Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa konserwacji, przeglądów technicznych i serwisu kotłowni lokalnych i węzłów cieplnych znajdujących się w
kompleksach administrowanych przez 2. WOG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa konserwacji, przeglądów technicznych i serwisu kotłowni lokalnych i węzłów cieplnych znajdujących się w
kompleksach administrowanych przez 2. WOG
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a46f784-d6e8-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00100459/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Konserwacja i przegląd kotłowni (INFR)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/2wog/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/2wog/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: INFR/31A/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 460853,73 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji, przeglądów technicznych i serwisu kotłowni lokalnych i węzłów cieplnych
znajdujących się w kompleksach administrowanych przez 2. WOG
4.2.6.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 tj. udzieleniu dotychczasowemu wykonawcy
zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych w okresie 3 lat od dnia udzielenie
zamówienia podstawowego, a jego wartość została uwzględniona w wartości zamówienia lub dodatkowych/uzupełniających
dostaw, których celem jest częściowa wymiana lub zwiększenie bieżących dostaw. Zamawiający przewiduje możliwość
udzielenia zamówienia wznowionego w wysokości do 40% zamówienia podstawowego.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 tj. udzieleniu dotychczasowemu wykonawcy
zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych w okresie 3 lat od dnia udzielenie
zamówienia podstawowego, a jego wartość została uwzględniona w wartości zamówienia lub dodatkowych/uzupełniających
dostaw, których celem jest częściowa wymiana lub zwiększenie bieżących dostaw. Zamawiający przewiduje możliwość
udzielenia zamówienia wznowionego w wysokości do 40% zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Marża na części
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena brutto 1 roboczogodziny
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania przedmiotu umowy:
a) do nadzoru nad usługą: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania
budowy, bez ograniczeń
w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji i sieci sanitarnych wymagane przepisami ustawy Prawo
budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.(Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z późn. zm.)
b) do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 3 osobami, posiadającymi uprawnienia dozorowe
uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających
i zużywających ciepło oraz innymi urządzeniami energetycznymi - wymagane świadectwo kwalifikacyjne – D Grupa 1, 2 i 3
oraz posiadającymi uprawnienia eksploatacyjne E Grupa 1, 2 i 3 - przeszkolonymi pod względem przepisów bhp i p.poż.
2. Posiadanie doświadczenia w wykonaniu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj. wykazanie się jedną
usługą w zakresie serwisowania, konserwacji i wykonywania napraw bieżących i poawaryjnych kotłowni lokalnych i węzłów
cieplnych o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, wykonanych lub wykonywanych w okresie 3 lat przed terminem
składania ofert. Do wykazu Wykonawca jest zobowiązany dołączyć referencję lub inny dokument poświadczający należyte
wykonanie usługi lub oświadczenie, jeśli Wykonawca z przyczyn obiektywnych nie może pozyskać referencji lub
dokumentu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie
wskazanym przez Zamawiającego - wypełniony załącznik nr 4 do SWZ stanowiący oświadczenie dotyczące odpowiednio:
a) Wykonawcy;
b) każdego ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej w przypadku składania oferty wspólnej;
c) podmiotu udostępniającego zasoby, czyli podmiotu, na zasoby którego powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków
udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 15.1 SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień
złożenia:
1. Wykaz osób – zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 7 do SWZ
2. Wykaz usług – zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 8 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 12 wzoru umowy (załącznik nr 2 do SWZ) strony umowy mogą wprowadzić zmiany w umowie w zakresie
przewidzianym art. 455 ust. 1 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/2wog/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-08 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-06