Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
WOFiTM/11/2024/TP - Dostawa środków ochrony indywidualnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY OŚRODEK FARMACJI I TECHNIKI MEDYCZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010043013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WOJSKA POLSKIEGO 57
1.5.2.) Miejscowość: Celestynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wofitm@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wofitm.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WOFiTM/11/2024/TP - Dostawa środków ochrony indywidualnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-817aca69-be90-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00074049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003009/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.50 Medyczne środki materiałowe CZI Środki ochrony indywidualnej i produkty biobójcze
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/wofitm
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/wofitm
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://portal.smartpzp.pl/wofitm
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/wofitm
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WOFiTM/11/2024/TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obuwie chemoodporne:
- wykonane z kompozycji PVC, gumy nitrylowej, polimerów,
- podeszwa lub wkładka antygrzybicowa oraz podnosek,
- wysoka cholewka,
-olejoodporne i wodoodporne,
- właściwości antyelektrostatyczne,
- kolor preferowany w odcieniach: czarnym, oliwkowym, szarości lub khaki
-spełniający wymagania:
normy EN 20345, EN 61340-3, EN 13832-3
kategoria ochrony CE: Kategoria II
kategoria S5 SRA/SRC AN, rozmiar 38, Gwarant - 10 par
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Obuwie chemoodporne:
- wykonane z kompozycji PVC, gumy nitrylowej, polimerów,
- podeszwa lub wkładka antygrzybicowa oraz podnosek,
- wysoka cholewka,
-olejoodporne i wodoodporne,
- właściwości antyelektrostatyczne,
- kolor preferowany w odcieniach: czarnym, oliwkowym, szarości lub khaki
-spełniający wymagania:
normy EN 20345, EN 61340-3, EN 13832-3
kategoria ochrony CE: Kategoria II
kategoria S5 SRA/SRC AN, rozmiar 38, Opcja - 10 par
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Maska pełnotwarzowa:
- maska pełnotwarzowa wielorazowa do ochrony dróg oddechowych i całej powierzchni twarzy,
- pozwalająca na filtrację powietrza przy zastosowaniu dodatkowego filtra,
-system pojedynczego filtra,
- kształt pozwalający na szerokie pole widzenia - panoramiczny wizjer,
- kształt korpusu pozwalający na dopasowanie się do każdego rodzaju twarzy,
- paski ściągające wytrzymałe pozwalające na regulację i dopasowanie do kształtu głowy, aby zapewnić szczelność.
- zawór pozwalający zmniejszać opory oddychania
- łatwa do czyszczenia, dekontaminacji i konserwacji,
- posiadająca normy EN136
- rozmiar - M/L - 13 szt - Gwarant
- rozmiar XL - 20 szt. - Gwarant
4.2.6.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Maska pełnotwarzowa:
- maska pełnotwarzowa wielorazowa do ochrony dróg oddechowych i całej powierzchni twarzy,
- pozwalająca na filtrację powietrza przy zastosowaniu dodatkowego filtra,
-system pojedynczego filtra,
- kształt pozwalający na szerokie pole widzenia - panoramiczny wizjer,
- kształt korpusu pozwalający na dopasowanie się do każdego rodzaju twarzy,
- paski ściągające wytrzymałe pozwalające na regulację i dopasowanie do kształtu głowy, aby zapewnić szczelność.
- zawór pozwalający zmniejszać opory oddychania
- łatwa do czyszczenia, dekontaminacji i konserwacji,
- posiadająca normy EN136
- rozmiar - M/L - 13 szt; - Opcja
- rozmiar XL - 20 szt. - Opcja
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środek do szybkiej dezynfekcji rąk i skóry zawierający alkohol izopropylowy 5 l, Gwarant 500 szt
4.2.6.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Środek do szybkiej dezynfekcji rąk i skóry zawierający alkohol izopropylowy 5 l, Opcja 500 szt
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mydło w płynie do skóry 1 L - Gwarant - 100 szt
4.2.6.) Główny kod CPV: 33711900-6 - Mydło
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Mydło w płynie do skóry 1 L - Opcja 100 szt
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środek do dezynfekcji do urządzenia Nocospray 1 L roztwor 6% - Gwarant 10 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24455000-8 - Środki odkażające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Środek do dezynfekcji do urządzenia Nocospray 1 L roztwor 6%, - Opcja 10 szt.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
• Dla zadania 1, 2, 3, 4, 5 - Karta katalogowa potwierdzająca spełnienie wymagań zawartych w OPZ, a także wskazanie producenta asortymentu;
• Dla zadania 3 i 5 - Pozwolenie na obrót produktem biobójczym – jeśli dotyczy;
• Dla zadania 3 i 5 - Karta charakterystyki produktu biobójczego – jeśli dotyczy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
• Dla zadania 1, 2, 3, 4, 5 - Karta katalogowa potwierdzająca spełnienie wymagań zawartych w OPZ, a także wskazanie producenta asortymentu;
• Dla zadania 3 i 5 - Pozwolenie na obrót produktem biobójczym – jeśli dotyczy;
• Dla zadania 3 i 5 - Karta charakterystyki produktu biobójczego – jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/wofitm
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-06 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-06
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak