Wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie ZUS w Grudziądzu, ul. Wybickiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie ZUS w Grudziądzu, ul. Wybickiego 37/39
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoToruń
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
  • Termin składania wniosków2024-09-03
  • ZamawiającyZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-14
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00458691
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie ZUS
w Grudziądzu, ul. Wybickiego 37/39

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 33/39

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Maria.Kowalska02@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie ZUS
w Grudziądzu, ul. Wybickiego 37/39

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60bacf44-acc2-490d-a6d7-28c8ed5887d9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458691

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00463227/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku w Grudziądzu, ul. Wybickiego 39.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=70225068

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=70225068

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu złożenia oferty Wykonawca
musi dysponować kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem
osobistym.
Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”.
Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej, w zakładce „Korespondencja”, która dla
Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty.
Korzystanie z Platformy zakupowej możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy
Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:
- posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
1) w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
a) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z
systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,
b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i
późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
c) lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji
przeglądarek,
2) w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem Platformy zakupowej):
a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.
Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punkcie 1) lit. a, b i c powyżej znajduje się na Platformie zakupowej w
zakładce E-learning.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich
użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Platformy zakupowej (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym w zakładce
E-learning dla wszystkich użytkowników Platformy zakupowej oraz dostępnym podczas rejestracji konta (profilu) Wykonawcy.
Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy zakupowej wynosi 100 MB. Za pośrednictwem
Platformy zakupowej można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele
pojedynczych plików.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls,
.xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 560000/271/06/2024-ZAP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
- instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych typu VRF
- instalacji pomieszczeń technicznych typu SPLIT,
- instalacji fotowoltaicznej o mocy ok 28 kW,
- demontaż istniejących klimatyzatorów w pomieszczeniach technicznych wewnętrznych i zewnętrznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

44163000-0 - Rury i osprzęt

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45442100-8 - Roboty malarskie

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który :
4.1.1. Posiada certyfikat dla przedsiębiorców wydany na podstawie art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2020 r., poz. 2065) w zakresie czynności polegających na instalowaniu, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła, jak również urządzeń będących stacjonarnymi systemami ochrony przeciwpożarowej zawierającymi fluorowane gazy cieplarniane.
4.1.2. W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu w budynku podobnym*, instalacji klimatyzacyjnej o wartości nie mniejszej niż 900 000,00 (dziewięćset tysięcy) zł brutto;
* przez budynek podobny należy rozumieć budynek biurowy, wymiaru sprawiedliwości, kultury, oświaty, szkolnictwa wyższego, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, banku, poczty, a także hotel, motel, pensjonat, dom wypoczynkowy, dom wycieczkowy, schronisko młodzieżowe i schronisko, internat, dom studencki, dom dziecka, budynek koszarowy.
Uwaga: Nie jest dopuszczalne sumowania robót wykonywanych w ramach różnych umów.
4.1.3. Dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawniania budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych bez ograniczeń oraz posiadającą zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
Uwaga:
1) Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zasobach podmiotu trzeciego, ponieważ Zamawiający zastrzegł, że instalację klimatyzacji Wykonawca musi wykonać osobiście (patrz pkt 1.8.1 SWZ) .
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Roboty polegające na wykonaniu instalacji klimatyzacyjnej musi wykonać ten z Wykonawców, który wykaże że spełnia warunek o którym mowa w punkcie 4.1.1. i wykaże spełnianie warunku o którym mowa w punkcie 4.1.2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania w tym braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zgodnie z wzorem w załączniku OA;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Certyfikat – na potwierdzenie spełniania warunku opisanego w punkcie 4.1.1. SWZ;
2) Wykaz robót– na potwierdzenie warunku opisanego w punkcie 4.1.2. Wykaz należy złożyć zgodnie z wzorem zawartym w załączniku WR do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w Wykazie robót winny być podane roboty, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;,
3) Dowody potwierdzające, że roboty podane w Wykazie robót zostały wykonane należycie , przy czym dowodami tymi mogą być referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
4) Wykaz osób – na potwierdzenie spełniania warunku określonego w punkcie 4.1.3 – sporządzony zgodnie z wzorem Wykazu osób stanowiącym załącznik WO do SWZ..

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Karty techniczne dla wszystkich urządzeń wskazanych w Formularzu oferty

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Karty techniczne dla wszystkich urządzeń wskazanych w Formularzu oferty

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1 Oferta – sporządzona na Formularzu oferty albo zgodnie z Formularzem oferty stanowiącym załącznik F do SWZ.
2. Kosztorys ofertowy wraz z Zestawieniem stawek i narzutów oraz Wykazem materiałów.
3. Oświadczenie wstępne - o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert. Wzór oświadczenia jest w załączniku OW do SWZ.
4. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (wzór w załączniku OW)
5. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia winni złożyć pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu
6. oświadczenie, z którego wynika jakie części zamówienie wykonywać będą poszczególni Wykonawcy występujący wspólnie lub podwykonawcy. Wzór oświadczenia w Załączniku F do SWZ.
7. Oświadczenie Wykonawcy, o braku i przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275, ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia w załączniku GK do SWZ;
8. ) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania w tym braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zgodnie z wzorem w załączniku OA;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wysokość wadium wynosi 20 000,00 (dwadzieścia tysięcy) złotych
Wszystkie informacje dotyczące wadium są zawarte w punkcie 3 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana umowy w związku ze zmianą wysokości wynagrodzenia Wykonawcy dokonana w oparciu o art. 439 ust. 1 ustawy Pzp.
2. w przypadku konieczności zmiany terminu wykonania umowy w związku z wykonywaniem robót dodatkowych lub robót nie ujętych w przedmiarach robót.
3. w przypadku zmiany przepisów prawa mających istotny wpływ na zobowiązania stron wynikające z umowy.
4. w razie zaistnienia siły wyższej (zdefiniowanej w § 21) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-03 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-03 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie kuchni na wymiar- Ciechocinek
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie kuchni na wymiar. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Toruń: Opracowanie i wykonanie spotów z podziałem na części
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Toruń: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ORŁY
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Adaptacja sali w budynku siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej w Starej Błotnicy na salę kinową
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zakup urządzeń wyposażenia kuchni
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI