Termomodernizacja obiektów z podziałem na 4 zadania: 1 Termomodern. P 20. 2 Termomodern....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja obiektów z podziałem na 4 zadania: 1 Termomodern. P 20. 2 Termomodern. ZSP 10 (budynek P 2). 3 Termomodern. SP 15. 4 Termomodern. pomieszczeń biurowych oraz warsztatów MOSIR.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRybnik
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-06
  • ZamawiającyMIASTO RYBNIK
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-16
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00498705
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektów z podziałem na 4 zadania:
1 Termomodern. P 20.
2 Termomodern. ZSP 10 (budynek P 2).
3 Termomodern. SP 15.
4 Termomodern. pomieszczeń biurowych oraz warsztatów MOSIR.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: +32 43 92 302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja obiektów z podziałem na 4 zadania:
1 Termomodern. P 20.
2 Termomodern. ZSP 10 (budynek P 2).
3 Termomodern. SP 15.
4 Termomodern. pomieszczeń biurowych oraz warsztatów MOSIR.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6da02f50-7e28-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Termomodernizacja budynku P20

1.1.26 Termomodernizacja budynku P2 (ZSP 10)

1.1.28 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 15

1.1.33 Termomodernizacja pomieszczeń biurowych oraz warsztatów na terenie MOSiR w dz. Kamień

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6da02f50-7e28-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie eZamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6da02f50-7e28-11ee-a60c-9ec5599dddc1
4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy eZamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zam_pub@um.rybnik.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.81.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 13885679,00 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8232074,01 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 20 – przedmiotem zamówienia są:
A. Roboty konstrukcyjno-budowlane
 roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
 ocieplenie ścian poniżej poziomu terenu i cokołu,
 docieplenie ścian zewnętrznych obiektu powyżej terenu z odtworzeniem gzymsów nadokiennych i wnęk elewacyjnych,
 ocieplenie dachu styropapą, wykonanie nowego pokrycia po wcześniejszym demontażu i ponownym montażu paneli fotowoltaicznych i instalacji solarnej,
 naprawa kominów,
 wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z uszczegółowionym systemem oszklenia,
 remont schodów głównych i bocznych do budynku,
 ocieplenie stropu piwnicy,
 naprawa tarasu i ścian tarasowych,
 zagospodarowanie terenu.
B. Roboty elektryczne
 kompletacja wszystkich materiałów potrzebnych do wykonania zadania,
 wykonanie wszelkich robót pomocniczych potrzebnych do demontażu elementów znajdujących się na elewacji obiektu,
 demontaż istniejącej instalacji fotowoltaicznej oraz elementów i aparatury towarzyszącej, oświetlenia zewnętrznego oraz instalacji odgromowej i uziemiającej,
 przed wykonaniem elewacji wykonanie zwodów pionowych przewodów odprowadzających instalacji odgromowej,
 wykonanie uziomu otokowego oraz instalacji odgromowej poziomej po wykonaniu niezbędnych prac na dachu obiektu,
 wykonanie okablowania i montaż oświetlenia zewnętrznego,
 montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu obiektu wraz z elementami i aparaturą towarzyszącą,
 wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich złączy kontrolnych, przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowanych elementów instalacji elektrycznej.
C. Roboty telekomunikacyjne
 demontaż i ponowny montaż na warstwie ocieplenia (po przedłużeniu przewodu) sygnalizatora (1 szt.) systemu sygnalizacji włamania i napadu,
 przebudowa systemu monitoringu zewnętrznego (10 kamer) na elewacji budynku,
Zakres prac:
1. sprawdzenie poprawności działania kamer wraz ze spisaniem protokołu,
2. demontaż kamer,
3. przechowanie kamer na czas prac termomodernizacyjnych,
4. montaż specjalizowanych pod ocieplenie puszek do kamer 10 szt.,
5. przedłużenie przewodów i podłączenie kamer uruchomienie systemu ze spisaniem protokołu,
 zabudowa na elewacji metalowych drzwiczek rewizyjnych, zatrzaskowych, o wymiarach min 30cm na 30cm na znajdującej się na elewacji głowicy telekomunikacyjnej ORANGE POLSKA. Głowica pozostanie na ścianie budynku we wnęcę utworzonej z ocieplenia,
 zabudowa na elewacji haka odciągowego (wychodzącego poza ocieplenie) do istniejącego kabla telekomunikacyjnego sieci napowietrznej odchodzącej do sąsiedniego budynku.
D. Roboty sanitarne
 roboty remontowe i konserwacyjne istniejącej instalacji solarnej,
 roboty remontowe instalacji wodociągowej w budynku,
 roboty remontowe instalacji kanalizacyjnej w budynku,
 roboty ogólnobudowlane i towarzyszące instalacjom sanitarnym.
E. Roboty drogowe
 roboty rozbiórkowe: rozbiórka nawierzchni z trylinki betonowej, rozbiórka nawierzchni z płytek betonowych 30cm na 30cm i kostki betonowej, rozbiórka nawierzchni betonowej, rozbiórka schodów terenowych o nawierzchni z kostki betonowej prowadzących na taras, rozbiórka obrzeży betonowych, rozbiórka odwodnienia liniowego na tarasie, materiały z rozbiórki należy zutylizować,
 wykonanie konstrukcji podbudowy: geowłóknina separacyjna, warstwa piasku gr. 15 cm, warstwa tłucznia kamiennego 0-31,5 gr. 15 cm,
 zabudowa obrzeży betonowych 30x30x8 na ławie betonowej,
 wykonanie nawierzchni i opasek z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej, w tym również na tarasie,
 odtworzenie trawników (wzdłuż zabudowanych obrzeży betonowych),
 zabudowa odwodnienia liniowego na tarasie z włączeniem do kanalizacji deszczowej,
 wykonanie nowych schodów terenowych na taras z elementów betonowych prefabrykowanych (z dwóch stron tarasu),
 regulacja wysokościowa studni kanalizacyjnych, teletechnicznych, świetlików.
Szczegółowy zakres zadania precyzuje SWZ z załącznikami.

4.2.5.) Wartość części: 1329926,67 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45314310-7 - Układanie kabli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w SWZ w rozdziale XXIV.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 10 (budynek Przedszkola nr 2) - przedmiotem zamówienia są:
A. Roboty konstrukcyjno-budowlane
 roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
 przebudowa kotew na osłony przeciwsłoneczne,
 likwidacja zsypu węglowego,
 naprawa uszkodzonych murów i cokołu budynku,
 ocieplenie ścian poniżej terenu, ocieplenie cokołu,
 wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z uszczegółowionym systemem oszklenia,
 ocieplenie ścian powyżej cokołu,
 docieplenie dachu,
 remont dachu nad zejściem do piwnicy,
 docieplenie stropu nad piwnicą (sklepienie łukowe z cegły),
 remont schodów do budynku,
 remont i docieplenie balkonu, montaż nowej markizy,
 zagospodarowanie terenu i opaska wokół budynku,
 naprawa słupa ogrodzeniowego furtki.
B. Roboty elektryczne
 kompletacja wszystkich materiałów potrzebnych do wykonania zadania,
 wykonanie wszelkich robót pomocniczych potrzebnych do demontażu elementów znajdujących się na elewacji obiektu,
 demontaż istniejącego oświetlenia zewnętrznego, instalacji odgromowej oraz demontaż konsoli elektroenergetycznej napowietrznej linii zasilającej,
 montaż haka wieszakowego do przyłącza napowietrznego linii zasilającej – prace w porozumieniu z operatorem sieci,
 przed wykonaniem elewacji wykonanie zwodów pionowych przewodów odprowadzających instalacji odgromowej,
 wykonanie uziomu otokowego oraz instalacji odgromowej poziomej po wykonaniu niezbędnych prac na dachu obiektu,
 wykonanie okablowania i montaż oświetlenia zewnętrznego wraz z osprzętem elektroinstalacyjnym (przycisk do furtki),
 wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich złączy kontrolnych, przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowanych elementów instalacji elektrycznej.
C. Roboty telekomunikacyjne
 demontaż i ponowny montaż na warstwie ocieplenia (po przedłużeniu przewodu) sygnalizatora (1 szt.) systemu sygnalizacji włamania i napadu,
 przebudowa kamer monitoringu zewnętrznego (2 szt.) na elewacji budynku
Zakres prac:
1. sprawdzenie poprawności działania kamer wraz ze spisaniem protokołu,
2. demontaż kamer,
3. przechowanie kamer na czas prac termomodernizacyjnych,
4. montaż specjalizowanych pod ocieplenie puszek do kamer 2 szt.,
5. przedłużenie przewodów i podłączenie kamer uruchomienie systemu ze spisaniem protokołu.
 instalacja istniejących kabli telekomunikacyjnych na elewacji obiektu. Umieszczenie kabla w rurce ochronnej – peszel niepalny i przymocowanie do ściany pod warstwą ocieplenia. Na elewacji znajdują się kable UTP kable telekomunikacyjnej samonośne,
 zabudowa do ściany budynku haka odciągowego wystającego około 10 cm ponad warstwę ocieplenia w celu wykonania przewieszki kabli do sąsiedniego budynku,
 uporządkowanie (spięcie) przewieszki kabli pomiędzy budynkami (około 8m na wys. ok 4 m) poprzez zabudowę opasek samozaciskowych na istniejących kablach i utworzenia ścisłej wiązki kabli,
 w ramach prac termomodernizacyjnych należy wykonać instalację kablową pod ewentualna przyszłościową instalację kamer do monitoringu wizyjnego terenu wokół obiektu. Należy doprowadzić okablowanie pod instalację 8 szt. kamer zewnętrznych. Okablowanie wykonać kablem UTP 4x2x0,5 kat 5e LSOH. Kable zainstalować na elewacji pod warstwą ocieplenia w peszlu ochronnym niepalnym o średnicy min 16 mm. Kable zakończyć w kompaktowych, zewnętrznych, elewacyjnych puszkach kamerowych. Kable zostaną wprowadzone do wnętrza budynku do pomieszczenia wskazanego na etapie realizacji prac poprzez wykonany przewiert w ścianie zewnętrznej. Dokładne miejsca doprowadzenia okablowania na elewacji i instalacji puszek zostaną wskazane na etapie realizacji zadania. Szczegółowy zakres prac określony jest w przedmiarze robót.
D. Roboty drogowe
 roboty rozbiórkowe: skucie nawierzchni betonowych, rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej, rozebranie nawierzchni z płytek betonowych, rozebranie nawierzchni żwirowej, rozebranie nawierzchni bezpiecznej z płyt poliuretanowych, rozebranie obrzeży betonowych,
 materiał z rozbiórek należy zutylizować oprócz płyt poliuretanowych nawierzchni bezpiecznej,
 roboty ziemne: wykonanie koryta drogowego pod nowe nawierzchnie z utylizacją gruntu z wykopu,
 wykonanie konstrukcji podbudowy: geowłóknina seperacyjna, warstwa piasku gr. 15 cm, warstwa tłucznia kamiennego 0-31,5 gr. 15 cm,
 zabudowa obrzeży betonowych 30x30x8 na ławie betonowej,
 wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej: warstwa wiążąca AC16 W gr. 4 cm, warstwa ścieralna AC8S gr. 4 cm,
 wykonanie nawierzchni placów z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej,
 wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej,
 odtworzenie nawierzchni bezpiecznej z płyt poliuretanowych na placu zabaw,
 odtworzenie trawników (wzdłuż zabudowanych obrzeży betonowych).
Szczegółowy zakres zadania precyzuje SWZ z załącznikami.

4.2.5.) Wartość części: 991186,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314310-7 - Układanie kabli

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w SWZ w rozdziale XXIV.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 15 - przedmiotem zamówienia są:
A. Roboty konstrukcyjno-budowlane
 roboty rozbiórkowe i przygotowawcze,
 docieplenie ścian zewnętrznych obiektu powyżej terenu,
 ocieplenie ścian poniżej poziomu terenu i cokołu,
 remont i ocieplenie ścian zewnętrznych i schodów zejściowych do piwnicy,
 wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z uszczegółowionym systemem oszklenia,
 wymiana rolet zewnętrznych,
 docieplenie dachów styropapą i ponowne pokrycie,
 remont wejściowych schodów do budynku – 2 wejścia,
 docieplenie stropu nad piwnicy,
 przebudowę doświetlaczy piwnicznych,
 zagospodarowanie terenu i opaska,
 wymiana płytek betonowych na kostkę betonową przed częścią frontową i boczną oraz na części opaski przy budynku
B. Roboty elektryczne
 kompletacja wszystkich materiałów potrzebnych do wykonania zadania,
 wykonanie wszelkich robót pomocniczych potrzebnych do demontażu elementów znajdujących się na elewacji obiektu,
 demontaż oświetlenia zewnętrznego podstawowego oraz oświetlenia ewakuacyjnego, przycisków zwiernych,
 zabezpieczenie obwodów znajdujących się na elewacji budynku,
 przed wykonaniem elewacji wykonanie zwodów pionowych przewodów odprowadzających instalacji odgromowej,
 wykonanie uziomu otokowego oraz instalacji odgromowej poziomej po wykonaniu niezbędnych prac na dachu obiektu,
 wykonanie okablowania instalacji sanitarnej oraz montaż aparatury zabezpieczeniowej,
 montaż oświetlenia zewnętrznego podstawowego oraz oświetlenia ewakuacyjnego,
 wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich złączy kontrolnych, przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowanych elementów instalacji elektrycznej.
C. Roboty telekomunikacyjne
 demontaż i ponowny montaż na warstwie ocieplenia (po przedłużeniu przewodu) sygnalizatorów (3 szt.) systemu sygnalizacji włamania i napadu należących do szkoły,
 demontaż i ponowny montaż na warstwie ocieplenia (po przedłużeniu przewodu) sygnalizatorów systemu sygnalizacji włamania i napadu (2 szt.) oraz sygnalizatora systemu pożarowego należących do Orange Polska (OPL), który posiada w budynku szkoły pomieszczenie techniczne. Wykonanie tych prac należy przeprowadzić w koordynacji ze służbami technicznymi OPL. Kontakt zostanie przekazany na etapie wykonawstwa przez Inwestora.
 przebudowa kamer monitoringu zewnętrznego (8 szt. kamer) na elewacji budynku
Zakres prac:
1. sprawdzenie poprawności działania kamer wraz ze spisaniem protokołu,
2. demontaż kamer,
3. przechowanie kamer na czas prac termomodernizacyjnych,
4. montaż specjalizowanych pod ocieplenie puszek do kamer 8 szt.,
5. przedłużenie przewodów i podłączenie kamer uruchomienie systemu ze spisaniem protokołu,
 instalacja istniejących kabli telekomunikacyjnych na elewacji obiektu. Umocowanie istniejących, zwisających kabli oraz rurek do elewacji budynku na uchwytach zamykanych i umieszczenie ich pod warstwa ocieplenia. Na elewacji znajdują się kable UTP w rurkach do kamer monitoringu.
 w ramach prac termomodernizacyjnych należy wykonać instalację kablową pod ewentualną przyszłościową instalację kamer do monitoringu wizyjnego terenu wokół obiektu. Należy doprowadzić okablowanie pod instalację 8 szt. kamer zewnętrznych. Okablowanie wykonać kablem UTP 4x2x0,5 kat 5e LSOH. Kable zainstalować na elewacji pod warstwą ocieplenia w peszlu ochronnym niepalnym o średnicy min 16 mm. Kable zakończyć w kompaktowych, zewnętrznych, elewacyjnych puszkach kamerowych. Kable zostaną wprowadzone do wnętrza budynku do pomieszczenia wskazanego na etapie realizacji prac poprzez wykonany przewiert w ścianie zewnętrznej. Dokładne miejsca doprowadzenia okablowania na elewacji i instalacji puszek zostaną wskazane na etapie realizacji zadania. Szczegółowy zakres prac określony jest w przedmiarze robót.
D. Roboty sanitarne
 demontaż istniejącej instalacji c.o. wraz z grzejnikami żeliwnymi,
 montaż instalacji c.o. z grzejnikami stalowymi płytowymi,
 montaż urządzeń i armatury po stronie niskich parametrów węzła cieplnego,
 demontaż instalacji wentylacji w segmencie sportowym (sala gimnastyczna + natryski),
 montaż instalacji wentylacyjnej hybrydowej dla budynku szkoły (w miejsce wentylacji grawitacyjnej),
 montaż instalacji wentylacyjnej mechanicznej dla sali gimnastycznej oraz zaplecza szatniowego,
 wymiana odcinków kanalizacji deszczowej wokół budynku szkoły,
 roboty ogólnobudowlane i towarzyszące instalacjom sanitarnym.
E. Roboty drogowe
 roboty rozbiórkowe: rozebranie nawierzchni opasek z płytek chodnikowych 50cm na 50cm, rozebranie placu przed wejściem z płytek betonowych 30cm na 30cm i kostki betonowej, rozebranie obrzeży betonowych, materiał z rozbiórek należy zutylizować,
 wykonanie konstrukcji podbudowy : geowłóknina separacyjna, warstwa piasku gr. 15 cm, warstwa tłucznia kamiennego 0-31,5 gr. 15 cm,
 zabudowa obrzeży betonowych 30x30x8 na ławie betonowej,
 wykonanie nawierzchni placów z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej,
 wykonanie nawierzchni opasek z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej,
 odtworzenie trawników (wzdłuż zabudowanych obrzeży betonowych).
Szczegółowy zakres precyzuje SWZ z załącznikami.

4.2.5.) Wartość części: 5366212,32 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314310-7 - Układanie kabli

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262510-9 - Roboty kamieniarskie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w SWZ w rozdziale XXIV.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4: Termomodernizacja pomieszczeń biurowych oraz warsztatów na terenie MOSiR w dz. Kamień - przedmiotem zamówienia są:
A. Roboty konstrukcyjno-budowlane oraz zagospodarowanie terenu
 przygotowanie do rozbiórek i ich przeprowadzenie, w tym rozbiórka i utylizacja płyt azbestowych wraz z wymaganym prawem protokołem,
 demontaż i ponowny montaż stalowych schodów na poddasze, modernizacja ich fundamentów,
 wykonanie robót murowych zgodnie z projektem,
 montaż stolarki okiennej, drzwiowej i bram, obsadzenie podokienników,
 ocieplenie ścian nadziemnych zgodnie z projektem,
 ocieplenie ścian podziemia,
 ocieplenie ścian wewnętrznych oddzielających pomieszczenia nieogrzewane,
 montaż elementów wykończeniowych na ścianach nadziemnych,
 ocieplenie i wykonanie podłogi na poddaszu,
 remont schodów do piwnicy,
 remont elementów konstrukcyjnych i deskowania dachu,
 wykonanie pokrycia dachowego,
 odmalowanie nieocieplonych fragmentów ścian,
 wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku – opaska, droga dojazdowa do warsztatów (garaży),
 dostosowanie typografii i napisów do Systemu Identyfikacji Wizualnej.
B. Roboty elektryczne
 wykonanie instalacji odgromowej oraz uziomu wraz z wykonaniem pomiarów,
 montaż 4 szt. naświetlaczy LED z czujnikiem ruchu i zmierzchu, moc <= 50W, strumień świetlny oprawy >= 7400 lm, 4000K, IP66 oraz montaż 4 szt. naświetlaczy LED z czujnikiem ruchu i zmierzchu, moc <= 20W, strumień świetlny oprawy >= 7400 lm, 4000K, IP66 wraz z przewodami zasilającymi YKY 3x2,5 mm2 - 110 m prowadzone w rurze ochronnej pod elewacją,
 zabezpieczenie nowych obwodów zabezpieczeniem nadmiarowo-prądowym 10 A z członem FI 30 mA – 2 szt. oraz wykonaniem pomiaru stanu izolacji i badania skuteczności ochrony przeciwporażeniowej.
C. Roboty telekomunikacyjne
 demontaż i ponowny montaż na warstwie ocieplenia (po przedłużeniu przewodu) sygnalizatora systemu sygnalizacji włamania i napadu,
 demontaż uchwytu pod antenę i anteny oraz kabla na elewacji zachodniej obiektu,
 demontaż uszkodzonej kamery,
 instalacja kabla światłowodowego na elewacji obiektu. Umieszczenie kabla w rurce ochronnej – peszel niepalny i przymocowanie do ściany pod warstwą ocieplenia.
 w ramach prac termomodernizacyjnych należy wykonać instalację kablową pod ewentualna przyszłościową instalację kamer do monitoringu wizyjnego terenu wokół obiektu. Należy doprowadzić okablowanie pod instalację 4 szt. kamer zewnętrznych. Okablowanie wykonać kablem UTP 4x2x0,5 kat 5e LSOH. Kable zainstalować na elewacji pod warstwą ocieplenia w peszlu ochronnym niepalnym o średnicy min 16 mm. Kable zakończyć w kompaktowych, zewnętrznych, elewacyjnych puszkach kamerowych. Kable zostaną wprowadzone do wnętrza budynku do pomieszczenia monitoringu terenów przyległych poprzez wykonany przewiert w ścianie zewnętrznej. Dokładne miejsca doprowadzenia okablowania na elewacji i instalacji puszek zostaną wskazane na etapie realizacji zadania. Szczegółowy zakres prac określony jest w przedmiarze robót.
Szczegółowy zakres zadania precyzuje SWZ z załącznikami.

4.2.5.) Wartość części: 544748,77 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262300-4 - Betonowanie

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45442100-8 - Roboty malarskie

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262522-6 - Roboty murarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45262660-5 - Usuwanie azbestu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w SWZ w rozdziale XXIV.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
dotyczy zadania 1
i. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwie (2) roboty budowlane – każda z nich obejmująca swym zakresem wykonanie roboty polegającej na termomodernizacji budynku, o wartości tego zakresu co najmniej 600 000,00 zł brutto.
dotyczy zadania 2
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwie (2) roboty budowlane – każda z nich obejmująca swym zakresem wykonanie roboty polegającej na termomodernizacji budynku, o wartości tego zakresu co najmniej 500 000,00 zł brutto.
dotyczy zadania 3
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwie (2) roboty budowlane – każda z nich obejmująca swym zakresem wykonanie roboty polegającej na termomodernizacji budynku, o wartości tego zakresu co najmniej 2 200 000,00 zł brutto.
dotyczy zadania 4
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwie (2) roboty budowlane – każda z nich obejmująca swym zakresem wykonanie roboty polegającej na termomodernizacji budynku, o wartości tego zakresu co najmniej 300 000,00 zł brutto.
W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
ii. Wykonawca spełni warunek jeżeli skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uprawniające do nadzorowania robót budowlanych, która będzie pełniła funkcję kierownika robót (dotyczy zadań 1-4).
iii. Wykonawca spełni warunek, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do nadzorowania robót budowlanych (dotyczy zadań 1 i 3)
W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane.
Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy –w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zmianami).
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący wykonanych robót musi być spełniony:
1) przez Wykonawcę samodzielnie; lub
2) przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie;
3) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.
W sytuacji, gdy Wykonawca polega na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem (np. Konsorcjum), doświadczenie będzie oceniane w zależności od konkretnego zakresu udziału tego Wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SWZ.
2. Okres 5 lat, o którym mowa w pkt 1a, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu oferty.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 składają odrębnie: 1) Wykonawca / każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; 2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie określa w szczególności informacje wymienione w rozdziale X pkt 3 SWZ.
6. Oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy – przy czym obowiązek ten dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
7. Pełnomocnictwo złożone w sytuacji:1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty.
8. Kosztorys.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 2 do SWZ.. Oświadczenie składa odrębnie każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy – przy czym obowiązek ten dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) przedłużenie terminu realizacji umowy o czas wstrzymania robót przez Zamawiającego ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych, w szczególności takich jak: klęska żywiołowa, znaleziska niewybuchów oraz przyrodnicze, z wyłączeniem okresu zimowego od dnia 1 grudnia do dnia 31 marca,
2) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego ze względu na wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, określonymi w normach, przepisach technicznych, a mających wpływ na jakość robót,
3) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego, ze względu na decyzje i postanowienia wstrzymujące te roboty (z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę) wydane przez służby i inspekcje mogące kontrolować obiekt,
4) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie kolizji z dotychczasowym uzbrojeniem (nie wykazanym lub inaczej wykazanym w dokumentacji przetargowej),
5) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego z powodu stwierdzenia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej (niewykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ) niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, o czas na jaki roboty zostały wstrzymane,
6) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego w przypadku konieczności opracowania niezależnych opinii lub ekspertyz niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli konieczność ich opracowania nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
7) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego, ze względu na konieczność wykonania nieprzewidzianych robót, niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, wykraczających poza zakres umowy a kolidujących z realizacją niniejszego zamówienia,
8) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót przez Zamawiającego ze względu na konieczność uzyskania decyzji i uzgodnień oraz ich ewentualnych realizacji, których konieczności uzyskania nie można było przewidzieć przed przystąpieniem do realizacji robót,
9) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie, ze względu na konieczność przeprowadzenia postępowania przetargowego na wybór nowego Wykonawcy robót dodatkowych lub uzupełniających, które są konieczne do wykonania, a ich rodzaj nie mieści się w ustawowej regulacji wynikającej z zapisów ustawy Pzp,
10) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia protestów społecznych związanych z realizacją niniejszej umowy, które nie pozwolą na realizację robót budowlanych o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót,
11) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile niedostępne były na rynku materiały budowlane przewidziane do realizacji umowy; w przypadku potwierdzenia braku dostępności materiału przez co najmniej 3 różne hurtownie materiałów budowlanych a czas oczekiwania od momentu złożenia zamówienia przez Wykonawcę na niezbędny materiał będzie dłuższy niż 1/3 umownego terminu wykonania przedmiotu umowy,
12) w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 ust. 1 w przypadku konieczności zwiększenia wartości umownej w przypadku konieczności zwiększenia wartości umownej w wyniku przeliczenia ostatecznie wykonanych i zaakceptowanych przez Koordynatora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego ilości robót budowlanych niewykraczających poza zakres zamówienia i cen jednostkowych za poszczególne roboty określone w kosztorysie ofertowym. Wynagrodzenie zostanie zmienione o wartość wynikającą z przedstawionego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Koordynatora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego kosztorysu powykonawczego na podstawie aneksu.
Szczegółowe informacje w SWZ i załacznikach.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-06 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).

Termin wykonania zamówienia:
dla zadania 1 i 2: do 250 dni od daty zawarcia umowy, w tym:
1) wykonanie robót budowlanych do 240 dni od daty zawarcia umowy,
2) wykonanie rozliczenia końcowego do 10 dni daty zakończenia robót budowlanych.
dla zadania 3: do 360 dni od daty zawarcia umowy, w tym:
1) wykonanie robót budowlanych do 350 dni od daty zawarcia umowy,
2) wykonanie rozliczenia końcowego do 10 dni daty zakończenia robót budowlanych.
dla zadania 4: do 180 dni od daty zawarcia umowy, w tym:
1) wykonanie robót budowlanych do 170 dni od daty zawarcia umowy,
2) wykonanie rozliczenia końcowego do 10 dni daty zakończenia robót budowlanych.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę części magazynu na powierzchnie produkcyjną - Wilkowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę części magazynu na powierzchnie produkcyjną wraz z wewnętrznymi instalacjami, budowę zaplecza socjalnego dla pracowników, rozbiórkę ściany pomiędzy magazynami, budowę zaplecza socjalnego dla pracowników magazynowych, przedłużenie zadaszenia wiaty oraz przedłużenie posadzki pod wiatą wraz z przekazaniem kompletu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI