USŁUGA SERWISU, KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH I KLIMATYZACYJNYCH

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA SERWISU, KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH I KLIMATYZACYJNYCH.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-08-25
  • Zamawiający2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-17
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA SERWISU, KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH I KLIMATYZACYJNYCH.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA SERWISU, KONSERWACJI I NAPRAWY URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH I KLIMATYZACYJNYCH.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-608ebfc3-fe87-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008669/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Konserwacja i serwis centrali wentylacyjnych, wentylatorów i urządzeń wentylacji mechanicznej, klimatyzatorów typu Split, VRV i urządzeń klimatyzacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej są zawarte w Rozdziale XI. SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: INFR/346/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: serwis i konserwacja central wentylacyjnych, klimatyzatorów i urządzeń klimatyzacyjnych oraz wymiana części i urządzeń w ramach napraw zleconych urządzeń w kompleksach wojskowych administrowanych przez 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu – SOI 1, 2, 3 we Wrocławiu i SOI Oleśnica.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają:
- arkusz kalkulacyjny nr 1.1.1 stanowiący załącznik do formularza ofertowego nr 1.1,
- załącznik nr 2.1 – wzór umowy dla zadań: 1-3,
- załącznik nr 5.1 – opis przedmiotu zamówienia dla zadań: 1-3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena jednej roboczogodziny robót awaryjnych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Marża na części

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: serwis i konserwacja central wentylacyjnych, klimatyzatorów i urządzeń klimatyzacyjnych oraz wymiana części i urządzeń w ramach napraw zleconych urządzeń w kompleksach wojskowych administrowanych przez 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu – SOI Brzeg i Jastrzębie.

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają:
- arkusz kalkulacyjny nr 1.2.1 stanowiący załącznik do formularza ofertowego nr 1.2,
- załącznik nr 2.1 – wzór umowy dla zadań: 1-3,
- załącznik nr 5.1 – opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena jednej roboczogodziny robót awaryjnych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Marża na części

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: serwis i konserwacja central wentylacyjnych, klimatyzatorów i urządzeń klimatyzacyjnych oraz wymiana części i urządzeń w ramach napraw zleconych urządzeń w kompleksach wojskowych administrowanych przez 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu – SOI Kłodzko.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają:
- arkusz kalkulacyjny nr 1.3.1 stanowiący załącznik do formularza ofertowego nr 1.3,
- załącznik nr 2.1 – wzór umowy dla zadań: 1-3,
- załącznik nr 5.1 – opis przedmiotu zamówienia dla zadań: 1-3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena jednej roboczogodziny robót awaryjnych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Marża na części

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4: serwis i konserwacja central wentylacyjnych, klimatyzatorów i urządzeń klimatyzacyjnych oraz serwis i konserwacja stacji uzdatniania wody w budynku nr 242, w kompleksie wojskowym w Jastrzębiu k. Namysłowa
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają:
- arkusz kalkulacyjny nr 1.4.1 stanowiący załącznik do formularza ofertowego nr 1.4,
- załącznik nr 2.2 – wzór umowy dla zadania nr 4,
- załącznik nr 5.2 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena jednej roboczogodziny robót awaryjnych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Marża na części

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5: usprawnienie 15 klimakonwektorów wewnętrznych i agregatu zewnętrznego firmy LENNOX pracujących w systemie wody lodowej w obiekcie użytkowanym przez 16 DBOT, w budynku nr 25, w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 36-38 we Wrocławiu.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają:
- załącznik nr 1.5 - formularz ofertowy dla zadania nr 5,
- załącznik nr 2.3 – wzór umowy dla zadania nr 5,
- załącznik nr 5.3 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6: naprawa systemu klimatyzacji MIDEA w budynku nr 9 WBE, w kompleksie wojskowym przy ul. Obornickiej 126-130 we Wrocławiu.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają:
- załącznik nr 1.6 - formularz ofertowy dla zadania nr 6,
- załącznik nr 2.4 – wzór umowy dla zadania nr 6,
- załącznik nr 5.4 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące (art. 112 ust. 2 ustawy Pzp):
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w zakresie konserwacji urządzeń zawierających fluorowane gazy cieplarniane tj. posiadają:
a) zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych Grupy 1 punkt 2 i 10 na stanowisku eksploatacji typu D lub E,
b) zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych Grupy 2 punkt 5 i 10 na stanowisku eksploatacji typu D lub E;
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. dysponują:
a) do nadzoru nad usługą - co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi i sprawowania kontroli technicznej utrzymania obiektów budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. 2020 poz. 1333) zgodnie z art. 12 pkt1 ppkt 1,2 i 5 oraz art. 14 pkt.1 ppkt 4 lit.b);
b) do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia - co najmniej 2 (dwiema) osobami, posiadającymi zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych Grupy 1 punkt 2 i 10 na stanowisku eksploatacji typu D lub E;
c) do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia - co najmniej 2 (dwiema) osobami, posiadającymi zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych Grupy 2 punkt 5 i 10 na stanowisku eksploatacji typu D lub E;
d) do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia - co najmniej 2 (dwiema) osobami, posiadającymi zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci sanitarnych – dotyczy wyłącznie zadań nr 4-6;
e) wykażą się zrealizowaniem bądź realizacją w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających
na wykonawstwie, przeglądzie, serwisowaniu, konserwacji i naprawie central wentylacyjnych, urządzeń wentylacji mechanicznej oraz systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, o wartości nie mniejszej niż:
- zadanie nr 1 - 100 000,00 zł brutto;
- zadanie nr 2 - 15 000,00 zł brutto;
- zadanie nr 3 – 10 000,00 zł brutto;
- zadanie nr 4 – 35 000,00 zł brutto.
Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp będzie wzywał wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale XII. SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-25 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-23

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ogrzewania - Pszenno
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ogrzewania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI