Usługi konserwacji, serwisowania i bieżących napraw kotłowni gazowych i węzłów cieplnych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi konserwacji, serwisowania i bieżących napraw kotłowni gazowych i węzłów cieplnych, będących w zasobie OR AMW we Wrocławiu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2022-07-22
  • ZamawiającyAgencja Mienia Wojskowego
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00246485
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi konserwacji, serwisowania i bieżących napraw kotłowni gazowych i węzłów cieplnych, będących w zasobie OR AMW we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 71/ 710 72 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.wr@amw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie powierzonym mieniem Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi konserwacji, serwisowania i bieżących napraw kotłowni gazowych i węzłów cieplnych, będących w zasobie OR AMW we Wrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bb6f03e-f923-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246485

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059886/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.108 Konserwacja, serwisowanie i bieżąca naprawa kotłowni gazowych i węzłów cieplnych, będących w zasobie OR Wrocław

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W zakresie: oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, przedmiotowych środków dowodowych (o ile Zamawiający żąda ich złożenia), innych dokumentów (w tym pełnomocnictw) - składanych do upływu terminu składania ofert (z wyłączeniem wniosków o wyjaśnienie treści SWZ) - Elektroniczna platforma zakupowa (dalej jako: Platforma), dostępna pod adresem: https://amw.eb2b.com.pl, za pośrednictwem Zakładki "Złóż ofertę", dedykowanej dla danego postępowania.
2. W pozostałym zakresie, w szczególności przekazywania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, oświadczeń / dokumentów składanych na wezwanie Zamawiającego, w tym podmiotowych środków dowodowych (o ile Zamawiający żąda ich złożenia), zawiadomień, wyjaśnień, zgód czy informacji:
- Platforma, dostępna pod adresem: https://amw.eb2b.com.pl, za pośrednictwem Zakładki "Pytania/Informacje”, dedykowanej dla danego postępowania, lub
- poczta elektroniczna (dzp.wr@amw.com.pl), z dopiskiem umożliwiającym identyfikację postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa „Regulamin Platformy Zakupowej eB2B”, dostępny pod adresem internetowym: https://amw.eb2b.com.pl/cms/page/id/termsand-conditions
3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta na Platformie), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
4. Korzystanie z Platformy:
1) w zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” Wykonawca wybiera niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału w postępowaniu” przechodzi odpowiednio do:
- Formularza rejestracyjnego (w przypadku, kiedy Wykonawca nie posiada konta na Platformie) lub
- Panelu logowania użytkownika do Systemu (w przypadku posiadania konta na Platformie);
2) po wypełnieniu formularza rejestracyjnego, Wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która może potrwać do 24h (8h roboczych);
3) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę;
4) w zakładce „Załączniki organizatora” przedmiotowego postępowania dostępna jest dokumentacja postępowania (ogłoszenie, dokumenty zamówienia, w tym SWZ oraz pozostałe dokumenty). Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wybraniu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania kilku lub wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wybrane załączniki” lub „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”;
5) zakładka „Złóż ofertę” służy Wykonawcy do złożenia oferty oraz oświadczeń i / lub dokumentów składanych wraz z nią, w trakcie etapu składania ofert.
6) zakładka „Pytania/Informacje” służy Wykonawcy do przekazania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ w trakcie etapu składania ofert oraz oświadczeń i dokumentów składanych po zakończeniu tego etapu (np. na wezwanie Zamawiającego).
7) za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformę.
Dla zalogowanych użytkowników, Instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest w zakładce: „Pomoc” – „Instrukcje”.
Ciąg dalszy w sekcji IX - Pozostałe informacje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązki informacyjne, o których mowa w art. 13 ust. 1-3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm. ) - dalej jako rozporządzenie 2016/679, przez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumentach zamówienia, tj. w Rozdziale 23 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): O ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia 2016/679, Zamawiający informuje w dokumentach zamówienia, tj. w Rozdziale 23 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-OX.2616.253.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa konserwacji, serwisowania i bieżącej naprawy węzła cieplnego w budynku przy ul. Św. Elżbiety 1 – 2 we Wrocławiu

4.2.6.) Główny kod CPV: 50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacji podlegać będą oferty niepodlegające odrzuceniu.
Waga danego kryterium oznacza maksymalną liczbę punktów jaka może zostać przyznana w tym kryterium.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów - stanowiącą sumę punktów uzyskanych przez danego Wykonawcę w każdym z kryteriów (Cena + Czas reakcji).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (definicja Czasu reakcji - zgodnie z Rozdziałem 19 ust. 2 pkt 2 SWZ)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa konserwacji, serwisowania i bieżącej naprawy węzła cieplnego w budynku przy ul. Obornickiej 122 we Wrocławiu

4.2.6.) Główny kod CPV: 50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacji podlegać będą oferty niepodlegające odrzuceniu.
Waga danego kryterium oznacza maksymalną liczbę punktów jaka może zostać przyznana w tym kryterium.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów - stanowiącą sumę punktów uzyskanych przez danego Wykonawcę w każdym z kryteriów (Cena + Czas reakcji).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (definicja Czasu reakcji - zgodnie z Rozdziałem 19 ust. 2 pkt 2 SWZ)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa konserwacji, serwisowania i bieżącej naprawy węzła cieplnego w budynku przy ul. Obornickiej 124 we Wrocławiu (internat garnizonowy)

4.2.6.) Główny kod CPV: 50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacji podlegać będą oferty niepodlegające odrzuceniu.
Waga danego kryterium oznacza maksymalną liczbę punktów jaka może zostać przyznana w tym kryterium.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów - stanowiącą sumę punktów uzyskanych przez danego Wykonawcę w każdym z kryteriów (Cena + Czas reakcji).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (definicja Czasu reakcji - zgodnie z Rozdziałem 19 ust. 2 pkt 2 SWZ)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa konserwacji, serwisowania i bieżącej naprawy kotłowni gazowej w budynku użytkowym przy ul. Zwycięskiej 39 we Wrocławiu

4.2.6.) Główny kod CPV: 50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacji podlegać będą oferty niepodlegające odrzuceniu.
Waga danego kryterium oznacza maksymalną liczbę punktów jaka może zostać przyznana w tym kryterium.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów - stanowiącą sumę punktów uzyskanych przez danego Wykonawcę w każdym z kryteriów (Cena + Czas reakcji).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (definicja Czasu reakcji - zgodnie z Rozdziałem 19 ust. 2 pkt 2 SWZ)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa konserwacji, serwisowania i bieżącej naprawy kotłowni gazowej wraz z kolektorami słonecznymi w budynku przy ul. Jasnej 2–8 w Wysokiej

4.2.6.) Główny kod CPV: 50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacji podlegać będą oferty niepodlegające odrzuceniu.
Waga danego kryterium oznacza maksymalną liczbę punktów jaka może zostać przyznana w tym kryterium.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów - stanowiącą sumę punktów uzyskanych przez danego Wykonawcę w każdym z kryteriów (Cena + Czas reakcji).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (definicja Czasu reakcji - zgodnie z Rozdziałem 19 ust. 2 pkt 2 SWZ)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa konserwacji, serwisowania i bieżącej naprawy kotłowni gazowej wraz z kolektorami słonecznymi w budynku przy ul. Jasnej 10–14 w Wysokiej

4.2.6.) Główny kod CPV: 50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacji podlegać będą oferty niepodlegające odrzuceniu.
Waga danego kryterium oznacza maksymalną liczbę punktów jaka może zostać przyznana w tym kryterium.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów - stanowiącą sumę punktów uzyskanych przez danego Wykonawcę w każdym z kryteriów (Cena + Czas reakcji).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (definicja Czasu reakcji - zgodnie z Rozdziałem 19 ust. 2 pkt 2 SWZ)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa konserwacji, serwisowania i bieżącej naprawy kotłowni gazowej wraz z kolektorami słonecznymi w budynku przy ul. Jasnej 16–22 w Wysokiej

4.2.6.) Główny kod CPV: 50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacji podlegać będą oferty niepodlegające odrzuceniu.
Waga danego kryterium oznacza maksymalną liczbę punktów jaka może zostać przyznana w tym kryterium.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów - stanowiącą sumę punktów uzyskanych przez danego Wykonawcę w każdym z kryteriów (Cena + Czas reakcji).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (definicja Czasu reakcji - zgodnie z Rozdziałem 19 ust. 2 pkt 2 SWZ)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa konserwacji, serwisowania i bieżącej naprawy kolektorów słonecznych w budynku przy ul. Piastowskiej 20 w Brzegu

4.2.6.) Główny kod CPV: 50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacji podlegać będą oferty niepodlegające odrzuceniu.
Waga danego kryterium oznacza maksymalną liczbę punktów jaka może zostać przyznana w tym kryterium.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów - stanowiącą sumę punktów uzyskanych przez danego Wykonawcę w każdym z kryteriów (Cena + Czas reakcji).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (definicja Czasu reakcji - zgodnie z Rozdziałem 19 ust. 2 pkt 2 SWZ)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa konserwacji, serwisowania i bieżącej naprawy kotłowni gazowej wraz z indywidualnymi stacjami mieszkaniowymi zlokalizowanymi w budynku przy ul. Łasickiej 56-58 w Bolesławcu

4.2.6.) Główny kod CPV: 50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacji podlegać będą oferty niepodlegające odrzuceniu.
Waga danego kryterium oznacza maksymalną liczbę punktów jaka może zostać przyznana w tym kryterium.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów - stanowiącą sumę punktów uzyskanych przez danego Wykonawcę w każdym z kryteriów (Cena + Czas reakcji).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (definicja Czasu reakcji - zgodnie z Rozdziałem 19 ust. 2 pkt 2 SWZ)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa konserwacji, serwisowania i bieżącej naprawy kotłowni gazowej wraz z mieszkaniowymi stacjami cieplnymi ,,Logoterma” zlokalizowanymi w budynku przy pl. Wojska Polskiego 47A,B,C w Bolesławcu

4.2.6.) Główny kod CPV: 50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacji podlegać będą oferty niepodlegające odrzuceniu.
Waga danego kryterium oznacza maksymalną liczbę punktów jaka może zostać przyznana w tym kryterium.
Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów - stanowiącą sumę punktów uzyskanych przez danego Wykonawcę w każdym z kryteriów (Cena + Czas reakcji).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (definicja Czasu reakcji - zgodnie z Rozdziałem 19 ust. 2 pkt 2 SWZ)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa.
W odniesieniu do powyższego, Zamawiający określa warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiający realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż będzie dysponował:
1) co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia energetyczne Grupa 1 (elektryczna) SEP urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną, w zakresie eksploatacji lub dozoru: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV, aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji.
2) co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia energetyczne Grupa 2 (ciepłownicza) urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, w zakresie eksploatacji i dozoru: kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi, aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji.
3) co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia energetyczne Grupa 3 (gazowa) urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe, w zakresie eksploatacji i dozoru: urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5kPa, urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu powyżej 5kPa, aparatura kontrolno-pomiarowa, urządzenia sterowania do sieci, urządzeń i instalacji.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji wskazanych powyżej, pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje – warunków wskazanych dla poszczególnych łączonych funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale 15 ust. 1 pkt 1 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty (oprócz oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp), należy dołączyć:
1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Wskazania takiego Wykonawca może dokonać, poprzez uzupełnienie w Formularzu oferty
(Załącznik nr 1 do SWZ), między innymi danych takich jak: nr KRS (o ile dotyczy), nr NIP, nr REGON oraz podanie adresu internetowego bazy danych, pod którym dostępne są dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy.
2. Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji lub pełnomocnictwo – jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składane przez każdego z tych Wykonawców, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie tych warunków.
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynikać winno które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
3) Pełnomocnictwo (lub inny dokument), potwierdzające ustanowienie pełnomocnika o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W przypadku Wykonawcy, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotu udostępniającego zasoby:
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składane przez podmiot udostępniający zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w
jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. (art. 118 ust. 3 ustawy Pzp).
5. Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) Przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia rozumie się Wykonawców składających ofertę wspólną, występujących m. in. jako konsorcjum czy spółka cywilna.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty:
- Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
- Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp
- Pełnomocnictwo (lub inny dokument), potwierdzające ustanowienie pełnomocnika o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp
4) Warunki udziału w postępowaniu (dot. zdolności technicznej lub zawodowej) winny zostać spełnione przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub Wykonawców tych łącznie (z zastrzeżeniem postanowień art. 118 ustawy Pzp).
5) W odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie:
a) braku podstaw wykluczenia – składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) spełniania warunków udziału w postępowaniu – składają Ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy wykazują spełnianie warunków udziału w postępowaniu – w zakresie w jakim każdy z nich wykazuje ich spełnianie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia, określone zostały w § 14 Projektowanych postanowień umowy (stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma (dostępna pod adresem: https://amw.eb2b.com.pl), przy użyciu zakładki „Złóż ofertę” dedykowanej dla tego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-22 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Okres w którym wykonywane będzie zamówienie:
1. Rozpoczęcie:
1a) Część 1-4 zamówienia: od dnia zawarcia umowy
1b) Część 5-8 i 10 zamówienia:
- od dnia zawarcia umowy (jeżeli do zawarcia umowy dojdzie po dniu 29 sierpnia 2022 r.)
- od dnia 30 sierpnia 2022 r. (jeżeli do zawarcia umowy dojdzie przed dniem 29 sierpnia 2022 r. lub w tym dniu)
1c) Część 9 zamówienia: od dnia 03 grudnia 2022 r.
2. Zakończenie: do 24 miesięcy od dnia rozpoczęcia

Zamawiający z udziału w postępowaniu wykluczy Wykonawcę, wobec którego zachodzi, którakolwiek z przesłanek określonych w:
a) art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7-10 ustawy Pzp
b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

c.d. Sekcji 3.6.
5. Inf. na temat specyfikacji połączenia, szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych oraz formatu przesyłanych danych:
1) szyfrowanie za pomocą protokołu TLS;
2) formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;
3) pliki oferty oraz oświadczeń i / lub dokumentów składanych wraz z nią, załączone i zapisane przez Wykonawcę przy użyciu zakładki „Złóż ofertę”, są automatycznie szyfrowane, a możliwość ich otwarcia dostępna jest dopiero po ich odszyfrowaniu przez Zamawiającego, po upływie terminu otwarcia ofert;
4) wszelkie operacje opierają się o czas serwera, a dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy;
5) oznaczenie czasu odbioru danych stanowi przypięta do dokumentu elektronicznego data (rrrr-mm-dd) oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdujące się w kolumnie „Data przesłania”.
6) formaty przesyłanych danych – zgodnie z Rozporządzeniem, Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych:
- do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne – w szczególności: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .ppt .pptx .rtf .odt, .txt
- do danych zawierających informację graficzną – w szczególności: .jpg (.jpeg)
- do danych poddanych kompresji – w szczególności: .zip,
- do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych – w szczególności: XAdES, PAdES.
Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf
6. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające korzystanie z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s;
2) komputer klasy PC lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min 8GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows, Mac Os, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugeruje się nie starsze niż 3 lata od daty wszczęcia postępowania);
3) zainstalowana dowolna wersja przeglądarki internetowej (sugeruje się najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera);
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez Wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf)
6) Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 250 MB, a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym – do 10 MB.
7. Zalecenia Zamawiającego dotyczące podpisów elektronicznych - zgodnie z Rozdziałem 8 ust. 8 SWZ.

Ofertę oraz oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się pod rygorem nieważności:
- w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub
- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Sposób sporządzania i przekazywania informacji / dokumentów - zgodnie z postanowieniami Rozdziału 12 SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję brygady do prac wykończeniowych takich jak malowanie, szpachlowanie. Obecnie realizujemy inwestycje dla Orlen Płock. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI