IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca składający ofertę pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 07.09.2020r. do godz. 10:55.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Brak
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena C (zł) |
60,00 |
Okres gwarancji G (miesiące) |
20,00 |
Czas wykonania (T) robót budowlanych (dni kalendarzowe) |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy wstosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) zmianyterminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) wystąpienia siły wyższej rozumianejjako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia izapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a któreuniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpieniasiły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia dominimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działaniasiły wyższej; b) wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznychuniemożliwiających prowadzenie zamówień/robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania;c) zaistnienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznychkategoria gruntu, kurzawka, skała, niekontrolowane nasypy, obecność płyt betonowych itp) skutkująceniemożliwością realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniachtechnologicznych. W przypadku wystąpienia tego typu odstępstw od założonych termin realizacjiumowy zostanie wydłużony o czas w jakim zostały zaktualizowane warunki geologiczne poprzezprzeprowadzenie dodatkowych badań. d) zaistnienia odmiennych od przyjętych w dokumentacjiprojektowej warunków terenowych, w szczególności napotkania innych nie zinwentaryzowanychsieci, urządzeń podziemnych kolidujących z realizowanymi robotami, skutkujących niemożliwościąprowadzenia robót. W przypadku wystąpienia tego typu odstępstw od założonych, termin realizacjiumowy zostanie wydłużony o czas uzyskania niezbędnych uzgodnień, zaprojektowania niezbędnychzabezpieczeń sieci oraz dokonania przełożenia kolidującego uzbrojenia. e) protestów mieszkańców lubinnych osób prawnych i fizycznych. W tym przypadku termin realizacji zadania zostanie wydłużonydo czasu uzyskania ostatecznej decyzji rozstrzygającej protest; f) konieczność wykonania robótzamiennych o pracochłonności większej od robót pierwotnie przewidzianych do wykonania. Terminzostanie wydłużony o czas niezbędny na wykonanie tych robót; g) opóźnień w przyłączeniu do siecizewnętrznych przez gestorów mediów, powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy.Termin zostanie wydłużony o czas niezbędny na wykonanie przyłączy; h) opóźnień w uzyskaniuniezbędnych pozwoleń, zezwoleń, opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy powstałych zprzyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. Termin zostanie wydłużony o czas, który był faktycznieniezbędny do uzyskania w/w dokumentów. i) wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 144ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP, w tym robót dodatkowych; j) zmiany przepisów prawa w trakcie realizacjizamówienia, powodujących konieczność dostosowania dokumentacji; k) konieczności aktualizacjirozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisówlub konieczność opracowania ekspertyz oraz opinii archeologicznych; l) konieczności poprawy jakościlub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmianytechnologii. m) opóźnienia w wykonaniu czynności i robót przygotowawczych do którychzobowiązany jest Zamawiający. Termin zostanie wydłużony o czas, który jest niezbędny dowykonaniu czynności i robót przygotowawczych leżących po stronie Zamawiającego. 2) zmianywysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy – w przypadku zmiany: a) stawki podatku VAT naskutek zmian w przepisach prawnych. W przypadku zmiany stawki podatku VAT – ceny jednostkowenetto nie mogą być inne niż zadeklarowane w kosztorysie ofertowym. Wartość wynagrodzenia bruttozostanie pomniejszona/powiększona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej/powiększonejstawki podatku VAT. b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Zmianawynagrodzenia z tego tytułu wymaga złożenia wniosku Wykonawcy do Zamawiającego zuzasadnieniem. c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lubwysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Zmiana wynagrodzenia z tegotytułu wymaga złożenia wniosku Wykonawcy do Zamawiającego z uzasadnieniem. d) wystąpienieokoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP, w tym robót dodatkowych; 2.Dopuszcza się zmianę Kierownika robót Wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo –personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska z zastrzeżeniem równoważnościuprawnień oraz wykazanego w ofercie doświadczenia zawodowego. 3. Dopuszcza się zmianępodwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunkówudziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków wzakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowypodwykonawca. 4. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza oich wprowadzeniu na etapie Postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotówubiegających się o zamówienie, ani na wynik Postępowania. Takimi zmianami są w szczególnościzmiany o charakterze administracyjno – organizacyjnym np. zmiany dotyczące nazwy, siedzibyWykonawcy, lub jego formy organizacyjno – prawnej w trakcie trwania Umowy, innych danychidentyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowychw treści Umowy. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmianyumowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcieZamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. 6. W razie wystąpieniaprzesłanek wykonania robót koniecznych Wykonawca jest zobowiązany do ich udokumentowania wsposób nie budzący zastrzeżeń (protokół konieczności, notatkę, oświadczenie, dokumentacjafotograficzna) – powyższe dokumenty muszą być przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzania.Strony zobligowane są potwierdzić zakres tych robót oraz zasadność ich wykonania w protokolekonieczności. Spisanie protokołu konieczności, nie jest równoznaczne z udzieleniem Wykonawcyzlecenia na wykonanie robót dodatkowych oraz nie upoważnia Wykonawcy do przystąpienia do ichwykonania. Wykonawca przystąpi do wykonania robót dodatkowych wyłącznie po zawarciu aneksu doumowy. 7. Bez uprzedniej zgody Zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne zewzględu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii. 8. Wszystkie roboty wykonaneprzez Wykonawcę bez pisemnej umowy,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-07, godzina:
10:55,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Brak