Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w ramach projektu „Termomodernizacja...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w ramach projektu „Termomodernizacja budynku Strażnicy OSP Brzeźnio”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrzeźnio
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-02-16
  • ZamawiającyOchotnicza Straż Pożarna w Brzeźniu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-31
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00041535
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w ramach projektu „Termomodernizacja budynku Strażnicy OSP Brzeźnio”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Brzeźniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731029118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wspólna 45

1.5.2.) Miejscowość: Brzeźnio

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-275

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brzeznio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.com

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

stowarzyszenie

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w ramach projektu „Termomodernizacja budynku Strażnicy OSP Brzeźnio”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-974fb67a-8279-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041535

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/;
b) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal; /9374nhjvqd/skrytkaESP
c) oraz poczty elektronicznej: gmina@brzeznio.pl, (z wyłączeniem możliwości składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO została zawarta w załączniku nr 12 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO została zawarta w załączniku nr 12 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OSP 1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (o ile będą wymagane) oraz wykonanie prac budowlanych dla kompleksowej termomodernizacji budynku Remizy OSP zlokalizowanego w Brzeźniu dz. nr ewid. 109; 108/26, 110/38, obr. Bronisławów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31712331-9 - Fotoogniwa

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:

- kryterium 1 - łączna cena ofertowa brutto - waga 60%
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.

- kryterium 2 - okres gwarancji na roboty budowlano-montażowe - waga 40%
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.

Sposób obliczania oceny za łączną cenę ofertową brutto:
(cena najniższa/cena oceniana) x 100 pkt x 60%

Sposób obliczania oceny za okres gwarancji na roboty budowlano-montażowe:
(okres gwarancji oceniany/okres gwarancji najdłuższy) x 100 pkt x 40%
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiące. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesiące oferta zostanie odrzucona.
Gwarancja udzielona na okres dłuższy niż 60 miesięcy, będzie oceniana jako gwarancja 60–miesięczna.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na roboty budowlano-montażowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 300 000,00 zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie uznany za spełniony, gdy jeden z nich samodzielnie, niektórzy z nich w części bądź łącznie wykażą się posiadaniem ubezpieczenia na kwotę minimum 300 000,00 zł.
2)zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał w ramach jednej lub kilku umów:
- co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą termomodernizację budynku, w tym ocieplenie ścian zewnętrznych (minimum 400 m²) o łącznej wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł,
- co najmniej 1 dokumentację projektową budynku o powierzchni użytkowej minimum 500 m².
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże się wykonaniem roboty budowlanej/usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane w pełnym zakresie i wykona roboty/usługę, do realizacji których te zdolności są wymagane.
d)Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje:
- projektantem posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowanej bez ograniczeń, wykształcenie wyższe techniczne oraz minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku projektanta ww. branży (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych),
- projektantem branży elektrycznej, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, wykształcenie co najmniej średnie techniczne oraz minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku projektanta ww. branży (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych).
- projektantem branży sanitarnej, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych i wodociągowych, wykształcenie co najmniej średnie techniczne oraz minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku projektanta ww. branży (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych),
- kierownikiem budowy branży konstrukcyjno-budowlanej i posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub robót, w tym przy realizacji co najmniej 1 przedsięwzięcia wiązanego z termomodernizacją budynku.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zostanie uznany za spełniony, gdy co najmniej jeden z nich wykaże się dysponowaniem wskazanymi powyżej osobami. Zamawiający wyraża zgodę, by w celu wykazania spełnienia niniejszego warunku Wykonawca wskazał tę samą osobę do pełnienia więcej niż jednej funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 11 do SWZ),

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) w zakresie warunków udziału w postępowaniu:
a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (załącznika nr 9 do SWZ),
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznika nr 10 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą poniższych przedmiotowych środków dowodowych:
a)karta techniczna paneli fotowoltaicznych i falowników obejmująca informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w SWZ wraz z załącznikami,
b)Flash Test Report (FTR) - raport ukazujący rzeczywiste parametry, jakie uzyskuje panel fotowoltaiczny w warunkach standardowych tj. w warunkach STC,
c)karta techniczna lub równoważny jej dokument dla zestawu złożonego z gazowej absorpcyjnej pompy ciepła oraz kondensacyjnego kotła gazowego zintegrowanych ze sobą w jednej obudowie, przeznaczony do instalacji zewnętrznej, zawierający informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia wymogów wskazanych w tabeli równoważności (załącznik nr 13 do SWZ) - w sytuacji, gdy Wykonawca zaoferuje inny niż wskazany w PFU ww. zestaw.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a)karta techniczna paneli fotowoltaicznych i falowników obejmująca informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w SWZ wraz z załącznikami,
b)Flash Test Report (FTR) - raport ukazujący rzeczywiste parametry, jakie uzyskuje panel fotowoltaiczny w warunkach standardowych tj. w warunkach STC,
c) karta techniczna lub równoważny jej dokument dla zestawu złożonego z gazowej absorpcyjnej pompy ciepła oraz kondensacyjnego kotła gazowego zintegrowanych ze sobą w jednej obudowie, przeznaczony do instalacji zewnętrznej, zawierający informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia wymogów wskazanych w tabeli równoważności

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 złotych.
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. od dnia złożenia oferty do dnia: 17.03.2022 r.
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299)
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Ochotnicza Straż Pożarna w Brzeźniu, BS Sieradz, o/Brzeźnio nr 71 9267 0006 0030 2016 2000 0010 z dopiskiem „Wadium postępowanie – Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w ramach projektu „Termomodernizacja budynku Strażnicy OSP Brzeźnio”.
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna:
a) musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą,
b) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2.Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby udzielające pełnomocnictwa, zaś w przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem – jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawcę/ów lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza, poświadczającymi zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci elektronicznej.
3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
c) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zaś oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SWZ), składa ten Wykonawca, który potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim on sam wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
a)podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale XI pkt 2 ppkt 1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
b)podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale XI pkt 2 ppkt 2 SWZ składa Wykonawca, który potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim on sam wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp składają wraz z ofertą oświadczenie (załącznik nr 7 do SWZ), z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
5.Wykonawcy składają oświadczenie, o którym mowa w pkt 4 w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub - w przypadku, gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem - jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postacie elektronicznej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy, przy czym zmiana ta polegać będzie na przedłużeniu terminu wykonania umowy o okres występowania niżej wymienionych okoliczności lub ich skutków:
a) niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót,
b) konieczność likwidacji kolizji z urządzeniami, obiektami, znaleziskami, których istnienia nie przewidywała opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa, lub których lokalizacja jest rozbieżna z treścią dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że dokumentacja projektowa została wykonana z zachowaniem należytej staranności, a ww. braki lub rozbieżności wynikają z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
c) konieczność wykonania robót nieprzewidzianych i nieuwzględnionych w dokumentacji projektowej, tj. robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego przedmiotu zamówienia,
d) działanie siły wyższej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740) – dalej jako k.c.,
e) nieterminowe przejęcie od Zamawiającego terenu budowy lub jego części, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
f) wstrzymanie prac budowlanych przez Zamawiającego lub właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
g) zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
h) opóźnienie wynikające z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z uzyskiwaniem przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych w myśl u.p.b. i przepisów związanych,
i) odmowa wydania przez organy administracji, gestorów infrastruktury wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek braku akceptacji dokumentacji projektowej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
j) przedłużenie procedury administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
k) konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikająca z konieczności jej dostosowania do obowiązujących przepisów prawa, nakazów właściwego organu, warunków terenowych realizacji robót, wymogów Zamawiającego, rozbieżnych z treścią zatwierdzonego przez właściwy organ projektu budowlanego, pod warunkiem, że dokumentacja projektowa została wykonana z zachowaniem należytej staranności, a konieczność wprowadzenia ww. zmian wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
l) stwierdzenie błędów w ewidencji gruntów lub innej dokumentacji prawnej dla nieruchomości położonych w obszarze objętym projektem i błędy te mają wpływ na przeprowadzenie procedur realizowanych w trakcie prac projektowych.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy:
a) w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Pzp,
b) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia Podwykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu umowy poprzez wskazanie tej części zamówienia oraz danych Podwykonawcy,
c) w przypadku zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, którego Wykonawca wskazał na etapie składania oferty – poprzez zmianę danych Podwykonawcy.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, z tym zastrzeżeniem, że wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-16 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-17

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji, stosując kryteria oceny ofert opisane w rozdziale XXI specyfikacji warunków zamówienia
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji - Piotrków Trybunalski
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie elewacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI