TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINACH ZWIĄZKU GMIN REGIONU...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINACH ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO - ETAP III
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKutno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZwiązek Gmin Regionu Kutnowskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia775538-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 775538-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Związek Gmin Regionu Kutnowskiego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINACH ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO - ETAP III
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Działanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 61019161100000, ul. Wojska Polskiego  10a , 99-300  Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 24 355 23 45, , e-mail biuro@zgrk.pl, ewa@zgrk.pl, faks 24 355 23 44.
Adres strony internetowej (URL): www.zgrk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W GMINACH ZWIĄZKU GMIN REGIONU KUTNOWSKIEGO - ETAP III
Numer referencyjny: 271.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia w systemie zaprojektuj i wybuduj jest wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania termomodernizacji budynków użyteczności publicznej, dla przedsięwzięcia pod nazwą: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap III.Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 6 części, jak poniżej:1. część 1 zamówienia – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bedlnie, której zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne – szkoła,strop ostatniej kondygnacji – szkoła,okna drewniane, aluminiowe i PVC,drzwi zewnętrzne drewniane, PVC, aluminiowe i stalowe,modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej,modernizacja źródła ciepła wraz w wymiana instalacji grzewczej,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 17 399 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 2 455 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 1-22. część 2 zamówienia – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Żeronice, której zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne – szkoła,strop ostatniej kondygnacji – szkoła,stropodach nad wejściem głównym,stolarkę okienną,stolarkę drzwiowąmodernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej,modernizacja źródła ciepła wraz w wymiana instalacji grzewczej,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 10 350 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 1 320 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 1-23. część 3 zamówienia – Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Kurowie Wieś i budynku Biblioteki Publicznej w Oporowie.3.1. dla budynku Świetlicy Wiejskiej w Kurowie Wieś zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne,dach,stolarkę okienną,stolarkę drzwiową,wyminę oświetlenia wewn. na LED,wykonanie instalacji PV,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 1 418 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 298 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 13.2. dla budynku Biblioteki Publicznej w Oporowie zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne - budynek główny,ściany zewnętrzne – część dobudowana,strop ostatniej kondygnacji – budynek główny,dach – część dobudowana,stolarkę okienną,stolarkę drzwiową,budowa źródła ciepła wraz z instalacją grzewcząprace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 1 419 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 251 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 14. część 4 zamówienia – Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Muchnowie i wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Muchnicach Nowych.4.1. dla wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Muchnowie zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne,stropodach,stolarkę okienną,stolarkę drzwiową,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 3 145 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 716 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 24.2. dla wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Muchnicach Nowych zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne,stropodach,stolarkę okienną,stolarkę drzwiową,modernizację instalacji grzewczej oraz montaż zaworów termostatycznych,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 2 159 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 571 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 25. część 5 zamówienia – Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Dąbrowicach, której zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne,stropodach,stolarkę okienną,stolarkę drzwiową,modernizacja instalacji grzewczej,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 6 682 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 2 263 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 36. część 6 zamówienia – Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Żychlinie, której zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:stropodach,wymianę źródła ciepła wraz z modernizacją instalacji grzewczej,wyminę oświetlenia wewn. na LED,wykonanie instalacji PV,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 9 365 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 3 073 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 5

II.5) Główny kod CPV: 45320000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7
45111200-0
45261000-4
45262120-8
45262520-2
45331000-6
45410000-4
45450000-6
71320000-7
45321000-3
45100000-8
45421000-4
45442100-8
45220000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.11.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wiedza i doświadczenie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) w zakresie części 1 zamówienia:co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku w zakres, której wchodziło docieplenie ścian zewnętrznych.b) w zakresie części 2 zamówienia:co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 600.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku w zakres, której wchodziło docieplenie ścian zewnętrznych.c) w zakresie części 3 zamówienia:co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 170.000,00 zł brutto, która polegała na budowie1 lub przebudowie2 lub remoncie3 budynku w zakres, której wchodziło docieplenie ścian zewnętrznych.d) w zakresie części 4 zamówienia:co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 300.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku w zakres, której wchodziło docieplenie ścian zewnętrznych e) w zakresie części 5 zamówienia:co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 400.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku f) w zakresie części 6 zamówienia:co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 350.000,00 zł brutto, która polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku 2) Potencjał kadrowy:Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialne kierowanie robotami budowlanymi - legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia (w zakresie wszystkich 6 zamówienia):a) min. jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,b) min. jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: 1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres i wartość robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę częściową (na 2, 3, 4, 5 lub 6 części zamówienia) to może, w celu wykazania zdolności technicznych i zawodowych, wskazać to samo zadanie i tą samą osobę na większą liczbę części zamówienia, jeżeli potwierdzają one spełnianie warunków na wszystkie części w ramach, których zostaną wykazane.3) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.4) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2019 r, poz. 1186) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania. 5) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.2.3, ppkt 2) SIWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).6) Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2.3. ppkt. 1) SIWZ,b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2.3. ppkt. 2) SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenia (aktualne na dzień składania ofert) w zakresie wskazanym w załączniku Nr 4 i 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium:1. w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 64 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100),2. w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100),3. w zakresie części 3 zamówienia w wysokości: 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100),4. w zakresie części 4 zamówienia w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100),5. w zakresie części 5 zamówienia w wysokości: 21 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych 00/100),6. w zakresie części 6 zamówienia w wysokości: 24 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100),

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 0,60
gwarancja i rękojmia na wykonane roboty 0,40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w Projekcie Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzegł nie później niż w terminie składania, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były trwale spięte i oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty.Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: , godzina: ,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: 4.2.1. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bedlnie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne – szkoła,strop ostatniej kondygnacji – szkoła,okna drewniane, aluminiowe i PVC,drzwi zewnętrzne drewniane, PVC, aluminiowe i stalowe,modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej,modernizacja źródła ciepła wraz w wymiana instalacji grzewczej,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 17 399 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 2 455 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 1-2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45320000-6, 45000000-7, 45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45331000-6, 45410000-4, 45450000-6, 71320000-7, 45321000-3, 45100000-8, 45421000-4, 45442100-8, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,60
gwarancja i rękojmia wykonania robót 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Żeronice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne – szkoła,strop ostatniej kondygnacji – szkoła,stropodach nad wejściem głównym,stolarkę okienną,stolarkę drzwiowąmodernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej,modernizacja źródła ciepła wraz w wymiana instalacji grzewczej,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 10 350 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 1 320 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 1-2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45320000-6, 45000000-7, 45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45331000-6, 45410000-4, 45450000-6, 71320000-7, 45321000-3, 45100000-8, 45421000-4, 45442100-8, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,60
gwarancja i rękojmia wykonania robót 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Kurowie Wieś i budynku Biblioteki Publicznej w Oporowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W budynku Świetlicy Wiejskiej w Kurowie zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne,dach,stolarkę okienną,stolarkę drzwiową,wyminę oświetlenia wewn. na LED,wykonanie instalacji PV,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 1 418 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 298 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 1W budynku Biblioteki Publicznej w Oporowie zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyzi opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne - budynek główny,ściany zewnętrzne – część dobudowana,strop ostatniej kondygnacji – budynek główny,dach – część dobudowana,stolarkę okienną,stolarkę drzwiową,budowa źródła ciepła wraz z instalacją grzewcząprace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 1 419 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 251 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45320000-6, 45000000-7, 45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45331000-6, 45410000-4, 45450000-6, 71320000-7, 45321000-3, 45100000-8, 45421000-4, 45442100-8, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,60
gwarancja i rękojmia wykonania robót 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Muchnowie i wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Muchnicach Nowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W Muchnowie zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne,stropodach,stolarkę okienną,stolarkę drzwiową,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 3 145 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 716 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 2W Muchnicach Nowych zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyzi opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne,stropodach,stolarkę okienną,stolarkę drzwiową,modernizację instalacji grzewczej oraz montaż zaworów termostatycznych,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 2 159 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 571 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45320000-6, 45000000-7, 45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45331000-6, 45410000-4, 45450000-6, 71320000-7, 45321000-3, 45100000-8, 45421000-4, 45442100-8, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,60
gwarancja i rękojmia wykonania robót 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Dąbrowicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.2.5. zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne,stropodach,stolarkę okienną,stolarkę drzwiową,modernizacja instalacji grzewczej,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 6 682 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 2 263 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45320000-6, 45000000-7, 45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45331000-6, 45410000-4, 45450000-6, 71320000-7, 45321000-3, 45100000-8, 45421000-4, 45442100-8, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,60
gwarancja i rękojmia wykonania robót 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: 4.2.6. Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Żychlinie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:stropodach,wymianę źródła ciepła wraz z modernizacją instalacji grzewczej,wyminę oświetlenia wewn. na LED,wykonanie instalacji PV,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 9 365 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 3 073 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45320000-6, 45000000-7, 45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45331000-6, 45410000-4, 45450000-6, 71320000-7, 45321000-3, 45100000-8, 45421000-4, 45442100-8, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0,60
gwarancja i rękojmia wykonania robót 0,40

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI