Usługa wykonywania przeglądów i konserwacji, niezbędnych napraw instalacji centralnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa wykonywania przeglądów i konserwacji, niezbędnych napraw instalacji centralnego ogrzewania z węzłami cieplnymi włącznie, instalacji wodociągowej oraz instalacji kanalizacyjnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-08-16
  • ZamawiającyNARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO PZH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00445204
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wykonywania przeglądów i konserwacji, niezbędnych napraw instalacji centralnego ogrzewania z węzłami cieplnymi włącznie, instalacji wodociągowej oraz instalacji kanalizacyjnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO PZH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chocimska 24

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzh.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzh.gov.pl/public/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wykonywania przeglądów i konserwacji, niezbędnych napraw instalacji centralnego ogrzewania z węzłami cieplnymi włącznie, instalacji wodociągowej oraz instalacji kanalizacyjnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cd1ab4e-2c88-4032-8563-1c9a82cd8471

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wskazane w pkt 12 Rozdziału I SWZ
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i
Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,
jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności. Wykonawca składa
ofertę (w formacie danych: .doc, .docx,.pdf) wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): pkt 23 Rozdziału I SWZ– Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Instytut Badawczy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): pkt 23 Rozdziału I SWZ– Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Instytut Badawczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D.DZP.262.752.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 521352,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa utrzymania w sprawności technicznej poprzez systematyczne wykonywanie przeglądów i konserwacji, niezbędnych napraw, w szczególności usuwanie awarii instalacji centralnego ogrzewania z węzłami cieplnymi włącznie, instalacji wodociągowej (woda zimna i ciepła, cyrkulacja), oraz instalacji kanalizacyjnej w budynkach będących w posiadaniu Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - PZH -Państwowy Instytut Badawczy.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji.

I. Zamówienie podstawowe:
Usługa systematycznego wykonywania przeglądów i konserwacji, instalacji centralnego ogrzewania z węzłami cieplnymi włącznie, instalacji wodociągowej (woda zimna i ciepła, cyrkulacja), oraz instalacji kanalizacyjnej w budynkach Zamawiającego obejmująca:
1) stałą gotowość do podjęcia wszelkich interwencji związanych z nieprawidłową pracą instalacji
i awariami np. usuniecie rozszczelnień w instalacji hydraulicznej lub w urządzeniach sanitarnych, wymiana uszczelek, głowic itp.,
2) wymianę odcinków rurociągów do 2 m (dotyczy usuwania awarii występujących punktowo),
3) wymianę zaworów czerpalnych i baterii (do 5 szt. w miesiącu), osprzętu punktów poboru wody:
wężyki, zaworki, czujniki, termometry i inne.,
4) wymianę misek ustępowych, umywalek oraz pisuarów, brodzików, wanien itp. (bez materiałów zasadniczych – dostaw armatury),
5) wymianę syfonów, kratek ściekowych, dokręcanie złącz, wykazanie należytej dbałości
o prawidłowy stan techniczny innych elementów instalacji hydraulicznej,
6) czyszczenie lub wymianę filtrów wody w układach CO, CT oraz wody użytkowej,
7) uruchomienia i wyłączenia węzłów cieplnych na początku/końcu sezonu grzewczego wraz
z regulacją systemu ogrzewania - w kwietniu i październiku w trakcie obowiązywania umowy, naprawa izolacji termicznej rurociągów, odpowietrzanie instalacji CO, likwidacja przecieków, wymiana uszczelek, wymiana głowic termostatycznych i zaworów, regulatorów, obsługa pomp oraz innych elementów instalacji CO i CT,
8) udrażnianie instalacji kanalizacyjnej (w tym do wód opadowych) za wyjątkiem specjalistycznej usługi „WUKO”.
Zamówienie podstawowe rozliczane będzie ryczałtowo miesięcznie w stałej kwocie wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
Materiały i części zamienne, niezbędne do wykonywania wyżej wymienionych usług w ramach zamówienia podstawowego dostarcza Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.

2) Zamówienie w ramach prawa opcji:
Naprawy dotyczące urządzeń i instalacji stanowiących przedmiot Usług w zakresie wykraczającym poza zakres zamówienia podstawowego określony w pkt I OPZ.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz warunków wykonania zawarte są w Rozdziale III (Opis Przedmiotu Zamówienia) i w Rozdziale IV (Projektowane Postanowienia Umowy) w sprawie zamówienia publicznego niniejszej SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania (https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia prawa opcji polegającego na świadczeniu usług określonych w punkcie II Opisu Przedmiotu Zamówienia, na warunkach opisanych w PPU.
Zasady korzystania z prawa opcji:
a) Maksymalna wartość opcji nie może przekroczyć 50 % wartości brutto całej kwoty wynagrodzenia o którym mowa w Umowie.
b) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w całym okresie obowiązywania niniejszej Umowy, tj. przez okres 24 miesięcy od daty jej zawarcia a w przypadku wydłużenia okresu obowiązywania również w okresie przedłużonym.
c) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej, lub elektronicznej pod rygorem nieważności.
d) Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z całości, bądź wyłącznie części zamówienia opcjonalnego. W przypadku skorzystania z zamówienia opcjonalnego będzie ono rozliczane w oparciu przedstawiony kosztorys ofertowy Wykonawcy.
e) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
f) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

W przypadku niewykorzystania kwoty maksymalnego wynagrodzenia określonej w § 7 ust.1 umowy w okresie 24 miesięcy od dnia jej podpisania, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy maksymalnie o 6 (sześć miesięcy) w stosunku do pierwotnie ustalonego okresu obowiązywania umowy, zarówno w zakresie Przeglądów, jak i Napraw. Przedłużenie okresu obowiązywania umowy wymaga zawarcia pisemnego aneksu do umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 1 rbh świadczenia usług przy zamówieniu objętym prawem opcji

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału
w postępowaniu w zakresie:
A) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia tego warunku, aby Wykonawca złożył dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej w branży instalacyjno – sanitarnej nieprzerwanie od minimum trzech lat.
UWAGA
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi zostać spełniony przez jednego lub wszystkich wykonawców łącznie.
B). W zakresie doświadczenia
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał następujące doświadczenie:
należycie wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych,
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 Usługi* wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
* Za Usługi Zamawiający rozumie usługi o określonym poniżej zakresie i wartości:
1) co najmniej trzy wykonane usługi polegające na wykonywaniu w budynkach o podwyższonym rygorze czystości (np. szpital, laboratorium, instytut badawczy) usług polegających na obsłudze instalacji hydraulicznych z których każda trwała co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu, których wartość każdej z usług nie była niższa niż 50 000,00 brutto PLN.
Jeżeli zamówienia, o których mowa powyżej są wykonywane nadal, wartość wykonanej/zrealizowanej części zamówienia do upływu terminu składania ofert nie może być niższa niż jedno zamówienie
o wartości niż 50 000,00 brutto PLN.

UWAGA
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, powyższy warunek w zakresie doświadczenia może zostać spełniony przez jednego lub wszystkich wykonawców łącznie.
W przypadku wartości usług wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej:
http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx

C. Zdolności technicznej - w zakresie posiadania potencjału kadrowego:
Wykonawca dysponuje nw. osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj.
1) Minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;
2) Minimum jedną osobą posiadającą:
a) Uprawnienia do eksploatacji urządzeń grupa 1, 2 oraz 3 – D i E;
b) Uprawnienia (certyfikat dla przedsiębiorców) F-Gazy;
c) Świadectwo kwalifikacji wykonywania instalacji z miedzi;
d) Świadectwo kwalifikacji wykonywania instalacji z PP;
e) Autoryzację w zakresie montażu i serwisu kotłów gazowych, pomp ciepła i rozwiązań proekologicznych w instalacjach grzewczych;
f) Świadectwo znajomości urządzeń dla ciepłownictwa;
g) Certyfikat znajomości metody równoważenia hydraulicznego instalacji HVAC;
h) Znajomość zagadnień techniki pompowej w instalacjach grzewczych, chłodniczych
i klimatyzacyjnych, projektowanie tych układów – potwierdzona stosownym certyfikatem;
i) Doświadczenie w pracy z regulatorami firmy SAMSON;

UWAGA:
Zamawiający dopuszcza, w celu wykazania spełnienia warunków, łączenie zakresów określonych
w punktach a-i przez więcej niż jedną osobę (Zamawiający wymaga jedynie aby zakresy były spełnione przez wykazywane osoby skierowane do realizacji zamówienia).

Certyfikaty i inne dokumenty wskazane w poszczególnych podpunktach punktu C będą żądane przez Zamawiającego na etapie przed podpisaniem umowy. W przypadku braku przekazania ww. dokumentów Zamawiający uzna to za uchylanie się Wykonawcy od podpisania umowy a w konsekwencji dokona badania spełnienia warunków udziału oraz braku podstaw do wykluczenia przez kolejnego
z Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wykonawcy składanym na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr II.7 do SWZ.
5) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr II.8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej w branży instalacyjno – sanitarnej nieprzerwanie od minimum trzech lat.
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w raz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE ZAKRESU WYKONYWANEGO ZAMÓWIENIA (ART. 117 UST 4 USTAWY PZP). - zobowiązanie do udostępnienia zasobów w przypadku w którym Wykonawca będzie polegał na zasobach podmiotu trzeciego
- pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez pełnomocnika.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

ROZDZIAŁ I SWZ pkt. 11 - Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie składają ofertę (konsorcja, spółki cywilne).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w sytuacjach określonych w art. 455 ustawy PZP oraz w ROZDZIALE
IV SWZ - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-16 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w celu umożliwienia Wykonawcom sprawdzenia zapoznania się ze stanem technicznym obiektów, dokonania oględzin i pomiarów oraz sposobem wykonania usług będących przedmiotem postępowania oraz skalkulowania ceny oferty.
Odbycie wizji lokalnej jest nieobowiązkowe.
Szczegółowe informacje dotyczące wizji lokalnej zostały opisane w pkt. 4.5. SWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane od dnia zawarcia umowy przez okres 24 miesięcy, jednakże nie wcześniej niż od 12 września 2024 r.
4. W celu doprecyzowania: Kryterium oceny ofert Cena = 85% dotyczy - Cena za wykonywanie zamówienia podstawowego (Cn).
5. Szacunkowa wartość zamówienia wskazana w niniejszym ogłoszeniu dotyczy kwoty netto (zamówienia podstawowego i opcjonalnego).
6. Maksymalna kwota wynagrodzenia Wykonawcy za prawidłowe wykonanie całego przedmiotu zamówienia (podstawowego przedmiotu zamówienia i usługami objętymi prawem opcji) jest kwotą równą 150 % szacowanej wartości zamówienia podstawowego powiększonego o wartość podatku VAT.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonywanie przewiertów sterowanych na potrzeby inwestycyjne - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania09-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonywanie przewiertów sterowanych na potrzeby inwestycyjne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa protezy piersiowej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa oprogramowania narzędziowego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Wsparcie dla systemów bezpieczeństwa (UTM)
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa dróg na terenie Gminy Garbów w zakresie ustawienia lamp solarnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont pomieszczeń łazienkowych w budynku Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI