Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wsparcie jednostek OSP z terenu Gminy Nowy Wiśnicz – Środki ochrony osobistej strażaka.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY WIŚNICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 38
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Wiśnicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-720
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6850910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowywisnicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wsparcie jednostek OSP z terenu Gminy Nowy Wiśnicz – Środki ochrony osobistej strażaka.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76b93efc-a27f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000619/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wsparcie jednostek OSP z terenu GNW poprzez stworzenie systemu monitorowania i ostrzegania przed klęskami żywiołowymi oraz zakup sprzętu i urządzeń (Środki ochrony osobistej strażaka.)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Działanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5. Ochrona środowiska, Działanie 5.1 Adaptacja do zmian klimatu, Poddziałanie 5.1.2 Wsparcie służb ratunkowych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.malopolska.pl/umnowegowisnicza3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: 1)miniPortalu, który dostępny jest podadresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/2)ePUAPu, dostępnego podadresem:https://epuap.gov.p/wps/portalnazwa :URZĄD MIEJSKI W NOWYM WIŚNICZU adresePUAP:/26xl7d5cxo/skrytkaESP3) poczty elektronicznej: przetargi@nowywisnicz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: 1)miniPortalu,którydostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/2)ePUAPu, dostępnego podadresem:https://epuap.gov.p/wps/portalnazwa :URZĄD MIEJSKI W NOWYM WIŚNICZU adresePUAP:/26xl7d5cxo/skrytkaESP3) poczty elektronicznej: przetargi@nowywisnicz.pl2.Wykonawcazamierzającywziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać kontona ePUAP.Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,wycofania ofertylub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów ioświadczeń orazinformacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystaniaz systemuminiPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracjipublicznej(ePUAP).4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanychformularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji”wynosi150MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentówelektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innychinformacji przyjmuje siędatę ich przekazania na ePUAP.6. Jeżeli przepisy prawa wymagają, byOgłoszenie nr 2021/BZP 00035740/01 z dnia 2021-04-192021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawydokumenty przekazywaneZamawiającemu były opatrzone podpisem, wówczas dopuszcza się ichpodpisanie kwalifikowanympodpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę lub osobyuprawnione do reprezentacji Wykonawcy bądź inne uprawnione/upoważnione osoby.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI-ZPU.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wsparcie jednostek OSP z terenu Gminy Nowy Wiśnicz poprzez zakup środków ochrony osobistej strażaka. Działanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5. Ochrona środowiska, Działanie 5.1 Adaptacja do zmian klimatu, Poddziałanie 5.1.2 Wsparcie służb ratunkowych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje środki ochrony osobistej strażaka:- Aparat tlenowy z maską – 18 szt., - Latarka – 45 szt., - Szelki bezpieczeństwa / uprzęż asekuracyjna – 18 szt., - Sygnalizator bezruchu – 18 szt., - Detektor wielogazowy – 8 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera – załącznik nr 5 do SWZ.2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany przy użyciu bezpiecznych technologii.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31521320-3 - Latarki
35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy
38543000-3 - Urządzenia do wykrywania gazów
75252000-7 - Służby ratownicze