Usługa przeglądów serwisowych, konserwacji, napraw i usuwania awarii urządzeń dźwigowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przeglądów serwisowych, konserwacji, napraw i usuwania awarii urządzeń dźwigowych w obiektach AWF w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-06
  • ZamawiającyAKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO IM.BRONISŁAWA CZECHA W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00023050
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeglądów serwisowych, konserwacji, napraw i usuwania awarii urządzeń dźwigowych w obiektach AWF w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO IM.BRONISŁAWA CZECHA W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 78

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126831052

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@awf.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

uczelnia wyższa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeglądów serwisowych, konserwacji, napraw i usuwania awarii urządzeń dźwigowych w obiektach AWF w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31443ab0-8d5a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.awf.krakow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 13.1. Wniniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresemhttps://e-propublico.pl.13.2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.13.3. NaPlatformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: ”Usługa przeglądów serwisowych, konserwacji,napraw i usuwania awarii urządzeń dźwigowych w obiektach AWF w Krakowie” – znak sprawy: K-2.381/01/2021.13.4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronieinternetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.13.5. Wykonawca zamierzający wziąćudział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.13.6. Do złożenia oferty konieczne jestposiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanegopodpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.13.7. Ilekroć w niniejszej SWZ jestmowa o:a) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawyz 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.jDz.U.2020 poz. 346);b) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. zart. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).13.8.Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:a) dokumentysporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisemelektronicznym w formacie PAdES;b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf(np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym wformacie XAdES; c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowaniealgorytmu SHA-2 (lub wyższego).13.9. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo –aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:a) stały dostęp do sieci Internet;b) posiadaniedowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c) komputer z zainstalowanym systememoperacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa- Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarekinternetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),e)włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.13.10. Zamawiający dopuszcza następujący formatprzesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.13.11. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:a) załączonyi przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępnydla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej.Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;b) oznaczenie czasuodbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę orazdokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;c) oterminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.13.12. Wpostępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są zapośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomieńoraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia naPlatformie.13.13. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się podrygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy,podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 28.1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określonew rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto wrozdziale28 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: K-2.381/02/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Konserwacja i naprawa wraz z monitoringiem bieżącym dźwigów w DomachStudenckich Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie przy al. Jana Pawła II 80,82,84Wspólny Słownik Zamówień: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind Opis:szczegółowy opis zawiera załącznik 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja i naprawa wraz z monitoringiem bieżącym dźwigów osobowych towarowych orazplatform do przewozu osób niepełnosprawnych w budynkach dydaktycznych iogólnouczelnianych oraz w budynku Zespołu Krytych Pływalni Akademii WychowaniaFizycznego w Krakowie przy al. Jana Pawła II 78 Wspólny Słownik Zamówień: 50750000-7 -Usługi w zakresie konserwacji wind Opis: szczegółowy opis zawiera załącznik 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać sięwykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.DOŚWIADCZENIE:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wokresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi odpowiadające swoimzakresem przedmiotowi zamówienia, tj. usługa przeglądów serwisowych, konserwacji, napraw iusuwania awarii urządzeń dźwigowych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania ipodmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określającychczy te usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniubędzie dokonana na podstawie wykazu wykonanych usług wskazanych w załączniku nr 5 doSWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia. OSOBY:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeliWykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówieniatj.: a) co najmniej 2 osobami posiadającymi aktualne w okresie wykonywania umowy świadectwokwalifikacyjne kategorii I uprawniające do zajmowania się konserwacją dźwigów, wystawioneprzez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości iTechnologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacjiwymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybuprzedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz.U. 2019 poz. 1008)b) conajmniej 1 osobą posiadającą aktualne w okresie wykonywania umowy świadectwokwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i siecielektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV na stanowisku dozoru, określone wRozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. wsprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące sięeksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.). Zamawiającydopuszcza dublowanie nazwisk osób dokonujących konserwacji dźwigów w przypadku złożenia oferty dla więcej niż jednego zadania.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będziedokonana na podstawie wykazu osób wskazanych w załączniku nr 4 do SWZ na zasadziespełnia/nie spełnia.Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający niewyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Uprawnienia do prowadzenia określonejdziałalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiającynie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Sytuacja ekonomiczna lubfinansowa Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunkówudziałuAktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 doSWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie tewykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącymi Załącznik Nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o których mowa powyżej składa każdy zwykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to, mają potwierdzać spełnianiewarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy zwykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstawwykluczenia.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania brakuistnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ichzasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach woświadczeniu, o których mowa powyżej (zał.3) SWZ, dla każdego z tych podmiotówodrębnie.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasobyZobowiązanie podmiotu udostępniającegozasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienialub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszejoferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonymterminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środkówdowodowych:Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłychrównież wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, narzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określającychczy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostaływykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeliWykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadalwykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny byćwystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacjizamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lubkierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, atakże zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymiosobami.Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochroniekonkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożyłodrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albooświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziałuAktualne na dzieńskładania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 do SWZ. Informacje zawarte woświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu zpostępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie te wykonawca składazgodnie ze wzorem stanowiącymi Załącznik Nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez wykonawców oświadczenie, o których mowa powyżej składa każdy z wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to, mają potwierdzać spełnianie warunkówudziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.Wykonawca,który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstawwykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału wpostępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o których mowa powyżej(zał.3) SWZ, dla każdego z tych podmiotów odrębnie.Zobowiązanie podmiotu udostępniającegozasobyZobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowypotwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów.Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych nadzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:Wykaz usług wykonanych, a wprzypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnichtrzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ichwartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub sąwykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub sąwykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentysporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeńpowtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych odniego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadkuświadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumentypotwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3miesięcy.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotamibudowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.OświadczenieWykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupykapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lubwniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samejgrupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, ofertyczęściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty,stanowiącego załącznik Nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta zprzygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawieraćwszystkie informacje wymagane we wzorze.Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzającyumocowanie do reprezentowania wykonawcy.Upoważnienie osób podpisujących ofertę wynikaćmusi bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli upoważnienie takie nie wynikawprost z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru), to do ofertynależy dołączyć inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowaniawykonawcy.Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środekdowodowy (jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniającychzasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinnoono zawierać w szczególności wskazanie:1) postępowania o udzielenie zamówieniepublicznego, którego dotyczy;2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia;3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowaw pkt. 9.1 ppkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału wpostępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziałuw postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy za zgody Stron. 2. Inne dopuszczalne okoliczności zmianyumowy:1) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,2) zmianyosoby wyznaczonej do realizacji umowy:3) żądania zmiany podwykonawcy przezZamawiającego, 4) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy,a) ustawowejzmiany stawki podatku od towarów i usług,b) ewentualnej zmiany wysokości minimalnegowynagrodzenia za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lububezpieczeniu zdrowotnemu.3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wprzypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt 4) lit. a), nastąpi po dniu wejścia wżycie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do częściprzedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów iusług.4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 4) lit. a), wartość wynagrodzenia nettoWykonawcy nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawienowych przepisów.5. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, októrej mowa w ust. 2 pkt 4) lit. b) lub c), będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenianależnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonaniaUmowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniającychwysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasadpodlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresiewysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.6. W przypadku zmiany, októrej mowa w ust. 2 pkt. 4) lit. b), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotęodpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników świadczących usługi do wysokości aktualnie obowiązującegominimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeńpublicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadającawzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzeniapracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającejzakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotuumowy.7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 4. lit. c), wynagrodzenie Wykonawcyulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku zwypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym usługi. Kwota odpowiadająca zmianiekosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracownikówświadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, wjakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy.8. Wprzypadku zmian, o których mowa w ust. 2. pkt 4) lit. b) lub c), jeżeli z wnioskiem występujeWykonawca1) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracownikówświadczących usługi, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni pracebezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzeniaodpowiadającej temu zakresowi, lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak ipo zmianie) pracowników świadczących usługi, wraz z kwotami składek uiszczanych do ZakładuUbezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanejprzez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni pracebezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzeniaodpowiadającej temu zakresowi.9. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przezZamawiającego oraz przez Wykonawcę. 10. Warunkiem dokonania zmian w umowie jestzłożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę 11. Zamawiający zastrzega sobie prawozmiany osób nadzorujących wykonywanie prac.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-05

2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l-Trzyciąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż szamba plastikowego o poj.6000 l. Konieczny przyjazd doradcy na miejsce montażu z uwagi na trudnodostępne miejsce. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI