Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie oświetlenia terenów rekreacyjno-sportowych przy ul. Horacego/Owidiusza (etap II), ul. Homera i ul. Lubczykowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie oświetlenia terenów rekreacyjno-sportowych przy ul. Horacego/Owidiusza (etap II), ul. Homera i ul. Lubczykowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7bb8346-f83d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024984/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.29 Wykonanie oświetlenia terenów rekreacyjno - sportowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w pkt VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.44.2022.DK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie oświetlenia terenów rekreacyjno – sportowych przy
ul. Horacego/Owidiusza (etap II).
Posadowienie 18 nowych słupów oświetleniowych, montaż 11 opraw oświetleniowych typu LED o mocy 32,3 W, montaż 10 opraw oświetleniowych typu LED o mocy 320W, ułożenie ok. 750 m kablowej linii oświetleniowej, wykonanie dokumentacji powykonawczej dla oświetlenia boiska do piłki nożnej, boiska do koszykówki, boiska do siatkówki, strefy street workout, strefy seniora, placu zabaw, miasteczka ruchu drogowego, górki saneczkowej i alejki.
Parametry techniczne opisujące oprawy i słupy podano w pkt 3.3. projektu budowlano-wykonawczego. Zastosowane przez Wykonawcę oprawy muszą zapewnić wymagane projektem parametry oświetlenia (natężenie średnie, równomierność natężenia, natężenie minimalne) poszczególnych obszarów.
Z uwagi na to, że przedmiotem zamówienia jest kontynuacja budowy oświetlenia na tym terenie, Zamawiający wymaga aby dostarczane słupy i oprawy wizualnie wyglądały tak jak istniejące na terenie – załącznik nr 10 do SWZ.
Na terenie istnieje szafa oświetleniowa SO zasilana z szafy kablowo – pomiarowej SKP3-1P. Moc przyłączeniowa szafki to 5kW w układzie jednofazowym. W pobliżu boisk znajduje się szafa zasilająca SZ1, do której doprowadzono kabel z szafy SO i zostawiono jego zapas zabezpieczony mufą końcową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I znajduje się w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60-miesięcznego okresu gwarancji na wykonane prace, w tym montażowe i instalacyjne oraz dostarczone
i wbudowane materiały/urządzenia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji robót budowlanych
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie oświetlenia terenów rekreacyjno - sportowych przy
ul. Homera.
Posadowienie szafy oświetleniowej SO, posadowienie 2 słupków z gniazdami SGx, posadowienie 12 nowych słupów oświetleniowych, montaż 8 opraw oświetleniowych typu LED o mocy 32,6 W, montaż 2 opraw oświetleniowych typu LED o mocy 13,5 W, montaż 5 opraw oświetleniowych typu LED o mocy 320W, ułożenie ok. 810 m kablowej linii oświetleniowej, wykonanie dokumentacji powykonawczej dla oświetlenia górki saneczkowej, pumptracka, podestu rolkarskiego, 2 altanek i alejki.
Parametry techniczne opisujące oprawy i słupy podano w pkt 3.3. projektu budowlano-wykonawczego. Zastosowane przez Wykonawcę oprawy muszą zapewnić wymagane projektem parametry oświetlenia (natężenie średnie, równomierność natężenia, natężenie minimalne) poszczególnych obszarów. Ponadto, parametry oświetleniowe z zastosowaniem opraw równoważnych muszą być takie same lub lepsze niż te wyliczone w projekcie.
Na terenie przy ul. Homera na dz. 1/952 znajduje się złącze kablowo-pomiarowe ZK1x-1P nr 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II znajduje się w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60-miesięcznego okresu gwarancji na wykonane prace, w tym montażowe i instalacyjne oraz dostarczone i wbudowane materiały/urządzenia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji robót budowlanych
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” oświetlenia terenu rekreacyjno – sportowego przy ul. Lubczykowej.
1) Wykonanie koncepcji (opis + rysunki);
2) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w jakości jak projekt budowlany;
3) wybudowanie zaprojektowanej instalacji;
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III znajduje się w programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.
Na terenie od strony ul. Radojewo na działce nr 136 ark. 16 obr. 055 zostanie wykonane przyłącze elektroenergetyczne oraz złącze kablowe ZK1x-1P.
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60-miesięcznego okresu gwarancji
na wykonane prace, w tym montażowe i instalacyjne oraz dostarczone
i wbudowane materiały/urządzenia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 152 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji robót budowlanych
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 roboty budowlane, polegające na budowie/przebudowie/modernizacji elektroenergetycznej sieci kablowej, wraz z posadowieniem słupów oświetleniowych na kwotę minimum
50 000,00 zł brutto każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie – załącznik nr 6 do SWZ;
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;
2) Dokumenty, o których mowa w pkt III. 1. 2) b) SWZ, jeśli dotyczy;
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2a do SWZ;
4) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2b do SWZ, jeśli dotyczy;
5) Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 3 do SWZ,
jeśli dotyczy;
6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy;
7) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy;
8) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt VI. 1. SWZ, stanowiące załącznik nr 2a do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo,
2) składają oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach określonych (dla każdej części) w § 11 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-18 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie:
a) Cześć I – 80 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy;
b) Część II – 80 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy;
c) Część III – 152 dni kalendarzowe z czego:
- 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy – na wykonanie projektu koncepcyjnego,
- 51 dni kalendarzowych od dnia zaakceptowania projektu koncepcyjnego przez Zamawiającego – na wykonanie dokumentacji technicznej budowy oświetlenia,
- 80 dni kalendarzowych od dnia przekazania Wykonawcy informacji
o wydaniu zaświadczenia przez Wydział Urbanistyki i Architektury, uprawniającego Zamawiającego jako inwestora do rozpoczęcia robót budowlanych – w zakresie realizacji robót budowlanych.