USŁUGA W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI ZESPOŁÓW PRĄDOTWÓRCZYCH ZAINSTALOWANYCH W...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI ZESPOŁÓW PRĄDOTWÓRCZYCH ZAINSTALOWANYCH W REJONIE DZIAŁANIA 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU, NA 2022 ROK.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGiżycko
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-03-16
  • Zamawiający24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00078619
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI ZESPOŁÓW PRĄDOTWÓRCZYCH ZAINSTALOWANYCH
W REJONIE DZIAŁANIA 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU, NA 2022 ROK.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: 24 WOG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280602118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 20

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 24wog.zam@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog.wp.mil.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI ZESPOŁÓW PRĄDOTWÓRCZYCH ZAINSTALOWANYCH
W REJONIE DZIAŁANIA 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W GIŻYCKU, NA 2022 ROK.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87e8640f-9ec6-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006499/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Przegląd serwisowo - konserwacyjny zespołów prądotwórczych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://platformazakupowa.pl/pn/24wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z SWZ.
http://platformazakupowa.pl/pn/24wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ.
http://platformazakupowa.pl/pn/24wog

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, względem osób fizycznych, od których zostaną pozyskane dane w sposób bezpośredni, Zamawiający informuje, że:
 Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy
24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz Open Nexus Sp. z o.o.
ul. 28 Czerwca 1956 Roku 398B, 61-441 Poznań. Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy KRS 0000335959,
NIP 7792363577, REGON 301196705 jako właściciel Platformy Zakupowej,
na której 24. Wojskowy Oddział Gospodarczy prowadzi postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 14/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie realizacji napraw
i konserwacji zespołów prądotwórczych zainstalowanych w rejonie działania 24 WOG Giżycko.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: cena za 1rbh napraw awaryjnych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość serwisantów z uprawnieniami

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków dotyczących:
Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca,
złoży wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Mają to być osoby z aktualnymi uprawnieniami do wykonywania przeglądów i napraw agregatów prądotwórczych, pomiarów elektrycznych o napięciu do 1 kV, zgodnie z art.62 ust. 5 Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 roku, tekst jednolity z dnia 17.08.2006 roku (Dz. U.2020.1333 t.j.) oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.2003.89.828). Wykonawca wykaże:
a) co najmniej jednego pracownika z aktualnym świadectwem kwalifikacyjnym w zakresie: eksploatacja „E” gr. I pkt 2,4,10 /według zał. 1 ww. rozp./ i co najmniej jednego pracownika z aktualnym świadectwem kwalifikacyjnym w zakresie: dozór „D” gr. I pkt 2,4,10 /według zał. 1 ww. rozp./
lub
b) co najmniej jednego pracownika posiadającego aktualne świadectwa kwalifikacyjne w zakresie: eksploatacja „E” gr. I pkt 2,4,10 /według zał. 1 ww. rozp./ i dozór „D” gr. I pkt 2,4,10 /według zał. 1 ww. rozp./

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia (w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania terminie)
- wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (także kopie świadectw kwalifikacyjnych), a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami. Zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ. Uwaga! Ilość pracowników wykazanych w wykazie o którym mowa powyżej musi odpowiadać ilości pracowników wskazanych w formularzu ofertowym.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Szczegóły w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się
o zamówienie. Szczegóły w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że:
1) Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zamiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Warunków Zamówienia poprzez określenie ich zakresu, charakteru oraz warunków wprowadzenia takich zmian,
2) Wynikają one z zapisów art. 454 lub art.455 ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zapisów niniejszej umowy w zakresie wartości zamówienia, o których mowa w § 6 w przypadku:
1) zmiany ilości konserwowanych urządzeń. W przypadku zmniejszenia ilości urządzeń wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone poprzez obniżenie ceny za daną usługę określoną w załączniku nr 2 do umowy;
2) zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2022r.
3. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy mogą być dokonywane w formie pisemnej za obopólną zgodą stron, pod rygorem nieważności, w formie aneksu.
Wzór umowy stanowi zał. nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://platformazakupowa.pl/pn/24wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-16 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przygotowanie terenu pod budowę - Pelnik
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przygotowanie terenu pod budowę. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI