Usługa utrzymania w sprawności technicznej instalacji elektrycznej w budynkach Narodowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa utrzymania w sprawności technicznej instalacji elektrycznej w budynkach Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH-PIB znajdujących się przy ul. Chocimskiej 24, Powsińskiej 61/63
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-08-16
  • ZamawiającyNARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO PZH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-06
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00447270
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa utrzymania w sprawności technicznej instalacji elektrycznej w budynkach Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH-PIB znajdujących się przy ul. Chocimskiej 24, Powsińskiej 61/63

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO PZH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Chocimska 24

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzh.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzh.gov.pl/public/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa utrzymania w sprawności technicznej instalacji elektrycznej w budynkach Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH-PIB znajdujących się przy ul. Chocimskiej 24, Powsińskiej 61/63

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb248d11-adc8-4196-990e-ce7d8466d76d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział I pkt 12 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D.DZP.262.751.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie podstawowe składa się z następujących elementów:
1) stałej gotowości do podjęcia działań mających na celu przywrócenie napięcia w wewnętrznej sieci obiektów Zamawiającego oraz usunięcie potencjalnych lub stwierdzonych zagrożeń. Usługa opisana powyżej nie obejmuje naprawy urządzeń zewnętrznych nienależących do infrastruktury. Usługa będzie świadczona:
a) w dniach od poniedziałku do niedzieli i święta - 24 godziny na dobę,
b) Wykonawca usługi jest zobowiązany do utrzymywania telefonu alarmowego, na który będą
przekazywane zgłoszenia awarii,
c) czas dojazdu do obiektów Zamawiającego od momentu zgłoszenia telefonicznego nie może przekroczyć 180 minut;
2) przeglądach i konserwacji trzech stacji transformatorowych SN 15kV (1 raz na 6 miesięcy) obejmujących:
a) oględziny stacji transformatorowej - kolejne, pojedyncze wyłączenie transformatorów za zgodą uprawnionego pracownika NIZP PZH - PIB oraz po powiadomieniu Zakładu Energetycznego przy ul. Włodarzewskiej 68, zgodnie z Instrukcją Eksploatacyjno - Ruchową,
b) pomiary i próby eksploatacyjne - wykonać pomiary i próby eksploatacyjne w zakresie urządzeń i aparatury zabudowanej w stacji, instalacji stacji oraz ochrony przeciwporażeniowej,
c) sprawdzenie stanu technicznego transformatorów, przekładników i ograniczników przepięć,
d) sprawdzenie działania układów zabezpieczeń, automatyki, pomiarów telemechaniki i
sygnalizacji,
e) sprawdzenie działania i współpracy łączników oraz ich stanu technicznego,
f) sprawdzenie ciągłości i stanu połączeń głównych torów prądowych i przewodów uziemiających,
g) sprawdzenie stanu osłon, blokad, urządzeń ostrzegawczych i innych urządzeń zapewniających bezpieczeństwo pracy,
h) ewentualne konserwacje oraz naprawy awaryjne - zarówno w zakresie stwierdzonych usterek dotyczących urządzeń elektrycznych jak i części budowlanej,
i) utrzymanie komór transformatora w czystości,
j) wszelkie inne prace techniczne niezbędne do prawidłowej pracy transformatorów;
3) przeglądach i konserwacji rozdzielni głównej w budynku stacji transformatorowej oraz w czterech rozdzielniach NN (1 raz na 3 miesiące) obejmujących:
a) utrzymanie rozdzielni w czystości,
b) sprawdzenie połączeń poszczególnych obwodów,
c) kontrolę działania układów zabezpieczeń, blokad, sterowania (w tym automatyki SZR),
d) kontrolę uziemień ochronnych, weryfikacja temperatury tablic bezpiecznikowych,
e) pomiary natężenia prądu w WLZ - w tym kontrola rozkładu obciążenia na fazach,
f) kontrolę oraz legalizację wyposażenia dielektrycznego (dywaniki, rękawice, buty, tyczki itp.)
g) wszelkie inne prace techniczne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania instalacji
elektrycznej;
4) utrzymanie w sprawności oraz regularna kontrola działania przeciwpożarowych wyłączników prądu oraz innej automatyki zainstalowanej w budynkach NIZP PZH - PIB (1 raz w miesiącu);
5) wykonanie kontroli stanu technicznego agregatu prądotwórczego (1 raz w miesiącu) obejmującej:
a) weryfikację ilości paliwa,
b) sprawdzenie poziomu płynów eksploatacyjnych,
c) kontrolę i utrzymanie w należytym stanie akumulatorów,
d) utrzymanie w czystości pomieszczenia agregatu oraz przewodów wentylacyjnych i
spalinowych,
e) testowanie układów SZR,
f) uruchamianie agregatu (z symulacją zaniku zasilania podstawowego włącznie - 1 raz na 2 miesiące),
g) wszelkie inne prace techniczne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zasilania awaryjnego;
6) Kontrolę (1 raz na 6 miesięcy), pomiary i bieżące naprawy usterek instalacji odgromowej powstałych w wyniku zadziałania siły wyższej lub zdarzeń losowych - złącza, wsporniki oraz wymiana odcinka przewodu odgromowego do 2 mb.

Zamówienie podstawowe rozliczane będzie ryczałtowo miesięcznie w stałej kwocie wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.
Materiały i części zamienne, niezbędne do wykonywania wyżej wymienionych usług w ramach zamówienia podstawowego dostarcza Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.

2) Zamówienie w ramach prawa opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia prawa opcji polegającego na świadczeniu usług określonych w rozdziale II Opisu Przedmiotu Zamówienia.
Zasady korzystania z prawa opcji:
a) Maksymalna wartość opcji nie może przekroczyć 50 % wartości brutto wynagrodzenia za zamówienie podstawowe.
b) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w całym okresie obowiązywania umowy.
c) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę dokonując akceptacji przedstawionego przez Wykonawcę kosztorysu Naprawy na zasadach określonych w umowie.
d) Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z całości, bądź wyłącznie części zamówienia opcjonalnego. W przypadku skorzystania z zamówienia opcjonalnego będzie ono rozliczane na zasadach określonych w rozdziale pkt II OPZ.
e) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
f) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz warunków jego wykonania zawarte są w Rozdziale III (Opis Przedmiotu Zamówienia) i w Rozdziale IV (Projektowane Postanowienia Umowy) niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia prawa opcji polegającego na świadczeniu usług określonych w rozdziale II Opisu Przedmiotu Zamówienia.
Zasady korzystania z prawa opcji:
a) Maksymalna wartość opcji nie może przekroczyć 50 % wartości brutto wynagrodzenia za zamówienie podstawowe.
b) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w całym okresie obowiązywania umowy.
c) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę dokonując akceptacji przedstawionego przez Wykonawcę kosztorysu Naprawy na zasadach określonych w umowie.
d) Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z całości, bądź wyłącznie części zamówienia opcjonalnego. W przypadku skorzystania z zamówienia opcjonalnego będzie ono rozliczane na zasadach określonych w rozdziale pkt II OPZ.
e) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego.
f) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

W przypadku niewykorzystania kwoty maksymalnego wynagrodzenia określonej w § 4 ust. 1 umowy w okresie 24 miesięcy od dnia jej podpisania, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy maksymalnie o 6 (sześć miesięcy) w stosunku do pierwotnie ustalonego okresu obowiązywania umowy, zarówno w zakresie Przeglądów, jak i Napraw. Przedłużenie okresu obowiązywania umowy wymaga zawarcia pisemnego aneksu do umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 85

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 1 rbh świadczenia usług przy zamówieniu objętym prawem opcji (CnRBH)

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału
w postępowaniu w zakresie:

9.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia ww. warunku, aby Wykonawca złożył dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem, w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej w branży instalacyjno – elektrycznej nieprzerwanie od minimum trzech lat.
UWAGA
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi zostać spełniony przez jednego lub wszystkich wykonawców łącznie.
9.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie ustanawia warunku w ww. zakresie;
9.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie ustanawia warunku w ww. zakresie;
9.4. zdolności technicznej lub zawodowej:

9.4.1. W ZAKRESIE DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował:
a. co najmniej 3 (trzy) usługi polegające na wykonywaniu w budynkach przeglądów
i konserwacji instalacji elektrycznych oraz dokonywaniu ich napraw, z których każda trwała co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu, a wartość każdej z ww. usług nie była niższa niż 50 000,00 złotych brutto.
UWAGA:
- w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu określony powyżej musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców (członków konsorcjum). Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego. Wykonawca, powołując się na doświadczenie konsorcjum, którego był członkiem, musi wykazać, że jako uczestnik konsorcjum nabył doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca nie może polegać na doświadczeniu grupy Wykonawców, jeżeli faktycznie nie uczestniczył w realizacji wymaganego przez Zamawiającego zamówienia;
- jeżeli Wykonawca będzie powoływał się na usługę wykonywaną (w trakcie realizacji), to wartość już wykonanej części tej usługi na dzień składania ofert nie może być mniejsza niż wymagana wartość usługi, zgodnie z powyższym warunkiem, tj. co najmniej 50 000,00 złotych brutto;
- w przypadku, gdy ww. zakres usług, będzie stanowił część zamówienia o szerszym zakresie, wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo, usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu;
- w przypadku wartości usług wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej:
http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem II.3 do SWZ).


9.4.2. W ZAKRESIE ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ, TJ. POSIADANEGO POTENCJAŁU KADROWEGO:

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:
1) Minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
2) Minimum jedną osobą posiadającą Uprawnienia SEP Grupy 1 E oraz D w następującym zakresie:
a. Urządzenia instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną,
b. urządzenia prądotwórcze przyłączone do krajowej sieci elektroenergetycznej bez względu na wysokość napięcia znamionowego,
c. urządzenia instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
d. urządzenia instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV,
e. zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50 kW,
f. urządzenia elektrotermiczne,
g. urządzenia do elektrolizy,
h. sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego,
i. elektryczne urządzenia w wykonaniu przeciwwybuchowym,
j. aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt a-i.

UWAGA:
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji, o których mowa w pkt 1) i 2) powyżej, przez jedną osobę w celu wykazania spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający dopuszcza, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 2) powyżej, łączenie zakresów określonych w punkcie 2) ppkt a.-j. przez więcej niż jedną osobę (Zamawiający wymaga jedynie, aby zakresy były spełnione przez wykazywane osoby skierowane do realizacji zamówienia).
Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby, o których mowa w pkt 1) i 2) powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy.
W przypadku braku przekazania ww. dokumentów Zamawiający uzna to za uchylanie się Wykonawcy od podpisania umowy, a w konsekwencji dokona badania oceny oferty kolejnej z rankingu złożonych ofert.

Zamawiający uznaje za uprawnienia budowlane, uprawnienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).

W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)– stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.
o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej, jeżeli:
a. nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz
b. posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania:
4)
Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wykonawcy składanym na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr II.7 do SWZ.
5)
Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr II.8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania:
1)
Dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej w branży instalacyjno – elektrycznej nieprzerwanie od minimum trzech lat.
2)
Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w raz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
3)
Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE ZAKRESU WYKONYWANEGO
ZAMÓWIENIA (ART. 117 UST 4 USTAWY PZP) w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia publicznego;
- pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać
przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli ofertę lub załączniki do oferty podpisuje pełnomocnik);
- dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą;
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na potrzeby realizacji danego zamówienia (zgodnie z Załącznikiem II.5 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - w przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określone w Rozdziale IV SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-16 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Uwaga!
Oferta Wykonawcy, który zaoferuję stawkę 1 rbh świadczenia usług przy zamówieniu objętym prawem opcji na poziomie przekraczającym 170 zł netto za 1 godzinę zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.

Maksymalna kwota wynagrodzenia Wykonawcy za prawidłowe wykonanie całego przedmiotu zamówienia (podstawowego przedmiotu zamówienia i usług objętych prawem opcji) jest kwotą równą 150 % szacowanej wartości zamówienia podstawowego powiększonego o wartość podatku VAT.

Maksymalna kwota wynagrodzenia Wykonawcy za prawidłowe wykonanie całego przedmiotu zamówienia (podstawowego przedmiotu zamówienia i usług objętych prawem opcji) jest kwotą równą 150 % szacowanej wartości zamówienia podstawowego powiększonego o wartość podatku VAT tj.: 443 951,28 złotych.
Szacunkowa wartość zamówienia podstawowego brutto: 295 967,52 zł.
Maksymalna wartość opcji nie może przekroczyć 50% wartości brutto całej kwoty wynagrodzenia za zamówienie podstawowe.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekip (2-3os.) lub pracowników do prac dekarskich - Tłuszcz
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekip (2-3os.) lub pracowników do prac dekarskich. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Realizacja: Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Lokalizacja: woj. mazowieckie. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI