Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
WYKONANIE INSTALACJI KLIMATYZACJI W DELEGATURZE MOW NFZ W PŁOCKU
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoWarszawa
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
Termin składania wniosków2021-06-08
ZamawiającyMazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie
Data publikacji ogłoszenia2021-05-19
Numer ogłoszenia2021/BZP 00058936
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058936 z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane WYKONANIE INSTALACJI KLIMATYZACJI W DELEGATURZE MOW NFZ W PŁOCKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00029736/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie instalacji klimatyzacji miejscowej w Delegaturze MOW NFZ w Płocku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.nfz-warszawa.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.nfz-warszawa.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej https://nfz-warszawa.ezamawiajacy.pl (dalej jako „Platforma Zakupowa” lub „System”). Wejście na platformę poprzez link: https://nfz-warszawa.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): tak
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAGZ.261.1.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 173475,74 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „WYKONANIE INSTALACJI KLIMATYZACJI W DELEGATURZE MOW NFZ W PŁOCKU ”2. Opis przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 1 do SWZ) zawiera dokumentacja projektowa wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, tj.:1) projekt techniczny instalacji klimatyzacji i odprowadzania skroplin– załączony do SWZ;2) projekt techniczny instalacji klimatyzacji branża elektryczna - załączony do SWZ;3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych – załączony do SWZ;4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – roboty instalacyjne elektryczne – załączona do SWZ;5) przedmiar robót – instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych – załączony do SWZ6) przedmiar robót – roboty instalacyjne elektryczne - załączony do SWZPrzedmiar ma charakter wyłącznie orientacyjny - pomocniczy i nie może stanowić źródła jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.Wspólny słownik CPV:45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne3. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik Nr 2 do SWZ.4. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w czynnym obiekcie; szczegółowe zasady realizacji określono w projektowanych postanowieniach umowy.5. Miejsce realizacji: Delegatura MOW NFZ w Płocku , ul. Padlewskiego 18 c.6. W przypadku wskazania, w którymkolwiek miejscu dokumentacji wskazanej w pkt 2 znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy to odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważny”, tzn. posiadające cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe nie gorsze niż opisane w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami określonymi w SWZ. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane urządzenia/wyroby równoważne posiadają wymagane cechy i parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, załączając przy tym:1) wyspecyfikowane urządzenia/wyroby równoważne /zgodnie z załączoną do SWZ tabelą – załącznik Nr 7/ wraz z niezbędną dokumentacją potwierdzającą że oferowane materiały, urządzenia i wyroby równoważne posiadają wymagane cechy i parametry,2) sporządzoną na własny koszt opinię uprawnionego projektanta w zakresie zgodności oferowanych rozwiązań równoważnych.Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą dokumentów wymienionych w pkt 1) i 2) a oferuje urządzenia/wyroby równoważne - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.7. Kryteria równoważności zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ).8. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, przed złożeniem oferty. Zamawiający informuje, iż do złożenia oferty nie jest wymagana obecność w trakcie trwania w wizji lokalnej, a jedynie zalecamy w niej udział. Udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy, a zatem nie będą miały zastosowanie przepisy art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy.Wizja lokalna odbędzie się w dniu 26.05.2021 r. Wykonawcy zgłoszą się celem odbycia wizji lokalnej do siedziby Delegatury w Płocku przy ul. Padlewskiego 18 c o godz. 10:00. (tel. 024 352 90 15). W związku z pandemią Covid-19 możliwość wizji została ograniczona do jednego przedstawiciela każdego zainteresowanego Wykonawcy.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.Powody niedokonania podziału: Zamawiający oświadcza, że nie ma możliwości podzielenia zamówienia na części, ponieważ przedmiot zamówienia, jest jednolity i należy go traktować jako całość. Zamawiający nie ma możliwości ekonomicznych, praktycznych ani technicznych aby wyodrębnić wybrane części zamówienia jako działające odrębnie.10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.11. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.12. Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy 2) spełniają warunki udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,d) zdolności technicznej lub zawodowej - określenie warunku:- Wykonawca wykaże, że posiada ważny certyfikat dla przedsiębiorców, potwierdzający spełnianie wymagań określonych w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2065), wydany zgodnie z art. 30 ww. ustawy,W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy warunek będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.W przypadku, o którym mowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy- Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – min. 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji klimatyzacji wraz montażem urządzeń klimatyzacyjnych o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każda lub min. 2 roboty budowlane mające w swoim zakresie montaż urządzeń klimatyzacyjnych o wartości robót w tym zakresie nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każda.- Wykonawca wykaże, że dysponuje:a) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,c) co najmniej 1 osobą posiadającą certyfikat dla personelu, o którym mowa w art. 20 ust. 1 ustawy dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2020 r. poz. 2065), która będzie wykonywała czynności w zakresie instalacji chłodniczych lub klimatyzacyjnych.Powyższe funkcje można łączyć.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, kwalifikacji zawodowych, mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie zamawiającego wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych:- oświadczenie wykonawcy/ wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie/ podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem Nr 10 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie zamawiającego wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych:a) ważny certyfikat dla przedsiębiorców, potwierdzający spełnianie wymagań określonych w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2065), wydany zgodnie z art. 30 ww. ustawy;b) wykaz robót budowlanych (załącznik nr 8 do Specyfikacji), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty . Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 9 do Specyfikacji. Wykaz winien zawierać:- co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,- co najmniej 1 osobę posiadającą certyfikat dla personelu, o którym mowa w art. 20 ust. 1 ustawy dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2020 r. poz. 2065), która będzie wykonywała czynności w zakresie instalacji chłodniczych lub klimatyzacyjnych oraz oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez te osoby wymaganych uprawnień - oryginał
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do elektronicznej oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia:1) wypełniony formularz ofertowy (sporządzony zgodnie z załącznikiem Nr 3 do Specyfikacji), w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;2) oświadczenie Wykonawcy /wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie/ podmiotów udostępniających zasoby) o niepodleganiu wykluczeniu (sporządzone zgodnie z załącznikiem Nr 4 do Specyfikacji), w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;3) oświadczenie Wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie/ podmiotów udostępniających zasoby) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone zgodnie z załącznikiem Nr 5 do Specyfikacji), w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;4) potwierdzenie wniesienia wadium w formie niepieniężnej (zgodnie z pkt. XVII Specyfikacji);5) pełnomocnictwo osoby lub osób upoważniające do złożenia oferty (o ile ofertę składa pełnomocnik);6) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 7) wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (o ile dotyczy), w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;8) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy) (sporządzone zgodnie z załącznikiem Nr 6 do Specyfikacji) w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,9) opis rozwiązania równoważnego zgodnie z załączoną do SWZ tabelą – załącznik Nr 7 (o ile Wykonawca oferuje rozwiązanie równoważne) oraz dokumentami wskazanymi w pkt V.6 1) i 2) SWZ. Nie załączenie wraz z ofertą powyższego spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;10) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - składaną w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy (lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania, przy czym Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Wykonawca obowiązany jest złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1500,00 PLN
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.3. Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.4. W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający może określić wymagania związane z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców, jeżeli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu.5. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku gdy:1) z przyczyn obiektywnych, nie leżących po stronie Wykonawcy nie będzie możliwe wykonanie przedmiotu umowy w terminie, pod warunkiem udowodnienia przez Wykonawcę, że nastąpiły obiektywne i niemożliwe do przezwyciężenia okoliczności mające wpływ na termin wykonania umowy, a nie leżące po stronie Wykonawcy, których nie mógł on przewidzieć w chwili zawarcia umowy, uzasadniające przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy,2) okoliczności siły wyższej uniemożliwią którejkolwiek ze Stron chwilowe wykonanie zobowiązań umownych, z uwzględnieniem postanowień § 12 ust. 3,3) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenia prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności,4) działania osób trzecich uniemożliwiają wykonywanie robót budowlanych, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.2. Zamawiający dopuszcza możliwość uzasadnionej przez Wykonawcę konieczności zmiany osób wskazanych w § 4 ust. 2 - 4. Zmiana taka będzie możliwa tylko w sytuacji, gdy Wykonawca wskaże osobę/osoby spełniającą wymagania określone w specyfikacji warunków zamówienia i gdy zmianę taką zaakceptuje Zamawiający.3. Zmiany, o których mowa w ust. 1-2 mogą być dokonane tylko na pisemny wniosek Wykonawcy. 4. Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga:1) zgodnej woli stron, 2) zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-08 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej