III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej mu na realizację zamówienia – a w szczególności posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: Część nr 1: 1.000.000,00 zł, Część nr 2: 1.000.000,00 zł, Część nr 3: 1.200.000,00 zł, Część nr 4: 1.000.000,00 zł, Część nr 5: 500.000,00 zł, Część nr 6: 500.000,00 zł, Część nr 7: 200.000,00 zł. UWAGA: Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi wykazać, że znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej mu na realizację zamówienia – a w szczególności posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż suma wartości określonych dla każdej z części zamówienia (zgodnie z powyższym wskazaniem), na które Wykonawca składa ofertę. Przykład: Dla Części nr 1, 3 i 5: Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej mu na realizację zamówienia – a w szczególności posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.700.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1). Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie roboty budowlane polegające na termomodernizacji 3 (trzech) obiektów budowlanych (tj. roboty mające na celu zmniejszenie zapotrzebowania i zużycia energii cieplnej w danym obiekcie budowlanym na przykład poprzez: docieplenie ścian, dachu, stropów i/lub podłóg, wymianę okien i/lub drzwi, wymianę źródła ciepła i/lub wymianę grzejników, itp.), o łącznej wartości nie mniejszej niż: Część nr 1: 2.000.000,00 zł (brutto), Część nr 2: 2.000.000,00 zł (brutto), Część nr 3: 2.500.000,00 zł (brutto), Część nr 4: 2.000.000,00 zł (brutto), Część nr 5: 1.000.000,00 zł (brutto), Część nr 6: 1.000.000,00 zł (brutto), Część nr 7: 500.000,00 zł (brutto). W/w roboty mogą być wykonane (wykonywane) w ramach jednego zamówienia lub oddzielnych. UWAGA: Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi wykazać: zdolność zawodową o wartości robót największej z wszystkich części, na które składa ofertę (zgodnie z w/w wskazaniem). Przykład: Dla Części nr 1, 3 i 5: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał należycie roboty budowlane polegające na termomodernizacji 3 (trzech) obiektów budowlanych (tj. mające na celu zmniejszenie zapotrzebowania i zużycia energii cieplnej w danym obiekcie budowlanym na przykład poprzez: docieplenie ścian, dachu, stropów i/lub podłóg, wymianę okien i/lub drzwi, wymianę źródła ciepła i/lub wymianę grzejników, itp.), o łącznej wartości nie mniejszej niż: 2.500.000,00 zł (brutto). 2). Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia: a) (Dla Części: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7) Kierownikiem budowy (1 osoba) – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającym, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalności, w trakcie którego kierował termomodernizacją min. dwóch budynków o łącznej wartości robót nie mniejszej niż: Część nr 1: 2.000.000,00 zł (brutto), Część nr 2: 2.000.000,00 zł (brutto), Część nr 3: 2.500.000,00 zł (brutto), Część nr 4: 2.000.000,00 zł (brutto), Część nr 5: 1.000.000,00 zł (brutto), Część nr 6: 1.000.000,00 zł (brutto), Część nr 7: 500.000,00 zł (brutto). UWAGA! Doświadczenie Kierownika budowy stanowi jedno z kryterium oceny ofert! b) (Dla Części: 1, 2, 3, 4, 7) Kierownikiem robót sanitarnych wraz z gazowymi i C.O. (1 osoba) – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalności, w tym przy realizacji termomodernizacji co najmniej jednego budynku. c) (Dla Części: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7) Kierownikiem robót elektrycznych (1 osoba) – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalności, w tym przy realizacji termomodernizacji co najmniej jednego budynku. UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia: - wystarczającym będzie wykazanie jednego Kierownika budowy i po jednym kierowniku dla danej branży, przy czym wymóg doświadczenia zawodowego dla Kierownika budowy kształtuje się w takim przypadku następująco: wartość robót w zakresie termomodernizacji min. 2 budynków, którymi kierował wykazany Kierownik budowy musi odpowiadać największej wartości robót ze wszystkich części, na które Wykonawca składa ofertę (zgodnie z powyższym wskazaniem - ppkt. a)). Przykład: Dla Części nr 1, 3, 5: Kierownik budowy (1 osoba) - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadający, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalności, w trakcie którego kierował termomodernizacją min. dwóch budynków o łącznej wartości robót nie mniejszej niż: 2.500.000,00 zł (brutto).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
UWAGA! W/w. osoby winne posiadać uprawnienia budowlane zgodne z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dn. 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) na podstawie art. 12, art. 12a, art. 14 ust. 1 i art. 16 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1202 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz być zrzeszona we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. 2016 poz.1725) lub spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1202), tj. osoba której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. 2016 poz.1725) („świadczenie usług transgranicznych”).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, zostanie wezwany do przedłożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. UWAGA! W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Wykonawca wskazuje dostępność oświadczeń lub dokumentów przez zaznaczenie odpowiedniej strony internetowej w oświadczeniu na Formularzu oferty.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): 1.) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert UWAGA: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp; 2.) wykazu robót budowlanych wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, zakresu, dat wykonania, wartości i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie – Załącznik nr 5 do SIWZ (wymagania w tym zakresie zostały określonej w punkcie 3.3.1); 3.) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 6 do SIWZ (wymagania w tym zakresie zostały określone w punkcie 3.3.2).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane roboty wymagań Zamawiającego zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp): a) dla bezspoinowego systemu ocieplenia: - Aprobata Techniczna ITB udzielona w oparciu o Zalecenia Udzielania Aprobat Technicznych (ZUAT) lub Europejska Aprobata Techniczna (EAT), udzielona w oparciu o Wytyczne do Europejskich Aprobat Technicznych – ETAG nr 004, - Certyfikat Zakładowej Kontroli Produkcji dotyczącej w/w Aprobaty Technicznej, - deklaracje właściwości użytkowych, b) dla proponowanych opraw LED: - karty katalogowe opraw, - deklaracje zgodności opraw.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ); 2.) Formularz Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 3.) Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej tj. z podaniem cen jednostkowych i składników cenotwórczych (ceny roboczogodziny, narzutów i wartości VAT); 4.) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; 5.) Dowód wniesienia wadium; 6.) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla Części nr 1: 40.000,00 zł, Dla Części nr 2: 40.000,00 zł, Dla Części nr 3: 50.000,00 zł, Dla Części nr 4: 35.000,00 zł, Dla Części nr 5: 25.000,00 zł, Dla Części nr 6: 20.000,00 zł, Dla Części nr 7: 10.000,00 zł. UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca ma obowiązek wpłacić wadium równy sumie wartości wadium określonego dla części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem „Wadium – Termomodernizacja – Część nr …..”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 rozdziału XXI SIWZ. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Zwiększenie wysokości kary umownej za opóźnienie w oddaniu (realizacji) przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy |
15,00 |
Doświadczenie Kierownika budowy |
10,00 |
Wydłużenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia (robót budowlanych) |
15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na zasadach określonych w §17 wzoru umowy – Załącznika nr 10 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-02-14, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Przed podpisaniem (zawarciem) umowy Wykonawca zobowiązany będzie: • wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na warunkach określonych w rozdziale XXX SIWZ (potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia Wykonawca powinien przedstawić w dniu podpisywania umowy); • przekazać Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto określona w §13 ust. 1 wzoru umowy – Załącznik nr 10 do SIWZ (względnie inny równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności). Warunki dotyczące wymaganej polisy ubezpieczeniowej określone zostały w §6 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać ubezpieczenie przez cały okres realizacji umowy. Niewypełnienie powyższych obowiązków przez Wykonawcę skutkować będzie uznaniem niemożliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z winy Wykonawcy.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku SP 5 przy ul. Leśnej 23 w Tarnowskich Górach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje wykonanie: − wymiany stolarki, − naprawy elementów żelbetowych, − remontu schodów i spoczników, − remontu elementów metalowych, − remontu kominów, − ocieplenia stropów i stropodachu, − docieplenia zadaszeń wejść, − instalacji odgromowej, − ocieplenia ścian budynku powyżej cokołu, − ocieplenia ścian cokół, − modernizacji instalacji c.o., − montażu energooszczędnego oświetlenia LED. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do niniejszej SIWZ tj. w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia każdej z części (Załączniki nr 8a-8g do SIWZ), przedmiarach robót (Załączniki nr 7a-7g do SIWZ), dokumentacji technicznej dla każdej z części zamówienia (Załączniki nr 9a-9g do SIWZ) oraz wzorze umowy (Załącznik nr 10 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45311000-0, 45331000-6, 45420000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1959269,62
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Zwiększenie wysokości kary umownej za opóźnienie w oddaniu (realizacji) przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy |
15,00 |
Doświadczenie Kierownika budowy |
10,00 |
Wydłużenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia (robót budowlanych) |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla Części nr 1: 40.000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem „Wadium – Termomodernizacja – Część nr …..”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 rozdziału XXI SIWZ. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 2.) Przed podpisaniem (zawarciem) umowy Wykonawca zobowiązany będzie: • wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na warunkach określonych w rozdziale XXX SIWZ (potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia Wykonawca powinien przedstawić w dniu podpisywania umowy); • przekazać Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto określona w §13 ust. 1 wzoru umowy – Załącznik nr 10 do SIWZ (względnie inny równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności). Warunki dotyczące wymaganej polisy ubezpieczeniowej określone zostały w §6 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać ubezpieczenie przez cały okres realizacji umowy. Niewypełnienie powyższych obowiązków przez Wykonawcę skutkować będzie uznaniem niemożliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z winy Wykonawcy.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku SP 13 przy ul. Armii Krajowej 1 w Tarnowskich Górach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje wykonanie: − montażu instalacji odgromowej, − montażu nowej ślusarki drzwiowej, − naprawy elementów żelbetowych, − remontu schodów i spoczników wejść, − remont elementów metalowych, − remontu kominów, − ocieplenia stropodachów, − remont i ocieplenie zadaszeń wejść do budynku, − ocieplenia ścian budynku powyżej cokołu, − ocieplenia ścian cokół, − instalacji c.o. – zawory, − montażu energooszczędnego oświetlenia LED. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do niniejszej SIWZ tj. w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia każdej z części (Załączniki nr 8a-8g do SIWZ), przedmiarach robót (Załączniki nr 7a-7g do SIWZ), dokumentacji technicznej dla każdej z części zamówienia (Załączniki nr 9a-9g do SIWZ) oraz wzorze umowy (Załącznik nr 10 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45311000-0, 45331000-6, 45420000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1835386,93
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Zwiększenie wysokości kary umownej za opóźnienie w oddaniu (realizacji) przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy |
15,00 |
Doświadczenie Kierownika budowy |
10,00 |
Wydłużenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia (robót budowlanych) |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.) Przed podpisaniem (zawarciem) umowy Wykonawca zobowiązany będzie: • wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na warunkach określonych w rozdziale XXX SIWZ (potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia Wykonawca powinien przedstawić w dniu podpisywania umowy); • przekazać Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto określona w §13 ust. 1 wzoru umowy – Załącznik nr 10 do SIWZ (względnie inny równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności). Warunki dotyczące wymaganej polisy ubezpieczeniowej określone zostały w §6 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać ubezpieczenie przez cały okres realizacji umowy. Niewypełnienie powyższych obowiązków przez Wykonawcę skutkować będzie uznaniem niemożliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z winy Wykonawcy. 2.) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla Części nr 2: 40.000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem „Wadium – Termomodernizacja – Część nr …..”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3rozdziału XXI SIWZ. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Termomodernizacja dwóch budynków ZSP 3 przy ul. Żeromskiego 64 w Tarnowskich Górach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W budynku Szkoły Podstawowej nr 12 przy ul. Żeromskiego 64 w Tarnowskich Górach zakres robót obejmuje wykonanie: − montażu instalacji odgromowej, − montażu nowej ślusarki drzwiowej, − naprawy elementów żelbetowych, − remontu schodów i spoczników wejść, − malowania ścian i sufitów wewnętrznych budynku, − remontu ściany gk na poddaszu nieużytkowym, − remontu elementów metalowych, − remontu obudów okien piwnicznych, − remontu drenażu opaskowego, − ocieplenia zadaszeń wejść, − remontu kominów, − ocieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją, − ocieplenia dachu, − ocieplenia stropodachów, − ocieplenia ścian budynku powyżej cokołu, − ocieplenia ścian cokół, − remontu instalacji elektrycznych, − montażu energooszczędnego oświetlenia LED, − modernizacji instalacji c.o. 2. W budynku Przedszkola nr 13 przy ul. Żeromskiego 64 w Tarnowskich Górach zakres robót obejmuje wykonanie: − montażu instalacji odgromowej, − montażu nowej ślusarki drzwiowej, − naprawy elementów żelbetowych, − remontu obudów okien piwnicznych, − remontu drenażu opaskowego, − remontu schodów i spoczników wejść, − remontu elementów metalowych, − remontu kominów, − ocieplenia stropodachów, − ocieplenia ścian budynku powyżej cokołu, − ocieplenia ścian cokół, − montażu energooszczędnego oświetlenia LED, − modernizacji instalacji c.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do niniejszej SIWZ tj. w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia każdej z części (Załączniki nr 8a-8g do SIWZ), przedmiarach robót (Załączniki nr 7a-7g do SIWZ), dokumentacji technicznej dla każdej z części zamówienia (Załączniki nr 9a-9g do SIWZ) oraz wzorze umowy (Załącznik nr 10 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45311000-0, 45331000-6, 45420000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2315393,24
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Zwiększenie wysokości kary umownej za opóźnienie w oddaniu (realizacji) przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy |
15,00 |
Doświadczenie Kierownika budowy |
10,00 |
Wydłużenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia (robót budowlanych) |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.) Przed podpisaniem (zawarciem) umowy Wykonawca zobowiązany będzie: • wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na warunkach określonych w rozdziale XXX SIWZ (potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia Wykonawca powinien przedstawić w dniu podpisywania umowy); • przekazać Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto określona w §13 ust. 1 wzoru umowy – Załącznik nr 10 do SIWZ (względnie inny równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności). Warunki dotyczące wymaganej polisy ubezpieczeniowej określone zostały w §6 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać ubezpieczenie przez cały okres realizacji umowy. Niewypełnienie powyższych obowiązków przez Wykonawcę skutkować będzie uznaniem niemożliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z winy Wykonawcy. 2.) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla Części nr 3: 50.000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem „Wadium – Termomodernizacja – Część nr …..”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 rozdziału XXI SIWZ. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku SP 11 przy ul. Korola 38a w Tarnowskich Górach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje wykonanie: − docieplenia ścian, − docieplenia cokołu, − docieplenia stropu ostatniej kondygnacji, − docieplenia dachu, − izolacji ścian piwnicznych oraz drenażu opaskowego, − instalacji odgromowej, − modernizacji instalacji c.o., − montażu energooszczędnego oświetlenia LED. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do niniejszej SIWZ tj. w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia każdej z części (Załączniki nr 8a-8g do SIWZ), przedmiarach robót (Załączniki nr 7a-7g do SIWZ), dokumentacji technicznej dla każdej z części zamówienia (Załączniki nr 9a-9g do SIWZ) oraz wzorze umowy (Załącznik nr 10 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45311000-0, 45331000-6, 45420000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1629649,34
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Zwiększenie wysokości kary umownej za opóźnienie w oddaniu (realizacji) przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy |
15,00 |
Doświadczenie Kierownika budowy |
10,00 |
Wydłużenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia (robót budowlanych) |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości Dla Części nr 4: 35.000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem „Wadium – Termomodernizacja – Część nr …..”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 rozdziału XXI SIWZ. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 2.) Przed podpisaniem (zawarciem) umowy Wykonawca zobowiązany będzie: • wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na warunkach określonych w rozdziale XXX SIWZ (potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia Wykonawca powinien przedstawić w dniu podpisywania umowy); • przekazać Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto określona w §13 ust. 1 wzoru umowy – Załącznik nr 10 do SIWZ (względnie inny równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności). Warunki dotyczące wymaganej polisy ubezpieczeniowej określone zostały w §6 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać ubezpieczenie przez cały okres realizacji umowy. Niewypełnienie powyższych obowiązków przez Wykonawcę skutkować będzie uznaniem niemożliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z winy Wykonawcy.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 17 przy ul. Norweskiej 2 w Tarnowskich Górach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje wykonanie: − izolacji pionowej i poziomej, − zagospodarowanie terenu - odtworzenie elementów zdemontowanych/uszkodzonych w wyniku prac termomodernizacyjnych, − ocieplenia ścian, − wymiany stolarki drzwiowej, − termomodernizacji dachu, − montażu energooszczędnego oświetlenia LED. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do niniejszej SIWZ tj. w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia każdej z części (Załączniki nr 8a-8g do SIWZ), przedmiarach robót (Załączniki nr 7a-7g do SIWZ), dokumentacji technicznej dla każdej z części zamówienia (Załączniki nr 9a-9g do SIWZ) oraz wzorze umowy (Załącznik nr 10 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45311000-0, 45331000-6, 45420000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1168617,20
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Zwiększenie wysokości kary umownej za opóźnienie w oddaniu (realizacji) przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy |
15,00 |
Doświadczenie Kierownika budowy |
10,00 |
Wydłużenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia (robót budowlanych) |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości Dla Części nr 5: 25.000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem „Wadium – Termomodernizacja – Część nr …..”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 rozdziału XXI SIWZ. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 2.) Przed podpisaniem (zawarciem) umowy Wykonawca zobowiązany będzie: • wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na warunkach określonych w rozdziale XXX SIWZ (potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia Wykonawca powinien przedstawić w dniu podpisywania umowy); • przekazać Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto określona w §13 ust. 1 wzoru umowy – Załącznik nr 10 do SIWZ (względnie inny równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności). Warunki dotyczące wymaganej polisy ubezpieczeniowej określone zostały w §6 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać ubezpieczenie przez cały okres realizacji umowy. Niewypełnienie powyższych obowiązków przez Wykonawcę skutkować będzie uznaniem niemożliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z winy Wykonawcy.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 20 przy ul. Morcinka 7 w Tarnowskich Górach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje wykonanie: − izolacji pionowej i poziomej, − zagospodarowania terenu - odtworzenie elementów zdemontowanych/uszkodzonych w wyniku prac termomodernizacyjnych, − ocieplenia ścian, − stolarki okiennej, − termoizolacji dachu, − wykończenia schodów, trasów, pochylni, − montażu energooszczędnego oświetlenia LED. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do niniejszej SIWZ tj. w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia każdej z części (Załączniki nr 8a-8g do SIWZ), przedmiarach robót (Załączniki nr 7a-7g do SIWZ), dokumentacji technicznej dla każdej z części zamówienia (Załączniki nr 9a-9g do SIWZ) oraz wzorze umowy (Załącznik nr 10 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45311000-0, 45331000-6, 45420000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 903983,55
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Zwiększenie wysokości kary umownej za opóźnienie w oddaniu (realizacji) przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy |
15,00 |
Doświadczenie Kierownika budowy |
10,00 |
Wydłużenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia (robót budowlanych) |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości Dla Części nr 6: 20.000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem „Wadium – Termomodernizacja – Część nr …..”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 rozdziału XXI SIWZ. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 2.) Przed podpisaniem (zawarciem) umowy Wykonawca zobowiązany będzie: • wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na warunkach określonych w rozdziale XXX SIWZ (potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia Wykonawca powinien przedstawić w dniu podpisywania umowy); • przekazać Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto określona w §13 ust. 1 wzoru umowy – Załącznik nr 10 do SIWZ (względnie inny równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności). Warunki dotyczące wymaganej polisy ubezpieczeniowej określone zostały w §6 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać ubezpieczenie przez cały okres realizacji umowy. Niewypełnienie powyższych obowiązków przez Wykonawcę skutkować będzie uznaniem niemożliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z winy Wykonawcy.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 2 przy ul. Gruzełki 17 w Tarnowskich Górach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje wykonanie: − ocieplenia stropodachu, − docieplenia ścian poniżej poziomu terenu, − ocieplenia stropu nad piwnicą, − ocieplenia ścian zewnętrznych, − zagospodarowania terenu - odtworzenie elementów zdemontowanych/uszkodzonych w wyniku prac termomodernizacyjnych, − instalacji odgromowej, − rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, − modernizacji instalacji c.o., c.w.u., − montażu energooszczędnego oświetlenia LED. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do niniejszej SIWZ tj. w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia każdej z części (Załączniki nr 8a-8g do SIWZ), przedmiarach robót (Załączniki nr 7a-7g do SIWZ), dokumentacji technicznej dla każdej z części zamówienia (Załączniki nr 9a-9g do SIWZ) oraz wzorze umowy (Załącznik nr 10 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45311000-0, 45331000-6, 45420000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 458044,83
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Zwiększenie wysokości kary umownej za opóźnienie w oddaniu (realizacji) przedmiotu zamówienia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy |
15,00 |
Doświadczenie Kierownika budowy |
10,00 |
Wydłużenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia (robót budowlanych) |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości Dla Części nr 7: 10.000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem „Wadium – Termomodernizacja – Część nr …..”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 rozdziału XXI SIWZ. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 2.) Przed podpisaniem (zawarciem) umowy Wykonawca zobowiązany będzie: • wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy na warunkach określonych w rozdziale XXX SIWZ (potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia Wykonawca powinien przedstawić w dniu podpisywania umowy); • przekazać Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej OC od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto określona w §13 ust. 1 wzoru umowy – Załącznik nr 10 do SIWZ (względnie inny równoważny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności). Warunki dotyczące wymaganej polisy ubezpieczeniowej określone zostały w §6 wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać ubezpieczenie przez cały okres realizacji umowy. Niewypełnienie powyższych obowiązków przez Wykonawcę skutkować będzie uznaniem niemożliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z winy Wykonawcy.