USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY WERBKOWICE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWerbkowice
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-12-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-30
  • Numer ogłoszenia655930-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 655930-N-2018 z dnia 2018-11-30 r.

Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy: USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY WERBKOWICE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Werbkowice reprezentowana przez Wójta Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 55150500000, ul. ul. Zamojska  1 , 22-550   Werbkowice, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 657 20 80, e-mail ug@werbkowice.pl, faks 84 657 20 91.
Adres strony internetowej (URL): ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
ugwerbkowice.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY WERBKOWICE
Numer referencyjny: RIP.271.9.2018.AN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Werbkowice z obszaru 29 sołectw z podziałem na dwie części oraz z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanych w miejscowości Sahryń i Hostynne. Część 1 Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej w m. Werbkowice tj. w Spółdzielni Cukrownik, i Wspólnoty Jana Pawła II. Przedmiotem tego zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów w systemie pojemnikowo-kontenerowym. Mieszkańcy tej zabudowy wspólnie korzystają z pojemników i kontenerów. Odpady zmieszane gromadzone są w kontenerach Kp-7 lub pojemnikach 1100l a odpady selektywne gromadzone są w specjalistycznych pojemnikach 1100 l oznaczonych kolorami: zielony, niebieski, żółty, brązowy. Na terenie osiedla „Cukrownik” i Jana Pawła II odpady zmieszane gromadzone są: w pojemnikach 1100 l w ilości – 30 szt. i kontenerach Kp-7 – 3 szt., odpady selektywne gromadzone są w pojemnikach 1100l szt. 8 i kontenerach KP-7 – 2 szt. z podziałem na trzy frakcje (szkło, papier, tworzywa sztuczne). Wymagana Częstotliwość odbierania odpadów komunalnych – minimum trzy razy w miesiącu i na każde zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem od Zamawiającego .Wykonawca zobowiązany jest do dezynfekcji pojemników 1100L i kontenerów Kp-7 na każde zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego.. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości pojemników do opróżnienia. Ilość gospodarstw domowych - ok. 330. Szacunkowa ilość odpadów wynosi ok. - odpadów zmieszanych – 190 Mg; - odpadów selektywnie zebranych wszystkich frakcji – 10 Mg; - odpadów remontowo- budowlanych – 15 Mg - odpadów zużytego sprzętu – 3 Mg. Ponadto Wykonawca na terenie objętym przedmiotem zamówienia zobowiązany jest do organizowania zbiórki i odebrania odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 35 i 20 01 36* w okresie trwania umowy w terminie do dnia 30 listopada 2019 r. r.(w ilości zgodnej ze złożoną deklaracją w formularzu oferty) Cenę za usługę należy wkalkulować w cenę oferty. Usługa nie będzie podlegała odrębnemu rozliczeniu. Terminy odbioru Wykonawca wskaże w harmonogramie odbioru odpadów. Harmonogram odbioru odpadów zostanie uzgodniony z Zamawiającym najpóźniej w dniu podpisania umowy.Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez mieszkańców. Podane powyżej ilości należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie i przekroczenie wskazanych ilości. Wykonawca jest również zobowiązany do przeprowadzenia w I półroczu 2019 r. edukacji ekologicznej polegającej na: przeprowadzeniu w I półroczu 2019 roku akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów w postaci wykonania: 330 szt. ulotek informacyjnych dotyczących zasad selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz dystrybucji ulotek przez Wykonawcę wśród mieszkańców gminy. Wymagania minimalne ulotek: Format minimum: A5; papier: kreda, pełen kolor. W stopce powinien znaleźć się herb gminy Werbkowice oraz napis: „Gmina Werbkowice”. Treść ulotki przed jej wykonaniem winna być zaakceptowana przez zamawiającego. Potwierdzeniem akcji będzie przedłożenie zamawiającemu kopi faktury za wykonanie ulotek. Część 2 Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej oraz wielorodzinnej ( zabudowa szeregowa, bliźniacza) w 29 sołectwach z terenu gminy Werbkowice tj. Adelina, Alojzów, Dobromierzyce, Gozdów, Hostynne wieś, Hostynne-Kolonia, Honiatycze, Honiatycze Kolonia, Honiatyczki, Konopne, Kotorów, Łysa Góra, Łotów, Malice, Podhorce, Peresołowice, Sahryń, Sahryń-Kolonia, Strzyżowiec, Terebiniec, Terebiń, Turkowice, Werbkowice( z wyłączeniem zadania opisanego jako cześć 1), Wilków, Wronowice, Zagajnik, Wilków-Kolonia, Terebiń-Kolonia, Terebiń Zady. na której obowiązuje system zbiórki odpadów komunalnych mieszany pojemnikowo-workowy oraz z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanych w miejscowości Sahryń i Hostynne. Zmieszane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności: 110 l, 120 l, 240 l i 1100 L oraz dopuszczalne jest wystawienie przez właściciela nieruchomości odpadów zmieszanych w worku koloru czarnego a Wykonawca zobowiązany jest je odebrać. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie tej zabudowy odbywa się w systemie workowym o poj., 120 l oraz w systemie pojemników 1100 l, których lokalizację przedstawia TOM III SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości pojemników do opróżnienia,zmiany lokalizacji pojemników przedstawionych w TOM III. Ilość pojemników na selektywną zbiórkę 1100 l – 67 szt. Odpady komunalne odbierane selektywnie to: papier, metale i tworzywa sztuczne, szkło, odpady biodegradowalne. Ilość gospodarstw domowych – ok. 2235. Na terenie wspólnoty w m. Turkowice odpady zmieszane gromadzone są: w pojemnikach 1100l na odpady zmieszane w ilości – 9 szt i kontenerach Kp-7 – 3 szt. odpady selektywne w pojemnikach 1100 l – 3 szt. Częstotliwość odbierania zmieszanych odpadów komunalnych – raz w miesiącu, według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym, najpóźniej w dniu podpisania umowy. Częstotliwość odbioru odpadów z kontenerów KP-7 na każde telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. Częstotliwość odbierania i wywozu odpadów komunalnych segregowanych gromadzonych w workach – raz w miesiącu według harmonogramu (wzór harmonogramu stanowi załącznik do projektu umowy – TOM II SIWZ) uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym, odpadów segregowanych gromadzonych w pojemnikach 1100l wspomagających system na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem od Zamawiającego . Worki do zbiórki odpadów selektywnych zapewni mieszkańcom Wykonawca w dniu wykonania usługi w danym miesiącu, z tym że worki na miesiąc styczeń 2019 r. wykonawca dostarczy wraz z harmonogramem do dnia 31 grudnia 2018 r. Ponadto co miesiąc wykonawca przekaże 20 kpl. worków w kolorach określonych niżej Zamawiającemu. Pierwsze przekazanie worków Zamawiającemu ma nastąpić w dniu podpisania umowy. Worki dostarczone przez wykonawcę mają odpowiadać pojemności i kolorystyce worków określonych w regulaminie o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, przyjętym Uchwałą Nr XXXII/277/2017 Rady Gminy Werbkowice z dnia 29 września 2017 r. (Dz. Urz. Lubelskiego z dnia 23 października 2017 r. poz. 4025). Do gromadzenia odpadów segregowanych obowiązuje system kolorowych worków: worek niebieski z napisem „PAPIER” worek żółty z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” worek zielony z napisem „SZKŁO” worek brązowy z napisem „BIO” (odpady biodegradowalne. Ilość gospodarstw domowych - ok. 2235. Szacunkowa ilość odpadów wynosi ok.: - odpadów zmieszanych – 660 Mg; - odpadów selektywnie zebranych wszystkich frakcji – 210 Mg; odpadów remontowo- budowlanych – 5 Mg; odpadów zużytego sprzętu – 17 Mg. Wykonawca jest również zobowiązany do przeprowadzenia w I- półroczy 2019 r. edukacji ekologicznej polegającej na: przeprowadzeniu w I półroczu 2019 roku akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów w postaci wykonania: 2235 szt. ulotek informacyjnych dotyczących zasad selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz dystrybucji ulotek przez Wykonawcę wśród mieszkańców gminy. Wymagania minimalne ulotek: Format minimum: A5; papier: kreda, pełen kolor. W stopce powinien znaleźć się herb gminy Werbkowice oraz napis: „Gmina Werbkowice”. Treść ulotki przed jej wykonaniem winna być zaakceptowana przez zamawiającego. Potwierdzeniem akcji będzie przedłożenie zamawiającemu kopi faktury za wykonanie ulotek. Ponadto Wykonawca w ramach tego zadania zobowiązany jest do: odbierania odpadów z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów w Hostynnem i Sahryniu - odbiór i zagospodarowanie odpadów z rodzaju: odpady wielkogabarytowe (zużyte meble, ramy okienne) odpady remontowo-budowlane, tworzywa sztuczne, zmieszane odpady opakowaniowe, szkło, poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Odbiór odpadów na zgłoszenie Zamawiającego. Szacunkowe ilości przewidywanych odpadów wynoszą: odpadów selektywnie zebranych tworzyw sztucznych, szkła, opakowań, papieru , biodegradowalnych ok. 10 Mg; odpadów wielkogabarytowych – 20 Mg; odpadów remontowo- budowlanych – 15 Mg. zorganizowania zbiórki i odebrania odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 35 i 20 01 36* w terenu objętego zamówieniem w okresie trwania umowy w terminie do dnia 30 listopada 2019 r. r.(w ilości zgodnej ze złożoną deklaracją w formularzu oferty) Cenę za usługę należy w kalkulować w cenę oferty. Usługa nie będzie podlegała odrębnemu rozliczeniu. Terminy odbioru Wykonawca wskaże w harmonogramie odbioru odpadów. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do świadczenia usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w zakresie: odbierania od właścicieli nieruchomości niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych i selektywnie zebranych z nieruchomości w każdej ilości pojemników oraz worków zawierających odpady selektywnie zebrane z rodzaju: szkło, tworzywa sztuczne, papier i tektura, opakowania wielomateriałowe, metale, odpady biodegradowalne ze szczególnym uwzględnianiem bioodpadów, popiołu z palenisk domowych w terminach określonych w harmonogramie . odbierania odpadów komunalnych selektywnie zebranych z pojemników 1100l odpowiednio oznakowanych kolorami przeznaczonych na tworzywa sztuczne i metale, szkło, papier oraz bioodpady z terenów zabudowy wielorodzinnej i jednorodzinnej jako wspomagające system zbiórki odpadów (zgodnie z wykazem załączonym do SIWZ) z częstotliwością – na zgłoszenie telefonicznie, z tym, że w przypadku bioodpadów w okresie od kwietnia do października nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, odbierania odpadów komunalnych remontowo-budowlanych wytworzonych w gospodarstwach domowych, pochodzących z drobnych remontów i napraw wykonywanych systemem gospodarczym, nie wymagających zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, zgromadzonych przez właścicieli nieruchomości w kontenerach na odpady budowlano-remontowe odpowiednio oznakowanych i podstawionych przez Wykonawcę, w uzgodnionych z Zamawiającym miejscach. Częstotliwość opróżniania tych kontenerów - na każde zgłoszenie telefoniczne. Miejsce ustawienia kontenera wskaże Zamawiający. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty. Ponadto zaleca się zapoznanie z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia. Podane powyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanych ilości lub przekroczenia ilości odpadów.Zebrane odpady, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest przekazać do właściwej instalacji regionalnej (RIPOK) w celu przetworzenia zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego, dopuszcza się w przypadku niewielkich ilości odebranych odpadów selektywnie zebranych niepodlegających przekazaniu do regionalnej instalacji przekazanie tych odpadów do podmiotów zbierających odpady.

II.5) Główny kod CPV: 50500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90513100-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-01-02 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca w tym zakresie powinien posiadać: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Werbkowice, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach( t.j. Dz. U z 2018r., poz. 1454 ). (wymóg dotyczy zarówno części 1 i części 2)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawcy: a) dla Wykonawców składających ofertę na część 1 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał min. 1 usługę przez okres minimum 12 miesięcy, polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów w ilości min. 200 ton w tym okresie, potwierdzoną przez instalacje do zagospodarowania odpadów, b) dla Wykonawców składających ofertę na część 2 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał min. 1 usługę przez okres minimum 12 miesięcy, polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów w ilości min. 500 ton w tym okresie, potwierdzoną przez instalacje do zagospodarowania odpadów Uwaga: Wykonawcy składający ofertę na cześć 1 i część 2 muszą spełnić warunki o których mowa w pkt. a) i b). Sprzętu dla Wykonawców składających ofertę na część 1 lub na część 2 lub na część 1 i 2 Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wyposażeniem i urządzeniami technicznymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Dz. U. z 2013r. poz. 122 z późn. zm. ] w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże że dysponuje: a) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych; b) dwoma pojazdami do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych; c) jednym pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej; d) posiadania bazy magazynowo-transportowej usytuowanej na terenie gminy Werbkowice lub w odległości nie większej niż 60 km, zlokalizowanej na terenie do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. Teren bazy magazynowo–transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym.Miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu. Miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych; Teren bazy magazynowo- transportowej musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające odprowadzenie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy- Prawo wodne.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu usług potwierdzających, że Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonywał usługę przez okres 12 miesięcy, polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów, potwierdzoną przez instalacje do zagospodarowania odpadów. (wzór zamieszczono w rozdziale 3 Tomu I – Formularz 3.5) b) wykazu sprzętu wyposażonego w urządzenia techniczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami oraz wskazanie posiadania bazy magazynowo- transportowej usytuowanej na terenie gminy Werbkowice lub w odległości nie większej niż 60 km, zlokalizowanej na terenie do którego Wykonawca posiada tytuł prawny. (wzór zamieszczono w rozdziale 3 Tomu I – Formularz 3.6) c) kserokopię wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Werbkowice, o którym mowa w art. 9 b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j Dz. U z 2017 r poz. 1289). poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 1) dla przystępujących na cześć 1 zadania ustala się wadium w wysokości 2000,00 zł; 2) dla przystępujących na cześć 2 zadania ustala się wadium w wysokości 6 000,00 zł; W przypadku składania oferty na część 1 i część 2 wadium należy wyliczyć jako suma wadium poszczególnych części. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku następujących formach w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Nr konta BS Werbkowice Nr 20 9642 0009 2001 0000 0619 0005 z :dopiskiem „Wadium - Przetarg nieograniczony na .„ Odbiór i zagospodarowanie odpadów część …..... (wpisać odpowiednio)”. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed opływem terminu składania ofert. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał gwarancji lub poręczenia należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych, o których mowa w pkt 2, z treści poręczeń i gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - kwoty określonej w poręczeniu/gwarancji, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonej w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (wadium musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6 zd. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
częśtotliwość odbioru zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego 20,00
edukacja ekologiczna 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana lub uzupełnienie Umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszczalne są następujące zmiany zawartej umowy: 1) w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy : a) w przypadku zmiany przepisów obowiązujących stawek podatku VAT: b) w przypadku zmiany ceny przyjęcia odpadów zmieszanych w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w stosunku do ceny obowiązującej w dniu zawarcia niniejszej umowy – wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmienione o kwotę wyliczoną jako iloczyn średniej miesięcznej ilości odpadów podanych przez Zamawiającego w SIWZ, różnicy ceny z RIPOK-u z dnia złożenia oferty i obowiązującej w dniu sporządzenia aneksu do umowy oraz liczby miesięcy pozostałych do realizacji umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej w m. Werbkowice tj. w Spółdzielni Cukrownik, i Wspólnoty Jana Pawła II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej w m. Werbkowice tj. w Spółdzielni Cukrownik, i Wspólnoty Jana Pawła II. Przedmiotem tego zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów w systemie pojemnikowo-kontenerowym. Mieszkańcy tej zabudowy wspólnie korzystają z pojemników i kontenerów. Odpady zmieszane gromadzone są w kontenerach Kp-7 lub pojemnikach 1100l a odpady selektywne gromadzone są w specjalistycznych pojemnikach 1100 l oznaczonych kolorami: zielony, niebieski, żółty, brązowy. Na terenie osiedla „Cukrownik” i Jana Pawła II odpady zmieszane gromadzone są: w pojemnikach 1100 l w ilości – 30 szt. i kontenerach Kp-7 – 3 szt., odpady selektywne gromadzone są w pojemnikach 1100l szt. 8 i kontenerach KP-7 – 2 szt. z podziałem na trzy frakcje (szkło, papier, tworzywa sztuczne). Wymagana Częstotliwość odbierania odpadów komunalnych – minimum trzy razy w miesiącu i na każde zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem od Zamawiającego .Wykonawca zobowiązany jest do dezynfekcji pojemników 1100L i kontenerów Kp-7 na każde zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego.. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości pojemników do opróżnienia. Ilość gospodarstw domowych - ok. 330. Szacunkowa ilość odpadów wynosi ok. - odpadów zmieszanych – 190 Mg; - odpadów selektywnie zebranych wszystkich frakcji – 10 Mg; - odpadów remontowo- budowlanych – 15 Mg - odpadów zużytego sprzętu – 3 Mg.Ponadto Wykonawca na terenie objętym przedmiotem zamówienia zobowiązany jest do organizowania zbiórki i odebrania odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 35 i 20 01 36* w okresie trwania umowy w terminie do dnia 30 listopada 2019 r. r.(w ilości zgodnej ze złożoną deklaracją w formularzu oferty) Cenę za usługę należy wkalkulować w cenę oferty. Usługa nie będzie podlegała odrębnemu rozliczeniu. Terminy odbioru Wykonawca wskaże w harmonogramie odbioru odpadów. Harmonogram odbioru odpadów zostanie uzgodniony z Zamawiającym najpóźniej w dniu podpisania umowy.Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez mieszkańców. Podane powyżej ilości należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie i przekroczenie wskazanych ilości. Wykonawca jest również zobowiązany do przeprowadzenia w I półroczu 2019 r. edukacji ekologicznej polegającej na: przeprowadzeniu w I półroczu 2019 roku akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów w postaci wykonania: 330 szt. ulotek informacyjnych dotyczących zasad selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz dystrybucji ulotek przez Wykonawcę wśród mieszkańców gminy. Wymagania minimalne ulotek: Format minimum: A5; papier: kreda, pełen kolor. W stopce powinien znaleźć się herb gminy Werbkowice oraz napis: „Gmina Werbkowice”. Treść ulotki przed jej wykonaniem winna być zaakceptowana przez zamawiającego. Potwierdzeniem akcji będzie przedłożenie zamawiającemu kopi faktury za wykonanie ulotek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 2019
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
częstotliwość odbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego 20,00
edukacja ekologiczna 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej oraz wielorodzinnej ( zabudowa szeregowa, bliźniacza) w 29 sołectwach z terenu gminy Werbkowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej oraz wielorodzinnej ( zabudowa szeregowa, bliźniacza) w 29 sołectwach z terenu gminy Werbkowice tj. Adelina, Alojzów, Dobromierzyce, Gozdów, Hostynne wieś, Hostynne-Kolonia, Honiatycze, Honiatycze Kolonia, Honiatyczki, Konopne, Kotorów, Łysa Góra, Łotów, Malice, Podhorce, Peresołowice, Sahryń, Sahryń-Kolonia, Strzyżowiec, Terebiniec, Terebiń, Turkowice, Werbkowice( z wyłączeniem zadania opisanego jako cześć 1), Wilków, Wronowice, Zagajnik, Wilków-Kolonia, Terebiń-Kolonia, Terebiń Zady. na której obowiązuje system zbiórki odpadów komunalnych mieszany pojemnikowo-workowy oraz z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanych w miejscowości Sahryń i Hostynne. Zmieszane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności: 110 l, 120 l, 240 l i 1100 L oraz dopuszczalne jest wystawienie przez właściciela nieruchomości odpadów zmieszanych w worku koloru czarnego a Wykonawca zobowiązany jest je odebrać. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie tej zabudowy odbywa się w systemie workowym o poj., 120 l oraz w systemie pojemników 1100 l, których lokalizację przedstawia TOM III SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości pojemników do opróżnienia,zmiany lokalizacji pojemników przedstawionych w TOM III. Ilość pojemników na selektywną zbiórkę 1100 l – 67 szt. Odpady komunalne odbierane selektywnie to: papier, metale i tworzywa sztuczne, szkło, odpady biodegradowalne. Ilość gospodarstw domowych – ok. 2235. Na terenie wspólnoty w m. Turkowice odpady zmieszane gromadzone są: w pojemnikach 1100l na odpady zmieszane w ilości – 9 szt i kontenerach Kp-7 – 3 szt. odpady selektywne w pojemnikach 1100 l – 3 szt.Częstotliwość odbierania zmieszanych odpadów komunalnych – raz w miesiącu, według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym, najpóźniej w dniu podpisania umowy. Częstotliwość odbioru odpadów z kontenerów KP-7 na każde telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. Częstotliwość odbierania i wywozu odpadów komunalnych segregowanych gromadzonych w workach – raz w miesiącu według harmonogramu (wzór harmonogramu stanowi załącznik do projektu umowy – TOM II SIWZ) uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym, odpadów segregowanych gromadzonych w pojemnikach 1100l wspomagających system na zgłoszenie telefoniczne, faksem lub e-mailem od Zamawiającego . Worki do zbiórki odpadów selektywnych zapewni mieszkańcom Wykonawca w dniu wykonania usługi w danym miesiącu, z tym że worki na miesiąc styczeń 2019 r. wykonawca dostarczy wraz z harmonogramem do dnia 31 grudnia 2018 r. Ponadto co miesiąc wykonawca przekaże 20 kpl. worków w kolorach określonych niżej Zamawiającemu. Pierwsze przekazanie worków Zamawiającemu ma nastąpić w dniu podpisania umowy. Worki dostarczone przez wykonawcę mają odpowiadać pojemności i kolorystyce worków określonych w regulaminie o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, przyjętym Uchwałą Nr XXXII/277/2017 Rady Gminy Werbkowice z dnia 29 września 2017 r. (Dz. Urz. Lubelskiego z dnia 23 października 2017 r. poz. 4025). Do gromadzenia odpadów segregowanych obowiązuje system kolorowych worków: worek niebieski z napisem „PAPIER” worek żółty z napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” worek zielony z napisem „SZKŁO” worek brązowy z napisem „BIO” (odpady biodegradowalne. Ilość gospodarstw domowych - ok. 2235. Szacunkowa ilość odpadów wynosi ok.: - odpadów zmieszanych – 660 Mg; - odpadów selektywnie zebranych wszystkich frakcji – 210 Mg; odpadów remontowo- budowlanych – 5 Mg; odpadów zużytego sprzętu – 17 Mg.Wykonawca jest również zobowiązany do przeprowadzenia w I- półroczy 2019 r. edukacji ekologicznej polegającej na: przeprowadzeniu w I półroczu 2019 roku akcji promującej selektywną zbiórkę odpadów w postaci wykonania: 2235 szt. ulotek informacyjnych dotyczących zasad selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz dystrybucji ulotek przez Wykonawcę wśród mieszkańców gminy. Wymagania minimalne ulotek: Format minimum: A5; papier: kreda, pełen kolor. W stopce powinien znaleźć się herb gminy Werbkowice oraz napis: „Gmina Werbkowice”. Treść ulotki przed jej wykonaniem winna być zaakceptowana przez zamawiającego. Potwierdzeniem akcji będzie przedłożenie zamawiającemu kopi faktury za wykonanie ulotek. Ponadto Wykonawca w ramach tego zadania zobowiązany jest do: odbierania odpadów z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów w Hostynnem i Sahryniu - odbiór i zagospodarowanie odpadów z rodzaju: odpady wielkogabarytowe (zużyte meble, ramy okienne) odpady remontowo-budowlane, tworzywa sztuczne, zmieszane odpady opakowaniowe, szkło, poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Odbiór odpadów na zgłoszenie Zamawiającego. Szacunkowe ilości przewidywanych odpadów wynoszą: odpadów selektywnie zebranych tworzyw sztucznych, szkła, opakowań, papieru , biodegradowalnych ok. 10 Mg; odpadów wielkogabarytowych – 20 Mg; odpadów remontowo- budowlanych – 15 Mg. zorganizowania zbiórki i odebrania odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodach 20 01 35 i 20 01 36* w terenu objętego zamówieniem w okresie trwania umowy w terminie do dnia 30 listopada 2019 r. r.(w ilości zgodnej ze złożoną deklaracją w formularzu oferty) Cenę za usługę należy w kalkulować w cenę oferty. Usługa nie będzie podlegała odrębnemu rozliczeniu. Terminy odbioru Wykonawca wskaże w harmonogramie odbioru odpadów. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do świadczenia usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w zakresie: odbierania od właścicieli nieruchomości niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych i selektywnie zebranych z nieruchomości w każdej ilości pojemników oraz worków zawierających odpady selektywnie zebrane z rodzaju: szkło, tworzywa sztuczne, papier i tektura, opakowania wielomateriałowe, metale, odpady biodegradowalne ze szczególnym uwzględnianiem bioodpadów, popiołu z palenisk domowych w terminach określonych w harmonogramie . odbierania odpadów komunalnych selektywnie zebranych z pojemników 1100l odpowiednio oznakowanych kolorami przeznaczonych na tworzywa sztuczne i metale, szkło, papier oraz bioodpady z terenów zabudowy wielorodzinnej i jednorodzinnej jako wspomagające system zbiórki odpadów (zgodnie z wykazem załączonym do SIWZ) z częstotliwością – na zgłoszenie telefonicznie, z tym, że w przypadku bioodpadów w okresie od kwietnia do października nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, odbierania odpadów komunalnych remontowo-budowlanych wytworzonych w gospodarstwach domowych, pochodzących z drobnych remontów i napraw wykonywanych systemem gospodarczym, nie wymagających zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, zgromadzonych przez właścicieli nieruchomości w kontenerach na odpady budowlano-remontowe odpowiednio oznakowanych i podstawionych przez Wykonawcę, w uzgodnionych z Zamawiającym miejscach. Częstotliwość opróżniania tych kontenerów - na każde zgłoszenie telefoniczne. Miejsce ustawienia kontenera wskaże Zamawiający. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty. Ponadto zaleca się zapoznanie z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia. Podane powyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nieosiągnięcie wskazanych ilości lub przekroczenia ilości odpadów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2, 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-02
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
częstotlowość odbioru zużytego sprżetu elektrycznego i elektronicznego 20,00
edukacja ekologiczna 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do wykończeń wnętrz - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję brygady do prac przy wykańczaniu wnętrz. Realizacja na terenie Lublina. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie tel. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Werbkowice: „PROWADZENIE USŁUGI WETERYNARYJNEJ”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonywanie usług konserwacyjnych branży ogólnobudowlanej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: budowa sieci teletransmisyjnej systemu monitoringu wizyjnego w Stargardzie.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI