Wykonanie oświetlenia ulicznego z podziałem na: Zadanie 1 - Rozbudowa oświetlenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie oświetlenia ulicznego z podziałem na: Zadanie 1 - Rozbudowa oświetlenia ulicznego na ul. Rzymskiej w Mogilanach i ulicach od Rzymskiej odchodzących. Zadania 2 - Budowa instalacji oświetlenia ulicznego przy ul. Zakopiańskiej na dz. nr 77/5, 658/11 w miejscowości Mogilany. Zadanie 3 - Wykonanie oświetlenia ulicznego na ul. Św. Floriana w Lusinie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMogilany
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-10-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaNegocjacje z ogłoszeniem
  • ZamawiającyGmina Mogilany
  • Data publikacji ogłoszenia2017-10-09
  • Numer ogłoszenia599260-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 599260-N-2017 z dnia 2017-10-09 r.

Gmina Mogilany: Wykonanie oświetlenia ulicznego z podziałem na: Zadanie 1 - Rozbudowa oświetlenia ulicznego na ul. Rzymskiej w Mogilanach i ulicach od Rzymskiej odchodzących. Zadania 2 - Budowa instalacji oświetlenia ulicznego przy ul. Zakopiańskiej na dz. nr 77/5, 658/11 w miejscowości Mogilany. Zadanie 3 - Wykonanie oświetlenia ulicznego na ul. Św. Floriana w Lusinie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mogilany, krajowy numer identyfikacyjny 35155565400000, ul. Rynek  2 , 32031   Mogilany, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 270 10 13 wew. 245, e-mail zp@mogilany.pl, faks 122 701 677.
Adres strony internetowej (URL): www.mogilany.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mogilany.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. Wykonawca może złożyć ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Gmina Mogilany 32-031 Mogilany, Rynek 2

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia ulicznego z podziałem na: Zadanie 1 - Rozbudowa oświetlenia ulicznego na ul. Rzymskiej w Mogilanach i ulicach od Rzymskiej odchodzących. Zadania 2 - Budowa instalacji oświetlenia ulicznego przy ul. Zakopiańskiej na dz. nr 77/5, 658/11 w miejscowości Mogilany. Zadanie 3 - Wykonanie oświetlenia ulicznego na ul. Św. Floriana w Lusinie.
Numer referencyjny: ZP.271.1.14.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
trzy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Wykonanie oświetlenia ulicznego z podziałem na trzy Części: 1) Zadanie 1 - Rozbudowa oświetlenia ulicznego na ul. Rzymskiej w Mogilanach i ulicach od Rzymskiej odchodzących. Zadanie obejmuje : „Rozbudowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego nN przy drogach gminnych nr K600558 – ul. Rzymska, nr K600586 – ul. Rzymska, nr K600574 – ul. Podgórska, nr K600585 – ul. Ogrodowa oraz przy drogach wewnętrznych dz. nr 644, 1086, 1084 w miejscowości Mogilany, ma dz. nr 503/2, 517/7, 517/1, 1049, 1065/4, 514, 518/1, 519/2, 538, 639/1, 649/1, 650, 529, 528/1, 1089, 1087/1, 1088, 1079/1, 1090/1, 643/1, 641/1, 1090/2, 539, 1047, 1038/5, 513, 1065/3, 537, 535/3, 534/1, 1048, 511, 512, 639/4 w miejscowości Mogilany, gmina Mogilany” 2) Zadanie 2 - Budowa instalacji oświetlenia ulicznego przy ul. Zakopiańskiej na dz. nr 77/5, 658/11 w miejscowości Mogilany. Zadanie obejmuje: „Budowę instalacji oświetlenia ulicznego przy ul. Zakopiańskiej, na dz. nr 77/5, 658/11 w miejscowości Mogilany, gmina Mogilany 3) Zadanie 3- Wykonanie oświetlenia ulicznego na ul. Św. Floriana w Lusinie. Zadanie obejmuje:„Budowę oświetlenia ulicznego dla odcinka drogi gminnej K600624 - ul. Św. Floriana (od kaplicy do przepustu za Szkołą Amerykańską) na działkach nr 201/1, 75/51, 75/49, 75/47, 75/45, 75/43, 75/40, 215, 213/7, 212/3, 211/3, 211/5, 211/1, 211/4, 213/9, 213/10, 210/5, 209/11, 209/10, 209/8, 209/5, 208/3, 208/2, 208/1, 207/1, 206, 205/1, 204, 203/1, obręb 0008 Lusina” 2. Wymagania wspólne dla Zadania1 , Zadania2 i Zadania 3 Zamontowane oprawy oświetleniowe należące do Gminy Mogilany i słupy należy oznakować zgodnie z wytycznymi TAURON Dystrybucja S.A. (czerwone tabliczki z białym napisem o treści: „U.G. Mogilany” o wymiarach min. 80 mm x 180 mm) Wykonawca zapewnia dostawę wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania robót. Wszystkie materiały do wykonania przedmiotowych robót muszą być nie gorsze niż podane w dokumentacji przetargowej. Zastosowane technologie oraz użyte materiały powinny spełniać wymagania normowe przyjęte w dokumentacji technicznej. Wynagrodzenie za wykonane roboty to wynagrodzenie ryczałtowe. Wypłata wynagrodzenia będzie realizowana na podstawie faktury końcowej. Faktura końcowa dla każdego zadania oddzielnie ma być wystawiona po zakończeniu zadania i komisyjnym odbiorze.

II.5) Główny kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-29

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: dla Zadania 1 -Rozbudowa oświetlenia ulicznego na ul. Rzymskiej w Mogilanach i ulicach od Rzymskiej odchodzących. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że : - w ciągu ostatnich 5 lat wykonał roboty w zakresie budowy oświetlenia ulicznego o wartości minimum 140.000,00 złotych brutto, w tym przynajmniej jedno zadanie o wartości minimum 70 000,00 złotych brutto, - dysponuje (lub będzie dysponował) osobą zdolną do realizacji niniejszego zamówienia, tj. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej związanej z budową instalacji oświetlenia drogowego. dla Zadania 2 - Budowa instalacji oświetlenia ulicznego przy ul. Zakopiańskiej na dz. nr 77/5, 658/11 w miejscowości Mogilany. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że : - w ciągu ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 1 robotę w zakresie budowy oświetlenia ulicznego o wartości minimum 10.000 zł brutto - dysponuje (lub będzie dysponował) osobą zdolną do realizacji niniejszego zamówienia, tj. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej związanej z budową instalacji oświetlenia drogowego Zadania 3- Wykonanie oświetlenia ulicznego na ul. Św. Floriana w Lusinie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że : - w ciągu ostatnich 5 lat wykonał roboty w zakresie budowy oświetlenia ulicznego o wartości minimum 200.000,00 złotych brutto, w tym przynajmniej jedno zadanie o wartości minimum 100 000,00 złotych brutto, - dysponuje (lub będzie dysponował) osobą zdolną do realizacji niniejszego zamówienia, tj. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlanej związanej z budową instalacji oświetlenia drogowego
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
7.3.2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy. 7.3.3. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - wzór stanowi załącznik nr 5 SIWZ; 7.3.4. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - wzór stanowi załącznik nr 5 SIWZ; 7.3.5. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy - wzór stanowi zał. nr 5 SIWZ; 7.3.6. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 7 ustawy - wzór stanowi załącznik nr 5 SIWZ; 7.3.7. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz. U. z 2016 r. poz. 716) - wzór stanowi załącznik nr 5 SIWZ; 7.3.8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 7.3.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7.3.9. Jeżeli wykonawca, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w punktach 7.3.2 - 7.3.7. 7.3.10. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest złożyć w odniesieniu do tego podmiotu dokumenty wymienione w punktach7.3.2- 7.3.7
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.3.1 Dowody określające czy roboty budowlane, o których mowa w pkt. 5.2. wskazane w Wykazie robót budowlanych zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty - (oddzielnie dla każdego Zadania 1-3)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy), 2.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 do SIWZ - wzór), 3. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego przedmiaru robót. Cena zawarta w kosztorysie musi być zgodna z ceną ofertową (dla każdego zadania oddzielnie) - ma charakter pomocniczy 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej wykazu złożonych ofert przedłoży oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określają szczegółowo Projekty umów stanowiące załączniki nr 6,7 i 8 do niniejszej specyfikacji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-24, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Postępowanie jest prowadzone w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 - Rozbudowa oświetlenia ulicznego na ul. Rzymskiej w Mogilanach i ulicach od Rzymskiej odchodzących.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje : „Rozbudowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego nN przy drogach gminnych nr K600558 – ul. Rzymska, nr K600586 – ul. Rzymska, nr K600574 – ul. Podgórska, nr K600585 – ul. Ogrodowa oraz przy drogach wewnętrznych dz. nr 644, 1086, 1084 w miejscowości Mogilany, ma dz. nr 503/2, 517/7, 517/1, 1049, 1065/4, 514, 518/1, 519/2, 538, 639/1, 649/1, 650, 529, 528/1, 1089, 1087/1, 1088, 1079/1, 1090/1, 643/1, 641/1, 1090/2, 539, 1047, 1038/5, 513, 1065/3, 537, 535/3, 534/1, 1048, 511, 512, 639/4 w miejscowości Mogilany, gmina Mogilany” Opis przedmiotu zamówienia I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - montaż i stawianie nowego słupa K2-10.5/6 wraz z ustojami typu UP1+UP2/2,2 - 1 szt. - montaż i stawianie nowego słupa RNK-10,5/4,3 wraz z ustojami typu UP1+UP2/2,2 – 1 szt.. - montaż i stawianie nowego słupa K1-10.5/4,3 wraz z ustojami typu UP1+UP2/2,0 – 11 szt. - montaż i stawianie nowego słupa N2-10,5/4,3 wraz z ustojami typu UP1+UP2/2,0 – 18 szt. - montaż i stawianie nowego słupa P1-10,5/2,5 wraz z ustojami typu UP1/2,0 – 6 szt. - montaż skrzynek SON wraz z wyposażeniem – 2 kpl. - wykonanie linii kablowej zasilającej oświetlenie AsXSn 2x25 mm2 o długości ok. 2271 m. - wykonanie linii kablowej zasilającej oświetlenie AsXSn 4x16 mm2 o długości ok. 8 m - wykonanie linii kablowej zasilającej oświetlenie YAKXs 4x35 mm2 o długości ok 93 m - montaż wysięgników oprawy typu W1-50 - 44 szt. - montaż wysięgników oprawy typu W1-100 - 4 szt. - montaż wysięgników oprawy typu W1-150 - 2 szt. - montaż wysięgników oprawy typu W1-200 - 1 szt. - montaż opraw oświetleniowych typu CELEBRA LED, 52[W] wyposażonych w automatyczny układ redukcji poboru mocy o 50% w godzinach 23:30 – 5:00 – 51 szt. lub opraw równoważnych spełniających wszystkie warunki opisane w załączonej do siwz Tabeli Równoważności. Udokumentowanie spełnienia warunków równoważności w sposób nie budzący wątpliwości należy do wykonawcy. - montaż uziomów pionowych Galmar ½” 6 m – 29 szt. - ułożenie bednarki ocynkowanej Fe/Zn 30x4 o długości ok. 291 m. - montaż (wciąganie) przewodów połączeniowych YLY 3x2,5 do opraw ok. 76,5 m. - montaż ochronnika przepięciowego GXO LOVOS 5/660-2 – 14 kpl. - oznakowanie lamp tabliczkami z napisem: „U.G. Mogilany” wg wymagań TAURON Dystrybucja S.A. o wymiarach min. 80 mm x 180 mm – 51 szt. - wykonanie podłączeń kabli. - wykonanie pomiarów i prób kontrolnych oraz dokonanie niezbędnych wyłączeń, dopuszczeń i odbiorów przez Zakład Energetyczny. - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 2 egz. - inne prace wynikające z zakresu dokumentacji (np. niezbędne redukcje konarów drzew oraz usunięcie drzew i krzewów kolidujących z projektowanymi instalacjami). Szczegółowy zakres zadania został przedstawiony w załączonym do siwz Załączniku nr 9 Dokumentacja do Zadania 1- w szczególności w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zaleca się, aby Wykonawca załączył do oferty kosztorys uproszczony sporządzony zgodnie z przedmiarem robót, który jest załączony do SIWZ ( w Załączniku nr 9 - przedmiar robót - Zadanie 1 (sporządzony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy, ma jedynie charakter pomocniczy i poglądowy dla zamawiającego )
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2 - Budowa instalacji oświetlenia ulicznego przy ul. Zakopiańskiej na dz. nr 77/5, 658/11 w miejscowości Mogilany.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje: „Budowę instalacji oświetlenia ulicznego przy ul. Zakopiańskiej, na dz. nr 77/5, 658/11 w miejscowości Mogilany, gmina Mogilany Opis przedmiotu zamówienia I.Opis przedmiotu zamówienia: - montaż i stawianie nowego słupa P1-10,5/2,5 wraz z ustojem typu UB1/1,9 – 1 szt. - wykonanie linii kablowej zasilającej oświetlenie YAKXs 4x35 mm2 o długości ok 85 m - montaż wysięgników oprawy typu W-O/1 - 1 szt. - montaż oprawy oświetleniowej typu CELEBRA LED, 52[W] wyposażonych w automatyczny układ redukcji poboru mocy o 50% w godzinach 23:30 – 5:00 – 51 szt. lub opraw równoważnych spełniających wszystkie warunki opisane w załączonej do siwz Tabeli Równoważności. Udokumentowanie spełnienia warunków równoważności w sposób nie budzący wątpliwości należy do wykonawcy. - montaż uziomów pionowych Galmar ½” 9 m – 2 szt. - ułożenie bednarki ocynkowanej Fe/Zn 30x4 o długości ok. 64 m. - montaż (wciąganie) przewodów połączeniowych YLY 3x2,5 do opraw ok. 1,5 m. - montaż ochronnika przepięciowego GXO LOVOS 5/660-2 – 2 kpl. - oznakowanie lampy tabliczką z napisem: „U.G. Mogilany” wg wymagań TAURON Dystrybucja S.A. o wymiarach min. 80 mm x 180 mm – 1 szt. - wykonanie podłączeń kabli. - wykonanie pomiarów i prób kontrolnych oraz dokonanie niezbędnych wyłączeń, dopuszczeń i odbiorów przez Zakład Energetyczny. - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 2 egz. - inne prace wynikające z zakresu dokumentacji (np. niezbędne redukcje konarów drzew oraz usunięcie drzew i krzewów kolidujących z projektowanymi instalacjami). Szczegółowy zakres zadania został przedstawiony w załączonym do siwz Załączniku nr 10 Dokumentacja do Zadania 2- w szczególności w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zaleca się, aby Wykonawca załączył do oferty kosztorys uproszczony sporządzony zgodnie z przedmiarem robót, który jest załączony do SIWZ ( w Załączniku nr 10 - przedmiar robót - Zadanie 2 (sporządzony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy, ma jedynie charakter pomocniczy i poglądowy dla zamawiającego)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3- Wykonanie oświetlenia ulicznego na ul. Św. Floriana w Lusinie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie obejmuje:„Budowę oświetlenia ulicznego dla odcinka drogi gminnej K600624 - ul. Św. Floriana (od kaplicy do przepustu za Szkołą Amerykańską) na działkach nr 201/1, 75/51, 75/49, 75/47, 75/45, 75/43, 75/40, 215, 213/7, 212/3, 211/3, 211/5, 211/1, 211/4, 213/9, 213/10, 210/5, 209/11, 209/10, 209/8, 209/5, 208/3, 208/2, 208/1, 207/1, 206, 205/1, 204, 203/1, obręb 0008 Lusina” Opis przedmiotu zamówienia I.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - montaż i stawianie nowych słupów ulicznych okrągłych ze stali ocynkowanej obustronnie typu CC 7 m 62/160/4 wraz z posadowieniem fundamentów typu FP2 - 31 kpl. - montaż skrzynki SON wraz z wyposażeniem – 1 kpl. - montaż zestawu złączowo-pomiarowego – 1 kpl. - wykonanie linii kablowej zasilającej oświetlenie YAKXs 4x35 mm2 o długości ok 1360 m. - montaż wysięgników oprawy ze stali obustronnie ocynkowanej typu WPS 1/05/15 - 31 szt. - montaż opraw oświetleniowych typu AMPERA MIDI/5140 LED 51[W] firmy Schreder wyposażonych w automatyczny układ redukcji poboru mocy o 50% w godzinach 23:30 – 5:00 – 31 szt. lub opraw równoważnych spełniających wszystkie warunki opisane w załączonej do siwz Tabeli Równoważności. Udokumentowanie spełnienia warunków równoważności w sposób nie budzący wątpliwości należy do wykonawcy. - montaż uziomów pionowych typu Pu-o 16/1,5 – 18 szt. - montaż uziomów pionowych typu Pu 16/1,5 – 54 szt. - ułożenie bednarki ocynkowanej Fe/Zn 30x4 o długości ok. 144 m. - montaż (wciąganie) przewodów połączeniowych YLY 3x2,5 do słupów i opraw ok. 310 m. - montaż złączek typu sintur z wkładką topikową D 01 6A – 31 szt.. - oznakowanie słupów tabliczkami z napisem: „U.G. Mogilany” wg wymagań TAURON Dystrybucja S.A. o wymiarach min. 80 mm x 180 mm – 31 szt. - wykonanie podłączeń kabli. - wykonanie pomiarów i prób kontrolnych oraz dokonanie niezbędnych wyłączeń, dopuszczeń i odbiorów przez Zakład Energetyczny. - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 2 egz. - inne prace wynikające z zakresu dokumentacji (np. niezbędne redukcje konarów drzew oraz usunięcie drzew i krzewów kolidujących z projektowanymi instalacjami). Szczegółowy zakres zadania został przedstawiony w załączonym do siwz Załączniku nr 11 Dokumentacja do Zadania 3 w szczególności w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zaleca się, aby Wykonawca załączył do oferty kosztorys uproszczony sporządzony zgodnie z przedmiarem robót, który jest załączony do SIWZ ( w Załączniku nr 11 - przedmiar robót - Zadanie 3 (sporządzony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy, ma jedynie charakter pomocniczy i poglądowy dla zamawiającego)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316110-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekipy do montażu bram i stolarki - b2b - Brzesko
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekipy do montażu bram i stolarki - b2b Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Remont elewacji budynku "A" część szczytowa.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Mogilany: Budowa świetlicy wiejskiej w Konarach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Mogilany: Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Lusinie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI