Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGI KONSERWACJI I SERWISU ORAZ DOKONYWANIE NAPRAW I USUWANIE AWARII URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH I WENTYLACYJNYCH W KOMPLEKSACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KOMENDĘ PORTU WOJENNEGO GDYNIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Portu Wojennego Gdynia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190232852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rondo Bitwy pod Oliwą 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-103
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpw.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpwgdynia.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI KONSERWACJI I SERWISU ORAZ DOKONYWANIE NAPRAW I USUWANIE AWARII URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH I WENTYLACYJNYCH W KOMPLEKSACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KOMENDĘ PORTU WOJENNEGO GDYNIA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00ee2f24-88cf-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kpwgdynia
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kpwgdynia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta,
wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą
zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym (szczegóły na stronie internetowej: www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty). Szczegóły
dot. wymagań technicznych i organizacyjnych w zakresie korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zawarta jest w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 17/KPW/INFR/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGI KONSERWACJI I SERWISU ORAZ DOKONYWANIE NAPRAW I USUWANIE AWARII URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH I WENTYLACYJNYCH W KOMPLEKSACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KOMENDĘ PORTU WOJENNEGO GDYNIA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Prawem opcji jest objęta możliwość zwiększenia wartości maksymalnej umowy o nie więcej niż 165 000,00 zł brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji, w przypadku, gdy wartość przeznaczona na naprawy wynikłe podczas realizacji umowy okaże się niewystarczająca. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zawartej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest pisemne oświadczenie woli Zamawiającego (upoważnionego do realizacji niniejszej umowy przedstawiciela Zamawiającego (Szef Infrastruktury) na wykonanie zamówienia wykraczającego poza zamówienie podstawowe. Zamawiający na piśmie określi zakres wartościowy przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wskazano w treści SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
opisane w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku zmian organizacyjnych u Zamawiającego powodujących zmianę umowy polegającą na ograniczeniu zakresu świadczonej usługi (np. prowadzone zadania inwestycyjne (remonty, modernizacje), a tym samym pomniejszenia kwoty należnego wynagrodzenia,
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w ramach wartości umowy, do wyznaczenia innych zamiennych urządzeń/systemów podlegających serwisowi/konserwacji, przedmiotowo zbieżnych z opisanymi w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy. Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń wobec Zamawiającego.
4. W przypadku uzasadnionej konieczności wyłączenia/włączenia systemu klimatyzacyjnego/wentylacyjnego z usługi konserwacji (przeglądu) Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia/powiększenia wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy o jednostkową ceną konserwacji przedmiotowego systemu.
5. W przypadku zmniejszenia lub nie wykorzystania całej kwoty wskazanej w
§ 5 pkt.1,2 i 5, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń wobec zamawiającego
6. Zasady waloryzacji w oparciu o art. 436 pkt. 4 lit. b) ustawy Pzp:
1) Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia
w przypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów dotyczących:
a) Stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) Zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w ustawie z dn. 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kpwgdynia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-21 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Doprecyzowanie:
1. Termin obowiązywania umowy: od daty podpisania umowy do 31.12.2023r. lub do momentu wyczerpania wartości umowy
2. Stosowane kryteria oceny ofert:
Kryterium cena (brutto) za wykonywanie usług konserwacyjno-serwisowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ oraz wykazem i częstotliwością przeglądów urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych stanowiącym załącznik nr 5 do umowy – 60% (maksymalna ilość uzyskanych punktów = 60 pkt.)
Kryterium cena (brutto) za jedną roboczogodzinę naprawy - 40% (maksymalna ilość uzyskanych punktów = 40 pkt.)