Wykonanie klimatyzacji w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Rzeszowie przy al. Batalionów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie klimatyzacji w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Rzeszowie przy al. Batalionów Chłopskich 7, na II i III piętrze
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-27
  • ZamawiającyPOWIATOWY URZĄD PRACY W RZESZOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00111074
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie klimatyzacji w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Rzeszowie przy al. Batalionów Chłopskich 7, na II i III piętrze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690692621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PARTYZANTÓW

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-242

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172500100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pup@pup.rzesz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rzeszow.praca.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie klimatyzacji w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Rzeszowie przy al. Batalionów Chłopskich 7, na II i III piętrze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-412a8dee-e2e8-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111074

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005161/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 wykonanie klimatyzacji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia BZP.
2. Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem: miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/).
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP. Posiadając konto na ePUAP wykonawca ma dostęp do dedykowanych formularzy: „Formularz do komunikacji” oraz „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” (https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia). Formularze udostępniane są również przez miniPortal.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przesyłanej za pośrednictwem dedykowanych formularzy opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefaklienta/regulamin).
5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, dokumentów lub oświadczeń, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Przekazywanie oświadczeń, zawiadomień oraz informacji, innych niż oferta i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji”. Dokumenty te nie mogą być szyfrowane.
7. Dokumenty elektroniczne składane są przez wykonawcę za pośrednictwem formularza „Formularz do komunikacji” jako załączniki.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.261.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 105000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie klimatyzacji w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Rzeszowie przy al. Batalionów Chłopskich 7, na II i III piętrze.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w których zakres wchodzą czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji klimatyzacji.Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na wykonaniu niżej wymienionych robót:
• montaż rurociągów,
• montaż armatury,
• montaż urządzeń (jednostek zewnętrznych i wewnętrznych),
• napełnianie urządzeń i instalacji czynnikiem chłodniczym R410A,
• próby hydrauliczne ciśnieniowe i szczelności,
• wykonanie izolacji termicznej,
• uruchomienie instalacji,
• kontrole i odbiory.
Do prac towarzyszących związanych z budową instalacji klimatyzacji należą:
wykonanie przejść przewodów przez przegrody budowlane,
montaż ramy stalowej pod jednostkę zewnętrzną,
wykonanie przejść przeciwpożarowych przez stropy oraz ściany oddzielenia pożarowego,
wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin,
prace wykończeniowe i malarskie.
układanie rur i listew elektroinstalacyjnych;
układanie przewodów izolowanych i szynowych;
montaż aparatów, skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych niskiego napięcia,
badania i pomiary;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza

45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: W razie konieczności instalacja około 3 sztuk klimatyzatorów na parterze w holu budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Rzeszowie przy al. Batalionów Chłopskich 7.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Komisja przetargowa dokona oceny ofert wybierając ofertę najkorzystniejszą w oparciu o kryterium: „cena” oraz „dodatkowa gwarancja”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca przedstawi certyfikat dla przedsiębiorców o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065)
2. Zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości min. 150 000,00 zł brutto każda dotycząca wykonania robót związanych z montażem urządzeń klimatyzacyjnych.
UWAGA: Do wykazu muszą zostać dołączone dowody potwierdzające, iż wskazane roboty zostały wykonane należycie (np. referencje).
b) osoba pełniąca funkcję kierownika robót posiada:
uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń przez okres min. 4 lat
 aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa
c) posiada certyfikat dla personelu, o którym mowa w art. 20 ust. 4 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065 z późn. zm.) co najmniej 1 osoba biorąca udział przy realizacji zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wymagane doświadczenie w zakresie wykonawstwa musi wykazać samodzielnie przynajmniej jeden z wykonawców. Jeżeli w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu wartości podane będą w walutach obcych, przeliczone zostaną na złotówki wg średniego kursu walut NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem wszczęcia postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa w zdaniu pierwszym, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy, Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-27 15:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-28 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy do współpracy firm do elewacji i dociepleń budynków jednorodzinnych - Sanok
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy do współpracy firm do elewacji i dociepleń budynków jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI