Wykonanie instalacji przeciwpożarowej w ośrodku edukacyjnym „Poleskie sioło” –...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie instalacji przeciwpożarowej w ośrodku edukacyjnym „Poleskie sioło” – tradycyjna zagroda poleska w Wytycznie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUrszulin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-08-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPoleski Park Narodowy w Urszulinie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-12
  • Numer ogłoszenia573975-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 573975-N-2020 z dnia 2020-08-12 r.

Poleski Park Narodowy w Urszulinie: Wykonanie instalacji przeciwpożarowej w ośrodku edukacyjnym „Poleskie sioło” – tradycyjna zagroda poleska w Wytycznie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Poleski Park Narodowy w Urszulinie, krajowy numer identyfikacyjny 61360188000000, ul. ul. Lubelska  , 22-234  Urszulin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 825 713 071, e-mail akaminski@poleskipn.pl, faks 825 713 003.
Adres strony internetowej (URL): www.poleskipn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.poleskipn.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.poleskipn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Poleski Park Narodowy, ul. Lubelska 3a, 22-234 Urszulin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji przeciwpożarowej w ośrodku edukacyjnym „Poleskie sioło” – tradycyjna zagroda poleska w Wytycznie
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej, oraz wykonanie na postawie zatwierdzonej dokumentacji robót instalacyjno-montażowych związanych z wykonaniem wewnętrznej instalacji przeciwpożarowej oraz instalacji alarmowej w ośrodku edukacyjnym „Poleskie sioło” – tradycyjna zagroda poleska w Wytycznie dz. nr ewid. 2043.Opracowania powyższego zakresu robót należy wykonać w branżach:45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych45316200-7 Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych71220000-6 Usługi projektowania architektonicznegoGłównym elementem systemu sygnalizacji pożarowej jest mikroprocesorowa, adresowalna centrala.Przewiduje się zainstalowanie najnowszej generacji central w wykonaniu kompaktowym.Obudowa powinna być wykonana z tworzywa sztucznego o klasie palności co najmniej V0, oraz musi spełniać wymagania w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej.Centralka ma być oparta na wydajnej technologii pętli dozorowej. Odporna na zwarcia i przerwy w obwodzie pętla dozorowa zapewnia maksymalną niezawodność działania oraz niskie koszty instalacji. Należy zastosować centralę o możliwości podłączenia minimum dwóch pętli dozorowych, oraz powinna mieć możliwość pracy w sieci (komunikacja z innymi centralami, panelami wyniesionymi, interfejsy i komputerowe inteligentne stanowiska wizualizacji. Centralka musi posiadać świadectwo dopuszczenia CNBOP i certyfikat VDS. Oprogramowanie komputera centrali sygnalizacji pożaru (CSP) powinno umożliwiać między innymi prowadzenie automatycznej diagnostyki systemu (testowanie czujek), zapamiętywanie zdarzeń, wyświetlanie tekstu dotyczącego zdarzeń oraz możliwość ich wydruku.W przypadku ewentualnej awarii jednostki centralnej system monitorujący ma kierować sygnały alarmu pożarowego oraz alarmu uszkodzeniowego do nadajnika monitoringu. Z uwagi na lokalizację i niepewność zasilania, dodatkowo należy przewidzieć możliwość w razie potrzeby rozbudowy o dodatkowy moduł akumulatorów. Dodatkowo należy przewidzieć panel wskazań w budynku Leśniczówki (odległość ok 650m). Panel wskazań ma za zadanie poinformować użytkownika o komunikatach na centrali oraz o potencjalnym alarmie czy też uszkodzeniu.Automatyczne czujki pożaroweCzujki systemu w technologii wielosensorowej oraz wyposażeniu każdej czujki w mikroprocesor zapewniający rozproszenie inteligencji systemu. Należy przewidzieć detektory z bardzo wczesną detekcją (dioda niebieska) i z izolatorem zwarć, TF1-TF9. Gniazdo czujki powinno zapewniać ciągłość pętli. System powinien mieć możliwość wyłączania sensorów przez funkcję czasową lub zdarzenia w systemie. Ręczne ostrzegacze pożaroweSystem zostanie wyposażony również w czujki ręczne zwane Ręcznymi Ostrzegaczami Pożarowymi (ROP). Należy stosować ROP-y o klasie szczelności nie mniejszej niż IP66.Sygnalizator pętlowy adresowalnyNależy przewidzieć sygnalizatory pętlowe akustyczno-optyczne, z komunikatami głosowymi (w języku polskim). Sygnalizator będzie stosowany do ewakuacji pożarowej, testów, odwołania alarmu.Wykonanie systemuWykonawca systemu w zakresie zaprojektuj wybuduj wykaże co najmniej jedną osobę:Z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń do projektowania.Z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami.Certyfikatem producenta uprawniającym do montażu i projektowania urządzeń w powyższym zakresie.Wszystkie urządzenia muszą posiadać certyfikaty wymagane polskim prawem oraz VDS.Centrala systemu sygnalizacji alarmowejSystem sygnalizacji alarmowej powinien swoją ochroną objąć pomieszczenia narażone na ewentualna możliwość wtargnięcia przez intruza (detektory PIR). Przewiduje się detektory we wszystkich budynkach. Centrala powinna mieć możliwość komunikacji z użytkownikiem poprzez aplikację, lub SMS informując o alarmach, usterkach, zdarzeniach. Obudowa centrali wraz z detektorami powinna być wyposażona w styki chroniące przed sabotażem. Z uwagi na różnice temperatur w sezonie zimowym i letnim detektory powinny być wyposażone w kompensację temperatury, i posiadać zakres temperaturowy nie mniejszy niż od -100C do +500C. Detektory muszą posiadać odporność na zwierzęta, oraz zasięg nie mniejszy niż 15m. Obsługa systemu powinna umożliwiać użytkownikowi zarządzanie poprzez manipulatory, z wyświetlaczem LCD. Manipulator powinien mieć możliwość wywołania z klawiatury alarmu przyzywowego (co najmniej 3 różne alarmy). Stan systemu powinien być przedstawiany w sposób czytelny za pośrednictwem wskaźników LED.System powinien charakteryzować się klasą nie niższą niż GRADE 2.Sygnalizacja alarmu włamania będzie sygnalizowana w manipulatorach oraz za pomocą sygnalizatorów akustyczno-optycznych zewnętrznych.

II.5) Główny kod CPV: 45312100-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia posiadania niezbędnej zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawcy wykazali, że:- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) zrealizowali należycie co najmniej 1 zamówienie na wykonanie robót budowlanych, których przedmiot odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, [należy przez to rozumieć roboty instalacyjne oraz projektowe w zakresie budowy mikroprocesorowych instalacji p.poż. o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 netto (dwadzieścia tysięcy PLN netto) dla części nr 1, roboty instalacyjne oraz projektowe w zakresie wewnętrznych instalacji alarmowych o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 netto (pięć tysięcy PLN netto) dla części nr 2
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca systemu w zakresie zaprojektuj wybuduj wykaże co najmniej jedną osobę:Z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń do projektowania.Z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy2) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt –13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3) Aktualne zaświadczenia:a) właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których powyżej:1) ppkt 2 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych,2) ppkt 1 i 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
postępowaniu: 1) Wykaz zrealizowanych robót budowlanych tj. co najmniej 1 zamówienie na wykonanie robót budowlanych których przedmiot odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, [należy przez to rozumieć roboty instalacyjne oraz projektowe w zakresie budowy mikroprocesorowych instalacji p.poż. o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 netto (dwadzieścia tysięcy PLN netto) dla części nr 1, roboty instalacyjne oraz projektowe w zakresie wewnętrznych instalacji alarmowych o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 netto (pięć tysięcy PLN netto) dla części nr 2, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; w przypadku, gdy w ww. wykazie Wykonawca poda wartość wykonanego zamówienia w walucie innej niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1 lit. a), Zamawiający przyjmie wartość tego zamówienia w PLN wg kursu średniego NBP (tabela A) z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia nie zostanie opublikowany przez NBP średni kurs walut, wówczas Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu tabeli kursów opublikowanej przez NBP.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Dowód wniesienia wadium 2. Pełnomocnictwo w przypadku jego ustanowienia do reprezentowania wszystkich Wykonawców składających ofertę 3. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.1 pkt 23 Ustawy Pzp, wterminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert 4. Zobowiązania podmiotów trzecich w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów nazasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp przez Wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 1900,00 zł, a w przypadku ofert częściowych odpowiednio:Część nr 1 - 1500 złCzęść nr 2 - 400 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, w zakresie przedłużenia terminu wykonania poszczególnych elementów zamówienia, na warunkach określonych poniżej.Przedłużenie terminu wykonania zamówienia - w stosunku do terminu jego wykonania określonego w § 2 ust. 1 Umowy, może nastąpić, jeśli niedotrzymanie terminu wykonania zamówienia będzie spowodowane przyczynami, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, i które uniemożliwiły Wykonawcy wykonywanie zamówienia przez okres dłuższy niż 30 dni kalendarzowych, po uprzednim przedstawieniu przez Wykonawcę Zamawiającemu w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej okoliczności, które uniemożliwiły wykonywanie zamówienia i czasu ich trwania oraz dowodów potwierdzających ich wystąpienie oraz czas ich trwania. Przedłużenie terminu wykonania zamówienia – w stosunku do terminu jego wykonania określonego w § 2 ust. 1 Umowy - w przypadkach określonych w zdaniu poprzednim, następować będzie o liczbę dni kalendarzowych trwania okoliczności, które uniemożliwiły Wykonawcy wykonywanie zamówienia. Ponad to przedłużenie terminu wykonania zamówienia - w stosunku do terminu jego wykonania określonego w § 2 ust. 1 Umowy, może nastąpić w przypadku gdy nie będzie to powodować dla Zamawiającego żadnych negatywnych konsekwencji, w tym nie będzie powodować powstania u Zamawiającego jakiejkolwiek szkody. Przedłużenie terminu wykonania zamówienia w przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim może nastąpić na wniosek którejkolwiek ze Stron Umowy i polegać będzie na uzgodnionym przez Strony wydłużeniu terminu wykonania zamówienia - w stosunku do terminu jego wykonania określonego w § 2 ust. 1 Umowy, nie dłużej jednak niż o 2 tygodnie. Warunkiem wprowadzenia zmian Umowy, o których mowa powyżej będzie zawarcie przez Strony pisemnego aneksu do Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-27, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie wewnętrznej instalacji przeciwpożarowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Centrala systemu sygnalizacji pożarowej CSPGłównym elementem systemu sygnalizacji pożarowej jest mikroprocesorowa, adresowalna centrala.Przewiduje się zainstalowanie najnowszej generacji central w wykonaniu kompaktowym.Obudowa powinna być wykonana z tworzywa sztucznego o klasie palności co najmniej V0, oraz musi spełniać wymagania w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej.Centralka ma być oparta na wydajnej technologii pętli dozorowej. Odporna na zwarcia i przerwy w obwodzie pętla dozorowa zapewnia maksymalną niezawodność działania oraz niskie koszty instalacji. Należy zastosować centralę o możliwości podłączenia minimum dwóch pętli dozorowych, oraz powinna mieć możliwość pracy w sieci (komunikacja z innymi centralami, panelami wyniesionymi, interfejsy i komputerowe inteligentne stanowiska wizualizacji. Centralka musi posiadać świadectwo dopuszczenia CNBOP i certyfikat VDS. Oprogramowanie komputera centrali sygnalizacji pożaru (CSP) powinno umożliwiać między innymi prowadzenie automatycznej diagnostyki systemu (testowanie czujek), zapamiętywanie zdarzeń, wyświetlanie tekstu dotyczącego zdarzeń oraz możliwość ich wydruku.W przypadku ewentualnej awarii jednostki centralnej system monitorujący ma kierować sygnały alarmu pożarowego oraz alarmu uszkodzeniowego do nadajnika monitoringu. Z uwagi na lokalizację i niepewność zasilania, dodatkowo należy przewidzieć możliwość w razie potrzeby rozbudowy o dodatkowy moduł akumulatorów. Dodatkowo należy przewidzieć panel wskazań w budynku Leśniczówki (odległość ok 650m). Panel wskazań ma za zadanie poinformować użytkownika o komunikatach na centrali oraz o potencjalnym alarmie czy też uszkodzeniu.Automatyczne czujki pożaroweCzujki systemu w technologii wielosensorowej oraz wyposażeniu każdej czujki w mikroprocesor zapewniający rozproszenie inteligencji systemu. Należy przewidzieć detektory z bardzo wczesną detekcją (dioda niebieska) i z izolatorem zwarć, TF1-TF9. Gniazdo czujki powinno zapewniać ciągłość pętli. System powinien mieć możliwość wyłączania sensorów przez funkcję czasową lub zdarzenia w systemie. Ręczne ostrzegacze pożaroweSystem zostanie wyposażony również w czujki ręczne zwane Ręcznymi Ostrzegaczami Pożarowymi (ROP). Należy stosować ROP-y o klasie szczelności nie mniejszej niż IP66.Sygnalizator pętlowy adresowalnyNależy przewidzieć sygnalizatory pętlowe akustyczno-optyczne, z komunikatami głosowymi (w języku polskim). Sygnalizator będzie stosowany do ewakuacji pożarowej, testów, odwołania alarmu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45312100-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie instalacji sygnalizacji alarmowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:System sygnalizacji alarmowej powinien swoją ochroną objąć pomieszczenia narażone na ewentualna możliwość wtargnięcia przez intruza (detektory PIR). Przewiduje się detektory we wszystkich budynkach. Centrala powinna mieć możliwość komunikacji z użytkownikiem poprzez aplikację, lub SMS informując o alarmach, usterkach, zdarzeniach. Obudowa centrali wraz z detektorami powinna być wyposażona w styki chroniące przed sabotażem. Z uwagi na różnice temperatur w sezonie zimowym i letnim detektory powinny być wyposażone w kompensację temperatury, i posiadać zakres temperaturowy nie mniejszy niż od -100C do +500C. Detektory muszą posiadać odporność na zwierzęta, oraz zasięg nie mniejszy niż 15m. Obsługa systemu powinna umożliwiać użytkownikowi zarządzanie poprzez manipulatory, z wyświetlaczem LCD. Manipulator powinien mieć możliwość wywołania z klawiatury alarmu przyzywowego (co najmniej 3 różne alarmy). Stan systemu powinien być przedstawiany w sposób czytelny za pośrednictwem wskaźników LED.System powinien charakteryzować się klasą nie niższą niż GRADE 2.Sygnalizacja alarmu włamania będzie sygnalizowana w manipulatorach oraz za pomocą sygnalizatorów akustyczno-optycznych zewnętrznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45312100-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do wykończeń wnętrz - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję brygady do prac przy wykańczaniu wnętrz. Realizacja na terenie Lublina. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI