TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE MIASTA I GMINY BUK

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE MIASTA I GMINY BUK WRAZ Z MONTAŻEM ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBuk
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-04-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto i Gmina Buk
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-11
  • Numer ogłoszenia543650-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 543650-N-2018 z dnia 2018-04-11 r.

Miasto i Gmina Buk: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE MIASTA I GMINY BUK WRAZ Z MONTAŻEM ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Oś Priorytetowa 3 „Energia” Działanie 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Poddziałanie 3.2.3 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym w ramach ZIT dla MOF Poznania” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Buk, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Ratuszowa  1 , 64320   Buk, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 140 671, e-mail inwestycje@buk.gmina.pl, faks 618 140 101.
Adres strony internetowej (URL): www.buk.gmina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.buk.gmina.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna, w zamkniętej kopercie/opakowaniu, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Adres:
ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk, sekretariat - pokój nr 31

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE MIASTA I GMINY BUK WRAZ Z MONTAŻEM ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII
Numer referencyjny: IP.271.09.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Miasta i Gminy Buk wraz z montażem odnawialnych źródeł energii Przedmiot zamówienia składa się z pięciu zadań: Zadanie nr 1: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Szewcach ul. Bukowska 151, 64-320 Buk Zadanie nr 2: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Szewcach oddział Dakowy Suche, ul. Szkolna 64, Dakowy Suche, 64-320 Buk Zadanie nr 3: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dobieżynie, ul. Powstańców Wielkopolskich 3, Dobieżyn, 64-320 Buk Zadanie nr 4: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Niepruszewie, ul. Starowiejska 26, Niepruszewo, 64-320 Buk Zadanie nr 5: Termomodernizacja budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury, ul. Dobieżyńska 27, 64-320 Buk 1.1. Zadanie nr 1: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Szewcach, ul. Bukowska 151, 64-320 Buk 1.1.1.Technologia wykonania robót. W pierwszym etapie należy usunąć opaskę betonową strefy przycokołowej. Następnie odcinkowo odsłonić ścianę zewnętrzną do głębokości posadzki podłogi piwnicy (około 90 cm). Na suchej i oczyszczonej powierzchni ściany przylegającej do gruntu należy ułożyć izolację termiczną z polistyrenu ekstrudowanego z przewiązaniem spoin. Przed zasypaniem ścian wykonać izolację przeciwwilgociową z folii PE – kubełkowej. Zasypywanie ścian należy realizować gruntem z wcześniej wykonanego wykopu. Opaskę betonową, szczelną należy odtworzyć lub zastąpić ją płytami betonowymi 50x50cm gr. 6cm. W ścianie południowej w pomieszczeniach kotłowni przewiduje się wymianę okien. Należy osadzić okna rozwieralno-uchylne z profili pięciokomorowych w kolorze białym. Szyba zespolona, jednokomorowa o Umax=0,9 W/(m2K). Po osadzeniu okna ościeża wewnętrzne należy obrobić zaprawą i wykończyć gładzią gipsową a następnie pomalować farbą lateksową w kolorze analogicznym do wnętrza kotłowni. Docieplenie ścian powyżej poziomu terenu należy realizować po uprzednim zdjęciu elementów oświetlenia, odwodnienia dachu, osłon kanałów wentylacyjnych, parapetów zewnętrznych. Po oczyszczeniu powierzchni zewnętrznej ścian na suchej ich powierzchni należy przystąpić do mocowania ocieplenia metodą „lekką mokrą”. Ze względu na typ istniejącego tynku elewacyjnego należy bezwzględnie stosować łączniki mechaniczne w ilości 5 szt. na płytę. Ewentualne szczeliny miedzy płytami wypełnić pianką poliuretanową. Naroża zewnętrzne zaopatrzyć w kątowniki stalowe, systemowe. Przewody zewnętrzne instalacji gazowej należy pozostawić odsłonięte w bruzdach. Cokół cofnięty zaopatrzyć w profil startowy zabezpieczający krawędź poziomą na styku ocieplenia cokołu i ścian powyżej. Na wyrównanej powierzchni termoizolacji należy wykonać tynk mineralny cienkowarstwowy na siatce przeznaczony do malowania (np. Ceresit CT137 gr. ziarna 2,5cm). W części cokołowej (do poziomu +0,80m ppt) stosować siatkę wzmocnioną. W rejonie otworów okiennych i drzwiowych stosować dodatkowe pasma siatki obrócone o kąt 45o. Malowanie suchego tynku wykonać farbą silikatową do użytku zewnętrznego (np. Ceresit CT54) w kolorze jasnobłekitnym (ściany powyżej poz. +0,30m ppt) oraz w kolorze ciemnobłękitnym (cokół do poz. +0,30m ppt). Ościeża zewnętrzne obrobić zaprawą klejową na siatce oraz zaopatrzyć w kątowniki zewnętrzne. Ościeża otynkować i pomalować analogicznie do pozostałej części elewacji. Izolację stropodachu należy wykonać poprzez ułożenie w przestrzeni wentylowanej granulatu izolacji termicznej z wełny mineralnej granulowanej (np. ekofiber). Obliczenia audytu i projektu zakładają warstwę obliczeniową izolacji gr. 20cm, w związku z powyższym grubość montażową warstwy należy zwiększyć o 15% tj. do grubości łącznej 23cm. Wprowadzenie izolacji do przestrzeni wentylowanej realizować istniejącymi otworami wentylacyjnymi. W razie konieczności wykonania otworów w warstwie pokrycia dachowego izolację należy odtworzyć. Po wykonaniu ocieplenia ścian i stropodachu należy wykonać nowe elementy opierzenia okapów, parapetów zewnętrznych oraz zamontować nowe rynny i rury spustowe wraz z kolanami odwadniającymi a także zabezpieczenia kanałów wentylacyjnych. Opierzenia z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,63mm. Rynny i rury spustowe z blachy stalowej zabezpieczonej tytan-ocynkiem z łącznikami mocowanymi do warstwy nośnej ściany. Parapety należy wykonać jako stalowe, ocynkowane, powlekane w kolorze białym z zabezpieczeniem elementami z tworzywa sztucznego. Elementy instalacji odgromowej należy odtworzyć wg stanu istniejącego. Dopuszcza się możliwość prowadzenia instalacji odgromowej w izolacji termicznej pod warunkiem stosowania odpowiednich przewodów osłonowych Na kominach murowanych powyżej powierzchni dachu wykonać renowację obróbek blacharskich. Elementy stalowe balustrad pomalować farbami antykorozyjnymi w kolorze miedzianym, „młotkowanym” (np. Hammerite). Elementy betonowe konstrukcji schodów pomalować farbą elewacyjną – analogicznie do pozostałej części elewacji. Po zakończeniu prac termomodernizacyjnych należy wykonać montaż elementów oświetlenia i monitoringu zgodnie ze stanem pierwotnym. 1.1.2. Montaż kolektorów słonecznych Planuje się montaż kolektorów słonecznych na połaci dachowej w rejonie ściany południowej. Panele zlokalizowane w kierunku południowo-zachodnim. Montaż wolnostojący na połaci dachowej ze stabilizacją bloczkami betonowymi. Dobór kolektorów przeprowadzono w oparciu o wytyczne producenta Viessmann. Dopuszcza się dobór kolektorów w oparciu o wytyczne innych producentów pod warunkiem spełnienia wymogów minimalnych oraz na podstawie uzgodnienia z inwestorem. 1.2. Zadanie nr 2: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Szewcach oddział Dakowy Suche, ul. Szkolna 64, Dakowy Suche, 64-320 Buk 1.2.1. Technologia wykonania robót. W pierwszym etapie należy usunąć opaskę betonową strefy przycokołowej. Następnie odcinkowo odsłonić ścianę zewnętrzną do głębokości posadzki podłogi piwnicy (około 120 cm). Na suchej i oczyszczonej powierzchni ściany przylegającej do gruntu należy ułożyć izolację termiczną z polistyrenu ekstrudowanego z przewiązaniem spoin. Przed zasypaniem ścian wykonać izolację przeciwwilgociową z folii PE – kubełkowej. Zasypywanie ścian należy realizować gruntem z wcześniej wykonanego wykopu. Opaskę betonową, szczelną należy odtworzyć lub zastąpić ją płytami betonowymi 50x50cm gr. 6cm. Docieplenie ścian poniżej poziomu terenu realizować wyłącznie w części podpiwniczonej budynku. W oznaczonych miejscach na rysunkach elewacji należy wykonać wymianę stolarki okiennej. Należy osadzić okna z profili pięciokomorowych w kolorze białym. Szyba zespolona, jednokomorowa o Umax=0,9 W/(m2K). Po osadzeniu okien ościeża wewnętrzne należy obrobić zaprawą i wykończyć gładzią gipsową a następnie pomalować farbą lateksową w kolorze analogicznym do wnętrza pomieszczeń. Docieplenie ścian powyżej poziomu terenu należy realizować po uprzednim zdjęciu elementów oświetlenia, odwodnienia dachu, osłon kanałów wentylacyjnych, parapetów zewnętrznych. Po oczyszczeniu powierzchni zewnętrznej ścian na suchej ich powierzchni należy przystąpić do mocowania ocieplenia metodą „lekką mokrą”. Ze względu na typ istniejącego tynku elewacyjnego należy bezwzględnie stosować łączniki mechaniczne w ilości 5 szt. na płytę. Ewentualne szczeliny miedzy płytami wypełnić pianką poliuretanową. Naroża zewnętrzne zaopatrzyć w kątowniki stalowe, systemowe. Przewody zewnętrzne instalacji gazowej należy pozostawić odsłonięte w bruzdach. Cokół cofnięty zaopatrzyć w profil startowy zabezpieczający krawędź poziomą na styku ocieplenia cokołu i ścian powyżej. Na wyrównanej powierzchni termoizolacji należy wykonać tynk mineralny cienkowarstwowy na siatce przeznaczony do malowania (np. Ceresit CT137 gr. ziarna 2,5cm). W części cokołowej (do poziomu +0,75m ppt) stosować siatkę wzmocnioną. W rejonie otworów okiennych i drzwiowych stosować dodatkowe pasma siatki obrócone o kąt 45o. Malowanie suchego tynku wykonać farbą silikatową do użytku zewnętrznego (np. Ceresit CT54) w kolorze jasnobłękitnym (ściany powyżej poz. +0,75m ppt) oraz w kolorze ciemnobeżowym (cokół do poz. +0,75m ppt). Ościeża zewnętrzne obrobić zaprawą klejową na siatce oraz zaopatrzyć w kątowniki zewnętrzne. Ościeża otynkować i pomalować analogicznie do pozostałej części elewacji. Izolację stropodachu należy wykonać poprzez ułożenie na oczyszczonej i suchej powierzchni ocieplenia ze styropianu powlekanego papą termozgrzewalną z dodatkowymi łącznikami mechanicznymi w ilości 5 szt./m2. Na płytach należy wykonać dodatkową warstwę papy termozgrzewalnej. Należy zwrócić uwagę aby układanie papy nastąpiło w okresie zapewniającym prawidłowe zgrzanie papy z izolacją bez uszkodzenia styropianu. Na powierzchniach pionowych ścian attykowych oraz kominach wykonać obróbki z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,5mm. Wierzch obróbek winien znajdować się min. 20cm powyżej poziomu pokrycia. Obróbki blacharskie połączyć z pokryciem dachowym papą termozgrzewalną. Po wykonaniu ocieplenia ścian i stropodachu należy wykonać nowe elementy opierzenia okapów i ścian attykowych, parapetów zewnętrznych oraz zamontować nowe rynny i rury spustowe wraz z kolanami odwadniającymi. Opierzenia z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,63mm. Rynny Ø150mm i rury Ø100mm spustowe z blachy stalowej zabezpieczonej ocynkiem, z łącznikami mocowanymi do warstwy nośnej ściany. Parapety należy wykonać jako stalowe, ocynkowane, powlekane w kolorze białym z zabezpieczeniem elementami z tworzywa sztucznego. Elementy instalacji odgromowej należy odtworzyć wg stanu istniejącego. Dopuszcza się możliwość prowadzenia instalacji odgromowej w izolacji termicznej pod warunkiem stosowania odpowiednich przewodów osłonowych Na kominach murowanych powyżej powierzchni dachu wykonać renowację obróbek blacharskich oraz okładzin Elementy stalowe balustrad, pomalować farbami antykorozyjnymi w kolorze miedzianym, „młotkowanym” (np. Hammerite). Elementy betonowe konstrukcji schodów i pochylni w strefie wejściowej pomalować farbą elewacyjną – analogicznie do pozostałej części elewacji. Po zakończeniu prac termomodernizacyjnych należy wykonać montaż elementów oświetlenia zgodnie ze stanem pierwotnym. 1.2.2. Montaż kolektorów słonecznych Planuje się montaż kolektorów słonecznych na połaci dachowej w rejonie ściany północnej. Panele zlokalizowane w kierunku południowo-zachodnim. Montaż wolnostojący na połaci dachowej ze stabilizacją bloczkami betonowymi. Dobór kolektorów przeprowadzono w oparciu o wytyczne producenta Viessmann. Dopuszcza się dobór kolektorów w oparciu o wytyczne innych producentów pod warunkiem spełnienia wymogów minimalnych oraz na podstawie uzgodnienia z inwestorem. 1.3. Zadanie nr 3: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dobieżynie, ul. Powstańców Wielkopolskich 3, Dobieżyn, 64-320 Buk 1.3.1. Technologia wykonania robót. W pierwszym etapie należy usunąć opaskę betonową strefy przycokołowej. Następnie odcinkowo odsłonić ścianę zewnętrzną do głębokości posadzki podłogi sutereny (około 80 cm). Na suchej i oczyszczonej powierzchni ściany przylegającej do gruntu należy ułożyć izolację termiczną z polistyrenu ekstrudowanego z przewiązaniem spoin. Przed zasypaniem ścian wykonać izolację przeciwwilgociową z folii PE – kubełkowej. Zasypywanie ścian należy realizować gruntem z wcześniej wykonanego wykopu. Opaskę betonową, szczelną należy odtworzyć lub zastąpić ją płytami betonowymi 50x50cm gr. 6cm. W ścianie wschodniej nad wejściem głównym przewiduje się wymianę okna na klatce schodowej. Należy osadzić okno nieotwierane z profili pięciokomorowych w kolorze białym. Szyba zespolona, jednokomorowa o Umax=0,9 W/(m2K). Po osadzeniu okna ościeża wewnętrzne należy obrobić zaprawą i wykończyć gładzią gipsową a następnie pomalować farbą lateksową w kolorze analogicznym do wnętrza klatki schodowej. Docieplenie ścian powyżej poziomu terenu należy realizować po uprzednim zdjęciu elementów oświetlenia, odwodnienia dachu, osłon kanałów wentylacyjnych, parapetów zewnętrznych. Po oczyszczeniu powierzchni zewnętrznej ścian na suchej ich powierzchni należy przystąpić do mocowania ocieplenia metodą „lekką mokrą”. Ze względu na typ istniejącego tynku elewacyjnego należy bezwzględnie stosować łączniki mechaniczne w ilości 5 szt. na płytę. Ewentualne szczeliny miedzy płytami wypełnić pianką poliuretanową. Naroża zewnętrzne zaopatrzyć w kątowniki stalowe, systemowe. Przewody zewnętrzne instalacji gazowej należy pozostawić odsłonięte w bruzdach. Cokół cofnięty zaopatrzyć w profil startowy zabezpieczający krawędź poziomą na styku ocieplenia cokołu i ścian powyżej. Na wyrównanej powierzchni termoizolacji należy wykonać tynk mineralny cienkowarstwowy na siatce przeznaczony do malowania (np. Ceresit CT137 gr. ziarna 2,5cm). W części cokołowej (do poziomu +0,80m ppt) stosować siatkę wzmocnioną. W rejonie otworów okiennych i drzwiowych stosować dodatkowe pasma siatki obrócone o kąt 45o. Malowanie suchego tynku wykonać farbą silikatową do użytku zewnętrznego (np. Ceresit CT54) w kolorze jasnobeżowym (ściany powyżej poz. +0,80m ppt) oraz w kolorze ciemnobeżowym (cokół do poz. +0,80m ppt). Ościeża zewnętrzne obrobić zaprawą klejową na siatce oraz zaopatrzyć w kątowniki zewnętrzne. Ościeża otynkować i pomalować analogicznie do pozostałej części elewacji. Izolację stropodachu należy wykonać poprzez ułożenie na oczyszczonej i suchej powierzchni ocieplenia ze styropianu powlekanego papą termozgrzewalną z dodatkowymi łącznikami mechanicznymi w ilości 5 szt./m2. Na płytach należy wykonać dodatkową warstwę papy termozgrzewalnej. Należy zwrócić uwagę aby układanie papy nastąpiło w okresie zapewniającym prawidłowe zgrzanie papy z izolacją bez uszkodzenia styropianu. Na powierzchniach pionowych ścian attykowych oraz kominach wykonać obróbki z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,5mm. Wierzch obróbek winien znajdować się min. 20cm powyżej poziomu pokrycia. Obróbki blacharskie połączyć z pokryciem dachowym papą termozgrzewalną. Po wykonaniu ocieplenia ścian i stropodachu należy wykonać nowe elementy opierzenia okapów, parapetów zewnętrznych oraz zamontować nowe rynny i rury spustowe wraz z kolanami odwadniającymi a także zabezpieczenia kanałów wentylacyjnych. Opierzenia z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,63mm. Rynny Ø180mm i rury spustowe Ø125mm z blachy stalowej zabezpieczonej ocynkiem, z łącznikami mocowanymi do warstwy nośnej ściany. Parapety należy wykonać jako stalowe, ocynkowane, powlekane w kolorze białym z zabezpieczeniem elementami z tworzywa sztucznego. Elementy instalacji odgromowej należy odtworzyć wg stanu istniejącego. Dopuszcza się możliwość prowadzenia instalacji odgromowej w izolacji termicznej pod warunkiem stosowania odpowiednich przewodów osłonowych Na kominach murowanych powyżej powierzchni dachu wykonać renowację obróbek blacharskich oraz spoin miedzy cegłami klinkierowymi. Elementy stalowe balustrad pomalować farbami antykorozyjnymi w kolorze miedzianym, „młotkowanym” (np. Hammerite). Elementy betonowe konstrukcji schodów pomalować farbą elewacyjną – analogicznie do pozostałej części elewacji. Po zakończeniu prac termomodernizacyjnych należy wykonać montaż elementów oświetlenia i monitoringu zgodnie ze stanem pierwotnym. 1.3.2. Montaż kolektorów słonecznych Planuje się montaż kolektorów słonecznych na połaci dachowej w rejonie ściany północnej. Panele zlokalizowane w kierunku południowo-zachodnim. Montaż wolnostojący na połaci dachowej ze stabilizacją bloczkami betonowymi. Dobór kolektorów przeprowadzono w oparciu o wytyczne producenta Viessmann (pkt 4). Dopuszcza się dobór kolektorów w oparciu o wytyczne innych producentów pod warunkiem spełnienia wymogów minimalnych oraz na podstawie uzgodnienia z inwestorem. 1.4. Zadanie nr 4: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Niepruszewie ul. Starowiejska 26, Niepruszewo, 64-320 Buk 1.4.1. Technologia wykonania robót. W pierwszym etapie należy usunąć opaskę betonową strefy przycokołowej. Następnie odcinkowo odsłonić ścianę zewnętrzną do głębokości posadzki podłogi piwnicy (około 120 cm). Na suchej i oczyszczonej powierzchni ściany przylegającej do gruntu należy ułożyć izolację termiczną z polistyrenu ekstrudowanego z przewiązaniem spoin. Przed zasypaniem ścian wykonać izolację przeciwwilgociową z folii PE – kubełkowej. Zasypywanie ścian należy realizować gruntem z wcześniej wykonanego wykopu. Opaskę betonową, szczelną należy odtworzyć lub zastąpić ją płytami betonowymi 50x50cm gr. 6cm. W oznaczonych miejscach na rysunkach elewacji należy wykonać wymianę stolarki okiennej. Należy osadzić okna z profili pięciokomorowych w kolorze białym. Szyba zespolona, jednokomorowa o Umax=0,9 W/(m2K). Okna na klatce schodowej, kolidujące z konstrukcją schodów należy wykonać jako nieotwieralne z jednym skrzydłem uchylnym. Po osadzeniu okien ościeża wewnętrzne należy obrobić zaprawą i wykończyć gładzią gipsową a następnie pomalować farbą lateksową w kolorze analogicznym do wnętrza pomieszczeń. Docieplenie ścian powyżej poziomu terenu należy realizować po uprzednim zdjęciu elementów oświetlenia, odwodnienia dachu, osłon kanałów wentylacyjnych, parapetów zewnętrznych. Po oczyszczeniu powierzchni zewnętrznej ścian na suchej ich powierzchni należy przystąpić do mocowania ocieplenia metodą „lekką mokrą”. Ze względu na typ istniejącego tynku elewacyjnego należy bezwzględnie stosować łączniki mechaniczne w ilości 5 szt. na płytę. Ewentualne szczeliny miedzy płytami wypełnić pianką poliuretanową. Naroża zewnętrzne zaopatrzyć w kątowniki stalowe, systemowe. Przewody zewnętrzne instalacji gazowej należy pozostawić odsłonięte w bruzdach. Cokół cofnięty zaopatrzyć w profil startowy zabezpieczający krawędź poziomą na styku ocieplenia cokołu i ścian powyżej. Na wyrównanej powierzchni termoizolacji należy wykonać tynk mineralny cienkowarstwowy na siatce przeznaczony do malowania (np. Ceresit CT137 gr. ziarna 2,5cm). W części cokołowej (do poziomu +0,80m ppt) stosować siatkę wzmocnioną. W rejonie otworów okiennych i drzwiowych stosować dodatkowe pasma siatki obrócone o kąt 45o. Malowanie suchego tynku wykonać farbą silikatową do użytku zewnętrznego (np. Ceresit CT54) w kolorze jasnobeżowym (ściany powyżej poz. +1,60m ppt) oraz w kolorze ciemnobeżowym (cokół do poz. +1,60m ppt). Ościeża zewnętrzne obrobić zaprawą klejową na siatce oraz zaopatrzyć w kątowniki zewnętrzne. Ościeża otynkować i pomalować analogicznie do pozostałej części elewacji. Izolację stropodachu należy wykonać poprzez ułożenie na oczyszczonej i suchej powierzchni ocieplenia ze styropianu powlekanego papą termozgrzewalną z dodatkowymi łącznikami mechanicznymi w ilości 5 szt./m2. Na płytach należy wykonać dodatkową warstwę papy termozgrzewalnej. Należy zwrócić uwagę aby układanie papy nastąpiło w okresie zapewniającym prawidłowe zgrzanie papy z izolacją bez uszkodzenia styropianu. Na powierzchniach pionowych ścian attykowych oraz kominach wykonać obróbki z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,5mm. Wierzch obróbek winien znajdować się min. 20cm powyżej poziomu pokrycia. Obróbki blacharskie połączyć z pokryciem dachowym papą termozgrzewalną. Po wykonaniu ocieplenia ścian i stropodachu należy wykonać nowe elementy opierzenia okapów, parapetów zewnętrznych oraz zamontować nowe rynny i rury spustowe wraz z kolanami odwadniającymi a także zabezpieczenia kanałów wentylacyjnych. Opierzenia z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,63mm. Rynny Ø150mm i rury spustowe Ø100mm z blachy stalowej zabezpieczonej ocynkiem, z łącznikami mocowanymi do warstwy nośnej ściany. Parapety należy wykonać jako stalowe, ocynkowane, powlekane w kolorze białym z zabezpieczeniem elementami z tworzywa sztucznego. Elementy instalacji odgromowej należy odtworzyć wg stanu istniejącego. Dopuszcza się możliwość prowadzenia instalacji odgromowej w izolacji termicznej pod warunkiem stosowania odpowiednich przewodów osłonowych Na kominach murowanych powyżej powierzchni dachu wykonać renowację obróbek blacharskich oraz okładzin. Elementy stalowe balustrad, konstrukcji daszków nad wejściem do piwnicy oraz krat zewnętrznych pomalować farbami antykorozyjnymi w kolorze miedzianym, „młotkowanym” (np. Hammerite). Elementy betonowe konstrukcji schodów i zadaszenia w strefie wejściowej pomalować farbą elewacyjną – analogicznie do pozostałej części elewacji. Po zakończeniu prac termomodernizacyjnych należy wykonać montaż elementów oświetlenia i monitoringu zgodnie ze stanem pierwotnym. 1.4.2. Montaż kolektorów słonecznych Planuje się montaż kolektorów słonecznych na połaci dachowej w rejonie ściany północnej. Panele zlokalizowane w kierunku południowo-zachodnim. Montaż wolnostojący na połaci dachowej ze stabilizacją bloczkami betonowymi. Dobór kolektorów przeprowadzono w oparciu o wytyczne producenta Viessmann (pkt 4). Dopuszcza się dobór kolektorów w oparciu o wytyczne innych producentów 1.5. Zadanie nr 5: Termomodernizacja budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury ul. Dobieżyńska 27, 64-320 Buk 1.5.1. Technologia wykonania robót. W pierwszym etapie należy usunąć opaskę betonową strefy przycokołowej. Następnie odcinkowo odsłonić ścianę zewnętrzną do głębokości posadzki podłogi piwnicy (około 90 cm). Na suchej i oczyszczonej powierzchni ściany przylegającej do gruntu należy ułożyć izolację termiczną z polistyrenu ekstrudowanego z przewiązaniem spoin. Przed zasypaniem ścian wykonać izolację przeciwwilgociową z folii PE – kubełkowej. Zasypywanie ścian należy realizować gruntem z wcześniej wykonanego wykopu. Opaskę betonową, szczelną należy wykonać z płyt betonowych 50x50cm gr. 6cm. W ścianie wschodniej nad bramami garażowymi przewiduje się wymianę okien. Należy osadzić okno z profili pięciokomorowych w kolorze białym. Szyba zespolona, jednokomorowa o Umax=0,9 W/(m2K). Po osadzeniu okna ościeża wewnętrzne należy obrobić zaprawą i wykończyć gładzią gipsową a następnie pomalować farbą lateksową w kolorze analogicznym do wnętrza. Docieplenie ścian powyżej poziomu terenu należy realizować po uprzednim zdjęciu elementów oświetlenia, odwodnienia dachu, osłon kanałów wentylacyjnych, parapetów zewnętrznych. Po oczyszczeniu powierzchni zewnętrznej ścian na suchej ich powierzchni należy przystąpić do mocowania ocieplenia metodą „lekką mokrą”. Ze względu na typ istniejącego tynku elewacyjnego należy bezwzględnie stosować łączniki mechaniczne w ilości 5 szt. na płytę. Ewentualne szczeliny miedzy płytami wypełnić pianką poliuretanową. Naroża zewnętrzne zaopatrzyć w kątowniki stalowe, systemowe. Przewody zewnętrzne instalacji gazowej należy pozostawić odsłonięte w bruzdach. Cokół cofnięty zaopatrzyć w profil startowy zabezpieczający krawędź poziomą na styku ocieplenia cokołu i ścian powyżej. Na wyrównanej powierzchni termoizolacji należy wykonać tynk mineralny cienkowarstwowy na siatce przeznaczony do malowania (np. Ceresit CT137 gr. ziarna 2,5cm). W części cokołowej (do poziomu +1,60m ppt) stosować siatkę wzmocnioną. W rejonie otworów okiennych i drzwiowych stosować dodatkowe pasma siatki obrócone o kąt 45o. Malowanie suchego tynku wykonać farbą silikatową do użytku zewnętrznego (np. Ceresit CT54) w kolorze jasnobłękitnym (ściany powyżej poz. +1,60m ppt) oraz w kolorze ciemnobłękitnym (cokół do poz. +1,60m ppt). Ościeża zewnętrzne obrobić zaprawą klejową na siatce oraz zaopatrzyć w kątowniki zewnętrzne. Ościeża otynkować i pomalować analogicznie do pozostałej części elewacji. Po wykonaniu ocieplenia ścian i stropodachu należy wykonać nowe elementy okapów z ewentualnym uzupełnieniem izolacji termicznej i przeciwwodnej stropodachów w pasmach przyokapowych. Do wymiany należy przewidzieć wszystkie parapety zewnętrzne zamontować nowe rynny i rury spustowe wraz z kolanami odwadniającymi a także zabezpieczenia kanałów wentylacyjnych. Opierzenia z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,63mm. Rynny Ø 150mm i rury spustowe Ø100mm z blachy stalowej zabezpieczonej ocynkiem, z łącznikami mocowanymi do warstwy nośnej ściany. Parapety należy wykonać jako stalowe, ocynkowane, powlekane w kolorze białym z zabezpieczeniem elementami z tworzywa sztucznego. Elementy instalacji odgromowej należy odtworzyć wg stanu istniejącego. Dopuszcza się możliwość prowadzenia instalacji odgromowej w izolacji termicznej pod warunkiem stosowania odpowiednich przewodów osłonowych. Elementy stalowe balustrad pomalować farbami antykorozyjnymi w kolorze miedzianym, „młotkowanym” (np. Hammerite). Elementy betonowe konstrukcji schodów, podestów i ścian zewnętrznych przy schodach oraz obudowy wejścia do piwnicy należy obrobić tynkiem renowacyjnym na siatce oraz pomalować farbą elewacyjną – analogicznie do pozostałej części elewacji. Ewentualną renowację podestu i schodów głównych należy uzgodnić z Inwestorem. Po zakończeniu prac termomodernizacyjnych należy wykonać montaż elementów oświetlenia i monitoringu zgodnie ze stanem pierwotnym. 1.5.2. Montaż kolektorów słonecznych Planuje się montaż kolektorów słonecznych na połaci dachowej w rejonie ściany północnej. Panele zlokalizowane w kierunku południowo-zachodnim. Montaż wolnostojący na połaci dachowej ze stabilizacją bloczkami betonowymi. Dobór kolektorów przeprowadzono w oparciu o wytyczne producenta Viessmann. Dopuszcza się dobór kolektorów w oparciu o wytyczne innych producentów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej. 2. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) projektami wykonawczymi opracowanymi dla poszczególnych części przez ARCHIKON Andrzej Szurkowski z siedzibą przy ul. Storczykowa 14, Wielka Wieś, 64-320 Buk, 2) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 3) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 4) szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, 5) zgłoszeniami robót budowlanych. 3. UWAGI DO PROJEKTÓW i SSTWiORB 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne oraz funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, STWiOR ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy. 3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą: a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji, b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. 4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 5) Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy projektu organizacji i zabezpieczenia ruchu na czas trwania robót oraz jego realizacji podczas budowy. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: 1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 108 z późn. zm.): - wszystkie czynności składające się na roboty budowlane, za wyjątkiem osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie. 2. Wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób z wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca składa oświadczenie dotyczące zatrudnienia osób, o których mowa powyżej.

II.5) Główny kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45331210-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający wymaga by Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał przynajmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem była termomodernizacja budynku o powierzchni ścian zewnętrznych nie mniejszej niż 500 m² i powierzchni dachu nie mniejszej niż 400 m² 2. Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował w celu wykonania zamówienia min. jedną osobą do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej Osoba ta musi posiadać uprawnienia do wykonywania robót w swojej specjalności oraz musi posiadać aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wykaże spełniania powyższych warunków udziału w postępowaniu .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Zgodnie z art. 23 ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, warunki określone w ust. 3 SIWZ mogą zostać spełnione przez jednego wykonawcę lub łącznie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Spełnianie warunku poprzez poleganie na potencjale innych podmiotów: 1) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od łączącego ich charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takim przypadku, Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na zasadach określonych w art. 22a ustawy. W celu oceny czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów będzie dysponował zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda przedstawienia dowodów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2) w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, kwalifikacji zawodowych i wykształcenia osób, Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których są te zdolności są wymagane. 3) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu na potencjale którego Wykonawca polega, nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego : a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający zażąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający żąda 1. Wykaz robót budowlanych ( co najmniej 2), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, której przedmiotem była termomodernizacja budynku o powierzchni ścian zewnętrznych nie mniejszej niż 500 m² i powierzchni dachu nie mniejszej niż 400 m² z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Dowody potwierdzające, że roboty wykazane w dokumencie, o którym mowa w punkcie poprzedzającym zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami , o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – (wzór oświadczenia – załącznik nr 4 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: a). Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia. b) Dowód wpłaty wadium w należytej formie i wysokości. c) Pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaścietysięcyzłotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r.,poz. 110). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1 - pok. 31 lub dołączyć do oferty.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
doświadczenie kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1)Terminy wykonania robót przedłuża się ile przeszkoda spowodowana jest : a) przez okoliczność, za którą odpowiedzialny jest Zamawiający, b) przez siłę wyższą, c) przez wstrzymanie robót przez Wielkopolskiego Powiatowego Konserwatora Zabytków w Poznaniu, d) zawieszenia robót przez Zamawiającego e) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, f) przez niekorzystne warunki atmosferyczne, niepozwalające na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych. Przedłużenie terminu wykonania robót nastąpi o tyle dni, ile trwała przeszkoda w ich wykonaniu bez możliwości ubiegania się o odszkodowanie przez Wykonawcę. Podstawą do przesunięcia terminu jest wniosek Wykonawcy dostarczony Zamawiającemu, 2) Po akceptacji Zamawiającego - zmiany podwykonawców, 3) Po akceptacji Zamawiającego - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach a także w SIWZ, 4) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiany postanowień umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: zmiany ustawowej wysokości VAT, w przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki VAT dla robót objętych przedmiotem umowy. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki VAT jeszcze nie wykonano i nie zafakturowano. 5) Konieczność wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, opóźniających lub wstrzymujących realizację robót zasadniczych - termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-26, godzina: 10:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI