Utrzymanie w st. sprawn. techn. urządzeń, instalacji i sieci: centr. ogrz. (c.o.),...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utrzymanie w st. sprawn. techn. urządzeń, instalacji i sieci: centr. ogrz. (c.o.), ciepła woda użytkowa (c.w.u), węzły cieplne, instal. solarne, generatory dwutlenku chloru i jonów srebra; kotłownia.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-12-31
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00325772
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Utrzymanie w st. sprawn. techn. urządzeń, instalacji i sieci: centr. ogrz. (c.o.), ciepła woda użytkowa (c.w.u), węzły cieplne, instal. solarne, generatory dwutlenku chloru i jonów srebra; kotłownia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie

1.3.) Oddział zamawiającego: SPSK-2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Powstańców Wielkopolskich nr 72

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-111

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.rogiewicz@spsk2-szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2-szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie w st. sprawn. techn. urządzeń, instalacji i sieci: centr. ogrz. (c.o.), ciepła woda użytkowa (c.w.u), węzły cieplne, instal. solarne, generatory dwutlenku chloru i jonów srebra; kotłownia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10e6eade-58e0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
szczegóły: SWZ pkt IX

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: szczegóły: SWZ pkt IX

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły: SWZ pkt XXVI

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/220/86/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania w stałej sprawności technicznej urządzeń, instalacji i sieci centr. ogrz. (c.o.), ciepłej wody użytkowej (c.w.u), węzłów cieplnych, instalacji: solarnych, generatorów dwutlenku chloru i jonów srebra; obsługa kotłowni, znajdujących się na terenie siedziby zamawiającego.
2. Szczegółowy opis wymagań dotyczący przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji zawiera rozdział II SWZ.
3. Zamówienie składa się z 1 zadania.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamówienie zawiera wymóg zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy - stosownie do przepisu art. 95 PZP.
6. Wymogiem zamawiającego jest, by wykonawca posiadał polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, obejmującej odpowiedzialność kontraktową i deliktową z tytułu szkód rzeczowych i osobowych i ich następstw na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000 zł. Szczegóły dotyczące tego wymogu: SWZ pkt XVII.
7. Określenie wymagań dotyczących wizji lokalnej:
a) z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający wymaga, by wykonawca złożył ofertę po dokonaniu wizji lokalnej obiektów zamawiającego i ich otoczenia, objętych niniejszym zamówieniem oraz po zapoznaniu się z dokumentami niezbędnymi do realizacji zamówienia – pod rygorem odrzucenia oferty, zgodnie z przepisem art. 226 ust. 1 pkt 18) PZP;
b) szczegóły dotyczące spełnienia tego wymogu: SWZ rozdział II „Warunki realizacji zamówienia”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka roboczogodziny brutto

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: w tym zakresie zamawiający stawia warunek, by wykonawca wykazał posiadanie:
a) środków finansowych bądź zdolności kredytowej w wysokości minimum 50.000 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy 00/100);
- w przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy mogą spełniać ten warunek łącznie – z zastrzeżeniem, że co najmniej jeden z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia winien wykazać posiadanie środków finansowych bądź zdolności kredytowej w wysokości minimum 40.000 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100); - jeżeli wykonawca wspiera się potencjałem podmiotu trzeciego w zakresie ww. warunku, wykonawca i podmiot trzeci, na którego zasoby powołuje się wykonawca mogą spełniać ww. warunek łącznie – z zastrzeżeniem, że co najmniej jeden z wyżej wymienionych podmiotów winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 25.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100);
b) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującej odpowiedzialność kontraktową i deliktową z tytułu szkód rzeczowych i osobowych i ich następstw na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100);
- w przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy mogą spełniać ten warunek łącznie – z zastrzeżeniem, że co najmniej jeden z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującej odpowiedzialność kontraktową i deliktową z tytułu szkód rzeczowych i osobowych i ich następstw na sumę gwarancyjną nie niższą niż 80.000 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy 00/100);
- jeżeli wykonawca wspiera się potencjałem podmiotu trzeciego w zakresie ww. warunku, wykonawca i podmiot trzeci, na którego zasoby powołuje się wykonawca mogą spełniać ww. warunek łącznie – z zastrzeżeniem, że co najmniej jeden z wyżej wymienionych podmiotów winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującej odpowiedzialność kontraktową i deliktową z tytułu szkód rzeczowych i osobowych i ich następstw na sumę gwarancyjną nie niższą niż 80.000 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy 00/100).

2. Zdolności technicznej lub zawodowej: w tym zakresie zamawiający stawia warunek:
a) by wykonawca wykazał wykonanie/wykonywanie w trybie ciągłym przez czas nie krótszy niż 12 miesięcy, co najmniej dwóch usług głównych, których przedmiotem była/jest:
1) obsługa ciepłowniczych systemów sterowania Siemens, Samson, Danfoss,
2) obsługa węzłów cieplnych pracujących na zewnętrznym źródle zasilania oraz kotłowni wewnątrzzakładowych,
3) obsługa instalacji AKPiA i BMS, dedykowanych do systemu wytwarzania, zarządzania i dystrybucji mediów energetycznych z zastosowaniem technologii trigeneracji i odnawialnych źródeł energii,
4) obsługa mająca na celu utrzymanie w stałej sprawności instalacji c.o., c.w.u., sieci ciepłowniczych (prowadzonych w kanałach ciepłowniczych oraz w ziemi), węzłów cieplnych oraz kotłowni;
Uwaga:
- w przypadku zamówienia będącego w trakcie realizacji, warunek dotyczący czasu realizacji powinien być spełniony przed upływem terminu składania ofert;
- w przypadku, gdy w wykazie zostanie zamieszczona usługa główna obejmująca zakres rzeczowy szerszy aniżeli wymagany przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest wyszczególnić przedmiot i datę wykonania tej części usługi, która odpowiada usłudze określonej przez zamawiającego.

b) by wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej jedną osobą, skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, która posiada wymagane przepisami uprawnienia, wydane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003.89.828 z dnia 2003.05.21, ze zm.), to jest:
1) świadectwo kwalifikacyjne „E” do obsługi kotłów gazowych w zakresie – urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu do 5 kPa, konserwacja i naprawa aparatury AKP, konserwacja i naprawa urządzeń sterowania, konserwacja i naprawa instalacji c.o. – wraz z dokumentami potwierdzającymi jej uprawnienia lub dokumentami równoważnymi;
2) świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji gazowych – wraz z dokumentami potwierdzającymi jej uprawnienia lub dokumentami równoważnymi
3) świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – wraz z dokumentami potwierdzającymi jej uprawnienia lub dokumentami równoważnymi;
4) świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – wraz z dokumentami potwierdzającymi jej uprawnienia lub dokumentami równoważnymi;
Uwaga:
- każda ze wskazanych osób winna posiadać minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze, którego dotyczy wykazywane świadectwo kwalifikacji;
- minimum jedna ze wskazanych osób winna posiadać minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi kotłowni gazowych;
- zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów kwalifikacyjnych, o których mowa powyżej;
- wszystkie wymogi dotyczące personelu skierowanego do realizacji zamówienia mają zastosowanie do podwykonawcy, jeśli uczestniczy w realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: A. DO OFERTY:
1) wstępne oświadczenie (zał. 2 do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania – zgodnie ze wzorem oświadczenia, stanowiącym załącznik do SWZ
B. NA WEZWANIE:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenie o aktualności informacji (zał. 4 do SWZ) zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;
3) oświadczenie wykonawcy (zał. 5 do SWZ), w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. DO OFERTY:
1) wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 3 do SWZ) – zgodnie ze wzorem oświadczenia, stanowiącym załącznik do SWZ;
B. NA WEZWANIE:
-1) wykaz usług (zał. 6 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane – wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
2) wykaz osób (zał. 7 do SWZ) wskazanych do realizacji zamówienia wraz z informacją dotyczącą kwalifikacji i doświadczenia zawodowego osób, realizujących przedmiot zamówienia;
zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentów potwierdzających uzyskanie wymaganych kwalifikacji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy:
1. dostarczyć zamawiającemu podpisaną za zgodność z oryginałem kserokopię polisy w zakresie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, obejmującej odpowiedzialność kontraktową i deliktową z tytułu szkód rzeczowych i osobowych i ich następstw na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000 zł; dokument należy dostarczyć zamawiającemu – bez odrębnego wezwania z jego strony – w terminie do trzech dni roboczych, liczonych od następnego dnia roboczego po dniu rozstrzygnięcia postępowania;

2. w przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającej co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia obejmującego realizację przedmiotu zamówienia
b) wskazanie zakresu działania poszczególnych wykonawców w ramach umowy o współpracy
c) czas obowiązywania umowy o współpracy nie może być krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz czas trwania rękojmi.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

szczegóły: SWZ pkt XIII. C

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

szczegóły: SWZ rozdział II Projektowane postanowienia umowy, par. 24

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-31 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-31 08:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy firm do prac ziemnych, brukarskich, fundamentowych
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy firm do współpracy w zakresie prac ziemnych, brukarskich, fundamentowych oraz montażu prefabrykowanych konstrukcji. Zadania realizowanie są na terenie woj. Pomorskiego, Wielkopolskiego, Kujawsko-Pomorskiego oraz Zachodniopomorskiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI