Wykonanie: okresowych przeglądów technicznych, serwisów i konserwacji, central wentylacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie: okresowych przeglądów technicznych, serwisów i konserwacji, central wentylacyjnych w 2023 roku na pływalni krytej w Gdańsku przy ulicy Smoleńskiej 6/8.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-10-10
  • ZamawiającyGDAŃSKI OŚRODEK SPORTU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00372595
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie: okresowych przeglądów technicznych, serwisów i konserwacji, central wentylacyjnych w 2023 roku na pływalni krytej w Gdańsku przy ulicy Smoleńskiej 6/8.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKI OŚRODEK SPORTU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000589228

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 29

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-221

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sportgdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sportgdansk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sport i rekreacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie: okresowych przeglądów technicznych, serwisów i konserwacji, central wentylacyjnych w 2023 roku na pływalni krytej w Gdańsku przy ulicy Smoleńskiej 6/8.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35aeabfe-3e32-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372595

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022498/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Wykonanie okresowych przeglądów technicznych, serwisów i konserwacji: central wentylacyjnych i klimatyzatorów w Gdańskim Ośrodku Sportu, w latach 2022-2023.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.sportgdansk.pl/powyzej/wykonanie-okresowych-przegladow-technicznych-serwisow-i-konserwacji-central-wentylacyjnych-w-2023-roku-na-plywalni-krytej-w-gdansku-przy-ulicy-smolenskiej-6-8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (przesyłanie: pytań do SWZ, wniosków, podmiotowych lub przedmiotowych środków dowodowych, innych oświadczeń lub dokumentów) odbywa się za
pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres e-mail: przetargi@sportgdansk.pl
2. Ofertę, a także inne dokumenty składane wraz z ofertą, Wykonawca przesyła za pośrednictwem „Formularza do złożenie, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” udostępnionego przez miniPortal na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
3. Zamawiający w § 6 pkt 7 części I SWZ opisał „krok po kroku” procedurę przekazania oferty.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Maksymalny rozmiar wszystkich przesyłanych plików za pośrednictwem:
1) strony internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl, to 150 MB,
2) poczty elektronicznej – na adres e-mail: przetargi@sportgansk.pl, to 100 MB. Maksymalny rozmiar podpisanego pliku w przypadku korzystania z podpisu: zaufanego to 10 MB, osobistego 5 MB.
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 PZP, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP oraz zobowiązanie podmiotu trzeciego o którym mowa w art. 118 ust. 3 PZP, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Zamawiający dopuszcza użycie skompresowanych plików w formacie .rar.
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż wymienione w zdaniu poprzedzającym, można także przekazać jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych powyżej.
4. Ofertę, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 PZP, składa się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym.
5. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 PZP lub
podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 PZP lub podwykonawca niebędący podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, przekazuje się, odpowiednio: 1) gdy zostały wystawione jako dokument elektroniczny – przekazuje się ten dokument, 2) gdy zostały wystawione jako dokument w postaci papierowej – przekazuje się
cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym, w sposób opisany w § III pkt. 1.6.1 części I SWZ.
6. W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe zostały wystawione przez Wykonawcę, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 PZP lub podwykonawcę niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym.
7. W przypadku, gdy podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe wystawione przez Wykonawcę, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia,
podmiot udostępniający zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 PZP lub podwykonawcę niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, oraz pełnomocnictwo zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem – przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym, w sposób opisany
w § III pkt. 1.6.2 części I SWZ.
8. Oferta, a także inne dokumenty składane wraz z ofertą, Wykonawca szyfruje w sposób opisany w § 6 pkt 4 części I SWZ.
9. Zamawiający REKOMENDUJE sporządzanie dokumentów w formacie .pdf oraz ich podpisywanie podpisem elektronicznym w formacie PAdES.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Gdański Ośrodek Sportu, 80-221 Gdańsk, ul. Traugutta 29
tel.: +48 58 524-34-73, +48501-596-316, e-mail: biuro@sportgdansk.pl,
www.sportgdansk.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gdański Ośrodek Sportu jest: Pan Daniel Grzybowski, e-mail: daniel.grzybowski@sportgdansk.pl
tel.: +48 501-091-004
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielnie zamówienia publicznego: Wykonanie: okresowych przeglądów technicznych, serwisów i konserwacji, central wentylacyjnych w 2023 roku na pływalni krytej w Gdańsku przy ulicy Smoleńskiej 6/8 - numer referencyjny: ZP1/272/15/2022, prowadzonym w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 ust. 2 PZP,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP1/272/15/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 33425,29 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usługi okresowych przeglądów technicznych, serwisów i konserwacji, central wentylacyjnych na pływalni krytej w Gdańsku przy ulicy Smoleńskiej 6/8 w 2023 roku. Na pływalni jest zainstalowanych 5 central wentylacyjnych. Przedmiot zamówienia przewiduje wykonanie w/w czynności 2 razy w 2023 roku, tj. w terminie: maj/czerwiec oraz listopad/do 15 grudnia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Odnośnie warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą spełni warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, jeżeli jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych.
Uwaga:
Weryfikacja powyższego warunku dotyczyć będzie wyłącznie do osób prawnych lub fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
2. Odnośnie warunku uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli udokumentuje, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej na podstawie aktualnego certyfikatu (certyfikat dla przedsiębiorcy) - o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 roku o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych - w zakresie wykonywania konserwacji i serwisowania systemów klimatyzacji.
3. Odnośnie warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4. Odnośnie warunku zdolności technicznej lub zawodowej
1) w zakresie doświadczenia
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia, jeżeli wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług obejmujących wykonywanie przeglądów technicznych, serwisowania i konserwacji, central wentylacyjnych
nawiewnych lub wywiewnych lub nawiewno-wywiewnych lub wentylacyjno-klimatyzacyjnych, łącznie minimum 3 sztuk w tym minimum 2 sztuki o wydajności minimum 2 tysięcy metrów sześciennych na godzinę i minimum 1 sztuka o wydajności minimum 20 tysięcy metrów sześciennych na godzinę,
2) w zakresie potencjału technicznego
Zamawiający nie określa warunku w zakresie potencjału technicznego,
3) w zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji zamówienia Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznych lub zawodowych w zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżeli udokumentuje, że:
a) dysponuje min. jedną osobą, która posiada aktualny certyfikat (certyfikat dla personelu), o którym mowa w art. 20 ustawie z dnia 15 maja 2015 roku o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, w zakresie wykonywania konserwacji i serwisowania systemów klimatyzacji,
b) dysponuje min. jedną osobą, która posiada aktualne uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji i kontrolno-pomiarowym, urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, oraz co najmniej roczne doświadczenie w wykonywaniu tychże czynności.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP,
2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
2. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów – co inni Wykonawcy, którzy złożyli odrębne oferty (jeżeli złożono więcej niż jedną ofertę)
Uwaga:
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca podlega wykluczeniu, chyba, że: wraz z oświadczeniem o przynależności do tej samej grupy kapitałowej złoży dokumenty lub informacje potwierdzające przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odnośnie warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą składa dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych. (odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej)
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2. Odnośnie warunku uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Wykonawca składa aktualny dokument (certyfikat dla przedsiębiorcy), o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 roku o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz
o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych) potwierdzający posiadanie uprawnień w zakresie wykonywania konserwacji i serwisowania systemów klimatyzacji.
3. Odnośnie warunku zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia, Wykonawca składa:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów ok określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
(Zamawiający rekomenduje. aby Wykonawca posłużył się formularzem określonym zał. nr 2 do SWZ).
4. Odnośnie warunku zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji zamówienia, Wykonawca składa: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Zamawiający rekomenduje, aby Wykonawca posłużył się formularzem określonym zał. nr 3 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie o akceptacji Wzoru Umowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium w wysokości 500,00 PLN Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 roku poz. 359 z późn. zm.).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W Formularzu Oferty należy wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, składa się wraz z ofertą.
3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, tj. oświadczenie wstępnie potwierdzające:
a) spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
b) brak podstaw do wykluczenia z postępowania,
w zakresie określonym przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu, wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie osoby składającej w/w oświadczenie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP,
z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przesłanki zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania zostały określone w art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-10 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-10 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-08

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odbiór ziemi z wykopu- Kartuzy
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odbiór ziemi z wykopu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI