Termomodernizacja budynku OSP w Bargłówce

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja budynku OSP w Bargłówce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSośnicowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-29
  • ZamawiającyGmina Sośnicowice
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00082387
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Termomodernizacja budynku OSP w Bargłówce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Sośnicowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 276257788

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Rynek 19

1.5.2.) Miejscowość: ˜Sośnicowice

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜44-153

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜um@sosnicowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://sosnicowice.i-gmina.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Termomodernizacja budynku OSP w Bargłówce

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-71bd7c82-cd0b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00003742/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Termomodernizacja budynku OSP w Bargłówce

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (https://platformazakupowa.pl/) i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy, poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.3. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1261), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje.c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Instytutu Miar.4. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści swz, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje6. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert. 7. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 6, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 6, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.8. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust. 6, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Sośnicowic, z siedzibą: Rynek 19, 44-153 Sośnicowice. e-mail: um@sosonicowice.pl tel.: 32 238 71 91 .2. Inspektorem Ochrony Danych w tutejszym Urzędzie jest Pan Zbigniew Woźniak, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych poprzez mail: iod@sosnicowice.pl lub pisząc na adres Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach.3. Pani/Pana dane niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z prowadzenie procedury przetargowej, w wyniku której zostanie wybrany wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz działanie przez administratora w interesie publicznym (PZP), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b, c, e oraz art. 10 RODO.4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami PZP do wzięcia udziału w postępowaniu przetargowym. Konsekwencją niepodania w/w danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procedurze przetargowej.5. Podane przez Panią/a w protokole postępowania dane będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez cały okres obowiązywania tej umowy. Umowy w sprawie zamówienia publicznego przechowuje się 10 lat, z uwzględnieniem zapisów w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt jednostki. Okres przetwarzania może ulec zmianie ze względu na inne przepisy prawa.6. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa, umów powierzenia lub stosownych upoważnień, w tym operatorom pocztowym, firmom zapewniającym wsparcie IT, oraz podwykonawcom, z którymi Administrator zawarł umowę.Dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem (cd. w kolejnej sekcji)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜7. Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa.8. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych zgodnie z art. 15 RODO, prawo do ich sprostowania jeśli są nieprawidłowe (art. 16 RODO), usunięcia zgodnie z art. 17 RODO z zastrzeżeniem ust. 3, jak również prawo do ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO. Posiada Pani/Pan również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO.Przepisy PZP ograniczają prawo do skorzystania:1) ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP;2) z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego postępowania.9. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana - narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.10. Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani przetwarzane w sposób zautomatyzowany.11. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane także do państw trzecich.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP-5/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z termomodernizacją budynku OSP w Bargłówce wraz z instalacją gazu i montażem kotła w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynku OSP w Bargłówce” wraz z wszelkimi formalnościami związanymi ze skutecznym zgłoszeniem zakończenia robót w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.Zakres i rodzaje robót objęte przedmiotem zamówienia:a) Wymiana konstrukcji więźby dachowej dachu dwuspadowego oraz jednospadowego:• Demontaż instalacji odgromowej (ponowny jej montaż po wykonaniu nowej konstrukcji dachu wraz z niezbędnymi pomiarami),• Demontaż pokrycia dachowego z blachodachówki (demontaż należy przeprowadzić w sposób umożliwiający odzyskanie pokrycia w jak największym stopniu-blacha zostanie zabrana przez Zamawiającego),• Demontaż rynien i rur spustowych,• Rozbiórka istniejącej więźby dachowej,• Wykonanie wieńców żelbetowych,• Montaż nowej konstrukcji dachowej drewnianej (dach dwuspadowy oraz jednospadowy),• Remont istniejących 2 kominów,• Wykonanie obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych,• Montaż nowego pokrycia dachowego z blachodachówkib) Termomodernizacja przegród zewnętrznych:• Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o gr.16cm wraz z wykonaniem tynku akrylowego (pełen system dociepleniowy ETICS) oraz częściowo płytami z wełny mineralnej o gr.16cm,• Docieplenie ścian fundamentowych styropianem typu AQUA o gr.10cm wraz z izolacją przeciwwilgociową oraz montażem folii kubełkowej oraz wykonanie opaski żwirowej,• Wymiana parapetów zewnętrznych,• Docieplenie dachu płaskiego twardą dachową wełną mineralną gr. 25cm z wykończeniem papą nawierzchniową wraz z niezbędnymi obróbkami blacharskimi,• Ocieplenie przestrzeni dwuspadowego dachu drewnianego wełna mineralną o gr.20cm montowaną na stropie żelbetowym,• Ocieplenie jednospadowego dachu drewnianego wełna mineralną o gr.25cm,• Wymiana rynien i rur spustowych,• Częściowa wymiana stolarki okiennej (4 okna oraz nowe drzwi balkonowe),• Wymiana drzwi zewnętrznych oraz bramy garażowej wraz z budową nowych nadproży,• Wykończenie ściany cokołowej tynkiem mozaikowym,• Rozbiórka i budowa nowych schodów zewnętrznych,• Remont krat okiennych,• Demontaż i ponowny montaż daszków nad wejściami oraz innych elementów na elewacjic) Zewnętrzna instalacja gazu ze zbiornikiem LPG:• Montaż nadziemnego zbiornika gazu o poj. 2700l,• Wykonanie ochrony odgromowej zbiornika,• Montaż ogrodzenia zbiornika gazu,• Wykonanie instalacji zewnętrznej gazu z rur PE RC SDR 11 Ø40x3.7,• Montaż na elewacji szafki gazowej z zaworem odcinającym, reduktorem II st., filtrem oraz zaworem elektromagnetycznym,• Wykonanie prób szczelności,d) Wewnętrzna instalacja gazu wraz z kotłem:• Wykonanie wewnętrznej części instalacji gazowej z rur stalowych bez szwu łączonych przez spawanie gazowe,• Montaż kotła gazowego, dwufunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania o mocy 25kW wraz z armaturą,• Montaż armatury zabezpieczającej i odcinającej,• Budowa komina z kształtek wraz z montażem wkładu ze stali kwasoodpornej Ø60/100 (przewód spalinowo-powietrzny),• Montaż kanału nawiewnego „zetowego” o pow. 200cm2,• Wykonanie kanału nawiewnego w poziomie posadzki,• Montaż kuchenki gazowej wraz z niezbędną armaturą,• Montaż systemu detekcji gazu płynnego,• Wykonanie przepustów instalacyjnych ppoż.,• Montaż drzwi do kotłowni ppoż.,• Wykonanie prób szczelności,e) Instalacja c.o.:• Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania zasilanego z kotła gazowego,• Przewody instalacji c.o. prowadzić głównie natynkowo z rur PERT/Al./PERT,• Montaż armatury regulacyjnej, odcinającej i odpowietrzającej,• Montaż grzejników płytowych wraz z zaworami termostatycznymi,• Wykonanie izolacji przewodów otuliną izolacyjną PE,• Wykonanie przepustów instalacyjnych ppoż.,• Wykonanie prób szczelności,f) Instalacja wod-kan:• Wykonanie instalacji wody bytowo-gospodarczej zimnej i ciepłej z rur typu PERT/Al./PERT,• Wykonanie termoizolacji przewodów,• Montaż armatury odcinającej,• Biały montaż (część armatury pozostaje istniejąca),• Wykonanie prób szczelności instalacji wodnej,• Wykonanie zewnętrznego odcinka kanalizacji sanitarnej z rur kielichowych PVC-U klasy S SDR34 Ø160wraz z zabudową 3 studzienek Ø425 z tworzywa i włączeniem do istniejącego zbiornika bezodpływowego,• Wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej (dla nowopowstałej łazienki oraz kotłowni i kuchni) z rur PVC g) Instalacja elektryczna:• Rozbudowa rozdzielni głównej RG,• Montaż rozdzielni terenowej RT,• Montaż rozdzielni T-01 i T-02,• Demontaż części istniejącej instalacji oświetleniowej oraz instalacji gniazd wtykowych (okablowanie + osprzęt),• Wykonanie nowej instalacji oświetleniowej wewnętrznej (okablowanie, lampy oświetleniowe),• Wykonanie nowej instalacji gniazd wtykowych (okablowanie, osprzęt),• Wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego ( naświetlacze na elewacji, 2 słupy z naświetlaczami)h) Remont pomieszczeń budynku OSP:• Drobne prace rozbiórkowe i zamurowania (poszerzenia otworów, zamurowania otworów),• Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,• Częściowe wykonanie nowych tynków,• Częściowe wykonanie nowych sufitów podwieszanych g/k,• Malowanie pomieszczeń z przygotowaniem podłoża,• Remont łazienek (nowa okładzina ścienna i posadzek z płytek),• Budowa nowego komina wentylacyjnego,• Wyposażenie kuchni i zmywalni (część urządzeń przekaże Zamawiający-ujęte w dok.),

4.2.6.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Cena - 60Czas trwania okresu gwarancyjnego - 10Termin płatności faktury - 30

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Czas trwania okresu gwarancyjnego

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy złotych 00/100).4) zdolności technicznej lub zawodowejZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli co najmniej dwa zamówienia, którego przedmiotem były roboty budowlane związane z termomodernizacją budynku w zakresie docieplenia przegród zewnętrznych oraz budowy/modernizacji/wymiany instalacji c.o. o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto.dysponuje lub będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia”1) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, posiadającą aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego, która to osoba obejmie pełnienie obowiązków Kierownika Budowy dla realizacji zadania;2) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadającą aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego, która to osoba obejmie pełnienie obowiązków Kierownika robót branży elektrycznej dla realizacji zadania;3) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadającą aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego, która to osoba obejmie pełnienie obowiązków Kierownika robót instalacyjnych dla realizacji zadania.Uwaga:Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zmianami) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;2) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,3) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 3 do SWZ.Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜1) kosztorys ofertowy uproszczony;2) dowód wniesienia wadium;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

˜1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sośnicowicach nr 54 8460 0008 2001 0000 0909 0002 z zaznaczeniem „Termomodernizacja budynku OSP w Bargłówce” Nr zamówienia publicznego ZP-5/2021.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa wykonawcy oraz beneficjenta poręczenia lub gwarancji; 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zostały zawarte we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.2. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Ofertę należny składać na Platformie do elektronicznej obsługi zamówień publicznych dostępnych pod adresem: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-29 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-27

2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI