Usługa konserwacji urządzeń transportu bliskiego w budynkach Izby Administracji Skarbowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa konserwacji urządzeń transportu bliskiego w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie województwa małopolskiego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2019-11-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-25
  • Numer ogłoszenia612966-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 612966-N-2019 z dnia 2019-10-25 r.

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie: Usługa konserwacji urządzeń transportu bliskiego w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie województwa małopolskiego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 10212700000000, ul. Wiślna  7 , 31-007  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 62 90 205, , e-mail przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl, , faks 12 421 67 57.
Adres strony internetowej (URL): www.malopolskie.kas.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.malopolskie.kas.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w Sekretariacie VI piętro w budynku Zamawiającego
Adres:
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, al. Krasińskiego 11b, 31-111 Kraków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji urządzeń transportu bliskiego w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie województwa małopolskiego.
Numer referencyjny: 1201-ILL-5.260.72.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na konserwacji urządzeń transportu bliskiego zwanych dalej UTB w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie obejmujących: 1) konserwację i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej UTB w budynkach będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie województwa małopolskiego; 2) określenie resursu dla wszystkich UTB w rozumieniu przepisów §2 pkt 6 rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (tj. Dz, U. z 2018 r., poz. 2176); 3) inne prace, które są lub będą stanowiły część konserwacji urządzeń, a których przeprowadzenie będzie wynikało z zaleceń Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) lub przepisów powszechnie obowiązujących.

II.5) Główny kod CPV: 50531400-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
50750000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2022-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie (jeden odrębny kontrakt); obejmujące swym zakresem konserwacje urządzeń transportu bliskiego i trwające nie krócej niż 1 rok, b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, posiadającymi aktualne uprawnienia wymagane do obsługi i konserwacji urządzeń transportu bliskiego określone w opisie przedmiotu zamówienia, wynikające z rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz.U z 2019 r. poz.1008 ze zm.), a także odpowiednie kwalifikacje wynikające z przepisów ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz.U z 2019 r. poz.755 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r. nr 89 poz. 828), w szczególności: DLA CZĘŚCI I.: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia wymagane do konserwacji dźwigów osobowych, co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia wymagane do konserwacji żurawi stacjonarnych oraz co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia SEP kategorii D1; DLA CZĘŚCI II.: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia wymagane do konserwacji dźwigów osobowych oraz co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia SEP kategorii D1. DLA CZĘŚCI III.: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia wymagane do konserwacji dźwigów osobowych, co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia wymagane do konserwacji małych dźwigów towarowych oraz co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia SEP kategorii D1. DLA CZĘŚCI IV.: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia wymagane do konserwacji dźwigów osobowych oraz co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia SEP kategorii D1. DLA CZĘŚCI V.: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia wymagane do konserwacji dźwigów osobowych oraz co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia SEP kategorii D1. DLA CZĘŚCI VI.: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia wymagane do konserwacji dźwigów osobowych oraz co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia SEP kategorii D1.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz usług zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w pkt III.1.3.) wraz z dowodami określającymi czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych pkt III.1.3.)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1). Formularz ofertowy. 2). Formularze cenowe - odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia 3). Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów - jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp. 4). Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 5). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarantowany czas reakcji na zgłoszoną awarię 30,00
Gwarantowany czas reakcji na zgłoszoną awarię w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji, gdy zajdzie co najmniej jedna z okoliczności przedstawionych w art. 144 ust. 1 ustawy pzp. Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dla poszczególnych wykonanych usług stanowiących przedmiot umowy; 2) ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t. j. Dz. U. 2018 r. poz. 2177) wpływającej na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy; 3) ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (t. j. Dz. U. 2019 poz. 300 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1373 ze zm.) wpływającej na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy; 4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 04 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2215 ze zm.) wpływającej na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Usługa konserwacji urządzeń transportu bliskiego w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Krakowa i Wieliczki.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na konserwacji urządzeń transportu bliskiego zwanych dalej UTB w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Krakowa i Wieliczki obejmujących: 1) konserwację i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej UTB w budynkach będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie województwa małopolskiego; 2) określenie resursu dla wszystkich UTB w rozumieniu przepisów §2 pkt 6 rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (tj. Dz, U. z 2018 r., poz. 2176); 3) inne prace, które są lub będą stanowiły część konserwacji urządzeń, a których przeprowadzenie będzie wynikało z zaleceń Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) lub przepisów powszechnie obowiązujących.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50531400-0, 50750000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarantowany czas reakcji na zgłoszoną awarię 30,00
Gwarantowany czas reakcji na zgłoszoną awarię w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Usługa konserwacji urządzeń transportu bliskiego w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Zakopanego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na konserwacji urządzeń transportu bliskiego zwanych dalej UTB w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Zakopanego obejmujących: 1) konserwację i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej UTB w budynkach będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie województwa małopolskiego; 2) określenie resursu dla wszystkich UTB w rozumieniu przepisów §2 pkt 6 rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (tj. Dz, U. z 2018 r., poz. 2176); 3) inne prace, które są lub będą stanowiły część konserwacji urządzeń, a których przeprowadzenie będzie wynikało z zaleceń Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) lub przepisów powszechnie obowiązujących.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50531400-0, 50750000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarantowany czas reakcji na zgłoszoną awarię 30,00
Gwarantowany czas reakcji na zgłoszoną awarię w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Usługa konserwacji urządzeń transportu bliskiego w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Tarnowa.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na konserwacji urządzeń transportu bliskiego zwanych dalej UTB w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Tarnowa obejmujących: 1) konserwację i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej UTB w budynkach będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie województwa małopolskiego; 2) określenie resursu dla wszystkich UTB w rozumieniu przepisów §2 pkt 6 rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (tj. Dz, U. z 2018 r., poz. 2176); 3) inne prace, które są lub będą stanowiły część konserwacji urządzeń, a których przeprowadzenie będzie wynikało z zaleceń Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) lub przepisów powszechnie obowiązujących.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50531400-0, 50750000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarantowany czas reakcji na zgłoszoną awarię 30,00
Gwarantowany czas reakcji na zgłoszoną awarię w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Usługa konserwacji urządzeń transportu bliskiego w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Nowego Targu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na konserwacji urządzeń transportu bliskiego zwanych dalej UTB w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Nowego Targu obejmujących: 1) konserwację i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej UTB w budynkach będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie województwa małopolskiego; 2) określenie resursu dla wszystkich UTB w rozumieniu przepisów §2 pkt 6 rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (tj. Dz, U. z 2018 r., poz. 2176); 3) inne prace, które są lub będą stanowiły część konserwacji urządzeń, a których przeprowadzenie będzie wynikało z zaleceń Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) lub przepisów powszechnie obowiązujących.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50531400-0, 50750000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarantowany czas reakcji na zgłoszoną awarię 30,00
Gwarantowany czas reakcji na zgłoszoną awarię w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Usługa konserwacji urządzeń transportu bliskiego w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Wadowic.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na konserwacji urządzeń transportu bliskiego zwanych dalej UTB w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Wadowic obejmujących: 1) konserwację i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej UTB w budynkach będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie województwa małopolskiego; 2) określenie resursu dla wszystkich UTB w rozumieniu przepisów §2 pkt 6 rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (tj. Dz, U. z 2018 r., poz. 2176); 3) inne prace, które są lub będą stanowiły część konserwacji urządzeń, a których przeprowadzenie będzie wynikało z zaleceń Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) lub przepisów powszechnie obowiązujących.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50531400-0, 50750000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarantowany czas reakcji na zgłoszoną awarię 30,00
Gwarantowany czas reakcji na zgłoszoną awarię w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Usługa konserwacji urządzeń transportu bliskiego w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Gorlic.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na konserwacji urządzeń transportu bliskiego zwanych dalej UTB w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie Gorlic obejmujących: 1) konserwację i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej UTB w budynkach będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie na terenie województwa małopolskiego; 2) określenie resursu dla wszystkich UTB w rozumieniu przepisów §2 pkt 6 rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (tj. Dz, U. z 2018 r., poz. 2176); 3) inne prace, które są lub będą stanowiły część konserwacji urządzeń, a których przeprowadzenie będzie wynikało z zaleceń Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) lub przepisów powszechnie obowiązujących.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50531400-0, 50750000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarantowany czas reakcji na zgłoszoną awarię 30,00
Gwarantowany czas reakcji na zgłoszoną awarię w przypadku zagrożenia życia lub zdrowia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI