Usługi w zakresie bieżącej obsługi i konserwacji urządzeń, instalacji, sieci: energetycznych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi w zakresie bieżącej obsługi i konserwacji urządzeń, instalacji, sieci: energetycznych, klimatyzacyjnych, wodno-kanalizacyjnych, ciepłowniczych w obiektach Zamawiającego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-12-07
  • ZamawiającyTelewizja Polska Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00279933
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi w zakresie bieżącej obsługi i konserwacji urządzeń, instalacji, sieci: energetycznych, klimatyzacyjnych, wodno-kanalizacyjnych, ciepłowniczych w obiektach Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Telewizja Polska Spółka Akcyjna

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01041897300040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzemionki 30

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-525

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: (12) 26 15 212

1.5.8.) Numer faksu: (12) 423 65 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.kra@tvp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

media

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie bieżącej obsługi i konserwacji urządzeń, instalacji, sieci: energetycznych, klimatyzacyjnych, wodno-kanalizacyjnych, ciepłowniczych w obiektach Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be0cfa99-4b93-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://tvp.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ (jednocześnie Załącznik nr 1 do postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ – zwanych dalej „Wzorem umowy”) stanowiącym tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1913).
2. Przekazanie Wykonawcy Załącznika nr 1 do SWZ będzie możliwe po przekazaniu Zamawiającemu Umowy o zachowaniu poufności, której wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ – zwany dalej „Umową OZP” – podpisanej przez osobę należycie umocowaną do reprezentowania Wykonawcy, co Wykonawca zobowiązany jest wykazać przy składaniu Umowy OZP w sposób wskazany w pkt 3. Umowa OZP musi być sporządzona i przekazana w postaci elektronicznej oraz opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania tej umowy wraz z niezbędnymi dokumentami o których mowa w pkt. 3 za pośrednictwem Platformy – pod adresem: https://tvp.eb2b.com.pl/, korzystając z zakładki: „Komunikacja/Korespondencja”. Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej.
3. Wraz z Umową OZP, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo ewidencji, dokumentem właściwym jest odpis albo informacja z Krajowego Rejestru Sądowego albo z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej albo z innego właściwego rejestru albo dokument na podstawie którego dokonuje się wpisu do właściwego rejestru albo ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z pełnomocnictwem określającym jego zakres, przekazuje się dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. Postanowienia pkt 9.4 SWZ stosuje się odpowiednio.
4. Załącznik nr 1 do SWZ, po spełnieniu wymagań opisanych w pkt 2-3 SWZ, zostanie przekazany Wykonawcy w formie zaszyfrowanego pliku za pośrednictwem Platformy po podpisaniu przez Zamawiającego Umowy OZP. Hasło do zaszyfrowanego pliku zostanie przesłane Wykonawcy na wskazany przez Wykonawcę w Umowie OZP nr telefonu komórkowego.
5. W przypadku złożenia wniosku o wyjaśnienie treści Załącznika nr 1 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania tego wniosku za pośrednictwem Platformy – pod adresem: https://tvp.eb2b.com.pl/, w formie zaszyfrowanego pliku. Hasło do zaszyfrowanego pliku Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu na następujący nr telefonu komórkowego: 519-040-074 wg następującej kolejności: skrócona nazwa Wykonawcy, hasło do zaszyfrowanego pliku. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za brak dopełnienia przez Wykonawcę powyższych wymogów formalnych i niemożliwość odszyfrowania pliku w celu zapoznania się z treścią wniosku o wyjaśnienie treści Załącznika nr 1 do SWZ.
6. W przypadku, w którym w postępowaniu Zamawiający będzie przekazywał informacje poufne lub informacje ściśle związane z informacjami poufnymi odnoszącymi się do treści Załącznika nr 1 do SWZ, w celu zachowania ich poufności, nie zostaną one zamieszczone na Platformie. Informacje, o których mowa w zdaniu 1 będą przekazywane jedynie tym Wykonawcom, którym Zamawiający przekazał Załącznik nr 1 do SWZ.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tvp.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://tvp.eb2b.com.pl/
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne.
3. Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Instrukcja rejestracji konta znajduje się pod adresem: https://tvp.eb2b.com.pl/files/manuals/instrukcja%20rejestracja%20TVP.pdf
4. Wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie znajdują się pod adresem: https://przetargi.tvp.pl/
5. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza w zakładce „Załączniki”.
6. Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty, oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą.
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu – po zalogowaniu się na Platformie – musi uruchomić polecenie „Zgłoś się do udziału w postępowaniu”.
8. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty, oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.5 SWZ), Wykonawca korzysta z zakładki „Komunikacja/Korespondencja”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
9. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty, oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
10. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc, .docx, .rtf, .pdf, .xls.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej: RODO – informuje się, iż:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy, udostępnionych w treści dokumentów złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Telewizja Polska S.A. (TVP) z siedzibą w Warszawie, ul. J. P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa. Jeżeli Wykonawca jest osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osoby prawnej, dalej używane określenie „Wykonawca” ma zastosowanie do osób reprezentujących tę osobę prawną lub jednostkę organizacyjną.
2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z uczestnictwem w postępowaniu.
3. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania, a następnie będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
4. Wykonawca posiada następujące prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych jego dotyczących:
4.1. prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, z zastrzeżeniem, że w przypadku gdy wykonanie przez TVP obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, TVP może żądać od Wykonawcy wskazania dodatkowych informacji:
4.1.1. mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
4.1.2. mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
4.2. prawo do sprostowania danych osobowych jego dotyczących oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych;
4.3. prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”);
4.4. prawo do ograniczenia przetwarzania, z zastrzeżeniem, że wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
4.5. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Jego dotyczących narusza przepisy RODO.
5. Z Inspektorem Ochrony Danych, wyznaczonym przez TVP można kontaktować się mailowo, pod adresem rodo@tvp.pl, a także pocztą tradycyjną pod adresem Telewizja Polska S.A. ul. J. P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa, z dopiskiem „do Inspektora Ochrony Danych”.
6. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów tej ustawy.
7. Dane Wykonawcy nie będą poddawane profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
8. Telewizja Polska S.A. nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
9. Dane osobowe Wykonawcy mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, osobom i podmiotom na podstawie przepisów Ustawy oraz podmiotom świadczącym usługi dla TVP z zakresu pomocy prawnej, a także powierzone na
podstawie umowy powierzenia zawartej na piśmie zgodnie z art. 28 RODO podmiotom świadczącymusługi na zlecenie Telewizji Polskiej S.A.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TXKK/14/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 341544,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są Usługi w zakresie bieżącej obsługi i konserwacji urządzeń, instalacji, sieci: energetycznych, klimatyzacyjnych, wodno-kanalizacyjnych, ciepłowniczych w obiektach Zamawiającego przy ul. Krzemionki 30 i ul. Nowohuckiej 44 w Krakowie w okresie 4 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ (jednocześnie Załącznik nr 1 do postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ – zwanych dalej „Wzorem umowy”) stanowiącym tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1913).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
1) Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługi stanowiące przedmiot zamówienia.
Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością, usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę, która spełnia łącznie następujące wymagania:
 polegała na wykonywaniu konserwacji i bieżącej obsługi urządzeń, instalacji, sieci: elektro-energetycznych, klimatyzacyjnych, wodno-kanalizacyjnych oraz ciepłowniczych, w tym co najmniej: jednego transformatora SN o mocy minimum 450kVA, jednego kotła grzewczego o mocy minimum 350 kW, jednego agregatu wody lodowej o mocy minimum 300 kW, jednego agregatu prądotwórczego o mocy minimum 200 kVA,
 wartość usługi była nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto (z VAT) w skali miesięcy, wykonywana ciągle.
Poprzez „usługę” Zamawiający rozumie jedną umowę/zamówienie/zlecenie. W przypadku usługi nadal wykonywanej, a jeszcze nie zakończonej, Zamawiający przyjmie, iż warunek został spełniony, jeśli Wykonawca wykaże należyte wykonywanie usługi przez okres wskazany powyżej i o wartości jak wyżej, do daty wystawienia dowodu określającego czy ta usługa jest wykonywana należycie
W przypadku gdy wartość wykazywanej usługi (umowy) jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.
2) Wykonawca wykaże się, że dysponuje w celu wykonania zamówienia publicznego urządzeniami posiadającymi certyfikaty dopuszczenia oraz legalizowanymi:
 co najmniej 1 miernikiem pomiarów parametrów bezpieczeństwa instalacji elektrycznych (pomiarów ochronnych),
 co najmniej 4 zestawami środków ochrony osobistej do urządzeń energetycznych powyżej 15 kV, obejmujących co najmniej półbuty elektoizolacyjne i rękawice;
 co najmniej 4 zestawami urządzeń sygnalizacyjno-wskaźnikowych tj. drążek izolacyjny ze wskaźnikiem, do urządzeń energetycznych powyżej 15 kV;
 co najmniej 1 zwyżką lub podnośnikiem teleskopowym lub innym o wysokości roboczej minimum 10 m.
3) Wykonawca wykaże się, że dysponuje następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia:
 minimum 12 osobami, z których każda posiada uprawnienia wymagane na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci Grupa 1 pkt. 2, 3, 4, 7, 10 zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 89, poz. 828, z późn. zm.) oraz co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci Grupa 1 pkt. 2, 3, 4, 7, 10 zgodnie z Załącznikiem nr 1 do ww. Rozporządzenia;
 minimum 12 osobami, z których każda posiada uprawnienia wymagane na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci Grupa 2 pkt. 2, 4, 5, 6, 7 zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 89, poz. 828, z późn. zm.) oraz co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu dla urządzeń, instalacji i sieci Grupa 2 pkt. 2, 4, 5, 6, 7 zgodnie z Załącznikiem nr 1 do ww. Rozporządzenia;
 minimum 2 osobami z których każda posiada uprawnienia wymagane na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, napraw, kontrolno – pomiarowym i montażu dla urządzeń, instalacji i sieci Grupa 1 pkt. 2, 3, 4, 7, 10 i Grupa 2 pkt. 2, 4, 5, 6, 7, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 89, poz. 828, z późn. zm.) oraz co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w zakresie obsługi, konserwacji, napraw, kontrolno – pomiarowym i montażu dla urządzeń, instalacji i sieci Grupa 1 pkt. 2, 3, 4, 7, 10 i Grupa 2 pkt. 2, 4, 5, 6, 7 zgodnie z Załącznikiem nr 1 do ww. Rozporządzenia;
 minimum 2 osobami z których każda posiada kwalifikacje w zawodzie hydraulika oraz co najmniej 24 miesięczne doświadczenie na stanowisku hydraulika;
 minimum 2 osoby z których każda posiada certyfikat dla personelu zgodnie z Ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015 poz. 881) i Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 17 grudnia 2015 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących wyposażenia technicznego do prowadzenia szkoleń i przeprowadzania egzaminów, wiedzy teoretycznej i doświadczenia praktycznego osób przeprowadzających egzaminy oraz prowadzących szkolenia, wymagań dotyczących przeprowadzania egzaminów, a także wzorów dokumentu potwierdzającego złożenie egzaminu z wynikiem pozytywnym, wniosku o wydanie certyfikatu i certyfikatów dla personelu (Dz. U. z 2015 poz. 2317), oraz co najmniej 24 miesięczne doświadczenie w powyższym zakresie.
7.3 W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu:
1) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, o których mowa w pkt 7.2.1) SWZ w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (rozpoczęcie i zakończenie) i odbiorców oraz załączeniem dowodów określających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór wykazu usług określa Załącznik nr 6 do SWZ);
2) wykaz urządzeń o których mowa w pkt. 7.2.2) SWZ wzór wykazu urządzeń określa Załącznik nr 7 do SWZ);
3) wykaz osób, przewidywanych do wykonania zamówienia, o których mowa w pkt. 7.2.2) SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób określa Załącznik nr 8 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oświadczenia wstępnie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu oraz spełnianie warunku udziału w postępowaniu składane razem z ofertą:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem nr 4 do SWZ), celem potwierdzenia, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w pkt 7.1 SWZ oraz spełnia warunek udziału w postępowaniu określone w SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem potwierdzenia, że na dzień składania ofert każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w pkt 7.1 SWZ oraz spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w SWZ w zakresie, w jakim każdy z nich wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu.
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (zgodne w treści z Załącznikiem nr 4 do SWZ), celem potwierdzenia, że na dzień składania ofert podwykonawca niebędący podmiotem udostępniającym zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w pkt 7.1 SWZ;
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem nr 4 do SWZ), dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem potwierdzenia, na dzień składania ofert, braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w pkt 7.1 SWZ oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu.
II. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp;
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z oświadczeniem o przynależności składa dokumenty lub informacje potwierdzające przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) oświadczenie, że informacje w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 ustawy Pzp, zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.3.1 SWZ, są aktualne.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka ofert spełniać będzie następujące wymagania:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
2. Pełnomocnictwo albo inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego należy złożyć razem z ofertą w formie określonej w pkt 9.4 SWZ.
3. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt 10.3 SWZ, celem potwierdzenia, że na dzień
składania ofert każdy z Wykonawców zakresie wskazanym przez Zamawiającego w pkt 7.1 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 9 Wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: : Platforma znajdująca się pod adresem: https://tvp.eb2b.com.pl/ - Celem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, Wykonawca na Platformie korzysta z zakładki "Załączniki", a następnie z polecenia "Dodaj załącznik". Zamawiający zaleca aby poszczególne załączane pliki były opatrywane nazwą umożliwiającą ich identyfikację.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-07 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelkie pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę nowego obiektu produkcyjno-magazynowego - Andrychów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
zlecę budowę nowego obiektu produkcyjno-magazynowego. zainteresowanych proszę o kontakt. pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI