Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji elektrycznej rozbudowy systemów w laboratoriach cyberbezpieczeństwa i serwerowni w salach 1/9, 101/9 oraz sali 9/9 – pracowni logistyki morskiej w budynku nr 9 na terenie AMW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji elektrycznej rozbudowy systemów w laboratoriach cyberbezpieczeństwa i serwerowni w salach 1/9, 101/9 oraz sali 9/9 – pracowni logistyki morskiej w budynku nr 9 na terenie AMW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d29a755-328f-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058297/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wykonanie instalacji elektrycznej rozbudowy systemów w laboratoriach cyberbezpieczeństwa i serwerowni w salach 1/9, 101/9 oraz sali 9/9 – pracowni logistyki morskiej w budynku nr 9 na terenie AMW.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań
technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto
w rozdziale 38 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 59/ZP/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. Zakres prac:
1) zgodnie z załączoną dokumentacją:
roboty demontażowe istniejących instalacji i urządzeń elektrycznych w pomieszcze-niach objętych zakresem opracowania
przebudowa przyłącza – złącza kablowego z rozdzielnicą główną
rozdzielnice 0,4kV w pomieszczeniach dydaktycznych (montaż nowej i wymiana ist-niejącej)
wyposażenie i instalacje serwerowni
szafka krosowa telekomunikacyjna 19”
wewnętrzne linie zasilające
instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia
instalacje zasilające stanowiska komputerowe i urządzenia na stanowiskach laborato-ryjnych
instalacja okablowania strukturalnego telekomunikacyjnego
instalacja uziemiająco-wyrównawcza
ochrona przeciwprzepięciowa
ochrona od porażeń prądem elektrycznym
pomiary i badania
2) Instalacja oświetlenia podstawowego wraz z oprawami oświetleniowymi w pomieszcze-niach objętych zakresem opracowania pozostaje istniejąca – bez zmian.
3) Wykonawca winien uwzględnić szpachlowanie i malowanie ścian w miejscach prowa-dzonych prac z uwzględnieniem kolorystyki i materiałów wykończenia ścian istnieją-cych, w porozumieniu z Zamawiającym, oraz w miejscach montażu urządzeń w przy-padku uszkodzenia powłok malarskich.
4) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca musi posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym tj. być wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pro-wadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (kontynuowaną, w przypadku wyboru danego Wykonawcy przez okres obowiązywania niniejszej Umowy, nie krócej jednak niż do chwili zwrotu pierwszej części zabezpieczenia należytego wykonania Umowy) .
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
a) wykaz robót (załącznik nr 13) budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna co najmniej trzy roboty, polegające na wykonaniu instalacji elektrycznych, w tym co najmniej jedna w budynku wpisanym do rejestru zabytków, o wartości minimum 230 000 złotych brutto i potwierdził, że roboty zostały wykonane z należytą starannością.
b) wykaz osób (załącznik nr 14), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna dysponowanie przez wykonawcę osobami:
• osobą, która zapewni kierowanie robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takimi jak: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne
i elektroenergetyczne, posiadającą min. 7-o letnie doświadczenie zawodowe od momentu uzyskania uprawnień budowlanych (załącznik nr 17);
• minimum 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne: typu „D” + pomiary do 1kV, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci grupy 1 pkt. 2, 4 i 10 na stanowisku dozoru (załącznik nr 15);
• minimum 1 osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne: typu „E” + pomiary do 1kV, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci grupy 1 pkt. 2, 4 i 10 na stanowisku eksploatacji (załącznik nr 16).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5).
- Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4).
- Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby- sporządzony według
wzoru (załącznik nr 7) – jeżeli dotyczy;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia
przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik - sporządzone według
wzoru (załącznik nr 6).
- Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby z art. 125 ust. 5 ustawy (załącznik nr 8 - jeżeli dotyczy);
- Oświadczenia o dysponowaniu osobami (załącznik nr 15 – 17).
- Wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie (załącznik nr 13).
- Wykaz osób (załącznik nr 14).
- Polisę OC.
- Odpis z KRS lub CEiDG.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 9 - jeżeli dotyczy);
- Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik - jeżeli dotyczy;
- Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -
jeżeli dotyczy ;
- Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 11).
- Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 10-jeżeli dotyczy)
- Dowód wniesienia wadium.
- Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji (załącznik nr 12).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający przewiduje konieczność złożenia wadium (dowód wniesienia wadium
należy dołączyć do oferty) w wysokości:
3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
Wadium należy wnieść w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 PZP.
przed upływem terminu składania ofert (zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp).
Numer konta: PEKAO Bank Pekao S.A. 19 1240 2933 1111 0010 2946 0480
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 23 Zmiany w Umowie, projekt umowy Załącznik nr 3 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-28 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-28