„Termomodernizacja budynku publicznego w Głuchowie – Al. Klonowa 5 wraz z jego rozbudową...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Termomodernizacja budynku publicznego w Głuchowie – Al. Klonowa 5 wraz z jego rozbudową oraz budową instalacji gazowej wewnętrznej”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGłuchów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Głuchów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-28
  • Numer ogłoszenia535283-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 535283-N-2020 z dnia 2020-04-28 r.

Gmina Głuchów: „Termomodernizacja budynku publicznego w Głuchowie – Al. Klonowa 5 wraz z jego rozbudową oraz budową instalacji gazowej wewnętrznej”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głuchów, krajowy numer identyfikacyjny 53268800000000, ul. Aleja Klonowa  5 , 96-130  Głuchów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 468 157 530, e-mail lechkowara@poczta.onet.pl, faks 468 157 058.
Adres strony internetowej (URL): www.gminagluchow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.gminagluchow.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gminagluchow.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego na adres wskazany w SIWZ w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem kuriera (posłańca), faksu nr 46 81-57-058 lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail sekretariat@gminagluchow.pl w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r. poz. 1030 ze zm.) z zastrzeżeniem postanowień ust. 2. 2.
Adres:
Urząd Gminy Głuchów, Aleja Klonowa 5 , 96-130 Głuchów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Termomodernizacja budynku publicznego w Głuchowie – Al. Klonowa 5 wraz z jego rozbudową oraz budową instalacji gazowej wewnętrznej”
Numer referencyjny: RG.271.1.2020r.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Termomodernizacja budynku publicznego w Głuchowie – Al. Klonowa 5 wraz z jego rozbudową oraz budową instalacji gazowej wewnętrznej”polegające na wykonaniu termomodernizacji i rozbudowie budynku Urzędu Gminy znajdującego się w miejscowości Głuchów na działkach Nr ewid. 584/1,584/2,585/1,585/2, obręb Głuchów. Istotą planowanych prac jest bezspoinowe ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwi wejściowych oraz dociepleniem stropodachu. Projekt nie narzuca konkretnej technologii. Niemniej należy stwierdzić, ze przed przystąpieniem do prac / wyborem wykonawcy/ należy ustalić konkretną technologię wykonania robót gdyż niedopuszczalne jest stosowanie elementów składowych z różnych systemów ociepleniowych. Pozwoli to również na precyzyjne dookreślenie szczegółowych rozwiązań technologicznych i technicznych, doboru poszczególnych materiałów. Gwarantuje większe bezpieczeństwo w przedmiocie gwarancji i rękojmi. Zastosowanie jednego z powszechnych systemów na rynku pozwoli na łatwiejsze utrzymanie obiektu w zakresie konserwacji i remontów. Powyższe dotyczy również doboru stolarki wraz z jej oprzyrządowaniem. Dlatego też projekt podaje rozwiązania w stopniu niezależnym od wyboru danego systemu a specyfikacje techniczne jako integralna część niniejszego opracowania uściślają wymagania jakie powinien spełnić wykonawca w każdej sytuacji aby zapewnić odpowiednią jakość robót zgodnie z Polskimi Normami. Prace powinny być wykonywane w temperaturach dodatnich od +5° C do +25° C. W zakres prac termomodernizacyjnych budynków wchodzić będzie: 1. Docieplenie ścian zewnętrznych Podłoże, na którym będzie mocowany system należy oczyścić z brudu, kurzu, porostów, luźno związanych fragmentów, itp. czynników powodujących osłabienie przyczepności kleju. Odpadające fragmenty tynku należy dokładnie skuć, zastosować środek gruntujący, braki tynku uzupełnić zaprawą klejową lub zwykłą zaprawą cementowo – wapienną. W celu uzyskania prostej i wypoziomowanej dolnej krawędzi systemu ocieplającego zalecane jest zastosowanie tzw. listwy cokołowej, dającej pewne, trwałe i estetyczne wykończenie elewacji od dołu. Listwą jest aluminiowy kształtownik, który należy przymocować do podłoża stalowymi kołkami rozporowymi. Docieplenie należy wykonać płytami ze styropianu frezowanego EPS 70 jednowarstwowo szczelnie. Warstwę izolacji termicznej stanowić będzie warstwa styropianu grubości 15 cm. Ocieplenie ścian fundamentowych wykonać styropianem grubości 12 cm, a ościeży okiennych i drzwiowych styropianem grubości 3 cm. Styropian należy przyklejać do podłoża przy pomocy kleju do styropianu. Płytę z nałożonym klejem należy każdorazowo przyłożyć do ściany w wybranym miejscu i docisnąć (dobić) do podłoża. Boczne krawędzie płyt ocieplających powinny do siebie szczelnie przylegać, a masa klejąca nie powinna między nie wnikać. Płyty należy układać z przewiązaniem zarówno na powierzchni ścian jak i na narożnikach. Grubość warstwy klejowo powietrznej może przy większych wklęsłościach podłoża wynosić do 25-30 mm z jednoczesnym zachowaniem min. 60% przyklejonej powierzchni netto. Przy większych odchyłkach celowe jest ich niwelowanie poprzez użycie w wymagających tego miejscach styropianu o różnej grubości. Styropian należy dodatkowo mocować do ścian przy pomocy przeznaczonych do tego dybli z tworzywa sztucznego w ilości od 4 do 8 szt/m2. Prawidłowo osadzone dyble nie mogą żadnym fragmentem wystawać więcej niż o 1 mm ponad powierzchnię a w przypadku ich zagłębienia w ociepleniu niedopuszczalne jest uszkodzenie struktury styropianu.Stare obróbki blacharskie należy zdemontować a na ich miejsce zamontować nowe z blachy ocynkowanej powlekanej. Wykonać uszczelnienia styków styropianu ze stolarką okienną i drzwiową i obróbkami blacharskimi przy pomocy trwale elastycznej masy najlepiej akrylowej. Przykleić ukośne wkładki z siatki zbrojącej (min. 25x35 cm) w sąsiedztwie wszystkich narożników okiennych i drzwiowych. Wykonać wzmocnienia narożników budynku oraz otworów okien i drzwi, osadzając stalowy kątownik ochronny. Na powierzchni styropianu należy wykonać warstwę zbrojoną o grubości minimum 3 mm ze specjalnego kleju, w którym zostaje zatopiona specjalnie przeznaczona do tego celu atestowana siatka zbrojąca z włókien szklanych. Nałożony klej zachowuje odpowiednią plastyczność przez około 10-30 minut w zależności od temperatury i wilgotności względnej powietrza. Dlatego należy unikać pracy przy bezpośrednim nasłonecznieniu i silnym wietrze. W tak naniesionym kleju należy zatopić i zaszpachlować na gładko siatkę zbrojącą. Poszczególne pasma siatki układać pionowo lub poziomo z zakładem szerokości min. 5 cm. Minimalne otulenie siatki wynosi 1 mm. Niedopuszczalne jest pozostawienie, nawet miejscami siatki bez otulenia. Nie wolno wykonywać warstwy zbrojonej metodą zaszpachlowywania klejem uprzednio rozwieszonej na ociepleniu siatki! Po całkowitym wyschnięciu warstwy zbrojonej, tj. nie wcześniej niż po 2 dniach, można przystąpić do zagruntowania podłoża farbą gruntującą. Jako warstwę wierzchnią należy użyć tynk silikatowy barwiony w masie o uziarnieniu 1,5 mm (typ baranek).Czynności nakładania i fakturowania mogą być prowadzone w temperaturach od +5°C do +25°C, przy unikaniu bezpośredniego nasłonecznienia, silnego wiatru oraz deszczu. Materiał należy naciągać na podłoże rozprowadzając go równomiernie w cienkiej warstwie przy pomocy pacy stalowej gładkiej. Nadmiar tynku ściągnąć również pacą stalową gładką do warstwy o grubości ziarna. Wydobycie żądanej struktury tynku odbywa się przy pomocy płaskiej pacy z tworzywa sztucznego poprzez zatarcie lub zagładzenie świeżo nałożonego materiału. Czas otwarty pracy (od naciągnięcia do zafakturowania) dla cienkowarstwowych, strukturalnych wypraw tynkarskich jest ograniczony i wynosi z reguły od 5 do 30 minut. Na cokoły jako warstwę wierzchnią należy użyć tynk kamyczkowy o uziarnieniu 1,4 mm w kolorze do ustalenia z inwestorem.UWAGA: Przed pomalowaniem elewacji wykonawca przedstawi do akceptacji zamawiającemu 2 koncepcje kolorystyki do wyboru z II i III grupy kolorystycznej.2. Docieplenie ścian zewnętrznych fundamentowych Zrobić wykop wokół budynku Urzędu Gminy do głębokości min 1,2 (prace wykonywać etapowo, nie obkopywać całego budynku jednorazowo!)Oczyścić mur.Nałożyć dwie warstwy szlamu mineralnego do wysokości ok 5,00 - 10,0 cm powyżej poziomu terenu.Na wykonaną izolację pionową przykleić styropian XPS grubości 12cm jako warstwę izolacyjną a styropian ochronić folią kubełkową z listwą dociskową na zakończeniu folii.Odtworzyć opaskę z kostki betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowo - cementowej.Ukształtować grunt wokół budynku tak żeby woda grawitacyjnie odpływała od ścian.Od każdej rury spustowej wykonać odwodnienie liniowe, które odprowadzi wodę jak najdalej od murów budynku gminy.3. Docieplenie stropodachu niewentylowanego- z uwagi na zły stan techniczny i zbyt niską wysokość założono konieczność rozbiórki istniejących kominów i pomurowania ich od nowa z cegły pełnej kl. 150. W związku z wykonaniem termoizolacji i podwyższeniem kalenicy o 20 cm, istnieje konieczność podwyższenia kominów do wysokości równej 65 cm ponad kalenicę - zgodnie z normą PN-89/B-10425, oraz ogniomurów o 30 cm ponad połacie dachu- wymienić czapki kominowe na nowe betonowe a górną ich powierzchnię pokryć papą termozgrzewalną z obróbką krawędziową z blachy stalowej powlekanej o grubości 0,7 mm- ściany kominów pokryć klejem z zatopioną siatką PCV a w otworach zamontować kratki wentylacyjne- z uwagi na skorodowane końcówki wywiewek kanalizacyjnych należy je wymienić na nowe PCV. - wyłaz dachowy należy wymienić na nowy systemowy- zdemontować i ponownie wykonać obróbki blacharskie oraz rynny z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej - podłoże na dachu, należy dokładnie oczyścić ze starej papy i wykonać wyrównanie połaci dachowych ze szlichty cementowej grub. 4 cm- ponieważ pokrycie z papy było mocno zniszczone, izolacja termiczna nie spełnia aktualnych norm, w związku z powyższym, zachodzi konieczność wykonania termoizolacji dachu. Do tego celu należy zastosować styropapę EPS 100, gr. 20 cm.Płyty styropianowe zamocować, stosując metodę mieszaną klejowo – mechaniczną.Do mocowania należy użyć kleju bitumicznego lub adhezyjnego, nie zawierającego związków szkodliwych dla styropianu. Klej rozprowadzić na podłożu, masę klejącą nanieść w pasmach szerokości ok. 40- 50mm, równolegle do podłużnej osi płyt. Przyjmując na m2 : w 2 rzędach strefie wewnętrznej, w 3 rzędach w strefie krawędziowej i 4 rzędach z w strefie brzegowej o szerokości 1,60 m.Warstwę kleju nanieść również na zakład ułożonego rzędu styropianu, docisnąćszczelnie płyty do boków płyt już przyklejonych i do podłoża. Przesuwać względem siebie krótkie brzegi płyty. Równolegle do ścian podłużnych przy okapie ułożyć impregnowane krawędziaki sosnowe o przekroju 7x18 cm i mocując je do konstrukcji przy pomocy łączników mechanicznych o dobranej wielkości, tak aby zamocowanie nastąpiło w warstwie konstrukcyjnej. Na górną i boczną powierzchnie krawędziaków ułożyć paski ze styropianu EPS 100 grubości 2 cm.Zmniejszona wysokość krawędziaka w stosunku do wysokości płyty, zabezpieczy przed ewentualnym osiadaniem styropianu.Do tak przygotowanej belki zamocować obróbki blacharskie i rynny. Obróbkiblacharskie i rynny wykonać z blachy ocynkowanej powlekanej 0,55-0,6mm. Minimalny okap 5cm.W strefie brzegowej o szerokości 1,60 m i krawędziowej, płyty należy dodatkowo zamocować przy pomocy łączników teleskopowych do betonu o nośności 0,6kN i długości dostosowanej tak, aby zakotwienie nastąpiło w warstwie konstrukcyjnej stropu. W strefie brzegowej należy dodatkowo zastosować łączniki mechaniczne w ilości 3szt/m2 a w strefie krawędziowej 4.- wykonać dwuwarstwowe krycie dachu papą podkładową i termozgrzewalną z wyłożeniem jej na kominy i ściany przylegających budynków i zastosowaniem klinów styropianowych.Pokrycie wierzchnie wykonać z papy termozgrzewalnej na włókninie poliestrowej ogramaturze 250 g/m2, modyfikowanej SBS o giętkości w niskich temperaturach nie wyższych niż – 20°C:- papa nawierzchniowa gr 5,2 mm, minimalna siła zrywająca wzdł/poprz. 800/600N.Szczególną uwagę należy zwrócić, aby w trakcie robót zgrzewania papytermozgrzewalnej przy obróbkach blacharskich, nie dochodziło dokontaktu płomienia palnika z blachą, co powoduje niszczenie cynku.Blachę należy osłaniać przed płomieniem palnika.Z uwagi na małe spadki dachu , należy zminimalizować zgrubienia papyna zakładach poprzez; przesunięte zakładów papy podkładowej inawierzchniowej , przycięcie narożników papy podkładowej, wtopieniepodsypki na zakładach, a w trakcie klejenia papy, dociśnięcie zakładuwałkiem z silikonową rolką.- wywieść gruz na wysypisko , materiały wskazane przekazać do utylizacji.4. Stolarka okienna i drzwiowa W budynku stolarka zewnętrzna drzwiowa i okienna drewniana niewymieniona dotąd podlega wymianie. Stolarkę okienną należy wymienić na PCV z profili pięciokomorowych a w kotłowni na aluminiową EI60. Stolarkę drzwiową wymienić na stolarkę z ciepłego aluminium a do kotłowni na stalową p.poż. Wymagania stolarki okiennej:1) Okna PCV o współczynniku U ≤ 0,8 W/m2K w kolorze (do ustalenia po przedstawieniu koncepcji kolorystyki zewnętrznej budynki) 2) Okna winny posiadać atest PZH3) Pakiet trzyszybowy z szybą bezpieczną od wewnątrz powinien posiadać atest Instytutu Ceramiki i Szkła4) Profile i pakiety powinny być trwale nacechowane.5) Okna do piwnicy wymienić na okna aluminiowe o odporności pożarowej EI 60.Jedno z okien należy wykonać otwierane.Wymagania stolarki drzwiowej:7. Drzwi z ciepłego aluminium powinny posiadać współczynnik ciepła U ≤ 1,3 W/m2K6) Drzwi winny posiadać atest PZHStolarka drzwiowa powinna być wykonana z profili z „ciepłego aluminium”. Aluminium: AIMgSi 0.5 typ 6060/6063 T5 wg warunków F22 ( zgodnie z NBN P21-001 i DIN 1725 ). Tolerancja wg DIN 17618 Uszczelnienia: E.P.D.M. wg DIN 7896, TV 110, NFP 85301, ISO 3994. Testowane i zatwierdzone przez niezależne agencję testowe. PRZEKŁADKA TERMICZNA: poliamidowe pasy PA 6.6.25% wzmocnione włóknem szklanym. Dodatkowa bariera termiczna: poliamidowe pasy PA 6.6.25% wzmocnione włóknem szklanym Pakiety szybowe winny spełniać takie same wymagania jak okienne opisane powyżej. Zestawienie stolarki zewnętrznej budynku w załączeniu do części rysunkowej. Drzwi zewnętrzne do kotłowni wymienić na stalowe ciepłe o odporności pożarowej EI 60.Drzwi garażowe w piwnicy należy wymienić na bramę segmentową ocieplaną ze sterowaniem ręcznym. 5. Naprawa koszy okien piwnicznychIstniejące 5 szachtów doświetlający przy oknach piwnicy należy odkopać i wyburzyć. Przy oknach zamontować doświetlacze piwniczne wykonane z PCV. Po zamontowaniu nowych doświetlaczy powstałe dziury należy zasypać piaskiem. Zasypywanie należy przeprowadzać warstwami grubości około 20cmzagęszczanymi mechanicznie aż do stanu „dobrze zagęszczonego”. Wodę opadową z doświetlaczy należy odprowadzić wykonując system sączków z rur perforowanych Ø 110 długości 3 m6. Remont schodów wejściowych Z uwagi na znaczne zużycie, liczne uszkodzenia i wykruszenia istniejącej konstrukcji planuje się remont schodów zewnętrznych. Z uwagi na montaż windy zewnętrznej i rozbudowę holu wejściowego istniejącą pochylnię i schody główne wejściowe należy całkowicie wyburzyć. Ponadto należy rozebrać 6 szt. schodów zewnętrznych pozostałych o wymiarach 2,0x2,85 m, 1,4x4,0 m, 1,4x3,30m, 1,4x4,20 , 4,0x3,0m i 1,4x3,0m.Zakres i sposób wykonania remontu: - istniejące schody betonowe skuć.- wykonać podsypkę z piasku średniego, zagęszczoną poprzez wibrowanie,- wykonanie podbudowy z chudego betonu kl. C8/10,- ułożenie palisad betonowych 12x 40 - 90cm na ławie betonowej ( przy wyższej wysokości schodów wykonanie murków oporowych żelbetowych wylewanych o grubości 20 cm z betonu C25/30 i zbrojenie podwójną siatką fi 10 co 15 cm. Beton jedynie dobrze zawibrować i pozostawić nietynkowane. Na górze murków wykonać obróbkę z blachy stalowej powlekanej o grubości 0,7 mm i zamontować barierki ze stali nierdzewnej.- wykonanie podsypki cementowo- piaskowej 1:4 gr.5cm,- ułożenie kostki betonowej gr.6cm typu Polbruk kolor szary. - montaż balustrady ze stali nierdzewnejKostka betonowa wibroprasowana. Powierzchnia kostki powinna być równai szorstka bez pęknięć, plam i ubytków. Stopnie montować w kierunku od dołu biegu ku górze, opierając kolejne stopnie na niżej położone. Stopnie schodów zewnętrznych należy układać ze spadkiem 1-2% (w kierunku od budynku) dla zapewnienia odpływu wody opadowej. W celu utrzymania optymalnej kombinacji brukowej, kolorystycznej, należy zawsze mieszać kostkę z trzech różnych palet. Kostki układać stosując spoinę szerokości 3 ÷ 5 mm. Kostkę układać na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 Grubość podsypki po zagęszczeniu winna wynosić 5cm. Podsypkę zgarniać ponad przymiarami tak, aby kostka przed zagęszczeniem leżała 1 cm powyżej rzędnej projektowanej. Podsypki zagęszczać dopiero po ułożeniu kostki z przewiązaniem. Pozwoli to na wyrównanie różnic wysokości kostki dopuszczalnych tolerancją. Pod warstwą podsypki wykonać podbudowę z chudego betonu kl. C8/10. Podbudowę z chudego betonu należy dylatować poprzez nacięcie szczelin na gł. 6 cm w kwadratach 2,5 m x 2,5 m (w początkowej fazie twardnienia). Na styku schodów z murem budynku należy wykonać izolację przeciwwilgociową bitumiczną np. w technologii Ceresit.Zagęszczenie nawierzchni brukowejZagęszczenie wykonać w stanie suchym przed rozpoczęciem użytkowania. Przed rozpoczęciem zagęszczenia dokładnie wypełnić spoiny piaskiem 0 – 5 mm, a nawierzchnie skrupulatnie wyczyścić. Następnie równomiernie przy pomocy ubijarki z przekładka gumowa zagęścić powierzchnie, aż do uzyskania stateczności nawierzchni. Po zakończeniu zagęszczenia uzupełnić materiał spoin, można sie wspomagać wykorzystując zamulenie piaskiem z delikatnym polewaniem woda. Przy układaniu kostek kontrolować i utrzymywać prostolinijność wzoru, oraz kontrolować na bieżąco jakość elementów. Kostki uszkodzone w czasie transportu, popękane należy odłożyć i nie wbudowywać7. Remont rampyNa istniejącej rampie o wysokości 1,90m należy skuć tynki i wykonać nowe cementowo -wapienne a następnie wykonać tynk mozaikowy. Wylewkę betonową należy skuć i wykonać podbudowę z chudego betonu kl. C8/10 i ułożyć kostkę betonową gr.6cm w kolorze szarym. Na krawędzi rampy zamontować ceownik ocynkowany do którego przymocować okapnik stalowy powlekany o grubości 0,7 mm. Do ceownika zamocować również balustradę ze stali nierdzewnej.8. Rozbiórka komina.Istniejący wolnostojący komin murowany o wymiarach 1,80 m x 1,80 x 12 m należy całkowicie rozebrać po wykonaniu nowego komina do kotłowni. 9. Remont zejść do piwnic.Istniejący odspojony tynk na ścianach przy zejściach do piwnicy należy odbić i wykonać naprawę z tynku cementowo - wapiennego a następnie wykonać tynk mozaikowy. Na płaszczyznach górnych murków wykonać obróbki z blachy stalowej powlekanej o grubości 0,7 mm i zamontować pochwyty ze stali nierdzewnej.10. Remont daszków nad schodami.Istniejący daszek stalowy o wymiarach 2,3x4,5m i należy zdemontować i wykonać nowe stalowe wspornikowe, podwieszane z pokryciem ze szkła hartowanego. Daszki żelbetowe o wymiarach 2,0x1,5m, 1,40x8,0m i 1,40x3,0 – 2 szt należy ocieplić od spodu i z góry styropianem EPS 100 i wykonać nowe obróbki blacharskie z blachy powlekanej grub. 0.7 mm i pokrycie z podwójnej papy termozgrzewalnej. Elementy stalowe podparć oczyścić poprzez piaskowanie i pomalować farbą chlorokauczukową. 11. Wymiana lamp zewnętrznych.Wszystkie lampy zewnętrzne wymienić na nowe w technologii LED o szczelności IP 65.

II.5) Główny kod CPV: 45320000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45110000-1
45310000-3
45421000-4
45330000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-06-01   lub zakończenia: 2020-11-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
6 2020-06-01 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: – Zamawiający poza oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 SIWZ - nie określił szczególnego wykazania spełnienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: - Zamawiający poza oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 SIWZ - nie określił szczególnego wykazania spełnienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Poza oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 SIWZ, w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali (zrealizowali) roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zrealizowali co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu termomodernizacji budynków użyteczności publicznej, w tym co najmniej jedną robotę obejmującą w swym zakresie budowę, przebudowę instalacji centralnego ogrzewania.3. Korzystanie przez Wykonawcę ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innychpodmiotów.3.1 Wykonawca, zgodnie z art. 22a ustawy PZP może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej, ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.3.2 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.3.3 Zamawiający będzie oceniał, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Wykonawca, zgodnie z art. 25a ustawy PZP wraz z ofertą dołącza:1) wstępne oświadczenia potwierdzające, że nie podlega on wykluczeniu oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu (zał. Nr 4 i 5 do SIWZ);2) dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale IX SIWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.2. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo (przedstawione w formie oryginału).3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Konsorcjum, spółka cywilna)– pełnomocnictwo (przedstawione w formie oryginału) podpisane przez osoby upoważnione do składania woli każdego z Wykonawców.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 oraz w formularzu ofertowym. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu podpisane przez podmiot udostępniający zasoby.5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom niebędących podmiotami, na których zasoby powołuje się Wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach i braku podstaw wykluczenia w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 oraz w formularzu ofertowym.6. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.Wykonawca składa wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawca musi złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach. Wraz ze złożeniem oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
8. W związku z powyższym, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy PZP, Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza złoży na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty, potwierdzenia spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia:1) Oświadczenia:a) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. Nr 4 do SIWZ) b) o braku podstaw do wykluczenia – (Zał. Nr 5 do SIWZ).2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów, określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie). – (Zał. Nr 6 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych ) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn zm.). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Skierniewicach, Oddział w Głuchowie Nr 14 9297 0005 0900 2088 2090 0370 z dopiskiem -Wadium na zadanie: „Termomodernizacja budynku publicznego w Głuchowie– Al. Klonowa 5 wraz z jego rozbudową oraz budową instalacji gazowej wewnętrznej”

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
1.Cena ofertowa brutto 60,00
2. Termin wykonania zamówienia 25,00
3. Okres gwarancji i rękojmi 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy; 2) zmiany wynagrodzenia z powodu zmian urzędowo obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3) zmiana terminu realizacji zamówienia, w przypadku: a) wystąpienia okoliczności siły wyższej – jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej; b) wystąpienia nie przewidzianych w momencie podpisywania umowy warunków atmosferycznych uniemożliwiających zastosowanie technologii przewidzianej w dokumentacji projektowej, jeśli spowoduje to wstrzymanie robót na okres dłuższy niż 10 dni kalendarzowych, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie; c) wydania zakazu prowadzenia prac lub wstrzymania prac przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazu lub wstrzymania nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;d) wystąpienia kolizji z podziemnymi sieciami lub urządzeniami gdzie celem rozwiązania niezbędne jest opracowanie projektu zamiennego, jeśli spowoduje to wstrzymanie robót na okres dłuższy niż 5 dni kalendarzowych, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie;e) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych; f) gdy wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego;g) konieczności wykonania robót zamiennych; h) zaistnienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych skutkujące niemożnością realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych o tyle dni ile trwała niemożliwość prowadzenia robót;i) zaistniała konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej; j) konieczność realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; 4) konieczności wykonania robót zamiennych, związanych z koniecznością dokonania zmian projektowych bądź zmiany technologii (do których wykonania wystarczy zgoda zamawiającego i projektanta): a) roboty zamienne polegają na tym, że wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia podstawowego w sposób odmienny od określonego w umowie; b) roboty zamienne nie powodują zwiększenia (zmiany) zakresu świadczenia wykonawcy zawartego w ofercie; c) roboty zamienne nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy. 4).1. Konieczność wykonania robót zamiennych zachodzi w sytuacji, gdy: a) materiały budowlane przewidziane w umowie do wykonania zamówienia nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania produkcji lub zastąpienia innymi; b) w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego; c) -w czasie realizacji budowy zmienią się warunki techniczne wykonania (np. Polska Norma); d) w trakcie realizacji zamówienia zastosowano lepsze materiały budowlane bądź inną technologię wykonania robót. 5) możliwość wprowadzenia lub/i zastosowania innej technologii wykonania robót. 6) możliwość zmiany osób pełniących funkcję kierownika budowy lub kierowników robót w trakcie trwania umowy. Zmiana osób może nastąpić jedynie: a) gdy kwalifikacje tych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji osób wymaganych postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) po złożeniu przez wyznaczone przez Wykonawcę oraz zaakceptowane przez Zamawiającego osoby pisemnego oświadczenia o przejęciu obowiązków kierownika budowy/kierownika robót, wynikających z art. 22 ustawy Prawo Budowlane, z podaniem dnia przejęcia obowiązków. 3. Wszystkie postanowienia dotyczące okoliczności wymienionych w ust. 2. stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Istotne zmiany umowy postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są tylko pod następującymi warunkami: 1) zmiany nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-13, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace budowlane - Konstantynów Łódzki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace budowlane. Polegające na naprawie elewacji, wymianie parapetów, malowaniu i tym podobne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI