III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
NIE DOTYCZY
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
NIE DOTYCZY
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie nie wcześniej niż ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą w realizacji co najmniej zakres i wartość brutto ujęty szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca w danej branży chciałby złożyć ofertę na wszystkie lub kilka budynków, nie ma obowiązku wykazać się doświadczeniem oddzielnie do każdego budynku, a jedynie wykazać się maksymalnym doświadczeniem w danej branży. Przykładowo: Wykonawca chce złożyć ofertę na realizację robót budowlanych w kilku częściach: Część nr 1 zamówienia – możliwość złożenia oferty w tej części – numeracja części, którą należy wpisać do oferty – CZĘŚĆ - 1/Budowlana (minimalna wartość 140 000 zł) Część nr 4 zamówienia – możliwość złożenia oferty w tej części – numeracja części, którą należy wpisać do oferty – CZĘŚĆ - 2/Budowlana (minimalna wartość 170 000 zł) Część nr 7 zamówienia – możliwość złożenia oferty w tej części – numeracja części, którą należy wpisać do oferty – CZĘŚĆ - 3/Budowlana (minimalna wartość 130 000 zł) W każdej z nich podano różne wymagania kwotowe w zakresie zrealizowania/doświadczenia roboty budowlanej w branży Budowlanej dla różnych budynków. Wystarczy, że wykonawca wykaże się realizacją roboty budowlanej w tej branży na najwyższą z podanych kwot w zestawieniu, przygotowanym przez zamawiającego w załączniku nr 1a do SIWZ, aby spełnić wymagania zawarte w SIWZ. W tym przypadku wystarczy, że wykonał zgodnie z wymaganiami SIWZ co najmniej jedną robotę budowlaną obejmująca branżę Budowlaną na kwotę min 170 000 zł brutto. W przypadku umów, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych (w przypadku robót rozliczanych w walutach innych niż PLN). Jednocześnie, gdy wykonawca korzysta z zasobów innego wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, wymaga się, aby podmiot udostępniający zasoby zrealizował tą część (w praktyce jako podwykonawca – art. 22a ust 4 ustawy pzp). Ocena spełnienia przez wykonawcę tego warunku będzie składała się z dwóch etapów. W terminie składania ofert każdy z wykonawców ma obowiązek złożenia wstępnego oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku, gdy zamawiający w wyniku procedury badania i oceny ofert ustali, który wykonawca złożył ofertę najkorzystniejszą, zwróci się do tego wykonawcy z żądaniem złożenia dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie ww warunku udziału w postępowaniu. 2.2. Zasady wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w ofercie. 2.2.1. Sposób wykazania spełnienia ww warunków w niniejszym postępowaniu będzie polegał na tym, że na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp każdy wykonawca do oferty składa oświadczenie (przykładowe rozwiązanie stanowi załącznik nr 3 do SIWZ), w którym zostanie złożona wstępna deklaracja o spełnieniu warunków udziału. W przypadku oferty wspólnej (art. 23 ustawy Pzp - konsorcjum) oświadczenie składa co najmniej jeden z jej uczestników (ten wykonawca, który dany warunek udziału spełnia) lub wszyscy wspólnie. W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę w jednej lub kilku częściach może: - złożyć jedno oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w najszerszym z możliwych zakresów objętych częściami w których składa ofertę lub - złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oddzielnie do każdej części zamówienia, na którą składa ofertę. 2.2.2. Oświadczenie składane do oferty wykonawcy mają obowiązek złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie dopuszcza złożenia go w formie elektronicznej poprzez środek komunikacji elektronicznej. 2.2.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych – zgodnie z art. 22a ustawy Pzp. 2.2.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykład takiego zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Dokument ten, wykonawcy mają obowiązek złożyć do oferty w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza złożenia go w formie elektronicznej poprzez środek komunikacji elektronicznej. UWAGA! Zobowiązane to należy złożyć do oferty (przykład załącznik nr 6), podpisuje je podmiot udostępniający swoje zasoby. W treści zobowiązania należy wskazać, w jakim zakresie zostaną udostępnione zasoby w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w tym postępowaniu podać dane identyfikujące podmiot udostępniający swoje zasoby (przykładowo: adres, pełna nazwa, NIP; REGON; PESEL). Podpis pod takim zobowiązaniem ma złożyć osoba umocowana do składania oświadczeń w imieniu danego podmiotu/osoby. Należy także wskazać/przypomnieć, że w przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innego podmiotu w oparciu o art. 22a ustawy Pzp w treści oferty, zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Pzp musi zostać złożone oświadczenie, że podmiot udostępniający swoje zasoby nie podlega wykluczeniu z postępowania (propozycja oświadczenia została zawarta w załączniku nr 4 do SIWZ), Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Ocena będzie dokonana poprzez sprawdzenie w treści oferty złożonego oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania (przykładowe oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ). Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. Zamawiający przypomina, że w przypadku, gdy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca korzysta z zasobów innego podmiotu na podstawie art. 22a ust 1 i ust 2 ustawy pzp, należy wypełnić wymaganie określone w art. 22a ust 4. Podmiot udostępniający zasoby ma w praktyce zrealizować tą część zamówienia, w której udostępnia zasoby. Zamawiający wymaga więc, aby wykonawca zakreślił ten zakres w treści oferty, wskazując, a jakiej części zamówienie będzie realizowane przez podmiot udostępniający zasoby (pkt 2 formularza oferty – załącznik nr 1 do siwz). 2.3. Wymagania dotyczące dokumentów i oświadczeń związanych z warunkami udziału w postępowaniu. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga, aby wykonawcy wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu złożyli w postępowaniu oświadczenia / dokumenty wg następujących zasad: na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w terminie składania ofert każdy z wykonawców składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (przykładowe oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) składa to oświadczenie co najmniej jeden z jej uczestników lub ci wykonawcy, który ten warunek spełniają? Oświadczenie pod rygorem nieważności wykonawca składa w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza złożenia go w formie elektronicznej poprzez środek komunikacji elektronicznej. W trakcie badania i oceny ofert, gdy zamawiający dokona punktacji ofert nie podlegających odrzuceniu i których wykonawcy nie podlegali wykluczeniu - zostanie wezwany tylko jeden wykonawca na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp (z największą ilością punktów) do złożenia dokumentu potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu, który został wskazany w pkt rozdział IV pkt 3 SIWZ z obowiązkiem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w terminie zakreślonym w tym wezwaniu. Dokument ten wszyscy wykonawcy nie muszą składać do oferty, gdyż ta czynność nie ma większego wpływu na sposób prowadzenia procedury badania i oceny ofert wskazanej powyżej. W przypadku oferty wspólnej dokument potwierdzający na wezwanie, o którym była mowa powyżej składają jedynie ci wykonawcy, którzy są w stanie potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu (co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólnie). Dokumenty te, wykonawca/cy mają obowiązek złożyć w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza złożenia go w formie elektronicznej poprzez środek komunikacji elektronicznej. Załącznik nr 1a do SIWZ. Opis warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia wykonawcy (zdolności technicznej lub zawodowej) – dotyczy poszczególnych części zamówienia. Nr budynku Nr części zamówienia / opis rodzaju roboty budowlanej w celu wykazania spełnienia warunku udziału w danej części zamówienia / minimalna wartość doświadczenia wymaganego od wykonawcy składającego ofertę w danej części w złotych polskich. Budowlana1) Sanitarna2) Elektryczna3) 1 Część 1 – 140 000 zł Część 2 – 70 000 zł Część 3- 10 000 zł 2 Część 4 – 170 000 zł Część 5- 70 000 zł Część 6- 10 000 zł 3 Część 7 – 130 000 zł Część 8 – 50 000 zł Część 9- 15 000 zł 4 Część 10- 70 000 zł Część 11- 25 000 zł Część 12- 10 000 zł 5 Część 13- 140 000 zł Część 14- 20 000 zł ------------------------------- Opis rodzaju robót budowlanych/branża – minimalny zakres, wymagany w danej części zamówienia: 1) Budowlana - Roboty budowlane obejmujące co najmniej wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem, montaż okien oraz drzwi zewnętrznych 2) Sanitarna – Roboty budowlane obejmujące co najmniej wykonanie instalacji c.o. (dotyczy części 2,5,8,11), wykonanie instalacji solarnej (dotyczy części 14) 3) Elektryczna - Roboty budowlane obejmujące co najmniej wykonanie instalacji fotowoltaicznej (dotyczy części 3, 6, 9, 12). W przypadku, gdy wykonawca zrealizował jedną robotę budowlaną obejmującą jednocześnie zakres dotyczący branży Sanitarnej i branży Budowlanej oraz każda z tych branży spełniała minimalne wymagania zakreślone przez zamawiającego w treści SIWZ i ww wykazem warunków, zamawiający uzna, że warunek udziału w każdej z tych części wykonawca wypełnił. W takim wypadku wykonawca w trakcie postępowania będzie miał obowiązek to wykazać / oddzielnie dla każdej z części zamówienia, na które składa ofertę. W składanym wykazie (załącznik nr 7 do SIWZ) wykonanych robót budowlanych wykazać się wykonaniem w tej branży robotami budowlanymi w minimalnym zakresie kwotowym wymaganym dla wykonawcy w danej części, na która składa ofertę. Jednocześnie składając ofertę w części branży Sanitarnej, wykonawca może wykazać się w realizacji tej samej umowy także w tej branży.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W zakresie braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca ma obowiązek złożyć odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) dokumenty składa odrębnie każdy z uczestników konsorcjum.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu (doświadczenie wykonawcy) wykonawca ma obowiązek złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Propozycja – załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) dokument ten składa co najmniej jeden z jej uczestników lub ci wykonawcy którzy łącznie spełniają warunek udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz oferty Wadium Pełnomocnictwo – jeżeli wynika z treści oferty Oświadczenie w zakresie art. 24 ust 11– załącznik nr 5 do siwz Oświadczenie w zakresie udostępnienia zasobów innego podmiotu (art. 22a ust 1 i 2) – jeżeli dotyczy.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak Informacja na temat wadium Wymagania dotyczące wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert tj. nie później niż do dnia i terminu składania ofert wskazanym w treści siwz w wysokości zależnej od części zamówienia na które wykonawca składa ofertę: Część 1. 2 800 złotych Część 2. 1 400 złotych Część 3. 200 złotych Część 4. 3 400 złotych Część 5. 1 400 złotych Część 6. 200 złotych Część 7. 2 600 złotych Część 8. 1 000 złotych Część 9. 300 złotych Część 10. 1 400 złotych Część 11. 500 złotych Część 12. 200 złotych Część 13. 2 800 złotych Część 14. 400 złotych 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2016r. poz.359). 3. Wadium w pieniądzu : a) wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto 38 8717 1051 2011 1100 0824 0009.Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej Oddział Annopol b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty określonej w SIWZ, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą wymaganą zapisami SIWZ i oferty. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, i nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Deklarowany okres gwarancji i rękojmi za wady |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zmian wynikających z okoliczności opisanych w poniższych punktach. 2. Zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe, gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania opisu przedmiotu zamówienia wskazanego w treści siwz nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu. W takim wypadku należy tą rozbieżność uzasadnić stanem faktycznym, opisać, udokumentować. Uzasadnienie będzie stanowiło załącznik do zmiany w umowie. Jednocześnie zasady zmiany wynagrodzenia muszą być oparte na kalkulacji cenowej sporządzonej przez wykonawcę przed zawarciem umowy. 3. Zmiany do umowy mogą dotyczyć terminu wykonania zamówienia wyłącznie w przypadkach: 3.1. Konieczności wykonania robót zamiennych ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczności sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji, która wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy. 3.2. Opóźnienia w wydaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do których wydania właściwe organy są zobowiązane na mocy prawa, jeżeli nie są następstwem okoliczności , za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 3.3. Prac lub badań archeologicznych powodujących, konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową. 3.4. Zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac budowlanych lub spełnienie warunków technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy. 3.5. Okoliczności wynikających z tzw. „siły wyższej” w rozumieniu kodeksu cywilnego. 3.6. Wstrzymanie robót z w/w powodów musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. 3.7. W przypadku zmiany terminu realizacji umowy wskazanym w niniejszym paragrafie, wykonawca lub zamawiający (w zależności od przyczyny zmiany terminu) ma obowiązek udokumentować stan faktyczny i wykazać, że dokonana zmiana terminu wykonania umowy jest obiektywna. Dokumenty i dowody w formie pisemnej mają potwierdzać konieczność dokonania takiej zmiany. 4. Wynagrodzenie określone w § 5 niniejszej umowy może zostać zmienione w przypadku: 4.1. Rezygnacji zamawiającego z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej/opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w siwz – roboty zaniechane. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość tych robót ustaloną na podstawie zestawienia cenowego stanowiącego załącznik do niniejszej umowy. 4.2. Rezygnacja zamawiającego z zakresu realizacji części zamówienia musi zostać udokumentowana, wynikać z okoliczności niezależnych od zamawiającego oraz musi być potwierdzona stanem faktycznym. 4.3. Rezygnacja zamawiającego z wykonania części prac/robót wymaga poinformowania wykonawcy w terminie do 7 dni od dnia zaistnienia okoliczności stanowiących podstawę do takiej decyzji, wymaga formy pisemnej. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy. Zmiana taka może nastąpić tylko na osoby, które spełniają warunki w SIWZ. 6. Warunki dokonania zmian. 6.1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 6.2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy opisze zaistniałe okoliczności i uzasadni ich zaistnienie. 6.3. Wniosek o dokonanie zmian postanowień zawartej umowy musi być sporządzony na piśmie. 7. Dokonanie zmiany w umowie muszą spełniać wymagania i ograniczenia wskazane w ustawie pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-07-03, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAMAWIAJĄCY WYMAGA PRZED ZAWARCIEM UMOWY WNIESIENIA ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA ZAMÓWIENIA. Dodatkowe wymagania i obowiązki zawarto w siwz. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część nr 1 zamówienia – możliwość złożenia oferty w tej części – numeracja części, którą należy wpisać do oferty – CZĘŚĆ - 1/Budowlana |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budynek 1. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY ANNOPOL – SZKOŁA PODSTAWOWA W OPOCE DUŻEJ Adres inwestycji : Opoka Duża 5, 23-235 Annopol Branża : BUDOWLANA Planowany zakres robót wg. audytu energetycznego dla branży budowlanej: 1.docieplenie - strop przy przepływie ciepła z dołu do góry (Strop piętra części mieszkalnej) Powierzchnia docieplenia: 67,00 m² Materiał dociepleniowy : styropian EPS 037 DACH/PODŁOGA - grubość: 0,23 m, lambda: 0,037 W/mK Współczynnik przenikania ciepła (U) przegrody po dociepleniu: 0,146 W/(m²K) 2.docieplenie - ściana zewnętrzna (Ściany zewnętrzne części mieszkalnej ) Powierzchnia docieplenia: 391,40 m² Materiał dociepleniowy: styropian EPS 038 - grubość: 0,17 m, lambda: 0,038 W/mK Współczynnik przenikania ciepła (U) przegrody po dociepleniu: 0,193 W/(m²K) 3.Wymiana okien na nowe o profilach PCV 0,9 (Okna drewniane podlegające wymianie na okna o profilach PCV) Wymiana starych okien na nowe o współczynniiku U=0,9 W/(m2*K), wraz z montażem nawiewników higrosterowalnych. Powierzchnia wymiany / zamurowania stolarki: 40,64 / 0,00 m² 4.docieplenie - ściana zewnętrzna (Ściany zewnętrzne - szkoła) Powierzchnia docieplenia: 1039,50 m² Materiał dociepleniowy: EPS 038 - grubość: 0,16 m, lambda: 0,038 W/mK Współczynnik przenikania ciepła (U) przegrody po dociepleniu: 0,197 W/(m²K) 5.Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o profilu PCV 1,3 (Drzwi podlegające wymianie na drzwi o profilach PCV) Stare drzwi drewniane o złych parametrach, zakwalifikowane do wymiany na nowe U=1,3 W/(m2*K) Powierzchnia wymiany / zamurowania stolarki: 4,10 / 0,00 m² 6. Przystosowanie pomieszczenia na łazienkę dla osób niepełnosprawnych wraz z instalacjami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45421000-4, 45112000-5, 45262521-9, 45233251-3, 45261320-3, 45113000-2, 45320000-6, 45453000-7, 45111100-9, 45442000-7, 45432130-4, 45450000-6, 45332200-5, 45332300-6, 45311200-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Deklarowany okres gwarancji i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu oraz obowiązku złożenia wadium dotyczące tej części zawarto w części bazowej ogłoszenia.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część nr 2 zamówienia – możliwość złożenia oferty w tej części – numeracja części, którą należy wpisać do oferty – CZĘŚĆ - 1/Sanitarna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budynek 1. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY ANNOPOL – SZKOŁA PODSTAWOWA W OPOCE DUŻEJ Adres inwestycji : Opoka Duża 5, 23-235 Annopol Branża : SANITARNA Branża sanitarna: Wymiana grzejników, oraz instalacji c.o. (system grzewczy) Wymiana starych grzejników żeliwnych w ilości 90 szt., oraz instalacji c.o., która z biegiem czasu utraciła swoją początkową sprawność powoduje duże starty przesyłowe przez co ulega awariom, na nową instalację w systemie rur ocynkowanych łączonych poprzez zaprasowywanie. Do nowych grzejników przewidywane jest również podłączenie zaworów termostatycznych oraz zaworów podpionowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45331100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu oraz obowiązku złożenia wadium dotyczące tej części zawarto w części bazowej ogłoszenia.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część nr 3 zamówienia – możliwość złożenia oferty w tej części – numeracja części, którą należy wpisać do oferty – CZĘŚĆ - 1/Elektryczna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budynek 1. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY ANNOPOL – SZKOŁA PODSTAWOWA W OPOCE DUŻEJ Planowany zakres robót w zakresie systemu fotowoltanicznego. Celem projektu jest zainstalowanie 1 fazowego systemu fotowoltaicznej o mocy 2,75 kW. Powierzchnia dachu budynku Inwestora, pozwala na montaż instalacji złożonej z 10 modułów fotowoltaicznych. System ten będzie współpracować z siecią zewnętrzną (system ongrid). Charakteryzuje się on tym, że niedobory energii będą uzupełniane z sieci, a nadwyżki produkcji zostaną oddane do sieci a później zbilansowane zgodnie z obowiązującym prawem. Adres inwestycji : Opoka Duża 5, 23-235 Annopol
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45317000-2, 45320000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu oraz obowiązku złożenia wadium dotyczące tej części zawarto w części bazowej ogłoszenia.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część nr 4 zamówienia – możliwość złożenia oferty w tej części – numeracja części, którą należy wpisać do oferty – CZĘŚĆ - 2/Budowlana |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budynek 2. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY ANNOPOL – SZKOŁA PODSTAWOWA W JANISZOWIE Adres inwestycji : Janiszów 74; 23-235 Annopol; pow. kraśnicki; woj. lubelskie. Branża : BUDOWLANA Planowany zakres robót wg. audytu energetycznego dla branży budowlanej: 1. docieplenie - stropodach (Stropodachy) Powierzchnia docieplenia: 598,50 m² Materiał dociepleniowy: granulat do ocieplania stropodachów 80-110 -grubość: 0,22 m, lambda: 0,044 W/mK Współczynnik przenikania ciepła (U) przegrody po dociepleniu: 0,149 W/(m²K) 2. docieplenie - ściana zewnętrzna (Ściany zewnętrzne) Powierzchnia docieplenia: 1218,20 m² Materiał dociepleniowy: EPS 038 - grubość: 0,15 m, lambda: 0,038W/mK. Współczynnik przenikania ciepła (U) przegrody po dociepleniu: 0,200 W/(m²K) 3. Wymiana okien na nowe o profilach PCV 0,9 (Okna podlegające wymianie na profil PCV). Wymiana okien na nowe o lepszych parametrach cieplnych o współczynniku U=0.9 W/(m2*K). Dodatkowo montaż nawiewników higrosterowanych. Powierzchnia wymiany stolarki: 137,62 / 0,00 m². 4. Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o profilu aluminiowym 1,3 (Drzwi podlegające wymianie na profil aluminiowy). Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o lepszych parametrach cieplnych o współczynniku U=1,3 W/(m2*K) Powierzchnia wymiany: 21,39 m² 5. Przystosowanie pomieszczenia na łazienkę dla osób niepełnosprawnych wraz z instalacjami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45421000-4, 45111290-7, 45112000-5, 45262521-9, 45233251-3, 45261320-3, 45113000-2, 45320000-6, 45453000-7, 45111100-9, 45442000-7, 45432130-4, 45450000-6, 45332200-5, 45332300-6, 45311200-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu oraz obowiązku złożenia wadium dotyczące tej części zawarto w części bazowej ogłoszenia.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część nr 5 zamówienia – możliwość złożenia oferty w tej części – numeracja części, którą należy wpisać do oferty – CZĘŚĆ - 2/Sanitarna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budynek 2. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY ANNOPOL – SZKOŁA PODSTAWOWA W JANISZOWIE Adres inwestycji : Janiszów 74; 23-235 Annopol; pow. kraśnicki; woj. lubelskie. Opis zakresu opracowania wg audytu energetycznego: Wymiana instalacji c.o. (system grzewczy). Ze względu na przestarzałą instalacje centralnego ogrzewania o obniżonej sprawności i przepustowości, narażoną na występowanie awarii konieczna jest jej wymiana. Zakres prac powinien obejmować wymianę pionów wraz z ich izolacją, wymianę poziomów oraz instalacje nowych grzejników z zaworami termostatycznymi w ilości 85 sztuk. Wykonanie nowej instalacji c.o. powinno być wykonane z podziałem zasilania w ciepło na część mieszkalną i szkolną ze względu na konieczność wprowadzenia przerw w ogrzewaniu (obniżenia temperatury w weekendy i nocy) w szkole. Należy także zamontować liczniki ciepła dla poszczególnych mieszkań. Nową instalację należy wykonać w systemie rur ocynkowanych łączonych poprzez zaprasowywanie. Do nowych grzejników przewidywane jest również podłączenie zaworów termostatycznych oraz zaworów podpionowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45331100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu oraz obowiązku złożenia wadium dotyczące tej części zawarto w części bazowej ogłoszenia.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część nr 6 zamówienia – możliwość złożenia oferty w tej części – numeracja części, którą należy wpisać do oferty – CZĘŚĆ - 2/Elektryczna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budynek 2. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY ANNOPOL – SZKOŁA PODSTAWOWA W JANISZOWIE Adres inwestycji : Janiszów 74; 23-235 Annopol; pow. kraśnicki; woj. lubelskie. Planowany zakres robót Celem projektu jest zainstalowanie 1 fazowego systemu fotowoltaicznej o mocy 2,2 kW. Powierzchnia dachu budynku Inwestora, pozwala na montaż instalacji złożonej z 8 modułów fotowoltaicznych. System ten będzie współpracować z siecią zewnętrzną (system ongrid). Charakteryzuje się on tym, że niedobory energii będą uzupełniane z sieci, a nadwyżki produkcji zostaną oddane do sieci a później zbilansowane zgodnie z obowiązującym prawem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45317000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu oraz obowiązku złożenia wadium dotyczące tej części zawarto w części bazowej ogłoszenia.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część nr 7 zamówienia – możliwość złożenia oferty w tej części – numeracja części, którą należy wpisać do oferty – CZĘŚĆ - 3/Budowlana |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budynek 3. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY ANNOPOL - SZKOŁA PODSTAWOWA W DĄBROWIE Adres inwestycji : DABROWA 91, 23-235 Annopol Planowany zakres robót wg. audytu energetycznego dla branży budowlanej: 1. Powierzchnia docieplenia: 1103,66 m². Materiał dociepleniowy: EPS 038 - grubość: 0,16 m, lambda: 0,038W/mK Współczynnik przenikania ciepła (U) przegrody po dociepleniu: 0,194 W/(m²K) Uwagi:Do powierzchni ścian północnych została doliczona powierzchnia, na której znajdują się tylne drzwi wejściowe, skierowana w kierunku północno-zachodnim. 2. Wymiana okien na nowe o profilach PCV 0,9 (Okna podlegające wymianie na profil PCV). Wymiana starego okna na nowe o profilu PCV i współczynniku przenikalności cieplnej U=0,9W/(m^2*K). Dodatkowo okna wyposażone w nawiewniki higrosterowane. Powierzchnia wymiany : 96,42m² 3. Wymiana drzwi na nowe ze współczynnikiem przenikalności ciepła 1,3[W/(m2*K)] Powierzchnia wymiany: 7,32 m² 4. Przystosowanie pomieszczenia na łazienkę dla osób niepełnosprawnych wraz z instalacjami. .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45421000-4, 45111290-7, 45112000-5, 45262521-9, 45261320-3, 45233251-3, 45453000-7, 45111100-9, 45442000-7, 45432130-4, 45450000-6, 45332200-5, 45332300-6, 45311200-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu oraz obowiązku złożenia wadium dotyczące tej części zawarto w części bazowej ogłoszenia.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część nr 8 zamówienia – możliwość złożenia oferty w tej części – numeracja części, którą należy wpisać do oferty – CZĘŚĆ - 3/Sanitarna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budynek 3. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY ANNOPOL - SZKOŁA PODSTAWOWA W DĄBROWIE Adres inwestycji : DABROWA 91, 23-235 Annopol Opis zakresu opracowania wg audytu energetycznego: Wymiana instalacji C.O. i grzejników (system grzewczy) Wymiana 69 grzejników żeliwnych, zamontowanie 69 zaworów termostatycznych, oraz 32 równoważnych zaworów podpionowych. Wymiana rur przyłączonych do grzejnika żeliwnego członowego, stalowego płytowego i konwektora. Przebudowa instalacji c.w.u (ciepła woda użytkowa) likwidacja elektrycznych podgrzewaczy wody, montaż zasobnika c.w.u. 0,5 m3 współpracującego z kotłem węglowym oraz wykonanie podejść do istniejących punktów poboru wody wraz z cyrkulacją , zamontowanie 2 zaworów termostatycznych na cyrkulacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45331100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu oraz obowiązku złożenia wadium dotyczące tej części zawarto w części bazowej ogłoszenia.
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część nr 9 zamówienia – możliwość złożenia oferty w tej części – numeracja części, którą należy wpisać do oferty – CZĘŚĆ - 3/Elektryczna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budynek 3. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY ANNOPOL - SZKOŁA PODSTAWOWA W DĄBROWIE Adres inwestycji : DABROWA 91, 23-235 Annopol Planowany zakres robót Celem projektu jest zainstalowanie 1 fazowego systemu fotowoltaicznej o mocy 5 kW. Powierzchnia dachu budynku Inwestora, pozwala na montaż instalacji złożonej z 18 modułów fotowoltaicznych. System ten będzie współpracować z siecią zewnętrzną (system on-grid). Charakteryzuje się on tym, że niedobory energii będą uzupełniane z sieci, a nadwyżki produkcji zostaną oddane do sieci a później zbilansowane zgodnie z obowiązującym prawem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45317000-2, 45320000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu oraz obowiązku złożenia wadium dotyczące tej części zawarto w części bazowej ogłoszenia.
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Część nr 10 zamówienia – możliwość złożenia oferty w tej części – numeracja części, którą należy wpisać do oferty – CZĘŚĆ - 4/Budowlana |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budynek nr 4. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY ANNOPOL - SZKOŁA PODSTAWOWA W BOROWIE Adres inwestycji : BORÓW 30; 23-235 Annopol; pow. kraśnicki; woj. lubelskie. Planowany zakres robót wg. audytu energetycznego dla branży budowlanej: 1. Powierzchnia docieplenia: 685,40 m². Materiał dociepleniowy: Styropian EPS 70-040 FASADA - grubość: 0,17 m, lambda: 0,040 W/mK Współczynnik przenikania ciepła (U) przegrody po dociepleniu: 0,196 W/(m²K) 2. Wymiana okien na nowe o profilach PCV 0,9 (Wymiana luxferu na okno o profilu PCV) Wymiana okien na nowe o lepszych parametrach cieplnych o współczynniku U=0.9 W/(m2*K). Dodatkowo montaż nawiewników higrosterowanych. Powierzchnia wymiany stolarki:3,44 m² 3.Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o lepszych parametrach cieplnych o współczynniku U=1,3W/(m2*K) Powierzchnia wymiany6,01 4.Wymiana okien na nowe o profilach PCV 0,9 (Okna podlegające wymianie na profil PCV) Wymiana okien na nowe o lepszych parametrach cieplnych o współczynniku U=0.9 W/(m2*K). Dodatkowo montaż nawiewników higrosterowanych. Powierzchnia wymiany / zamurowania stolarki: 4,15 / 0,00 m² 5. Przystosowanie pomieszczenia na łazienkę dla osób niepełnosprawnych wraz z instalacjami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45421000-4, 45262500-6, 45111290-7, 45112000-5, 45262521-9, 45261320-3, 45233251-3, 45113000-2, 45453000-7, 45450000-6, 45111100-9, 45432130-4, 45442000-7, 45332200-5, 45332300-6, 45311200-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu oraz obowiązku złożenia wadium dotyczące tej części zawarto w części bazowej ogłoszenia.
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Część nr 11 zamówienia – możliwość złożenia oferty w tej części – numeracja części, którą należy wpisać do oferty – CZĘŚĆ - 4/Sanitarna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budynek nr 4. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY ANNOPOL - SZKOŁA PODSTAWOWA W BOROWIE Adres inwestycji : BORÓW 30; 23-235 Annopol; pow. kraśnicki; woj. lubelskie. Opis zakresu opracowania wg audytu energetycznego: Ze względu na przestarzałą instalacje centralnego ogrzewania o obniżonej sprawności i przepustowości, narażoną na występowanie awarii konieczna jest jej wymiana. Zakres prac powinien obejmować wymianę pionów wraz z ich izolacją, wymianę poziomów znajdujących się w kanałach pod podłogą oraz instalacje nowych grzejników z zaworami termostatycznymi w ilości 30 sztuk. Instalacja z rur ocynkowanych w systemie zaprasowywania kształtek. Na pionach zawory podpionowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45331100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu oraz obowiązku złożenia wadium dotyczące tej części zawarto w części bazowej ogłoszenia.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Część nr 12 zamówienia – możliwość złożenia oferty w tej części – numeracja części, którą należy wpisać do oferty – CZĘŚĆ - 4/Elektryczna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budynek nr 4. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY ANNOPOL - SZKOŁA PODSTAWOWA W BOROWIE Adres inwestycji : BORÓW 30; 23-235 Annopol; pow. kraśnicki; woj. lubelskie. Celem projektu jest zainstalowanie 1 fazowego systemu fotowoltaicznej o mocy 2,2 kW. Powierzchnia dachu budynku Inwestora, pozwala na montaż instalacji złożonej z 8 modułów fotowoltaicznych. System ten będzie współpracować z siecią zewnętrzną (system ongrid). Charakteryzuje się on tym, że niedobory energii będą uzupełniane z sieci, a nadwyżki produkcji zostaną oddane do sieci a później zbilansowane zgodnie z obowiązującym prawem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45317000-2, 45320000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu oraz obowiązku złożenia wadium dotyczące tej części zawarto w części bazowej ogłoszenia.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Część nr 13 zamówienia – możliwość złożenia oferty w tej części – numeracja części, którą należy wpisać do oferty – CZĘŚĆ - 5/Budowlana |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budynek nr 5. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY ANNOPOL - BUDYNEK UMiG w ANNOPOL Adres inwestycji : RYNEK 1 , 23-235 Annopol Planowany zakres robót wg. audytu energetycznego dla branży budowlanej: 1. Powierzchnia docieplenia: 989,00 m² Materiał dociepleniowy: Styropian EPS 70-040 - grubość: 0,18 m, lambda: 0,040 W/mK Współczynnik przenikania ciepła (U) przegrody po dociepleniu: 0,192 W/(m²K) 2. Wymiana okien na nowe o lepszych parametrach cieplnych o współczynniku U=0.9 W/(m2*K).Dodatkowo montaż nawiewników higrosterowanych. Powierzchnia wymiany / zamurowania stolarki: 117,17 / 0,00 m² 3. Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o profilu aluminiowym 1,3 (Drzwi podlegające wymianie )Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe o lepszych parametrach cieplnych o współczynnikuU=1,3 W/(m2*K)Powierzchnia wymiany / zamurowania stolarki: 5,42 / 0,00 m² 4. Przystosowanie pomieszczenia na łazienkę dla osób niepełnosprawnych wraz z instalacjami. .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45421000-4, 45111290-7, 45112000-5, 45262521-9, 45261320-3, 45233251-3, 45453000-7, 45111100-9, 45442000-7, 45432130-4, 45450000-6, 45332200-5, 45332300-6, 45311200-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu oraz obowiązku złożenia wadium dotyczące tej części zawarto w części bazowej ogłoszenia.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Część nr 14 zamówienia – możliwość złożenia oferty w tej części – numeracja części, którą należy wpisać do oferty – CZĘŚĆ - 5/Sanitarna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budynek nr 5. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY ANNOPOL - BUDYNEK UMiG w ANNOPOLU Adres inwestycji : RYNEK 1 , 23-235 Annopol Planowany zakres robót wg. audytu energetycznego dla CWU : Zasobnik c.w.u oraz instalacja kolektorów słonecznych (ciepła woda użytkowa) Nowym źródłem ciepła na potrzeby c.w.u. będzie dwufunkcyjny kocioł gazowy. W celu kompletnego wyposażenia nowej wymiennikowni na cele zaopatrywania budynku w c.w.u należy wyposażyć ją w zasobnik ciepłej wody użytkowej. Planowany jest także montaż kolektorów słonecznych mających za zadanie zmniejszenie kosztów związanych z przygotowaniem c.w.u. Instalacja powinna być wyposażona w : 4 kolektory próżniowe typu KSR10 o łącznej powierzchni apertury (czynnej) 5,61 m2 oraz 2-wężownicowy podgrzewacz ciepłej wody użytkowej o pojemności 300L.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45332200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Deklarowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu oraz obowiązku złożenia wadium dotyczące tej części zawarto w części bazowej ogłoszenia.