Usługa naprawy centrali klimatyzacyjnych poprze wymianę zestawu sprężarek oraz montaż...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa naprawy centrali klimatyzacyjnych poprze wymianę zestawu sprężarek oraz montaż kompletnych agregatów skraplających - powtórzenie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-06-08
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Specjalistyczny w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00069252
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa naprawy centrali klimatyzacyjnych poprze wymianę zestawu sprężarek oraz montaż kompletnych agregatów skraplających - powtórzenie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołnierska 18

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-561

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wss.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.olsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa naprawy centrali klimatyzacyjnych poprze wymianę zestawu sprężarek oraz montaż kompletnych agregatów skraplających - powtórzenie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b221a619-c1f5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019170/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Bieżąca obsługa urządzeń i instalacji wentylacji mechanicznej i klimatycznej w obiektach WSS Olsztyn w zakresie nadzoru, napraw, eksploatacji i konserwacji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wss.olsztyn.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wss.olsztyn.pl/zamowieniapubliczne

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu
środkówkomunikacjielektronicznej, za pośrednictwem 1.1. miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal /WSSzpital/SkrytkaESP w
zakresie składania ofert , zmiany iwycofaniaoferty ,1.2. miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal/WSSzpital/SkrytkaESP lub poczty elektronicznej na
adres:zamowienia@wss.olsztyn.pl w zakresiezadawania pytań , wezwań, uzupełnień , składania
wyjaśnień,oświadczeń.1.3. Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie
zamówieniapublicznego, musi posiadać kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP
ma dostęp doformularzy: złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do
komunikacji.1.4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
formularzy do: złożenia,zmiany, wycofania oferty lubwniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 1.5.
Za datę przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń orazinnych informacji przyjmuje się datę ich wpływu
na skrzynkę ePUAPZamawiającego lub poczty e-mailZamawiającego. 1.6. Identyfikator postępowania
dla danegopostępowania o udzielenie zamówieniadostępny jest na Liście wszystkich postępowań
naminiPortalu.1.7. Zamawiający wymaga abydokumenty składane były pod rygorem nieważności
wformie elektronicznej lub w postacielektronicznej opatrzonej:1.7.1. podpisem zaufanym, o którym
mowaw ustawie z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadaniapubliczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, zpóźn. zm.) lub1.7.2. podpisem osobistym, o którym mowa wustawie z dnia z dnia 6 sierpnia 2010 r. odowodach osobistych (Dz. U. z 2019 r. poz. 653 i
730).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13
RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
„RODO”,Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych jest Wojewódzki
Szpital Specjalistyczny w Olsztynie, ul.Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn; szpital@wss.olsztyn.pl, tel. 89 53
86270 inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Pani Beata Jastrzębowska
iod@wss.olsztyn.pl, tel. 89 53 86353; dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1lit. c i d RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem
odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art.18 ust.1 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”; dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia.zamawiający nie planuje przetwarzania danych
osobowych wykonawcy w celu innym niż związanym z przedmiotowym postępowaniem. Jeżeli
administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż określono powyżej, przed
dalszym przetwarzaniem poinformuje osobę, której dane dotyczą oraz udzieli jej informacji, o których
mowa w art. 13 ust. 2 RODO. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w
przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno - formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13
RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią wynikającą z Formularza ofertowego;obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; w zakresie danych osobowych wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;− na podstawie art. 16RODO prawo do sprostowania danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; w zakresie danych osobowych wykonawcy nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZPZ/333/17TP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dotyczy centrali klimatyzacyno - wentylacyjnej NW 4 (sala kardiologiczna), NW 5 i NW 6 (sale
ortopedyczne) .Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ -
formularz cenowy i załącznik nr 5 do SWZ – formularz parametrów wymaganych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4. zdolności technicznej lub zawodowej:4.1. Zamawiający wymaga posiadanie przez
Wykonawcę Certyfikatu dla przedsiębiorców, o którym mowa odpowiednio w rozporządzeniu
(UE) 2015/2067 albo w rozporządzeniu (WE) nr 304/2008, zgodnie z Dz.U. 2019.216.0002158,
Art. 29.4.2. Zamawiający wymaga posiadanie prze pracowników przewidzianych do realizacji
zamówienia Świadectw Kwalifikacyjnych wydawanych przez SEP. ( min 2 pracownik).4.3.
Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał min. 1 usługę potwierdzającą
posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia z wykonywania prac przy: montowaniu układów
chłodzenia w centralach klimatyzacyjno – wentylacyjnych BerlinerLuft, instalacjach układów
automatyki Carel.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy. Katalog dopuszczalnych zmian znajduje
się w art. 455 ustawy, oraz w projektach umów stanowiących załączniki do SWZ. Wszelkie zmiany
zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na Platformie ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu, wybierając skrzynkę podawczą Zamawiającego / WSSzpital/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-07

2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku - Tylice
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku do celów prowadzenia w nim sali eventowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI