Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi w zakresie napraw oraz usuwaniu awarii urządzeń dźwigowych wraz z usługą pogotowia technicznego w budynkowych będących 100% własnością m.st Warszawy .......
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
1.3.) Oddział zamawiającego: ZGN w Dzielnicy Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10858838000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grębałowska 23/25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-808
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgn-bielany.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-bielany.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie napraw oraz usuwaniu awarii urządzeń dźwigowych wraz z usługą pogotowia technicznego w budynkowych będących 100% własnością m.st Warszawy .......
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3750bd7-958f-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3750bd7-958f-11ee-9ee7-e2087ac16d09
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f3750bd7-958f-11ee-9ee7-e2087ac16d09
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowego odwzorowania dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r, poz. 2452) dalej jako „Rozporządzenie”. Rozporządzenie określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
a) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać formatem PAdES lub XAdES,
b) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy podpisywać formatem XAdES.
10. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą PZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie zwyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy z siedzibą w Warszawie
przy ul. Grębałowskiej 23/25,01-808 Warszawa, NIP: 118176 5177, REGON:010858838
email: iod@zgn-bielany.waw.pl.
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. Grębałowskiej 23/25,
01-808 Warszawa; e-mail: iod@zgn-bielany.waw.pl.
3. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym zamówień publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie działalności statutowej ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne,
aby ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy mógł prawidłowo wypełniać nałożone na niego obowiązki.
4) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy ZGN w Dzielnicy
Bielany m. st. Warszawy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
1. 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
2. jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata - przez cały czas trwania umowy.
6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
7) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożliwość oceny ofert
i zawarcia umowy.
9) Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
10) Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej.
11) ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym
czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 72/KT/2023/W
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. wykonywanie napraw i usuwanie awarii urządzeń dźwigowych wraz z usługą pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych zarządzanych przez ZGN Bielany.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie podlegają odrzuceniu.
2. Za ofertę najkorzystniejszą dla wszystkich Części zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy ilość punktów w kryterium:
• 60% Cena brutto za wykonanie miesięcznej konserwacji wind
Punkty za oferowane wykonanie miesięcznej konserwacji wind będą obliczone na podstawie wzoru matematycznego
Cmin2 : Cn2 x 100 pkt x 60 %
Cmin2 - najniższa cena wykonania miesięcznej konserwacji wind,
Cn2 - cena wykonania miesięcznej konserwacji wind oferty rozpatrywanej.
• 20% Cena w postaci stawka roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT
Punkty za oferowaną stawkę roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT będą obliczone na podstawie wzoru matematycznego
Cmin2 : Cn2 x 100 pkt x 20%
Cmin2 - najniższa stawka roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT za wykonane napraw wind spośród rozpatrywanych ofert,
Cn2 - stawka roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT za wykonane napraw wind oferty rozpatrywanej.
• 20% Stawka ryczałtowa za usługę pogotowia elektrycznego bez VAT
Punkty za oferowaną stawkę ryczałtowa za usługę pogotowia elektrycznego bez VAT będą obliczone na podstawie wzoru matematycznego
Cmin2 : Cn2 x 100 pkt x 20%
Cmin2 - najniższa stawka ryczałtowa za usługę pogotowia elektrycznego bez VAT
spośród rozpatrywanych ofert,
Cn2 - stawka ryczałtowa za usługę pogotowia elektrycznego bez VAT
oferty rozpatrywanej.
Uwaga!!! Wykonawca w w/w cenie/stawkach winien uwzględnić stawki wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r.
3. Badana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów, zgodnie z zasadą, jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest równa 5 lub więcej to zaokrąglenie następuje „w górę”, jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5 to zaokrąglenie następuje „w dół”
4. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, przez co należy rozumieć ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów opisanych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena w postaci stawka roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka ryczałtowa za usługę pogotowia elektrycznego bez VAT
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: wykonywanie napraw i usuwanie awarii urządzeń dźwigowych wraz z usługą pogotowia technicznego w budynkach i pawilonach użytkowych , stanowiących 100% własność m.st. Warszawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie podlegają odrzuceniu.
2. Za ofertę najkorzystniejszą dla wszystkich Części zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy ilość punktów w kryterium:
• 60% Cena brutto za wykonanie miesięcznej konserwacji wind
Punkty za oferowane wykonanie miesięcznej konserwacji wind będą obliczone na podstawie wzoru matematycznego
Cmin2 : Cn2 x 100 pkt x 60 %
Cmin2 - najniższa cena wykonania miesięcznej konserwacji wind,
Cn2 - cena wykonania miesięcznej konserwacji wind oferty rozpatrywanej.
• 20% Cena w postaci stawka roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT
Punkty za oferowaną stawkę roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT będą obliczone na podstawie wzoru matematycznego
Cmin2 : Cn2 x 100 pkt x 20%
Cmin2 - najniższa stawka roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT za wykonane napraw wind spośród rozpatrywanych ofert,
Cn2 - stawka roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT za wykonane napraw wind oferty rozpatrywanej.
• 20% Stawka ryczałtowa za usługę pogotowia elektrycznego bez VAT
Punkty za oferowaną stawkę ryczałtowa za usługę pogotowia elektrycznego bez VAT będą obliczone na podstawie wzoru matematycznego
Cmin2 : Cn2 x 100 pkt x 20%
Cmin2 - najniższa stawka ryczałtowa za usługę pogotowia elektrycznego bez VAT
spośród rozpatrywanych ofert,
Cn2 - stawka ryczałtowa za usługę pogotowia elektrycznego bez VAT
oferty rozpatrywanej.
Uwaga!!! Wykonawca w w/w cenie/stawkach winien uwzględnić stawki wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r.
3. Badana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów, zgodnie z zasadą, jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest równa 5 lub więcej to zaokrąglenie następuje „w górę”, jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5 to zaokrąglenie następuje „w dół”
4. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, przez co należy rozumieć ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów opisanych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena w postaci stawka roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka ryczałtowa za usługę pogotowia elektrycznego bez VAT
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: wykonywanie napraw i usuwanie awarii urządzeń dźwigowych wraz z usługą pogotowia technicznego w budynku użytkowym będącym siedzibą ZGN Bielany .
4.2.6.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie podlegają odrzuceniu.
2. Za ofertę najkorzystniejszą dla wszystkich Części zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy ilość punktów w kryterium:
• 60% Cena brutto za wykonanie miesięcznej konserwacji wind
Punkty za oferowane wykonanie miesięcznej konserwacji wind będą obliczone na podstawie wzoru matematycznego
Cmin2 : Cn2 x 100 pkt x 60 %
Cmin2 - najniższa cena wykonania miesięcznej konserwacji wind,
Cn2 - cena wykonania miesięcznej konserwacji wind oferty rozpatrywanej.
• 20% Cena w postaci stawka roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT
Punkty za oferowaną stawkę roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT będą obliczone na podstawie wzoru matematycznego
Cmin2 : Cn2 x 100 pkt x 20%
Cmin2 - najniższa stawka roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT za wykonane napraw wind spośród rozpatrywanych ofert,
Cn2 - stawka roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT za wykonane napraw wind oferty rozpatrywanej.
• 20% Stawka ryczałtowa za usługę pogotowia elektrycznego bez VAT
Punkty za oferowaną stawkę ryczałtowa za usługę pogotowia elektrycznego bez VAT będą obliczone na podstawie wzoru matematycznego
Cmin2 : Cn2 x 100 pkt x 20%
Cmin2 - najniższa stawka ryczałtowa za usługę pogotowia elektrycznego bez VAT
spośród rozpatrywanych ofert,
Cn2 - stawka ryczałtowa za usługę pogotowia elektrycznego bez VAT
oferty rozpatrywanej.
Uwaga!!! Wykonawca w w/w cenie/stawkach winien uwzględnić stawki wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r.
3. Badana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów, zgodnie z zasadą, jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest równa 5 lub więcej to zaokrąglenie następuje „w górę”, jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5 to zaokrąglenie następuje „w dół”
4. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, przez co należy rozumieć ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów opisanych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena w postaci stawka roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka ryczałtowa za usługę pogotowia elektrycznego bez VAT
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: wykonywanie napraw i usuwanie awarii urządzeń dźwigowych wraz z usługą pogotowia technicznego w budynku użytkowym przy ulicy Broniewskiego 56
4.2.6.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie podlegają odrzuceniu.
2. Za ofertę najkorzystniejszą dla wszystkich Części zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy ilość punktów w kryterium:
• 60% Cena brutto za wykonanie miesięcznej konserwacji wind
Punkty za oferowane wykonanie miesięcznej konserwacji wind będą obliczone na podstawie wzoru matematycznego
Cmin2 : Cn2 x 100 pkt x 60 %
Cmin2 - najniższa cena wykonania miesięcznej konserwacji wind,
Cn2 - cena wykonania miesięcznej konserwacji wind oferty rozpatrywanej.
• 20% Cena w postaci stawka roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT
Punkty za oferowaną stawkę roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT będą obliczone na podstawie wzoru matematycznego
Cmin2 : Cn2 x 100 pkt x 20%
Cmin2 - najniższa stawka roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT za wykonane napraw wind spośród rozpatrywanych ofert,
Cn2 - stawka roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT za wykonane napraw wind oferty rozpatrywanej.
• 20% Stawka ryczałtowa za usługę pogotowia elektrycznego bez VAT
Punkty za oferowaną stawkę ryczałtowa za usługę pogotowia elektrycznego bez VAT będą obliczone na podstawie wzoru matematycznego
Cmin2 : Cn2 x 100 pkt x 20%
Cmin2 - najniższa stawka ryczałtowa za usługę pogotowia elektrycznego bez VAT
spośród rozpatrywanych ofert,
Cn2 - stawka ryczałtowa za usługę pogotowia elektrycznego bez VAT
oferty rozpatrywanej.
Uwaga!!! Wykonawca w w/w cenie/stawkach winien uwzględnić stawki wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r.
3. Badana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów, zgodnie z zasadą, jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest równa 5 lub więcej to zaokrąglenie następuje „w górę”, jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5 to zaokrąglenie następuje „w dół”
4. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, przez co należy rozumieć ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów opisanych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena w postaci stawka roboczogodziny z narzutami wynikającymi ze wskaźników cenotwórczych bez VAT
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka ryczałtowa za usługę pogotowia elektrycznego bez VAT
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące:
zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony (posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż:
- do części 1: na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł
- do części 2: na kwotę nie mniejszą niż 15 000 zł
- do części 3: na kwotę nie mniejszą niż 3 000 zł
- do części 4: na kwotę nie mniejszą niż 10 000 zł
- sytuacji techniczna lub zawodowej:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada doświadczenie w wykonywaniu prac konserwacyjnych i naprawczych wind elektrycznych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użytkowych na kwotę nie mniejszą niż:
- do części 1: na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł
- do części 2: na kwotę nie mniejszą niż 15 000 zł
- do części 3: na kwotę nie mniejszą niż 3 000 zł
- do części 4: na kwotę nie mniejszą niż 10 000 zł
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu
z postępowania stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ. Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. dokumenty dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony (posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia) od odpowiedzialności cywilnej;
2.2. wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie - Dowodami, o których wyżej mowa, są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usług były wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
• oświadczenie Wykonawcy — jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o których wyżej mowa.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią
Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 455 PZP oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zmiana umowy dla swej ważności, pod rygorem nieważności, wymaga zachowania formy pisemnej
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-18 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Usługi w zakresie napraw oraz usuwaniu awarii urządzeń dźwigowych wraz z usługą pogotowia technicznego w budynkowych będących 100% własnością m.st Warszawy oraz zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w okresie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 01.01.2024 do 31.12.2025 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.
Część 1. wykonywanie napraw i usuwanie awarii urządzeń dźwigowych wraz z usługą pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych zarządzanych przez ZGN Bielany.
Część 2: wykonywanie napraw i usuwanie awarii urządzeń dźwigowych wraz z usługą pogotowia technicznego w budynkach i pawilonach użytkowych , stanowiących 100% własność m.st. Warszawy.
Część 3: wykonywanie napraw i usuwanie awarii urządzeń dźwigowych wraz z usługą pogotowia technicznego w budynku użytkowym będącym siedzibą ZGN Bielany .
Część 4: wykonywanie napraw i usuwanie awarii urządzeń dźwigowych wraz z usługą pogotowia technicznego w budynku użytkowym przy ulicy Broniewskiego 56
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: od podpisania umowy nie wcześniej niż 01.01.2024 do 31.12.2025 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków finansowych.