Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa wykonania instalacji wzmocnienia sygnału GSM w budynkach COZL”.
(znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP- 88/21)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431219360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: K. Jaczewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-090
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-454-1760
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@cozl.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cozl.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa wykonania instalacji wzmocnienia sygnału GSM w budynkach COZL”.
(znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP- 88/21)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90596147-f062-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002525/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie instalacji wzmocnienia sygnału GSM
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/coz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/coz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikację zamawiającego z wykonawcą określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1261). Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf., .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII, IX składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy odnośnie zapoznania się z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w prawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: COZL/DZP/AW/3412/TP-88/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Usługa wykonania instalacji wzmocnienia sygnału GSM w budynkach COZL”.
Zaprojektowanie i wykonanie multioperatorskiej instalacji telefonii komórkowej, wraz z montażem instalacji, dostawą sprzętu i uruchomieniem systemu, której zadaniem jest pokrycie sygnałem GSM budynków COZL o powierzchni 56072,96 m2 netto.
Uwaga: Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie w obiektach użytkowanych.
Budynki COZL są budynkami użytkowanymi, w związku z powyższym wymaga się aby Wykonawca przewidział wykonywanie prac uciążliwych po godzinie 15.30 oraz w dni wolne od pracy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zawiera wskazana poniżej dokumentacja stanowiąca załączniki do SWZ, określająca przedmiot zamówienia i stanowiąca podstawę do realizacji usługi.
Szczegółowy zakres rzeczowych prac w tym towarzyszących i tymczasowych określają załączniki:
1) Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 7 do SWZ;
2) Kosztorys ofertowy – załącznik nr 2 do SWZ
3) Ponadto szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa „Projektowane postanowienia umowy”- Załącznik 3 do SWZ;
4) Plan budynków COZL wraz z naniesionymi trasami kablowymi – Załącznik nr 10 do SWZ
Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone
w dokumentacji wskazanej w pkt. 1.3 niniejszego rozdziału SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
UWAGA – WIZJA LOKALNA
Zgodnie z art. 131 ust 2 pkt 1) PZP Zamawiający informuje, iż wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 02.08.2021r w godz. 10:00 - 13:00; Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, Dział Techniczno – Eksploatacyjny, ul. Dr. K. Jaczewskiego 7
W związku z sytuacją epidemiczną i obostrzeniami obowiązującymi w Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli Wykonawcy proszeni są o wcześniejszy kontakt telefoniczny z Panem Marcin Tulej pod nr tel. 81/454 17 18 celem potwierdzenia możliwości wejścia do budynku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
sytuacji ekonomicznej lub finansowej,Opis spełnienia warunku:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotę min. 200 000,00 zł.
zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
1) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli wykaże się wykonaniem zgodnie z zasadami sztuki i prawidłowym ukończeniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej:
- 2 usług polegających na wykonaniu wzmocnienia sygnału GSM w budynkach o wartości nie mniejszej niż – 100 000,00 złotych brutto dla ww. zakresu (zgodnie z zał. nr 8 do SWZ).
Przez wartość 1 usługi Zamawiający rozumie łączną wartość wykonywanych prac w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego).
* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
2) Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z zał. nr 9 do SWZ).
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca w wykazie osób wskaże minimum 3 osoby skierowane do realizacji zamówienia a każda z tych osób będzie posiadać:
• aktualne imienne certyfikaty lub inne imienne dokumenty potwierdzające nabycie kwalifikacji niezbędnych do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, zgodnych z wymaganiami producenta urządzeń
• świadectwa kwalifikacyjne „E” lub „D” do 1 kV, z uprawnieniami do wykonywania pomiarów ochronnych
UWAGA: Zamawiający wymaga zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia.
3) Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 pkt 2, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.
6) Zamawiający, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.
7) Na mocy art. 111 Pzp zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp;