IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie:dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjachbankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, októrych mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej AgencjiRozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca sięprzelewem na rachunek bankowy Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o. o., ul. Sejneńska82, 16-400 Suwałki, Banku PEKAO S.A. Oddział w Suwałkach nr 57 1240 3363 1111 0010 44045992 w terminie do dnia 27.04.2020 r. do godz. 1000 (decyduje data wpływu środków na rachunekzamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium wpozostałych formach – oryginały – składa się do Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o. o. wSuwałkach, ul. Raczkowska 150A, pokój - Kadry przed upływem terminu składania ofert. 3.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze ofertynajkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostaławybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznegooraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłoczniewadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium powyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięciaodwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminieokreślonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeliWykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówieniapublicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenianależytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sięniemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz zodsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie z art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczynleżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, októrych mowa w art. 25 ust. 1, ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawyPzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jakonajkorzystniejszej.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja – G |
20,00 |
Termin realizacji zamówienia – T |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:Strony przewidują możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1. Terminu wykonaniaprzedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i nauzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, którychWykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; b) działaniasiły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwedo przewidzenia w momencie wystawiania zlecenia i któremu nie można było zapobiec mimodochowania należytej staranności. c) polepszenia parametrów technicznych dostawy. 2. Zmianawynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towaru i usług w trakcie realizacjiprzedmiotu umowy. 3. Realizacji dodatkowych usług lub dostaw przez Wykonawcę, nie objętychzamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a)zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, wszczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionychw ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lubznaczne zwiększenie kosztów zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza łącznie50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 4. Wystąpienia konieczności wykonaniadodatkowych usług lub dostaw polegających na wprowadzeniu zmian do umowy o których mowa w art.144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, 5. Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy. 6. Zmianapowszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotuzamówienia. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazićzgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Tajemnica przedsiębiorstwa 1) Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicęprzedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwejkonkurencji (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1010, z późn. zm.), jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminieskładania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacjestanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2) Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał/udowodnił, że informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w szczególności gdy: - wykaże/oświadczy,że informacje te nie zostały nigdzie upublicznione, - wykaże, że stanowią one wartość techniczną lub/itechnologiczną lub/i organizacyjną przedsiębiorstwa lub/i inne informacje posiadają wartość gospodarczą,- wykaże jakie podjął działania w celu zachowania ich poufności. Sam fakt włożenia do koperty ioznakowania „tajemnica przedsiębiorstwa” nie wyczerpuje znamion wykazania działania zachowania ichpoufności. 3) Jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jegoprzedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwejkonkurencji muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICAPRZEDSIĘBIORSTWA i umieszczone na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub osobno). W innymprzypadku wszystkie informacje zawarte w ofercie będą uważane za ogólnie dostępne i mogą byćudostępnione pozostałym Wykonawcom razem z protokołem postępowania. 4) Zastrzeżenie informacji,danych, dokumentów lub oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniuprzepisów o nieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych– Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), dalej „RODO” oraz przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. oochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1000, z późn. zm.), Zamawiający w przypadkupozyskania, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegowzględem osób fizycznych danych osobowych spełnia obowiązek informacyjny w tym zakresie iinformuje, że: 1. Administratorem danych osobowych w tym zakresie jest Prezes PrzedsiębiorstwaGospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. z o.o. ul. Raczkowska 150A, 16-400 Suwałki, tel. 87 566 52 13.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Przedsiębiorstwa gospodarki Odpadami w Suwałkach Sp. zo. o. jest Pan Tomasz Łazarski, tel. 87 566 52 13, e-mail: t.lazarski@pgo.suwalki.pl. 3. Uzyskane daneosobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegopod nazwą „Usługa przeglądu, naprawy i konserwacji mechanicznego przesiewacza dyskowego”, znaksprawy K-6/2020, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Odbiorcami danych osobowychbędą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2019 r.poz. 1843, z późn. zm.), zwaną „ustawą Pzp”. 5. Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego. Okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania danychosobowych bezpośrednio dotyczących osoby, która je podała jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do podanychdanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO. 8. Osoba, której dane osobowe dotyczą, o ile przepis szczególny nie stanowi inaczej, posiada: 1)prawo do dostępu do danych osobowych, które jej dotyczą, 2) prawo do sprostowania danych osobowych,które jej dotyczą (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu orz jego załączników). 3) prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, które jej dotyczą, zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. 4) prawo do wniesienia skargi doPrezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie tych danych osobowychnarusza przepisy RODO. 9. Osobie, której dane osobowe dotyczą, nie przysługuje: 1) prawo do usunięciadanych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6ust. 1 lit. c RODO.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-05-08, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: