewania- instalacja gazowaw budynkach zlokalizowanych na terenie miasta Grudziądz, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.3.4 Zakres prac konserwacyjnych, naprawczych:1) Instalacja wodociągowa (wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji)Konserwacja instalacji i urządzeń wodociągowych w pomieszczeniach wspólnego użytku polega na: usuwaniu przecieków, wymianie uszczelek lub wymianie uszkodzonych zaworów czerpalnych lub przelotowych, wymianie odcinków rur w budynku, zabezpieczeniu instalacji przed zamarzaniem oraz dokonywaniu odmrożeń instalacji, naprawie i wymianie armatury w pralniach i pomieszczeniach wspólnego użytkowania, naprawie zaworów na poziomach i pionach łącznie z wymianą głowic zaworów dławicowych odcinających poszczególne mieszkania lokatorskie, wymianie wodomierzy i ich oplombowaniu w nowo wybudowanych budynkach oddanych do eksploatacji.2) Instalacja kanalizacyjna, sanitarna i deszczowaKonserwacja instalacji kanalizacyjnej polega na: uszczelnianiu złącz, oczyszczaniu studzienek rewizyjnych, wpustów podwórzowych, udrażnianiu podejść odpływowych w pomieszczeniach ogólnego użytku, przeczyszczaniu pionów i poziomów kanalizacyjnych w budynkach wraz z usuwaniem osadów i szlamu, sprawdzaniu drożności i wymianie kratek ściekowych w pralniach, przeczyszczaniu przykanalika łącznie ze studzienką, ochronie elementów instalacji przed wpływami zewnętrznymi i atmosferycznymi w okresie zimowym, usuwaniu zatorów powodujących wybijanie wód deszczowych z istniejących wpustów i studzienek, wymianie lub uzupełnieniu uszkodzonych bądź niedrożnych elementów instalacjikanalizacyjnej, które powodują niesprawność instalacji lub stwarzają zagrożenie(np. włazów, wpustów deszczowych, odcinków rur spustowych).3) Instalacja centralnego ogrzewaniaA. Konserwacja instalacji i urządzeń c. o. polega na: usuwaniu przecieków, malowaniu okresowym rur, uzupełnianiu uszkodzonej izolacji cieplnej przewodów pionowych i poziomych w pomieszczeniach, pomiarze temperatury w lokalach, demontaż, montaż i oplombowanie ciepłomierzy podlegających sprawdzeniu w zakresie poprawności ich działania (bez kosztu ciepłomierzy) do eksploatacji.B. Usuwanie awarii instalacji centralnego ogrzewania w zakresie: odpowietrzanie grzejników, wymiana kryzy dławiącej w połączeniach śrubunkowych lub kołnierzowych, wymiana pękniętego odcinka rury instalacji c. o., wymiana uszkodzonych zaworów na pionach oraz wymiana uszkodzonych zwykłych i termostatycznych zaworów grzejnikowych, w sezonie grzewczym uzupełnienie wody w wewnętrznej instalacji c. o. w budynkachw których znajdują się rozdzielnie cieplne, wymiana niesprawnego grzejnika (pękniętego, przerdzewiałego).4) Instalacja gazowa kontrola szczelności instalacji gazowej na podstawie zgłoszenia lokatora lub administracji budynków (Biuro Obsługi Mieszkańców), uszczelnianie instalacji gazowej wraz z wymianą kształtek instalacyjnych w poszczególnych mieszkaniach i pomieszczeniach wspólnego użytkowania takich jak pralnie, suszarnie, korytarze piwnic, pomieszczenia techniczne i inne, sprawdzanie przejścia przewodów przez mury zewnętrzne budynków, sprawdzanie stanu urządzeń gazowych, okresowe malowanie na żółto rur gazowych: poziomów i pionów, a także odnawianie oznakowania na szafkach, zmiana lokalizacji podłączenia odprowadzenia spalin od pieców gazowych do przewodów kominowych bez zmiany usytuowania pieca – na podstawie opinii kominiarskiej, naprawa i konserwacja kurków gazowych na poziomach i pionach gazowych, włącznie z kurkami gazowymi odcinającymi poszczególne mieszkania lokatorskie, zabezpieczenie pomieszczeń i szafek na głównych kurkach gazowych.Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, zaleca się posiadanie przez Wykonawcę: stałej bazy techniczno – magazynowej w Grudziądzu lub w odległości do 120 km od miasta Grudziądza, telefonu stacjonarnego/komórkowego, e-maila umożliwiającego zgłaszanie awarii wykonania dokumentacji fotograficznej zgłaszanych awarii.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50700000-2, 50800000-3, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA MIESIĘCZNY RYCZAŁT |
60,00 |
CZAS PRZYSTĄPIENIA DO USUWANIA AWARII |
10,00 |
OKRES GWARANCJI |
10,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:2.4 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochronyosób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych na podstawie art. 26 Ustawy PZP. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wyrażenia zgody na przetwarzanie informacji zawierających dane osobowe oraz do pisemnego poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie (pkt. 9 formularza ofertowego, Załącznik Nr 1 do SIWZ).
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część 2 Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii instalacji wodno – kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i instalacji gazowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o. o. w Grudziądzu (BOM 2) zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii instalacji wodno – kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i instalacji gazowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o. o. w Grudziądzu (BOM 2) zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji wodno – kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik do umowy.Wykonania prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik do umowy.W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz użytkowe.▪ Prace konserwacyjne, awaryjne i zgłoszenia nagłe po weryfikacji przez administratorów technicznych będą zgłaszane codziennie telefonicznie i drogą mailową. ▪ Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania raz w tygodniu drogą mailową informacji zwrotnej na temat zrealizowanych zgłoszeń. ▪ W przypadku wymiany instalacji wodociągowej, Wykonawca zobowiązany jest zachować możliwość poboru wody dla mieszkańców.▪ W przypadku awarii, Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usuwania awarii niezwłocznie (nie później niż w ciągu 4 godzin od otrzymania zgłoszenia), bieżące prace ustalane będą z administratorami technicznymi bądź inspektorem nadzoru. Ustalony termin przekazany zostanie w zgłoszeniu drogą mailową.▪ W przypadku awarii instalacji gazowej, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przystąpić do usuwania awarii.▪ Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników budynku, narazić ich na straty materialne, spowodować przerwę w dostawie mediów. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn i skutków awarii.▪ W przypadku braku możliwości usunięcia awarii Wykonawca zabezpiecza instalację w taki sposób aby nie spowodowała zagrożenia dla ludzi i obiektów do zamknięcia zaworu głównego włącznie.▪ Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii odbywa się codziennie w godz. od godz. 6ºº do 22ºº oraz w dni wolne ustawowo od pracy i w święta.▪ Zgłoszenia przekazywane będą Wykonawcy przez pracowników administracji jak i mieszkańców budynków. ▪ Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do administracji potwierdzenie wykonania zgłoszonych prac. ▪ W przypadku braku możliwości dostępu do lokalu w przypadku usunięcia awarii lub wykonania innych prac, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzieńroboczy przekazać informacje do Biura Obsługi Mieszkańców w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z dostępem do lokalu.3.3 Zakres rzeczowy:Wykonanie drobnych prac konserwacyjnych w branży:- instalacja wodociągowa (wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji)- instalacja kanalizacyjna, sanitarna i deszczowa- instalacja centralnego ogrzewania- instalacja gazowaw budynkach zlokalizowanych na terenie miasta Grudziądz, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.3.4 Zakres prac konserwacyjnych, naprawczych:1) Instalacja wodociągowa (wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji)Konserwacja instalacji i urządzeń wodociągowych w pomieszczeniach wspólnego użytku polega na: usuwaniu przecieków, wymianie uszczelek lub wymianie uszkodzonych zaworów czerpalnych lub przelotowych, wymianie odcinków rur w budynku, zabezpieczeniu instalacji przed zamarzaniem oraz dokonywaniu odmrożeń instalacji, naprawie i wymianie armatury w pralniach i pomieszczeniach wspólnego użytkowania, naprawie zaworów na poziomach i pionach łącznie z wymianą głowic zaworów dławicowych odcinających poszczególne mieszkania lokatorskie, wymianie wodomierzy i ich oplombowaniu w nowo wybudowanych budynkach oddanych do eksploatacji.2) Instalacja kanalizacyjna, sanitarna i deszczowaKonserwacja instalacji kanalizacyjnej polega na: uszczelnianiu złącz, oczyszczaniu studzienek rewizyjnych, wpustów podwórzowych, udrażnianiu podejść odpływowych w pomieszczeniach ogólnego użytku, przeczyszczaniu pionów i poziomów kanalizacyjnych w budynkach wraz z usuwaniem osadów i szlamu, sprawdzaniu drożności i wymianie kratek ściekowych w pralniach, przeczyszczaniu przykanalika łącznie ze studzienką, ochronie elementów instalacji przed wpływami zewnętrznymi i atmosferycznymi w okresie zimowym, usuwaniu zatorów powodujących wybijanie wód deszczowych z istniejących wpustów i studzienek, wymianie lub uzupełnieniu uszkodzonych bądź niedrożnych elementów instalacjikanalizacyjnej, które powodują niesprawność instalacji lub stwarzają zagrożenie(np. włazów, wpustów deszczowych, odcinków rur spustowych).3) Instalacja centralnego ogrzewaniaA. Konserwacja instalacji i urządzeń c. o. polega na: usuwaniu przecieków, malowaniu okresowym rur, uzupełnianiu uszkodzonej izolacji cieplnej przewodów pionowych i poziomych w pomieszczeniach, pomiarze temperatury w lokalach, demontaż, montaż i oplombowanie ciepłomierzy podlegających sprawdzeniu w zakresie poprawności ich działania (bez kosztu ciepłomierzy) do eksploatacji.B. Usuwanie awarii instalacji centralnego ogrzewania w zakresie: odpowietrzanie grzejników, wymiana kryzy dławiącej w połączeniach śrubunkowych lub kołnierzowych, wymiana pękniętego odcinka rury instalacji c. o., wymiana uszkodzonych zaworów na pionach oraz wymiana uszkodzonych zwykłych i termostatycznych zaworów grzejnikowych, w sezonie grzewczym uzupełnienie wody w wewnętrznej instalacji c. o. w budynkachw których znajdują się rozdzielnie cieplne, wymiana niesprawnego grzejnika (pękniętego, przerdzewiałego).4) Instalacja gazowa kontrola szczelności instalacji gazowej na podstawie zgłoszenia lokatora lub administracji budynków (Biuro Obsługi Mieszkańców), uszczelnianie instalacji gazowej wraz z wymianą kształtek instalacyjnych w poszczególnych mieszkaniach i pomieszczeniach wspólnego użytkowania takich jak pralnie, suszarnie, korytarze piwnic, pomieszczenia techniczne i inne, sprawdzanie przejścia przewodów przez mury zewnętrzne budynków, sprawdzanie stanu urządzeń gazowych, okresowe malowanie na żółto rur gazowych: poziomów i pionów, a także odnawianie oznakowania na szafkach, zmiana lokalizacji podłączenia odprowadzenia spalin od pieców gazowych do przewodów kominowych bez zmiany usytuowania pieca – na podstawie opinii kominiarskiej, naprawa i konserwacja kurków gazowych na poziomach i pionach gazowych, włącznie z kurkami gazowymi odcinającymi poszczególne mieszkania lokatorskie, zabezpieczenie pomieszczeń i szafek na głównych kurkach gazowych.Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, zaleca się posiadanie przez Wykonawcę: stałej bazy techniczno – magazynowej w Grudziądzu lub w odległości do 120 km od miasta Grudziądza, telefonu stacjonarnego/komórkowego, e-maila umożliwiającego zgłaszanie awarii wykonania dokumentacji fotograficznej zgłaszanych awarii.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50700000-2, 50800000-3, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA MIESIĘCZNY RYCZAŁT |
60,00 |
CZAS PRZYSTĄPIENIA DO USUWANIA AWARII |
10,00 |
OKRES GWARANCJI |
10,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:2.4 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochronyosób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych na podstawie art. 26 Ustawy PZP. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wyrażenia zgody na przetwarzanie informacji zawierających dane osobowe oraz do pisemnego poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie (pkt. 9 formularza ofertowego, Załącznik Nr 1 do SIWZ).
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część 3 Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii instalacji wodno – kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i instalacji gazowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o. o. w Grudziądzu (BOM 3) zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii instalacji wodno – kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i instalacji gazowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o. o. w Grudziądzu (BOM 3) zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji wodno – kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik do umowy.Wykonania prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji gazowej w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik do umowy.W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz użytkowe.▪ Prace konserwacyjne, awaryjne i zgłoszenia nagłe po weryfikacji przez administratorów technicznych będą zgłaszane codziennie telefonicznie i drogą mailową. ▪ Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania raz w tygodniu drogą mailową informacji zwrotnej na temat zrealizowanych zgłoszeń. ▪ W przypadku wymiany instalacji wodociągowej, Wykonawca zobowiązany jest zachować możliwość poboru wody dla mieszkańców.▪ W przypadku awarii, Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usuwania awarii niezwłocznie (nie później niż w ciągu 4 godzin od otrzymania zgłoszenia), bieżące prace ustalane będą z administratorami technicznymi bądź inspektorem nadzoru. Ustalony termin przekazany zostanie w zgłoszeniu drogą mailową.▪ W przypadku awarii instalacji gazowej, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przystąpić do usuwania awarii.▪ Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników budynku, narazić ich na straty materialne, spowodować przerwę w dostawie mediów. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn i skutków awarii.▪ W przypadku braku możliwości usunięcia awarii Wykonawca zabezpiecza instalację w taki sposób aby nie spowodowała zagrożenia dla ludzi i obiektów do zamknięcia zaworu głównego włącznie.▪ Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii odbywa się codziennie w godz. od godz. 6ºº do 22ºº oraz w dni wolne ustawowo od pracy i w święta.▪ Zgłoszenia przekazywane będą Wykonawcy przez pracowników administracji jak i mieszkańców budynków. ▪ Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do administracji potwierdzenie wykonania zgłoszonych prac. ▪ W przypadku braku możliwości dostępu do lokalu w przypadku usunięcia awarii lub wykonania innych prac, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzieńroboczy przekazać informacje do Biura Obsługi Mieszkańców w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z dostępem do lokalu.3.3 Zakres rzeczowy:Wykonanie drobnych prac konserwacyjnych w branży:- instalacja wodociągowa (wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji)- instalacja kanalizacyjna, sanitarna i deszczowa- instalacja centralnego ogrzewania- instalacja gazowaw budynkach zlokalizowanych na terenie miasta Grudziądz, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.3.4 Zakres prac konserwacyjnych, naprawczych:1) Instalacja wodociągowa (wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji)Konserwacja instalacji i urządzeń wodociągowych w pomieszczeniach wspólnego użytku polega na: usuwaniu przecieków, wymianie uszczelek lub wymianie uszkodzonych zaworów czerpalnych lub przelotowych, wymianie odcinków rur w budynku, zabezpieczeniu instalacji przed zamarzaniem oraz dokonywaniu odmrożeń instalacji, naprawie i wymianie armatury w pralniach i pomieszczeniach wspólnego użytkowania, naprawie zaworów na poziomach i pionach łącznie z wymianą głowic zaworów dławicowych odcinających poszczególne mieszkania lokatorskie, wymianie wodomierzy i ich oplombowaniu w nowo wybudowanych budynkach oddanych do eksploatacji.2) Instalacja kanalizacyjna, sanitarna i deszczowaKonserwacja instalacji kanalizacyjnej polega na: uszczelnianiu złącz, oczyszczaniu studzienek rewizyjnych, wpustów podwórzowych, udrażnianiu podejść odpływowych w pomieszczeniach ogólnego użytku, przeczyszczaniu pionów i poziomów kanalizacyjnych w budynkach wraz z usuwaniem osadów i szlamu, sprawdzaniu drożności i wymianie kratek ściekowych w pralniach, przeczyszczaniu przykanalika łącznie ze studzienką, ochronie elementów instalacji przed wpływami zewnętrznymi i atmosferycznymi w okresie zimowym, usuwaniu zatorów powodujących wybijanie wód deszczowych z istniejących wpustów i studzienek, wymianie lub uzupełnieniu uszkodzonych bądź niedrożnych elementów instalacjikanalizacyjnej, które powodują niesprawność instalacji lub stwarzają zagrożenie(np. włazów, wpustów deszczowych, odcinków rur spustowych).3) Instalacja centralnego ogrzewaniaA. Konserwacja instalacji i urządzeń c. o. polega na: usuwaniu przecieków, malowaniu okresowym rur, uzupełnianiu uszkodzonej izolacji cieplnej przewodów pionowych i poziomych w pomieszczeniach, pomiarze temperatury w lokalach, demontaż, montaż i oplombowanie ciepłomierzy podlegających sprawdzeniu w zakresie poprawności ich działania (bez kosztu ciepłomierzy) do eksploatacji.B. Usuwanie awarii instalacji centralnego ogrzewania w zakresie: odpowietrzanie grzejników, wymiana kryzy dławiącej w połączeniach śrubunkowych lub kołnierzowych, wymiana pękniętego odcinka rury instalacji c. o., wymiana uszkodzonych zaworów na pionach oraz wymiana uszkodzonych zwykłych i termostatycznych zaworów grzejnikowych, w sezonie grzewczym uzupełnienie wody w wewnętrznej instalacji c. o. w budynkachw których znajdują się rozdzielnie cieplne, wymiana niesprawnego grzejnika (pękniętego, przerdzewiałego).4) Instalacja gazowa kontrola szczelności instalacji gazowej na podstawie zgłoszenia lokatora lub administracji budynków (Biuro Obsługi Mieszkańców), uszczelnianie instalacji gazowej wraz z wymianą kształtek instalacyjnych w poszczególnych mieszkaniach i pomieszczeniach wspólnego użytkowania takich jak pralnie, suszarnie, korytarze piwnic, pomieszczenia techniczne i inne, sprawdzanie przejścia przewodów przez mury zewnętrzne budynków, sprawdzanie stanu urządzeń gazowych, okresowe malowanie na żółto rur gazowych: poziomów i pionów, a także odnawianie oznakowania na szafkach, zmiana lokalizacji podłączenia odprowadzenia spalin od pieców gazowych do przewodów kominowych bez zmiany usytuowania pieca – na podstawie opinii kominiarskiej, naprawa i konserwacja kurków gazowych na poziomach i pionach gazowych, włącznie z kurkami gazowymi odcinającymi poszczególne mieszkania lokatorskie, zabezpieczenie pomieszczeń i szafek na głównych kurkach gazowych.Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, zaleca się posiadanie przez Wykonawcę: stałej bazy techniczno – magazynowej w Grudziądzu lub w odległości do 120 km od miasta Grudziądza, telefonu stacjonarnego/komórkowego, e-maila umożliwiającego zgłaszanie awarii wykonania dokumentacji fotograficznej zgłaszanych awarii.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50700000-2, 50800000-3, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
CENA MIESIĘCZNY RYCZAŁT |
60,00 |
CZAS PRZYSTĄPIENIA DO USUWANIA AWARII |
10,00 |
OKRES GWARANCJI |
10,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:2.4 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochronyosób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych na podstawie art. 26 Ustawy PZP. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wyrażenia zgody na przetwarzanie informacji zawierających dane osobowe oraz do pisemnego poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie (pkt. 9 formularza ofertowego, Załącznik Nr 1 do SIWZ).