IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium:1. w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 64 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100),2. w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100),3. w zakresie części 3 zamówienia w wysokości: 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100),4. w zakresie części 4 zamówienia w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100),5. w zakresie części 5 zamówienia w wysokości: 21 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych 00/100),6. w zakresie części 6 zamówienia w wysokości: 24 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100),
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
0,60 |
gwarancja i rękojmia na wykonane roboty |
0,40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w Projekcie Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzegł nie później niż w terminie składania, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”.Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były trwale spięte i oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty.Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
, godzina:
,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
4.2.1. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bedlnie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne – szkoła,strop ostatniej kondygnacji – szkoła,okna drewniane, aluminiowe i PVC,drzwi zewnętrzne drewniane, PVC, aluminiowe i stalowe,modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej,modernizacja źródła ciepła wraz w wymiana instalacji grzewczej,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 17 399 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 2 455 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 1-2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45320000-6, 45000000-7, 45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45331000-6, 45410000-4, 45450000-6, 71320000-7, 45321000-3, 45100000-8, 45421000-4, 45442100-8, 45220000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
0,60 |
gwarancja i rękojmia wykonania robót |
0,40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Żeronice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne – szkoła,strop ostatniej kondygnacji – szkoła,stropodach nad wejściem głównym,stolarkę okienną,stolarkę drzwiowąmodernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej,modernizacja źródła ciepła wraz w wymiana instalacji grzewczej,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 10 350 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 1 320 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 1-2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45320000-6, 45000000-7, 45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45331000-6, 45410000-4, 45450000-6, 71320000-7, 45321000-3, 45100000-8, 45421000-4, 45442100-8, 45220000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
0,60 |
gwarancja i rękojmia wykonania robót |
0,40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Kurowie Wieś i budynku Biblioteki Publicznej w Oporowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W budynku Świetlicy Wiejskiej w Kurowie zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne,dach,stolarkę okienną,stolarkę drzwiową,wyminę oświetlenia wewn. na LED,wykonanie instalacji PV,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 1 418 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 298 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 1W budynku Biblioteki Publicznej w Oporowie zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyzi opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne - budynek główny,ściany zewnętrzne – część dobudowana,strop ostatniej kondygnacji – budynek główny,dach – część dobudowana,stolarkę okienną,stolarkę drzwiową,budowa źródła ciepła wraz z instalacją grzewcząprace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 1 419 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 251 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45320000-6, 45000000-7, 45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45331000-6, 45410000-4, 45450000-6, 71320000-7, 45321000-3, 45100000-8, 45421000-4, 45442100-8, 45220000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
0,60 |
gwarancja i rękojmia wykonania robót |
0,40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Muchnowie i wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Muchnicach Nowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W Muchnowie zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne,stropodach,stolarkę okienną,stolarkę drzwiową,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 3 145 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 716 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 2W Muchnicach Nowych zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyzi opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne,stropodach,stolarkę okienną,stolarkę drzwiową,modernizację instalacji grzewczej oraz montaż zaworów termostatycznych,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 2 159 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 571 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45320000-6, 45000000-7, 45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45331000-6, 45410000-4, 45450000-6, 71320000-7, 45321000-3, 45100000-8, 45421000-4, 45442100-8, 45220000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
0,60 |
gwarancja i rękojmia wykonania robót |
0,40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Dąbrowicach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.2.5. zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:ściany zewnętrzne,stropodach,stolarkę okienną,stolarkę drzwiową,modernizacja instalacji grzewczej,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 6 682 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 2 263 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45320000-6, 45000000-7, 45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45331000-6, 45410000-4, 45450000-6, 71320000-7, 45321000-3, 45100000-8, 45421000-4, 45442100-8, 45220000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
0,60 |
gwarancja i rękojmia wykonania robót |
0,40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
4.2.6. Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Żychlinie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:a) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji budynku,b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,c) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych,d) o ile okaże się to konieczne - uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,e) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (jeśli dotyczy),f) sporządzenie przedmiaru robót,g) wykonanie prac budowlanych:stropodach,wymianę źródła ciepła wraz z modernizacją instalacji grzewczej,wyminę oświetlenia wewn. na LED,wykonanie instalacji PV,prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac.Podstawowe parametry kubaturowe obiektu:kubatura obiektu w przybliżeniu: 9 365 m3powierzchnia zabudowy w przybliżeniu: 3 073 m2ilość kondygnacji nadziemnych: 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45320000-6, 45000000-7, 45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45331000-6, 45410000-4, 45450000-6, 71320000-7, 45321000-3, 45100000-8, 45421000-4, 45442100-8, 45220000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
0,60 |
gwarancja i rękojmia wykonania robót |
0,40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: